Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.10.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Колега, доста си пописал и сигурно за себе си, си прав, (предполагам така ги разбираш нещата - в което няма нищо лошо) но с повечето от написаното не съм съгласен. Горе съм ти извадил, само няколко цитата, та: - Казваш, че зимата минимум 1 път месечно трябва да се зарежда акумулатора, а колко е максимума според теб - всяка седмица, или всеки ден? - Купувам си нов акумулатор, бият ми печата на гаранцията и веднага тичам да го зареждам - трябва да ме стяга шапката, или да ми хлопа дъската, за да го направя това. - За да получи тока отдаден при сутрешните запалвания, (обикновено е едно - освен ако не си играеш на пали/гаси) не е необходимо минимум 100км. за да се зареди, а доста по-малко , даже да не кажа, че са му достатъчни няколко минути работа и си е ок - това от моя опит и не е задължително да си съгласен. Последно: - Че е малък акумулатора на въпросната кола, да кажем че съм съгласен, но има една приказка -" ЯпонецО го е измислил и сметнал" , та за какво са ти тези повече ампери и повече пусков ток, все едно караш стар атмосферен дизел, от миналия век? - И след като премахна шината за закрепване на акумулатора, страничната шина и изкриви ушите, за да си сложиш дъска във ваничката, как го закрепи/обезопаси, или кабелите ще го държат? п.п. Карайте си колите и си оправяйте жените, а не се занимавайте с безсмислени неща. п.п.п. Забравих - нищо лично но имам една молба към теб: - въпреки че сме автомобилен форум, постарай се малко по-грамотно да пишеш, че на моменти едвам схващам за какво става въпрос.
  2. 3 точки
    Тест първи: 1) Масло – Ravenol SSV 0w30, маслен филтър ОЕМ Хонда. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 155500 км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 1000км. градско и всичко останало извънградско. 6) Средна скорост - 100-120 7) Сезон на експлоатация – от 07.09.2018г. до 28.10.2018г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 370 л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6,00л. 12) Доливане на масло не е правено. 13) Други особености при експлоатацията: извънградското е около 1400км. извън магистрали и всичкото останало по магистралите в Унгария, Австрия и Германия при скорост 130-140 и често до 160. Снимката е на прозореца правена и отделно качвам скана, сканирано с 600 резолюция. Капката е сушена окло 36-40часа, просто я забравих. Ако трябва ще направя нова проба. Scan Maslo.pdf
  3. 3 точки
    Маслото съвсем не е едно! Може би не знаеш, но маслата под марката Honda не се произвеждат от Honda! Това, което си дал на твоята снимка, мисля, че беше от Total. Honda имат под своя "бранд" още няколко, освен посоченото от теб, произведени от различни фирми. Например: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html И трите стават за твоя двигател! Както виждаш - можеш да си купиш оригинално масло на половината цена, която си дал в ибей. Освен това, всеки по-известен производител има масло 0W20, което отговаря на изискванията и спецификациите на Honda. При това на доста високо качество и на още по-ниска цена! Ето такива неща обсъждаме в темата за маслата...
  4. 3 точки
    Ааа.... не се притеснявай за мен , притеснявай се за всички останали които четат форума. Правилното писане, е въпрос на уважение към четящите колеги, ако разбираш какво искам да кажа. Да, наистина, всеки може да сбърка нещо елементарно в бързината - което е простено, но неграмотното писане и изказване, не го приемам. Толкова по въпроса за литературния форум - надявам се да си вземеш бележка. Карам изключително на такива къси разстояния, също при студени месеци, на парно, фарове, радио, чистачки и други щуротии и повярвай, всички акумулатори които съм купувал, са изкарвали минимум по 5/6 години, като през времето на експлоатацията им, съм ги зареждал не повече от 1 или 2 пъти и това за целия период . Мога да сметна естествено, а и не казвам че си сложил 100 Ah. , но ти знаеш ли колко ампера харчи твоя стартер за запалването и можеш ли да сметнеш примерно, за колко време акумулатора ще си възстанови капацитета? Ако успееш да разгадаеш това, ще видиш че тези упражнения с по-големия акумулатор са безсмислени, иначе от повече глава не боли - но не всеки път. Не е задължително, някой да ми разчита топли, студени или други печати, защото и аз мога да го направя. Освен това, винаги когато купувам акумулатор, преди продавача да го монтира на колата, го замерва пред мен и виждам показанията му. Последните 20/25 години години, за всичките ми коли, съм купувал акумулаторите от едно и също специализирано място /и то проверено/ , а не от големите вериги магазини , или от хипер/мипер и така нататък хранителни стоки . Последния акумулатор които смених преди 2 месеца, изкара точно 5 години и 1/2 месеца , със само 1 дозареждане преди 2 години. Два месеца преди да "умре" , минах профилактично да го погледнат и замерят в магазина от който ги купувам и показанията му бяха на 85% от нов. Е да ама, след два месеца от раз каза не и се предаде - така свършват истинските и качествени акумулатори. Купих си нов от същата марка за 150 лв. и живота продължава без излишни упражнения и натоварвания. Дано ме разбереш правилно, но ако те влече - продължавай да робуваш на някакъв акумулатор години на ред и то за някакви си 150 лв. Успех с поддръжката.
  5. 2 точки
    Моята избер е този акумулаторэ YUASA 52Ah 480 A повече ампери и повече стартов ток от нормалните влагани в колата и най доброто което може да се сложи от YUASA впредвид мястото но може да изберете и друга марка но с тези габарити Размери (Д,Ш,В) 207x175x190 мм определяща е широчината от това няма накъде повече,ефекта осезаемо по-енергично въртене на стартера, Това е акумулатора http://akumulatori.bg/335/Product/1437/YUASA 52Ah YBX5012 Парва се демонтира стария и шината отгоре вече е неизползваема за да не прече се демонтира шината от страни тази Зда да влезе новия аз исползваш дъска дебела 2 см изрязъна по дъното на новия като подложката която е тип ваничка от стариа съм оставил ето и дъската изрязана в показания край за да влезе в ушити които леко натиснах встрани от старата планка,също тази скоба трябва да се изкриви леко напред за да влезе акумулатора Поради факта че се изпалзва друг тип акумулатор трябва да се завъртят и болтовете на клемите гайките да сочат навън След почистване добре с шкурка клемите отвътре и леко полюсите на акумулатора до блясък се закача новия. За да е изправен и зареден винаги акумулатора зимния период минимум 1 път в месеца сваляне и зареждане с мултипроцесорно зарядно бюджетно от Кауфлан и Лидъл по на 30и няколко лв. старите руски или хом меид зарядни ефекта като забравиш акумулатора е презаряд и скасяване живота му.Новите след зареждане спират и зареждат акумулатора с точно толкова ампери нужни му,ако купувате нов също го дозаредете веднага щом ви попълнят гаранциата и ви замерят динамото което за да зарежда трябва да отдава от 14,2v . Защо трябва да се сваля и дозарежда това зависи от циклите ви на каране или просто казано за да получи тока отдаден при сутрешните запалвания и да се зареди ви трябва минимум 100км и въпреки това той не се зарежда 100%,това е от личен опит стария при свалянето и замерване на стартовия ток от 400сс беше паднал на 350ссза 4 год при замерването в магазина момчето не повярва че е стар .Проверява са с този уред за измерване и тестване наличен в повечето магазини Зимата всеки е имал неприятното сутрашно отваряне на вратите и залепване на уплатнението за да нестава така може да направите това купувате този фракон силикон спрей избирате си един слънчев ден като днес отваряте всичко врати и къпака почиствате с навлажнина кърпа от праха уплътненията и напръсквате обилно свършва един флакон за цялата кола ето го ефекта много меко и уплътнение което няма да залепне в студа изпробвано много години назад,ако има слягане на уплътненията оставете колата колкото се може с отворени врати на слънцетака третирани уплътненията Ако остане в флакона силикон става перфектно да напръскате таблото става като ново Накрая всяка врата долу в двата ъгъла има отвори за изтичане на водата просмукала се през уплътнението на прозореца почистете ги, аз изполвах тел ето как и наистина двата бяха запушени с прохоляк превърнал се на кал. Дано съм бил полезен на някой. Ето как стои новия Да не забраваме че уплътнениа има и по предния капак и задната 5та врата също и да смежем всички панти на вратите.
  6. 2 точки
    Перфектна е пробата! Няма нужда от нова. Маслото е в идеална кондиция. Зоната на дифузия започва да трупа сажди,но има възможност за още много. В периферията се забелязва и доста голяма зона от чисто масло. 12 хил. км ще изкара със сигурност при тоя режим. След това ще е интересното, според мен. По мои сметки си направил между 80 и 100 моточаса. Предполагам, че ще е за смяна не по-рано от 15 хил км. Чакам да видим...
  7. 1 точка
    Този път се надявам да довършим теста до край. Дано не се налага да ходя пак до Германия така, че следващите километри вероятно ще са по тежки - основно градско по често студена.
  8. 1 точка
    Мда, колегата просто е платил за етикет на бутилката. В дълбочина, ако трябва да се намери техническият документ на маслото и да му се видят характеристиките, греда, обикновено няма такъв. Тъмна Индия...
  9. 1 точка
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Не, не питах за това! Питах за поставяне на реле за автоматични дневни светлини "Daytime Running Light" (DRL) Не става въпрос за лед светлини, а за фабричните фарове на колата! Вече е монтирано и работи доволно! Когато запаля двигателя ми светват късите светлини (без габарити и осветлението на таблото в купето не се димира). Когато загася, фаровете угасват сами! Ще разясня за всички които решат да слагат ДРЛ. Цялата работа струва около 20лв. и мисля че всеки може сам да си го направи. На Джаза светлините се управляват по минус! Проблемът е че има и едно реле което прекъсва и плюса! И заради това не може да се монтира ДРЛ който да светва дългите на 20% или 30%. Трябва да е ДРЛ който "свети" на 100% след запалване на двигателя и се монтира на късите светлини. Другият вариант,който не ви препоръчвам, е да се монтира реле което да сработва след включване на контакт (тогава фаровете ще светват преди да е запален двигателя). ДРЛ-а представлява това: През уикенда може да щракна една-две снимки на кабелите. И да изпраскам едно упътване за желаещите да си монтират нещо подобно. В OLX е пълно с подобни модули. Само за информация: в гр.Бургас ми искаха от 40 лв. до 100 лв. за монтаж на ДРЛ.
  12. 1 точка
    Данните ти се въвеждат еднократно, когато регистрираш колата в общината. След това стойността на данъка се изчислява автоматично от системата ... според теб една леля, всяка година чука на калкулатора, на всеки автомобил по отделно ли? Както казах, готов съм да заложа пари, че има грешка в данните ти. Или са грешно въведени или са грешно декларирани.
  13. 1 точка
    Разбира се,че гледах но от положение което са свалени не ми се виждаха стегнати и като видях,че има още дупки на горе в височина са три,прецених да обера тоз луфт лек уж за по хубаво,като биалетите са по каталог за модела,то питането ми беше обрано ли трябва да е или свободно и какво би попречило за самата работа на успокоителната щанга,направих един тест от 400 км разлика не усетих освен,че не тропа вече от зад ......... за тампоните на панхарда те са при мен вече понеже е доста разглобяване да падне таз пластмаса отзад да може се свали дългата щанга и да са подменят тампоните ме беше страх да не са ми доставили друго!
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    За съжаление не мога да си редактирам мненията тази опция изчезва след определено време.Ако съм накърнил твоите правописни устои заповядай в литературния форум Единствено съм премахнал шината отгоре,страничната щина си стои ако си направиш труда да видиш снимката последната тя е там,и акумулатора е укрепен. Минимум веднъж на месец ако е студен ,и карате къси разстояниа от 5 км , може и два при много под 0та, ако не искате да си подържате акумулатора може и никога да не го правите. При покой в акумулатора се утаява електролита познай какво остава отгоре и как това се влияе от минусови температури,само тава че батерията е изложена на студ я скапва. Сутрешните запалваниа не визирам едно а примерно цял месец палене сутрин при минусови температури при което след запалване работят,чистачки,подгрев задно стъкло и огледала вентилатор парно,фарове и тн. Акумулатора в 1 ген е 45 амперов с 330стартов ток както виждаш не съм сложил нещо 100 а а 52 което е можеш да сметнеш с колко повече. Ако си карал 1 ген щеше да знаеш че при студено време се появява дефицит от малко повече мощ. Колко пъти като купува акумулатор накара продавача да ти разчете топлия печат да видиш кога е произведен същия,при този складов престой се губи даста от тока в него,естествено продавача няма да ти каже че ти продава най-стария .Личен опит когато съм ги зареждал след покупка влизат в тах доста ампери . Когато купувате акумулатор поне накарайте да ви го замерят няколоко от избраната марка и според таблицата изберете. ето таблица да знаете колко трябва да показва нов Всичките мои разсъждения не са задължителни но както писах свалената батерия от мен е 95% като нова за 4 год експлоатация с точно тази поддръжка. Ако не ви се занимава да карайте колите и не правете нищо по тях може и така. Не задължавам никой с това което съм написал.
  16. 1 точка
    За панхарда единия е по голям от другия ,а за биалетките-сменял съм ги но не забелязах да има други пологения. не забеляза ли които свали как бяха
  17. 1 точка
    More protecting the bonnet from stone chips than windshield from bugs
  18. 1 точка
    Нищо не можеш да направиш. Всички километражи от 5 ген. сивик са взаимно заменяеми.
  19. 0 точки
    Пример: Ако акорда ти не беше 15 годишен и по случайност си от Велико Търново примерно, щеше да си част от емоцията.
  20. 0 точки
    Винаги ми е било интересно, обсъждането на моторни масла. От производителя е препоръчано 0w20 оригинално си масло за Хонда. На скоро го сменях моето, поръчах си 5 литра(пое 4.4) и дори не си личеше по щеката докъде е, адски бистро е. Маслото със филтрите ми излезе около 150 лева от Ebay. Не мисля че е скъпо, а и не вярвам да се оскъпи със доставка до България. Та въпросът ми е, защо гледате всички към алтернативни масла(просто ми е любопитно). Маслото е едно.
  21. 0 точки
    Минах през друг сервиз и казаха че 100% е помпата на серво
  22. 0 точки
    Опиши каква е колата (марка, модел, година на производство и вид гориво е), тоест - дизел, бензин, газ, ток или на водород.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...