Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.01.2020 in all areas

  1. 1 точка
    Доливаш в казанчето.
  2. 1 точка
    Успех. Дано намериш твоята кола . На мен младините ми минаха с тоя сивик. За нищо не го давам. След време когато няма да имам нужда от него ще го сложа в някой гараж да почива за 10-20 години.
  3. 1 точка
    Смени го тоя клапан все пак и изтрий грешката. И аз имах p0171 и какви ли не хора там и се дзвереха и викаха ,че е компютър, понеже е японски боклук и показва фалшиви новини. Най-накрая аз си смених клапата и грешката изчезна, както и придърпването ,което имаше при подаване на газ по рязко. Другото е да си провериш и ламбдата. Това се сменя на 150к и ако е тръгнала , камо ли клъцната от умника, сигурно и тя е проблемът.
  4. 1 точка
    Може да се пробваш да клъцнеш широколентовата сонда на к24-ката. Това да не ти е црв-то. @Nikito82 още преди време ти казах, че имаш някаква драма на бензин.
  5. 1 точка
    Значи темата ти не е за тоя раздел, а за обикновения раздел на акорд 7. Иначе по темата: моторът 2.4 от 2004 има ли MAF сензор или е само MAP сензор? Отговорът на въпроса ти е в това, от какво се определя количеството въздух , което влиза в мотора и съответно на базата на какви данни изчислява бензиновата корекция. Много може да са причините. Ако имаш само MAP ( както предполагам ) поради някаква причина налягането в колектора ти е повишено и от там компа изчислява повишен въздух , който постъпва ,и съответно повдига безиновата корекция. Обикновено трябва да провериш за "вътрешно" изпускане на въздух - PCV клапан ,който е спекъл отворен , система на сервото , системата за вентилиране на резервоара ,както и EGR клапана , ако има такъв. Ако някой от компонените им е отворен ще има влизане на повече въздух/отпадни газове към колектора и съответно повишаване на налягането. Аз бих почнал от PCV клапана и подмяна с нов, ако не е правено. Бих огледал и за някой разкачен маркуч за вакуум, но съм почти сигурен, че не е това причината в твоя случай.Ако имаш И МАF сензор - там вече ще е по голяма вероятността за спукан или разкачен маркуч за вакуум.Също може да е проблемен МАФ и/или МАП сензор, дори и да нямаш грешка за тях по отделно. Има и вариант за спекли бензинови инжектори ,ама тогава няма да имаш проблема на газ , а само на бензин.
  6. 1 точка
    На този адрес са доста автокъщи от града, най-малко 20 поне, намира се точно срещу КАТ Плевен. Конкретния търговец НАНСИ АУТО ми е клиент. Това което знам е, колите му са предимно Швейцарски и той доста често пътува до там, а дали е докарал съответния автомобил на ход само той / в случая ТЯ/ си знае. Ако намеря време утре след обед ще мина да я видя и ще докладвам. Ако те интересува нещо конкретно кажи да гледам, ако успея да отида.
  7. 1 точка
    Да добавя и как се сменя 12/24ч на модела без нави. Задържа се Power бутона докато изпише NEWS OFF и след това с 5-цата се отива на часовника и се прави 12 и 24 часа. От това меню има и някакви други опции но не зная за какво са, всеки бутон под дисплея с цифрите вкл. и изкл. дадена функция.
  8. 0 точки
    Аз пък съм категорично против превозни средства, с десен волан да се движат по пътищата в България! Ако някой англичанин отива на екскурзия в Гърция, или Турция. Да! Но да е с разрешително да премине страната за определено кратко време и задължително да не кара през тъмната част от денонощитето! Опасността за ПТП е голяма и не трябва да се прави компромис с такива! Още, че и фаровете им светят наляво и заслепяват насрещно движещите се автомобили тук! Това съвсем не са маловажни неща и съм категорично против да се движат тук! А също и МПС-та с червени мигачи! За тях си има и закон! Но гледам тук-там "американки" се движат, и не мога да разбера в първия момент, стопове ли натискат, повреда в светлините ли имат и т.н. И как, и кой ги е регистрирал...?!
  9. 0 точки
    Пробката е на радиатора, лесно се вижда/напипва. За другото нямам мнение, сложих някакъв обикновен и смятам да покарам няколко месеца с него да се промие че беше голяма каша предишния.
  10. 0 точки
    Имах теч на масло от семеринг на скоростната кутия,смених семеринга ,смених и маслото и се появи шум в скоростната кутия на 5 та предавка,тъй като беше нетърпим шума защото беше постоянен смених скоростната кутия,след смяната се появи това което съм описал при скорост над 80 км/ч и махане на крак от газта с чува чукане и бучене и се усеща все едно е под краката усещат го и шофьора и пасажера на предната седалка,колата е с десен волан,проверени са карета вътрешни и външни на полуоските ,карета на кардан и висящ лагер на кардан също и дали вътрешните карета са заключили за кутията. Надявам се да е по разбрано звукът е все едно чукаш с чук под краката и бученето като резонанс с доста високи децибели.
  11. 0 точки
    Правилно и редно е да се сменят в комплект и да са комплект.
  12. 0 точки
    Не мисля, че ще намериш Ориг. катализатор, няма сметка да се произвеждат ориг. Евро 4, след като вече има Евро 6. Цената им някога беше към 1200€, преди 5-6г. Афтърмаркет започват от 700-800лв. нагоре - неприятното, е че нз дали наистина е добър катализатора, а й нз дали дават сертификат за него. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. 0 точки
    CET е Central European Time. Т.е. сме само с 1 час напред от CET. Ние сме GMT +2, стига да не сме в лятно часово време.
  14. 0 точки
    В Щатите слезе от конвейра 20 милионният автомобил Хонда, произведен в завода в Мерисвил, щата Охайо. Завода е открит през 1982-ра и за 38 години и е произвел 13,9 милиона коли, а към него вече 4 години работи и подразделението Performance Manufacturing Center, което до момента е произвело 2674 броя Acura NSX. През 1989-а е открит още един завод, в Ист-Либерти, а от там са излезли до сега още 6,1 милиона автомобила. А в Япония компаниите Isuzu и Honda подписаха споразумение за провеждане на съвместни изследвания за разработка на камиони с водородни силови установки.
  15. 0 точки
    - Иванчо, ще ни разкажеш ли някаква интересна случка от зимната си ваканция? - Ми видох 2 магарета как се еват на замръзналото езеро. - Е, Иванчо, неудобно е така пред другите. - Я бех сам и не ме видоха, но е вярно че е неудобно, мноу се лъзгаа.
  16. 0 точки
    Иди при ключар да ти го направи както трябва. Но при истински майстор . Нова кутия с перо нарязано на електронна машина и възстановен секрет. Може да си вземеш кутия китайска в която се присажда твоят накрайник , но като го гледам твоят , ще има след време тема " Блокира ми патрона на запалването , не мога да го завъртя , търся ключар." Калпави са малко и е хубаво да се подържат и подменят от време на време я ключенца я пластинки в патрона. Нещо нормално.
  17. 0 точки
    Двойка от Лом правят се*с а замръзналия Дунав ... След час- той запъхтян: - Веро ма, забий тия нокте у ледо че подминаааме Русе!
  18. 0 точки
    Като рових днес попаднах и на този https://www.drive2.ru/l/507400428036555404/ линк. На горната схема е "камбаната" за съединителя и главното предаване. Там с №14 е пробката за източване. На долната схема е самата кутия, а контролната пробка за нивото е № 27. Описаното от колегата (болтче с пружина и съчма) е №14 - малко объркващо е, но го има 6 пъти, та сигурно си прав че са фиксаторите. Не съм им спец на дизелите, но не вярвам никой каращ такъв мотор (на Сивик, Акорд и ЦР-В), да не си е опреснявал маслото, макар че квадратните пробки за наливане и източване са точно с такава цел - да не се прави извън специализираните места. Тази за контрол на нивото (от която и се долива) си е нормална 6-стенна.
  19. 0 точки
    Да, обърках при копирането. Преведени са към BG86UBBS80021063602740 и трябва да са влезнали днес.
  20. 0 точки
    В тази тема съм качил един service manual, в който сваляне, разглобяване, сглобяване и качване на помпата е перфектно обяснено с картинки (като за мене). Мисля, че и обезвъздушаването го има.
  21. 0 точки
    Здравейте! Включвам се в поръчката с: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/en/nissan-brake-fluid-1-l.html Вид и количество: Nissan Brake Fluid 1 L 1x1L Стойност на поръчката: (1*18,95 + 1*4,95 + 1*4.95)*1,9675 = 57 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер Парите ще преведа днес, утре трябва да са по сметката ви
  22. 0 точки
    Еко компонентата в данъкът е твърде косвен и дългосрочен вариант за редуциране на вредните емисии. При сегашните темпове, планетата (тоест всеки от нас) има 10-тина годишен срок да намали въглеродния си отпечатък. После процесът ставал глобално необратим и нещата ще се влошават не понякога, а ежедневно. Пожарите в Амазония, Сибир и Австралия не ни касаят пряко, понеже не гори "нашата черга", обаче изгаря нашият кислород - буквално и ежеминутно, а и горите които го произвеждат в дългосрочен план. Като бонус парниковият ефект от това се усилва и освен дългосрочните негативи, в момента поражда "сухите бури" - основен причинител на пожарите. Ха сега - кое е първо - яйцето или кокошката? Превенцията е важна, но неосъзната. Трудно се обяснява нещо имагинерно. Синковеца сложи очила, понеже не вижда на далеч. Сега е на 15г, а половината от тях сме му повтаряли - не забивай очи в тоз телефон! Той вече ще има ЛИЧЕН опит от латентният период на опасностите. Сигурен съм че и в живота на всеки от вас има подобни примери, когато вреден фактор се ниглежира, понеже не е реална опасност на момента. Аз съм вече вехт и разлика само от половин век е достатъчно осезаема за състоянието на природата и вредите върху нея. От детството си помня природни красоти, които синът ми никога няма да види и това е промяна само в рамките на ЕДНО поколение!!! Индустриалната революция е много позитивна за консуматорското общество, но и двете са насилници на човешкото и натуралното у нас. Данъкът няма нищо общо, а е просто събиране на едни пари и пълнене на "кофа без дъно". Сигурен съм че мнозина разбират думите (всеки по своему), но малцина прозряват значението им, понеже не ги засягат лично. Буквално и в момента е така, но напред (в недалечното) бъдеще ???
  23. 0 точки
    Удобна е за шофиране...ама в Англия или Кипър. По стечение на събитията ми се наложи да карам няколко стотин км в България кола с десен волан и личното ми мнение (не ангажирам никой с него) е никога не бих взел подобна кола. Причини много и няма да се задълбочавам. Ясно е финансовия фактор, но вместо трета си вземи втора с правилен волан. Според мен. Всеки сам си знае. ПС. Ако ще се ползва за хоби (лов, риболов...) съм за. Ама за основен автомобил не.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...