Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.09.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Ето ти всичко целия пакет за обслужването: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-diesel-major-plus-service-kit-2006-2008/
  2. 3 точки
    Този казус лесно се решава когато се приложи следният подход: При стокова кола, се виждат какви изисквания е предписал производителя, като смазочна норма и вискозитетен клас. Ако последните са няколко на брой, може да се лаврира в зависимост от стила на каране. При по-агресивно например запазваме стандарта за масло и вискозитетния клас, но подплатен напр. с по-висок HTHS. Ако знаем и температурата на маслото при по-високата увеличена работна такава, може да се изчисли какъв от позволените вискозитетни класове да използваме, така че кинематичния вискозитет да бъде достатъчен за смазване при пиковите натоварвания. Ако предписания вискозитетен клас е само един, трябва да се запази и да се намали пробега, а ако може и да се смекчи стила на каране. Т.е. от една страна имаме позволена смазочна норма и вискозитетен клас. Ако изберем масло което да отговаря на 2-та критерия, ще уважим изискванията на производителя и би трябвало всичко да е наред. Ако обаче новото масло отговаря само на единия критерии и нещо стане, собственика не може да има претенции както към производителя на автомобила, така и към производителя на масло, чиито продукт използва не по предназначение. Или казано накратко, всеки има право да сложи каквото масло е сметнал за необходимо, но с цялата отговорност за всички евентуални последствия, ако е действал на своя глава. Поздрави.
  3. 2 точки
    Да,супер коректни са и отговарят на всеки имейл.Доставка безплатна за UK за стойност на покупката над 70£(ти ги подминаваш)и след това, посредством куриери към БГ,или тяхна international delivery,но е по скъпа Писах ти на лично,за куриерската фирма.
  4. 1 точка
    Има тема как да си полираш сам фаровете Ако фаровете са ти силно пожълтели е нормално да не светят добре, но след полирани всичко трябва да е ОК. Ако проблема пак го има ще трябва да ги рециклираш, т.е трябва да се смени покритието на рефлекторите (алуминизация), полиране и поставяне на защитно фолио. Процедурата струва към 250лв. и се правят само оригинални фарове.
  5. 1 точка
    Здрасти, колега, Акордите се карат със антифриз, който е само за тях. Няма такова нещо като "син" или "червен". Той цветът е син, но антифриза си е за специално за Акорд. Разбира се винаги можеш да експериментираш, но е силно препоръчително да си сложиш оригинален. Ето линк към туба от 5 л. от coxmotorparts за да го видиш какво представлява. Няма смисъл да поръчваш от там, а може директно да си вземеш от Бултрако. Излиза горе-долу на същата цена. На мен при смяната ми трябваха 6л и си взема една туба от 5л + 1л. Ако пък го сменяваш при Слави например, то знам, че той си поддържа на склад и може и да не ходиш до Бултрако. Предполагам, че и при другите Хонда сервизи би трябвало да имат наличен, а не да се чака.
  6. 1 точка
    K24 +K20Z4 глава , К20 маслена помпа , RBB всмукател , Изпускател 4-2-1 75мм на 2х67 ако не се лъжа - в HEED на safe map - 202коня на колела 220Nm , на диното на Боби това е около 225-230 на колела и около 240 Nm.
  7. 1 точка
    За кой разход питаш? Че ако отиваш на 5-6 км. някъде може и да не е превключила още. Бензинът и той върви зимата. Пак зависи и на колко градуса е направена да обръща. Пак зависи и изпарителят къде е и добре ли е облечен. Ама грубо да кажем 14,5 - 15 литра газ.
  8. 1 точка
    Писането е въпрос на отговорност и самоконтрол. Казаната дума е хвърлен камък и всеки си носи кръста. Като как някой ще напише нещо некомпетентно или подвеждащо, останалите ще го "одюкат" и той след часове ще коригира мнението си. По добре е да признае грешката в нов пост и да се извини (ако има топки). Въдворители на ред са нужни само ако отделни членове на общността злоупотребяват с права и възможности, и гестапото няма нищо общо. :)
  9. 1 точка
    Градско се приготви за 12,5 до 15/100 зимно време
  10. 1 точка
    Колега,според мен проблема най вероятно се крие в горивния ти филтър,като аз бих го подменил веднага с оригинален с парт номер: 16901-RJL-E01 Успех!
  11. 1 точка
    Едно е сигурно това масло не е за тоя мотор. Но кой ти го препоръча?
  12. 1 точка
    Взех си маслото днес. Чавдар е супер точен.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    А от евтините филтри се разтропа мотора . Щото ОЕМ е 25лв маслен а ашиката е 8 лв . Айде моля ти се .
  15. 1 точка
    Ей тва Българина си е мамата джаса кола за 10 бона масло и филтри за 100 лева. После що трака. Щот правилното масло е близо 170+ лева а 5/40 наполовината половинка.
  16. 1 точка
    Благодарности на Чавдар за маслото! Точен, както винаги!
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Въобще не предполагах ,че може бушона се намира там. Проблема се установи след като бях оставил колата да я газифицират и помислих ,че може там нещо да са направили.Дано съм помогнал на някой.
  19. 1 точка
    Парите получени, маслата поръчани Много благодаря отново, че използвате шаблона.
  20. 1 точка
    Това първата кола ли ти е колега? Не си обърнал внимание,всички са така.За да стигне напрежение до късите първо преминава през габаритите (образно казано)! Всички марки са така.
  21. 1 точка
    И свещите Ngk гледаи да не са френски.Лично аз не бих залложил за проблем в свещите. П.п.А на бензин как си?
  22. 0 точки
    Понеже имах твърде много изисквания, когато търсех моята (дизел, екзекютив, бежов салон, седан, приемлив реален пробег) търсенето се проточи доста дълго във времето. Имаше моменти, в които излизаха турери, отговарящи на тези изисквания без едно (седан) и тогава жената ме вразумяваше: "Виж го това на какво прилича. Като ти харесва другата, не взимай такава, а продължавай да си търсиш с багажник. Не ни е толкова спешно". И много се дадвам, че стана така. Премина момента, когато ми трябваше по-голям багажник (реших го с 460л кутия на тавана), и сега 438-те литра на седана са ми повече от достатъчни. Турерът има и дребни недостатъци като например по-голямата му дължина, която го прави и по-труден за паркиране, механизмът за затваряне на вратата, който понякога дефектира, както и, че ако спреш близо до стена отзад, няма да можеш да си отвориш багажника. Предполагам, че по-лесно можеш да возиш човек в багажника на турер, но не и такъв, който се е озовал там против волята си. И не знам дали турерът е толкова грозен или просто се сравнява с невероятно изваяната задница на седана. И тук не говорим за седан срещу комби, понеже на следващия модел комбито ми харесва несъизмеримо повече от седана. Та, на тези коли се цупят не само жените, но ако все пак ти си го харесваш, а не трябва да убеждаваш и себе си, винаги можеш да изтъкнеш някои от тези доводи: - ще ви струва по-евтино (вървят средно с поне 1000лв по-малко от аналогичен седан); - има задна чистачка; - ако го паркираш с видимост към задницата няма опасност да го откраднат; - няма да те заглеждат чужди жени; - няма да те заглеждат и мъже; - дори някой да те чукне леко отзад, винаги може да го обвиниш с "виж на какво заприлича";
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...