Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.11.2020 in all areas

  1. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil Ea15K20; 4) Общ пробег на автомобила - около 444 470 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1300 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 31 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 06.11.2020; 9) Моточасове – около 42; 10) Изразходвано гориво - около 100 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (100 / 3.5) = 29; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход няма за сега или е незабележим на щеката; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Кратка магистрала с до 140 км/ч неколкократно. Маслото все още е доста чисто, Скенерът малко "лъже". Ето една снимка на изкуствено осветление на капката на офисна хартия: История на офисна хартия: Отзиви - изцяло положителни, както предходния път .
  2. 1 точка
    Една от добрите практики и опции в този форум е да попълниш в профила си каква точно Хонда караш и в кой град живееш. Това ще ти е полезно в такива случаи. Ако ремъкът е хлабав - това се вижда с просто око - между 2 ролки е дъговиден, а не прав, а огъването с палец е около 2 см. Ако е пренатегнат, натискането с палец го огъва съвсем леко (5-6 мм преди да те заболи палеца). Ако е в нормата около 10-15 мм. Ако е в 2-те крайности не е препоръчително, но от това не се получават вибрации, ако не е крива шайбата, а още по-малко пък да стигат до волана. Не е ясно с каква кола сравняваш твоята, но най-адекватно е да е със същата. Ако имаш съмнения и малък опит - иди в сервиз, комуто имаш доверие, и нека огледат. За тях ще е полезно и да знаят кога и евентуално от какво са се появили тези вибрации на волана (които те дразнят и преди не ги е имало), или са били по-слаби. Ремъкът не бива да свири, при никакви обстоятелства - това значи че приплъзва! Да, така натоварва лагера по-малко, но се износва много бързо. Ако вече лагерът е пътник, може да задържа, и дори опънат ремък да просвирва, но това не е проблем в помпата, особенно, ако лагерът и е сменяем.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Проблема го установихме с леко лашкане на скорост напред-назад.Майстора,като сложи ръка на карето се усеща,че вътре има луфт.Дори и като го покара,веднага го усети,че тресе от каре.Както върви ще се търси втора ръка. Интересното е,че колата се кара от баща ми,който повече от 50км/ч не вдига и не я напъва,че да му види сметката. Благодаря на колегата Bizzito за линковете.
  5. 1 точка
    Гледайки макар и кратките клипчета, виждам че вибрациите на волана са доста по-малки, от тези на мотора. Смятам че е нормално да ги има, все пак рейката и при теб вероятно е монтирана на магарето, а не на моторния щит на купето.
  6. 1 точка
    Купи си ново оригинално...в противен случай ще съжаляваш...аз вече направих подобна грешка с Фебес - пълен боклук ,след монтажа започна да вибрира още по-вече. След 1500 км. го свалих и вече имаше износване по вътрешната част....другите марки са още по зле...повярвай, но първо се убеди че е от карето...ами да скъпи са за съжаление.
  7. 1 точка
    Здравейте ето как изглежда моето ЦРВ с джанти 16 цола и зимни гуми.
  8. 1 точка
    Тук има някакви, но цената на фебест се доближава до цената на оригиналното. https://www.autopower.bg/полуоска-honda-cr-v-3-2.2-i-ctdi-4wd-d7348c122.html https://www.autopower.bg/каре-полуоска-febest-honda-cr-v-3-2.2-i-ctdi-4wd-0311-acc22rh-g7348c123-i29498364.html Гледам, че ново оригинално каре е 500-600 лв, а цяла полуоска е 1000-1200. Интересно колко ли ще искат джамбазите за 2 ръка. ПП: ето и тук изглежда, че има. https://namaleniavtochasti.com/540-cr-v-re3re4-2007-#s[4][]:1379&s[3][]:574&ash[3][]:574&rg:&sid:2&h:leftColumn&ics:540&abs:YToxOntpOjA7aTo1NzQ7fQ:: https://www.qp24.de/en/wheel-drive/joint-set
  9. 1 точка
    850 са нормалните. Нямаш проблем. Имаш проблем ако са 900, а не 850. Виж ги хубаво. Както казва Филип бричката, два етажа инженери са работили да ги сметнат точно. Карай и не барай нищо 😀
  10. 1 точка
    Цена 39000 лв. GSM 0899 588 484 / 0878 980 000
  11. 1 точка
    Иван ти е казал. Има списък с пунктове, които могат да извършват първоначална проверка на Газова бутилка. Видях един на черни връх и им звъннах. Запазих си час и за 30 мин бяхме готови с прегледа и с документите. Повечето хора биха си карали със старите бутилки, но някак си малко ме притеснява 12 годишна бутилка да ми седи в багажника.
  12. 1 точка
    Беше 40 лв прегледа, води се първоначален преглед АГУ. После с тоя лист в КАТ и още 18 лв за нови талони. Не се минава канал. Ако имате някакви глоби трябва да са платени също.
  13. 1 точка
    Дават се едни пари на едни хора да направят преглед само на газовата.И след това се дават едни други пари(понякога на същите хора) да се направи ГТП!
  14. 1 точка
    https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/honda/215499-подмяна-на-кожен-маншон-на-лост-за-ръчни-скорости-на-хонда-црв-3-модел-2007-г И аз съм си купил, но все не намирам време за подмяната му.
  15. 1 точка
    Червена - Трябва да съвпада с отметката L на алуминиевият диск при монтажа на гумата. Бяла - Трябва да бъде на 180 градуса от отметката L на алуминиевият диск при монтажа на гумата. Жълта - Използва се при металните дискове. Трябва да съвпада с вентила. Това се прави с цел да не се трупа излишно олово по джантата https://auto.blitz.bg/novini/kakvo-oznachavat-tsvetnite-tochki-i-markirovki-po-gumite-na-kolata-video
  16. 1 точка
    В кръга на шегата ако смениш пловдивския с пернишки номер,та ти имаш най-бързата кола.Защо ти е друга?! Дизел и бензин е безкрайна тема и всеки си има виждания. Аз винаги карам служебни коли на дизел, но купувам за лични- бензин. Ти ще си решиш. Искам да ти дам моите наблюдения относно разхода. Колата ми не е Акорд ,а CR-V 4,но мотора е R20.Автомат. Относно градското ,зависи какви разстояния и какви преходи правиш, т.е. много зависи колата топла или студена е ,а също и наклона на терена въпреки,че Пловдив е равнинен, за разлика от Стара Загора. Няколко примера за градско: 1.Колата е студена. Паля и минавам 2 км по нагорнище. Разход 17-18. Ако съм карал преди това разхода ще падне на 12. 2.Колата е студена.Паля и прекосявам целия град около 11 км почти хоризонтален релеф.Разход 7,5-8.Ако е топла ще падне на 7. Междуградско : 1.Стара Загора -Созопол .4 човека багаж,магистрала(почти хоризонтален релеф) скорост около 130-140 .Разход 8,8 2.Стара Загора -Банско -Стара Загора.4 човека багаж,магистрала,междуградски пътища.Доста изкачвания и спускания.Нормална скорост съгласно ограниченията.Разход 9,0. 3.Стара Загора -Сливен-Стара Загора.4 човека без багаж.Изцяло междуградски път,хоризонтален релеф.Скорост 80-90.Разход 6. Акорда е по-лек и теоретично това би се отразило добре на разхода. Та относно разхода факторите за мен са: 1.На какви разстояния се кара колата? 2.Какъв е релефа? 3.Каква е скороста? 4.Колко са пасажерите и багажа 5.Стила на каране 6.Вида на скоростната кутия 7.други по-маловажни. Желая ти успех!
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Здравейте колеги, След доста изчетено по темата за I-DSI системата в различни сайта, реших да подменя всичките бобини и свещи. Така или иначе всичко ми стъпи около 580 кинта благодарение на едно аверче в Ирландия. Резултат е следния 342 литра делено на 5082 км е равно на 6.72 литра на сто. Това като резултат ме устройва напълно в сравнение с 8.5 - 9.5. С други думи лампата вече светва между 450 и 520 и може да се кара до към 530 - 600. Разбира се пак съм малко зад ирландския джаз, но си има причини за това. От както смених частите колата е с кутия на тавана, която не е малка. Кара се нон стоп с климатик през топлото време, защото сме с бебе. В студено време се чака да загрее на место заради парното. Многобройни са случаите в който колата през това засичане е работила на място, понякога с часове отново заради бебето. Има и други фактори, но не виждам смисъл да изреждам. Тези километри са изминати предимно в София и до морето. До морето всъщност беше и измерен най високият разход от 8.2 с 4 човека + бебе + огромно количество багаж в кутията, багажника, под седалките и климатик със скорост 130-160. Като цяло бобините в моя случай а и като най чест причинител свършиха работа. Озадачен съм от това че реално освен разхода друг индикатор нямаше за това че не някои бобини не работят добре. Явно трябва добре да дефектират за да светне чека. Тази кола с този двигател може да те изненада както приятно така и доста не приятно. Аз го дължа на I-DSI системата и всичко свързано с нейната работа. От нещата които прочетох ми стана ясно че подлежи на корекции, настройки и какво ли още не, което всъщност за започнали от Хонда през 2001 когато представят системата и не са били доволни от първоначалния разход.
  19. 1 точка
    Здравейте, бих бил благодарен за кратко обяснение като за непрофесионалисти, относно смяна на работните течности. Наскоро от форума разбрах, че има и течност за диференциала, която се сменя отдоло под колата. Това съгласете се, няма как да се знае от човек, който не се е интересувал допълнително. Не съм сигурен и, че в сервиза който ходя са в час с всички детайли по колата. (В Търново няма специализиран сервиз на хонда). Ако може някой да даде кратко обяснение със съответните интервали за смяна и някои конкретни марки масла, които ЛЕСНО СЕ НАМИРАТ НА БЪЛГАРСИЯ ПАЗАР. Също така би било от полза някои характерни признаци на работните течности,които ако забележим трябва Незабавно да бъдат подменени ! Благодаря предварително, искам да направя уточнението, че темата на въпроса ми е различна от това да се спори за търговски марки. Искам само примери с прилично качество. Прилагам някаква картинка от мануела.
  20. 1 точка
    Явно на никой не му се занимава или е по-лесно нещо като се напише да се спами, или да се даде отрицателен вот. Та, може да започнем. Информацията е взета от тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ Препоръчително е да се използват масла на Хонда в скоростните кутии автомат и ръчна, както и маслото за задния диференциал и антифриза. Регулиране на клапани и стойностите им https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001325.html Масло автомат Ето как се сменя и колко събира: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001060.html Ръчна скоростна кутия Ето как се сменя и колко литра: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001940.html Масло за задния диференциал: Ето как се сменя и колко литра: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000000974.html Това е антифризът. Сменя се на 120 хил км. И това синьо не е като другите такива в магазините. : https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001701.html Другите течности са на съединителя и спирачките. Хубаво е и те да се сменят. Използва се ДОТ4. Писал съм по-горе. Тук подробно за спирачната система: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/084.HTML Дизеловите двигатели са с хидравлична рейка и там има хидравлично масло. Ето как се сменя и колко събира: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000002558.html Това е част от информацията. Може темата да се допълни от всеки (вкл. и с въпроси). За да не пита всеки нов потребител едно и също, темата може да се бодне горе в Форума като важна, за да не изпада (при желание от модераторите), а който е съгласен може да даде вота си. Както и да се промени и заглавието.
  21. 1 точка
    Здравей, първо честито. Изглежда супер. Щом си я проверил с майстор и имаш гаранции всичко ще е наред Първо се абстрахирай от писаното преди това в тази тема, като и в другите, ако е свързано с двигателя. На твоя модел , фейслифтовия, се слага нов двигател, който няма нищо общо със стария. Номера на модела му е N22B3. По първия въпрос, тук може да видиш препоръчително масло, вискозитет, спецификация и обем. Има и други консумативи в таблицата, които са изпробвани и се препоръчват като марка. https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=0 Моята препоръка за дискове и накладки е ATE. Определено добавка бардал BDC е минимума. И хубава нафта, няма да падне разхода, но работи като часовник.
  22. 0 точки
    В една къща се навъдили много хлебарки. Стопанинът ги мачкал, пръскал навсякъде - полза никаква. Накрая написал на едно листче "Махайте се, тук храна няма" и го оставил на масата. През нощта, внезапно се събудил и какво да види - пред носа му една огромна хлебарка, купчинка трохи и едно листче. На листчето пишело: "Шефе, ето - носим ти храна".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...