Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.01.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Преди няколко месеца сменяхме сегменти, гумички клапани и гарнитури на D14A8 в Димитровград и ремонта излезе 650 лв (познат сервиз). Колата спря да докосва маслото изцяло.
  2. 1 точка
    Така, да обобщим. Колана се се сваля от колонката с все механизма и се носи в банята, разтяга се до край и слага се някакъв стопер за да не се прибира на ролката. "Платнената" част се топи в леген(гореща вода) с подходящ препарат(обезмаслител), колкото може по близо до механизма и се претрива(с постъпателно възвратни движения)на ръка или с мека четка. Упражнението се повтаря докато решите, че мърсотията си е отишла, следва плакнене до бистра вода и всичко на обратно в колата след като изсъхне.
  3. 0 точки
    Колеги, вчера се сетих да направя едно кратко клипче, понеже в няколко теми стана въпрос, че доста собственици не са наясно с това меню и не знаят, че може да се правят промени в някои настройки. Ето какви настройки могат да се правят и как се правят, в това видео: Само искам да помоля колегата @ShEfA, писа, че имаш ръководството на български - да провериш каква е тая функция WARNING MESSAGE и да споделиш, защото аз нямам представа за какво е. Или ако някой друг го знае - да сподели.
  4. 0 точки
    @CARPERA, айде следващия път линковете да са за втора генерация ... http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group3aa.htm#207825
  5. 0 точки
    Кажи сега как да не влезеш с един калашник и да стреляш че да не спреш.
  6. 0 точки
    От Кога в този форум се търси логика...? Всеки си има глава на ременете. Ако искате възползвайте се от съвета ми. Ако не искате недейте. Може пък нещата в Реал-а да са се оправили... Собственика на колата пък е от София... Едва ни няма качествен сервиз там, та точно в Реалтурбо се забийте!
  7. 0 точки
    Гаражните коли често са по изгнили от тия седящи навън.
  8. 0 точки
    Ъп с нови цени. 1.ОЕМ нови 4 тампона за предни долни носачи + 4-те ОЕМ болта - 180.00лв. 160.00лв. 2.OEM нов вътрешен накрайник за Prelude 5 - 110.00лв 100лв. 3.ОЕМ нов външен накрайник за Prelude 5 - 120.00лв 100лв. 4.ОЕМ нови задни тампони за стабилизираща щанга Prelude 4/5 - 40.00лв 35.00лв. 5.ОЕМ нови гранитурки за обслужване на дросел, EACV, PCV - 40.00лв. Използвани части: 1.Кабели от Prelude 5 F20A4 - 30.00лв. 20.00лв. 2.Стартер, алтернатор и всмукател от Prelude 5 F20A4 заедно с дросел, IACV,PCV - цена за всичко 130лв. 3.Спирачна помпа Prelude 5 F20A4 - 20.00лв.
  9. 0 точки
    Има и още допълнения. Предния капак принципно има доста дебело кече, но винаги може да поеме и още Както и капака на двигателя е облепен, но нямам снимка.
  10. 0 точки
    Качвам чак сега снимки за нещо което направих преди година :> Много скоро след свършената работа по изолацията не се задоволих напълно и реших, че нещо липсва и трябва още. За щастие навреме се сетих какво да допълня, което оказа много голяма роля при изолирането на звука в горната част на купето - предимно прозорците. Купих черна лента за прозорци - дограми, която е доста мека и перфектна на размер. Сложих я на точното място където дебелата гума на вратата се допира на касата на колата. Вратата съвсем малко по-усилено се затваряше, но след време улегна и почти нямаше разлика от преди и в същото време създаваше звук на голяма плътност при затварянето. Нещо което изобщо нямаше преди.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×