Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.10.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте, Предстои ми подмяна на лагера на хидравличната помпа, като съм си закупил нов лагер NSK 6203DDUCM - 17X40X12mm. Проблема е, че много рядко при запалване се чува едно потропване все едно от разбит лагер и шума идва точно от хидравличната помпа. Шума е за около 20-30сек и изчезва... По принцип тези лагери заминават на около 170 000км , като моята ги прави след 500км и в тази връзка ще сервизирам помпата. Ако някой иска да знае как става ето инфо: https://h-tune.co.uk/club/guides/power-steering-pump-rebuild.1941/
  2. 2 точки
    На дъното на кутията има два гумени тампона които я държат и отделят от купето. Виж дали са там !
  3. 2 точки
    И така след двуседмично стоене на колата в Хонда Варна дилемата надявам се че приключи. Колата влезе за смяна на клапан на ЕГР А но след като разглобиха колата се установи че не е от клапана а от не издържала заварка на фланеца на охладителя на ЕГР А. И се започна заваряване монтаж на колата проба и заварката не издържа. Пак разглобиха търсене втора употреба че нова е 1700лв, пак събиране проба на колата диагностики в движение и тъй нататък. Та колата вече е наред да чукна на дърво. Колеги първо разглобявайте колите и не се доверяваите само на диагностиката че излиза доста солено.
  4. 1 точка
    До преди дузина години все още на почит в проектирането бе максимата "формата следва функцията". Екстериорите бяха лаконични, а интериорите практични. После се получи тенденцията на свръх производство и дизайнът бе призван да обезкуражава дългото притежание, на един автомобил, а в крак с него и качеството бе редуцирано. Така стана че "старите" 15 годишни коли, са по-читави и красиви от новите 5 годишни, а на всичко отгоре гоненето на новомодни тенденции във формите много по-бързо състарява. Преди модата се сменяше на дузина години, после на 5-6, сега всеки сезон - нови тенденции и който не ги измисля едвам успява да ги следва. Някои марки успяха да запазят някаква минимална визуална наследственост, други съвсем го "удариха през просото" и ако им няма емблемите, трудно се познават. Но пък азиатците се поузаптиха и вече дори китайците са по-прилични - поне визуално. Но всичко е в угода на клиента - или поне с това се оправдават някои, безчинствайки с формите и пластиките. Може би ми пречи образованието, или годинките, но няма нова кола, която да е комплексно премерена и като цяло да ми харесва. Всичко се качило на макферсон, наблъскало под капака тръболяк и кабеляк, опаковащ някаква турбо малолитражка, вътре тесни интериори и вталени седалки, и разбира се окичени с камара екстри в подменюта. Екстрите са важни обаче, за да има кво да се цъка докато си в задръстване и докато дойде сервизната помощ, а колкото по-лачена и бутикова ти е колата, толкова от по-далече я чакаш. За сега - благодаря, но НЕ.
  5. 1 точка
    Директното впръскване е при 5та генерация, коли 2018 година. Ако е с грозния(поне за мен е грозен) заден капак значи си е нормален инжекцион. Двигателя е 2.0 или 2.4, ако е американка. за тази говоря.
  6. 1 точка
    Най-важните снимки от пътуването в Румъния ще публикувам тук Следващите вече са снимани, след като влезнахме обратно в България.
  7. 1 точка
    Една моя идея след много борба вече е реалност и не мога да не я споделя с вас: Документите още са в подготовка и маслото го няма на оф.сайт но мострите вече са при мен.Предстоят упорити тестове и анализи.Естествено имам зададени параметри ,но не мога да ги споделя преди да излязат анализите след съответните пробези.Ще загатна само ,че има доволно PAO и други гъдели.
  8. 1 точка
    Дали ? Надеждата умира последна - ама щом имаш излишни пари за даване. И относно миризмата - на втората генерация нямам ДПФ , а само катализатори и да ти кажа, никога не е миришело на каквато и да е (не изгоряла или изгоряла) нафта. Дори да си сложиш носа директно пред ауспуха и да душиш, нищо не се усеща .
  9. 0 точки
    Нещата са много по-прости.Маслото няма име .Има само химически състав.Искам да има вътре база 1 примерно 2 cts ,база 2 - 4 cts.Искам да има пакет Infineum.Искам количество един тон. Правя запитване в 10 рафинерии..казват ми цена.Някои фирми за 1 тон не си вдигат телефона... Избирам си етикети,сертификати,които искам да се защитят,плащам и след 3 месеца имам маслото.От където и да го поръчам ще бъде със съдържание ,което съм поръчал..Цената ще бъде +/- 15 %. Та така стоят нещата Няма Лукойл ,няма Тексако. Каквото си поръчаш това слагат вътре.
  10. 0 точки
    Всички са така. Много исках да си намеря мечта за придобиване, но... не открих цяла кола. Тук таме добри хрумки. Ако искам примерно чадъри във вратите, вместо Ролс, мога да си взема новата Шкода Скала - има ги като опция. Доста безпардонно, но пък е народна кола и като нямаш слугинаж, чадърчето ти е под ръка. :) Е, останалото си е ФВ и цената е приемлива, но някак си в тоя клас по-добре Сивика. Поне има хитринки и си е "наше", нищо че е минимум 20% по-скъп. Харесах и новата Мазда3 - външно е семпла, но вътре ми е тясно, а не съм висок. Сивика пак е по-добре. По-големите Мазди пак са тесни - растат им размерите, но навънка. Харесах приемливо и новото комби на 508. Багажника почти колкото на моето комби, задницата минава за красива, вътре е поносимо и дори модерно, но... врати без рамки. При свален джам, отваряйки предната си правиш харакири с горния и ръб. В задната стъклата са 2 и малкото остава да стърчи в пространството. Пипаш го да затвориш вратата и то хлапче. Аз отзад не се возя, но блъсната чисто нова кола няма да си купя - отпред изглежда точно след краш тест. Викам си, епа под 100 бона кола, френска - не може много да се иска. Гледах и други французи, новите Клио и Каптюр (карал съм настоящия) имат позитивно развитие и ще продават прилично. Имаше и DS. Много шармантно и непрактично - бате, по-добре нидей! BMV - Баси Маркетинговата Вакханалия! Технически предполагам биват, но естетически сигурно ги рисуват някакви пубери, а ги кроят някакви слаботелесни. Не мож влезе, нема где да седнеш, шибнеш си лакето о некоя пласмаса, па пцуеш и бегаш. 5х2 метра кола, а за чиляка место нема. Имаше и някаква нова Хиталиано Шиит-айска марка. Бял интериор - включително таблото отгоре. Това го е проектирал, одобрил и произвел екип от хора дето не са карали кола. Никому ли не хрумна да си сложи в своята няколко бели листа А4 на таблото и да пробва да шофира в слънчев ден??? Оф, не ми се пише веке - мъка е за автофен кат мене. :(
  11. 0 точки
    Ако си на фарове се включват,ако не си не се включват. В Manual май срещнах някъде,че на всяко двайсто или трийсто пръскане на стъклото,пръска и на фаровете.
  12. 0 точки
    То вече в новите Бентлита няма естествена кожа и боята им е на водна основа. Екологията докара миризмата на синтетика и в луксозния клас.
  13. 0 точки
    Миналата седмица разгледах колите в експото. Обобщението ми е - Качеството на материалите и сглобката изглежда подобрено. Само японките съм обиколил другите машини ги пропускам. Всъщност качих се в Ауди А6 оуроуд. Не ме впечатли с няк'во сериозно надграждане като интериор. Като дизайн на интериорите има определено недомислени неща. Тойота имаха няк'ви абсурди места на старт/стоп бутона за двигателя. Духалки и такива неща бяха меко казано странни при Мазда. Мазда много красиви отвън обаче вътре са супер малки. Като механика не мога да кажа нищо особено. Същите пластмаси навсякъде. Но дизайна като цяло не искам да коментирам, защото е субективен аспект. Като цяло марките, които на мен ми харесаха най-много са Хонда и Субару. Сивика е страхотен. Субару Аутбек съм го виждал много назад във времето при него няма съществена промяна. Но на това изложение си личи пак, че автопроизводителите се чудят какво да направят, че да си купиш нов автомобил. А реално за мен кяра от чисто нов автомобил е, че си купуваш нещо, което за пръв път ти ще ползваш и отделно че ще се почувстваш някакси доволен, горд със себе си че след толкова труд си се наградил сам себе си. Хубаво обаче като гледах немското трио колко много се обезценява особено дизелите това е лудост! Ауди А6 след 4 години губи над 60 близо 70 бона от себестойността си, а всъщност не е огромна разликата между сюпърб и А6. Но пък обезценяването е по-малко при Сюпърб. И мислейки за всички тея неща се сещам, че тук дори не съм се замислял що за механика и що за кола всъщност получаваш. Колко време ще издържи тая кола и най-вече колко ще ме кефи тази кола. Предполагам, че като остарея и вече няма да имам време или по-скоро емоционална и физическа енергия ще мисля за нов автомобил и няма да ми пука за всичко по-горе написано, но засега съм фен на старите японски машини. Просто имат чар имат излъчване и ми е много интересно сегашните нови коли дали ще изглеждат така както сегашните 15-20 годишни машини след съответно същия период от време.
  14. 0 точки
    Купих го и направих първото измиване и омасляване , да видим как ще изглежда след като мина малко километри. За сега няма прах или зацапвания в смукателния колектор
  15. 0 точки
    https://www.gmdexos.com/brands/dexos1/index.html Прави впечатление - повечето масла там са 0-20 или 5-30. Много малко 5-20, само 1 (!) 0-30 Може би в самия стандарт има нещо което "отсява" маслата по вискозитет?!
  16. 0 точки
    Ами, първоначално (с натискането на педала) колата започва да спира ентусиазирано, но след няколко секунди усещаш че отрицателното ускорение намалява и от 100 надолу колата спира все по-бавно, а последните от 50 до 0 имаш усещането че просто се търкаля напред и се чудиш на къде да кривнеш, за да имаш още метри и най-вече секунди. При това натискаш все по-зверски, качвайки все повече температурата в системата. Ако в течността ти вече има влага, ще усетиш разликата и само нея да смениш, особено ако е над 3 години в колата. Колата си е негова, но останалите участници в движението не са опитни мишки.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Колега, виждам, че те дразни факта, че не съм сменил спирачна течност. Нещо, което е важно и се натъртва от няколко поста насам. Вземам си бележка, ще я сменя. Искам да те помоля да ми обясниш, макар и скромният си опит, как точно кипва спирачна течност при еднократно натискане на спирачка и движение със 150 км/ч, при студена система?
  19. 0 точки
    Колеги, чакам скоро маслата(днес, утре най-късно). Както може би някои от вас са обърнали внимание, малко се променя организацията и вече @Елена К ще ги движи. По този повод, личното получаване вече ще става в Драгалевци. Моля, на когото не му е удобно Драгалевци да ми се обади/пише да се разберем за получаване в Боила, понеже това не беше обявено при пускането на поръчката и предполагам на някои от вас им е по-удобно Боила.
  20. 0 точки
    На старата хонда минах около 70 хил. километра за 10 години с K&N конусен, редовно пран и омасляван (веднъж годишно), като същевременно съм проверявал за прах в интейка, който беше изведен в подкалника. Еми, нямаше прах. Линка по-горе е правилния комплект за почистване/омасляване.
  21. 0 точки
    Догодина по това време съм те настигнал,с тази разлика,че моите за 5 год.,ще са 100к. Иначе оправям си познатите болежки за модификацията.
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Не можах да разбера написаното и какво точно казваш ? Ама ако смяташ, че въпросното чистене ще изчисти нещо - дерзай. п.п. На една Равка, познат сваля колектора преди процедурата за да види какво е положението,(там е по-лесно и бързо, не като при нас), след процедурата пак го свали да види резултата - е беше си същия гмеч .
  24. 0 точки
    110лв. бройката са, но ми направиха отстъпка до 80лв. бройката. Мисля, че са ляв и десен, проблеми нямам.
  25. 0 точки
    Днешният неделен ден отреди измиване на двигателя. ПРЕДИ: СЛЕД:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...