Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/19 in all areas

  1. 2 points
    И за форума е по-добре ако не пречат толкова, за да не провокират толкова хората да слагат ад блокъри. Аз по принцип ползвам, но го изключвам за сайтове и ютуб канали, които искам да подкрепям. На телефона обаче по-трудно се изключва, така че оттам съм по-малко подкрепящ
  2. 2 points
    Преди няколко месеца сменяхме сегменти, гумички клапани и гарнитури на D14A8 в Димитровград и ремонта излезе 650 лв (познат сервиз). Колата спря да докосва маслото изцяло.
  3. 1 point
    Не мога да едитна, но понеже видях, че си писал, че не си видял сравнения, се допълвам. От хонда обявяват коефициента на съпротивление за седана (0.26, както казваш), но не и за комбито. Този сайт (много добра симулация имат за различни характеристики на автомобили) са изчислили, че на турера коефициентът е около 0.34: https://www.automobile-catalog.com/car/2006/1141610/honda_accord_tourer_2_4_i-vtec_executive_automatic.html Не знам дали съм уцелил точно твоя модел, но разлика в аеродинамиката няма между комбитата.
  4. 0 points
    Колеги, вчера се сетих да направя едно кратко клипче, понеже в няколко теми стана въпрос, че доста собственици не са наясно с това меню и не знаят, че може да се правят промени в някои настройки. Ето какви настройки могат да се правят и как се правят, в това видео: Само искам да помоля колегата @ShEfA, писа, че имаш ръководството на български - да провериш каква е тая функция WARNING MESSAGE и да споделиш, защото аз нямам представа за какво е. Или ако някой друг го знае - да сподели.
  5. 0 points
    Днес реших, да не ми мият колата на външни мивки и дадох колата във Фреш в мола на топло! 26лв., ама това май си е обир!Нищо, те са добри. Връщам се, на седалката ми малко пИтно, от шоколад! Всички врати, прагове и панти мръсни, ама яко.На струйки, недокосвани с парцал. Джантите не пипнати, стоят чисти колкото водоструйката позволява. Викам шефа: -Нема проблеми, ШЪ викна едно момче! Отварям задната врата, същата работа, парцала не е играл никъде. Мноооо мърляви, разглезили са ги с постоянно чисти коли! P.S. Сещам се за немските супермаркети в БГ, как надуват цената и после ме будалкат с промоции. Нищо, разхождам се с хлапето и негодувам на глас.Браво, слушат ме поне трима на всеки щанд. Съобщавам цени без притеснение в други магазини.Продавачките вдигат рамене. Не знам защо, ама си мисля за всички българските въстания, кой ли ги е вдигал? Май сме в 21век, въстания няма да помогнат, НО консуматорския вот е много силен. Да спрем да купуваме нещо и цената долу! Всяка седница минавам около 20км в двете посоки да заредя на Марешки. Нищо няма да спестя, просто изявявам мнение и предпочитание-наказание, оборот 100лв. Две марки бензиностанции са мръсна дума за мен и тотално съм си ги забранил.
  6. 0 points
    Кажи сега как да не влезеш с един калашник и да стреляш че да не спреш.
  7. 0 points
    От Кога в този форум се търси логика...? Всеки си има глава на ременете. Ако искате възползвайте се от съвета ми. Ако не искате недейте. Може пък нещата в Реал-а да са се оправили... Собственика на колата пък е от София... Едва ни няма качествен сервиз там, та точно в Реалтурбо се забийте!
  8. 0 points
    Гаражните коли често са по изгнили от тия седящи навън.
  9. 0 points
    Ъп с нови цени. 1.ОЕМ нови 4 тампона за предни долни носачи + 4-те ОЕМ болта - 180.00лв. 160.00лв. 2.OEM нов вътрешен накрайник за Prelude 5 - 110.00лв 100лв. 3.ОЕМ нов външен накрайник за Prelude 5 - 120.00лв 100лв. 4.ОЕМ нови задни тампони за стабилизираща щанга Prelude 4/5 - 40.00лв 35.00лв. 5.ОЕМ нови гранитурки за обслужване на дросел, EACV, PCV - 40.00лв. Използвани части: 1.Кабели от Prelude 5 F20A4 - 30.00лв. 20.00лв. 2.Стартер, алтернатор и всмукател от Prelude 5 F20A4 заедно с дросел, IACV,PCV - цена за всичко 130лв. 3.Спирачна помпа Prelude 5 F20A4 - 20.00лв.
  10. 0 points
    Качвам чак сега снимки за нещо което направих преди година :> Много скоро след свършената работа по изолацията не се задоволих напълно и реших, че нещо липсва и трябва още. За щастие навреме се сетих какво да допълня, което оказа много голяма роля при изолирането на звука в горната част на купето - предимно прозорците. Купих черна лента за прозорци - дограми, която е доста мека и перфектна на размер. Сложих я на точното място където дебелата гума на вратата се допира на касата на колата. Вратата съвсем малко по-усилено се затваряше, но след време улегна и почти нямаше разлика от преди и в същото време създаваше звук на голяма плътност при затварянето. Нещо което изобщо нямаше преди.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×