Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.08.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Еми , мисля, че добре се получи!
  2. 3 точки
    Преди няколко години сложих комплект дискове и накладки ЕВС Ultimax серията. Вече са на почти 100 000 км, като изхабих 2 комплекта накладки за това време и километри. В момента дисковетe са в учудващо добро състояние, износването е в рамките - около 1мм ръб. Не знам как е при другите Седмици, но при мен износването на дисковете и накладките е равномерно и еднакво отпред и отзад. Миналата есен в сервиз смазаха и почистиха апаратите, смених течността и най-накрая монтираха новите спирачни маркучи Хел (близо година отлежаваха, докато се наканя да ги сменя). Определено общия ефект от спирането след това се подобри. След това Монтирах новия комплект, естествено пак ЕВС. Приятно съм изненадан, че вече дори и базовата серия е с антикорозионно покритие по цялата повърхност. Към момента съм изключително доволен от спирането. Ако ще се сменят всички дискове и накладки, препоръчвам да се вземе целия комплект PD40K822 с доставка до България за 20 паунда. Кашона тежи 32 кг и с фирмите ще е към 65-70 лв. Поздрави и успехи на всички.
  3. 1 точка
    Вече чукнах 300000 км.
  4. 1 точка
    Според мен колегата пита за добавката към бронята. това е снимката от линка
  5. 1 точка
    Здравей, Наско Бих искал да поръчам следните масла: Линк: https://www.ato24.de/de/amsoil-xl-5w-20-synthetisches-motoroel.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-20 2 (две) x 3.785L Линк: https://www.ato24.de/de/motul-300v-4t-fl-road-racing-10w40.html Вид и количество: Motul 300V 4T FL Road Racing 10W-40 1(едно) х 1 L Стойност на поръчката: (29.49*2 +13,75*1)*1,9675 = 144 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - вече е нареден превод чрез Easy Pay. Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина. Поздрави! Емо
  6. 1 точка
    Не се разглобява помпата. Аз го написах ако тече от друго място, а не от О пръстена Ако ти трябва инфо пиши ще ти съдействам
  7. 1 точка
    @stosto, няма повод да излизаме от добрия тон. Дискусия, дори спор, във форум не е нужно да е непременно обвързан с недобър тон. dandilov просто посочи, че в сайта на EBC казват, че yellow stuff са подходящи за ежедневна употреба. Конкретно за загряването, ето какво казват (от първият линк, който е оставил😞 В груб превод, материалът на накладките има високо сцепление от студени температури и не изисква загряване за ежедневно каране. Но след като са много загряли спиращият ефект просто се подобрява. Мисля, че е напълно възможно субективното усещане да е подвеждащо и ако очакваш да спират еднакво и загряти, и студени, няма да си доволен. Това не означава, че студени спират по-малко от зелените или обикновените. Това намекна и Mkilla – обективен тест с валяци би дал обективен отговор. Разбира се, полезно е да споделяш лично впечатление от накладките – вероятно е и други да споделят същото мнение. Но „Yellowstuff са СЪСТЕЗАТЕЛНИ накладки“ не звучи много съответстващо на това, което производителите твърдят.
  8. 1 точка
    http://www.micromaxtrade.com/prod.php?lng=bg&cat=3 Ето за О-пръстените,ако се знае размера почти съм сигурен,че ще го имат.
  9. 1 точка
    Аз мога да я сервизирам ако си от София. Хубаво е като се сваля да се смени и лагера , който е вътре. Хидравликата оперира само с 1 лагер , който носи цялото натоварване и за някакви 15лв не си заслужава да се пропусне. Иначе О пръстените се купуват само от Хонда поради специфичния размер. Ако не си разглобявал и нямаш инфо как става препоръчвам да не я разглобяваш, защото като се разглобят всичките малки детайли после има голяма специфика при начина на сглобяване/подредба.
  10. 1 точка
    Понеже 1 колега пита "Защо я продаваш", а зад този въпрос винаги стои съмнение за нередности по колата - тя си е ОК. При мен няма как да е иначе, но изненадващо получих добро предложение за друга, а 2 не са ми нужни - ясно е коя остава и коя давам. Дори пари намерих (сега ги дават навсякъде), та продажбата вече не е "на всяка цена", но в крайна сметка нея я определя купувача - аз само решавам да, или не.
  11. 1 точка
    Не видях автора на темата да е написал ред след пускането и. Надяваме се че с изказаните мнения е помогнато с избора на автомобил. Може би няма да се разбере. Така че ..... Абе да сме живи и здрави.
  12. 1 точка
    Занимарката днес. Очаквах по "Уау" резултат
  13. 1 точка
    Ндааа... ключове... транспондери... имобилайзери... Купих Хондата (HR-V 2000 ) само с един ключ. Реших да си извадя дубликата. И се зарових в Форума... прочетеното ми беше много полезно. И нататък - отидох при "ключар"* - 90 лв. бройката. Разтършувах се в интернет - ebay, aliexpress, amazon... Поръчах си три ключа... три транспондера ... и от KEY.bg - EasyKeyMaker OBD програматор за ключове на Honda и Acura Равносметка - 3 ключа = 5.83$ франко къщи 3 транспондер чипа = 3.90$ 1 бр. EasyKeyMaker = 89.00 лв. Рекапитулация - всичко 107.00 лв. "Ключарят"* отказа да ми направи заготовките щом видя как отлитат около 200 лева от кесията му... * P.S. Слагам му звездичка, защото не е нормално да търсиш 200% печалба. И за мен не е занаятчия, а печалбар използващ затрудненията на клиентите. P.P.S. Не го съобщавам кой е умишлено, но ако има някой колега - мога да помогна... без пари разбира се. Същото се получи и с първоначалната - при закупуването - диагностика на колата (компютърната) . Познайте колко ми взеха. И там ме загубиха - HDS HIM - струва 100$ и ми е винаги под ръка Разбирам, че майсторите също трябва да печелят - инвестиции в уреди, инструменти, наеми, фамилия за изхранване... но 200% печалба? Сорри!!! Ако цените бяха нормални нямаше да си губя време и нерви. А сега - нито "ключарят" спечели от мен, нито "диагностикът" ще ми вземе отново 60 лв. С това не искам да обидя истинските професионалисти в занаята. Даже синът ми който също има Хонда, и е от Русе, го накарах да се запише при един форумец - за преглед и ремонт. А бе - славата си върви с майстора, а печалбарят тича след парите. Бъдете здрави!
  14. 1 точка
    Смених антифриза,ползвах оригинален Honda type2. Не сам,помогна ми ето този приятел😁: Доволен съм от резултата,като ползвах,не такава фуния струваща тук, в богатата ни държава над 100 и кусур лева ,а най обикновенна ,уплътняваща добре гърловината на радиатора. Събра 4.6л.антифриз,като стария беше на 5г.и близо 100к.км.
  15. 1 точка
    То хубаво е почистено обаче ако приемеш няколко съвета Използвай следващият път силиконов спрей за гумените уплътнения и маркучи, за да светят както на клипчето, боядисай или върни старият цвят на ръждясалите болтчета и скоби както и боядисай топлинният щит, че и той е ръждясал. Ще ти отнеме още 2 часа но ефекта ще е "уау" Ето подобен ефект от това, което ти написах на една от старите хонди:
  16. 1 точка
    Днес си почистих двигателния отсек. Отне ми около 2 часа и мисля че се получи доста добре. За целта използвах: - смес от препарат за чинии и вода - няколко гъбички - четка за зъби за труднодостъпните места - чували за смет за покриване на двигателя по време на мокрото почистване - микрофибърни кърпи за попиване Общо взето следвах повечето стъпки от клипа на ChrisFix
  17. 1 точка
    Днес си отпуших пръскалките на челния прозорец. От известно време шофьорската пръскаше доста ниско а пасажерската на струйка в стедата. С помощта на спринцовка и течност за премахване на котлен камък от кафе машина нещата се получиха доста добре. . Първото в началото излизаше на сруйка. Ето го и ефекта на стъклото.
  18. 1 точка
    Това за дизела,даже е задължително.Ако този мотор няма заводско такова е силно препоръчително да се сложи.Хубаво решение,но ще ти трябват още реле за включване/изключване,за време и голям предпазител.Има си схема.Предполагам си се подготвил с инфо и материали.Не е трудно но си е заигравка и си струва.
  19. 1 точка
    Момчилски, коя F - серия визира твоя майстор, щото при включен Vtec - нЕма спасение!Иначе не знам, може и да се размине до 3к оборота, ама на 7к ?
  20. 0 точки
  21. -1 точки
    Не е баш така, при бедни смеси не горят клапаните а само се трупа нагар, за клапаните най голямата смърт е бавното изгаряне на горивото, а газта е точно такова гориво, настройки, застройки, ала-бала, караш ли на газ, рано или късно клапаните прегарят. А смесите няма какво да си ги "мерите", джедайките (разбирай GDI моторите) на Мицубиши работят с най бедните смеси и проблем с клапаните нямат .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...