Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.04.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Перфектно ти е маслото! Накъдряне на периферията няма според мен. По-скоро това е от нееднородността на хартията. И понеже предстои топлият сезон, без екстремно студени стартове и без особен конденз на влага, смятам, че спокойно ще издържи 8000 км, че и отгоре даже. Само да няма "рейсинг" изпълнения обаче...
  2. 2 точки
    Аз също мисля като @dindin - погрешно са добавили W след 20, 30 и т.н. Текстът, който съм оцветил в червено, казва: ... или чисти (straight) (разбирай SAE) масла с вискозитет 40, 50, 60. Т.е. за хлабини в диапазнона .0015 - .0018 инча маслото е 5W-20 или SAE 20. Някъде много отдавна бях попаднал на инфо, че при високооборотни рейсинг мотори (около 10000 rpm) с много малки хлабини на лагерите - NHRA Pro Stock engine, ползват 0W-5 (ако не ме лъже паметта; там има и други особености), за минимизиране на загубите от триене и т.н. pumping losses. Въпросът е, че изработката на лагери с такива малки хлабини трябва да е перфектна откъм геометрия. Не зная какъв е моторът, за който се отнасят цитираните от теб хлабини, но ако е малолитражна евридейка или хибрид то 0w-16 е маслото , ако изхождам от горната таблица с данни. P.S. Ето една отработка на United Eco-ULV 0W-16 в Toyota Prius ТУК Ето и една на Nissan X-Trail
  3. 1 точка
    Добър въпрос.За мануела на български. Преди да взема Акорда бях решил да е ЦРВ 3 и близо девет месеца ви чета тук и ви разучавам,и мога да каже,че ви познавам всичките индиректно и на повечето болежките даже.Но така стана,че излезе офертата за Акорда и ако я бях пропуснал щеше да е престъпление.Добър колектив сте.Вие сте главните виновници да има и Хонда в къщи.Иначе Акорда е екзекутив и ги има тези джунджурии.Влизам тук при вас защото от тук започнах преди една година пък и повечето неща са сходни с Акорда,всички се учим в движение.
  4. 1 точка
    Обикновено причината, която се тиражира е, че у нас всичко е менте. Ама моите дискове и накладки бяха прехвалените EBC от прехвалената Англия. И то не от базовите. И как да има материал от накладката, като те затова и са нарязани - за да не задържат от праха. Не на последно място - видях с очите си като ги пристъргваха - желязо си падаше. Малко обратна връзка, ама не смея да се похваля. 3000км по-късно всичко изглежда повече от добре. Не тресе като спира и го прави доста по-тихо от преди. Явно EBC Greenstuff накладките са били доста твърди. Даже лятото се чудя дали да не махна зелените неща и от задните дискове, като и там да сложа АТЕ, защото EBC ВЕЧЕ НИКОГА!!!
  5. 1 точка
    Ето ги и новите капки на 8 мин. от загасянето на мотора и вече на 5500км.
  6. 1 точка
    Съгласен съм.Ама колегата е споменал,че гледа тримовете през софта на газовата и с ELM!А там не ми е ясно какво се случва в случая!
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    На 5Ghz забрави покритие на три етажа. То и на 2,4 ще е малко мъка, иначе Бранко каквото предлага важи - с repeater-и там, където не стига сигналът. Не знам дали знаеш, но има варианти за Ethernet over Power или Powerline Networking: https://www.aliexpress.com/item/Poe-48V-0-5A-Poe-Injector-EU-US-UK-AU-Wall-Plug-Ethernet-Adapter-For-Ip/32819181716.html?spm=2114.search0104.3.108.6c234209P6pG5C&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10065_10151_10344_10068_10342_10343_10340_5722611_10341_10698_10697_10696_5722911_5722811_10084_5722711_10083_10618_10304_10307_10302_5711211_10059_10534_308_100031_10103_441_10624_10623_10622_10621_10620_5711311_5722511,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=c9d638af-8b10-4ef8-9341-57084f8345aa-14&algo_pvid=c9d638af-8b10-4ef8-9341-57084f8345aa&priceBeautifyAB=0 Asus-ът не е зле, аз съм с по-лек вариант на тоя, който си дал.
  9. 1 точка
    Няма и нищо на кутията. Джаркай си.
  10. 1 точка
    От CR-V 3, но вече ги продадох. На размери и външен вид са еднакви, разликата е, че са 4 ома и са от друг производител, вероятно затова не дават дефекти.
  11. 1 точка
    Aз съм с този https://www.pazaruvaj.com/ruteri-c3144/netgear/r6400-100pes-p308816559/ и той се ползва в 4 етажна къща с подобно натоварване като твоето - 4к ТВ, 2 лаптопа, отделно онлайн игри на конзола. Супер доволен.
  12. 1 точка
    Намерил съм от coxmotorparts уж оригинален за 425лв без транспорта. Мисля че е добра цена.
  13. 1 точка
    Аз съм с Archer C60 от година и съм много доволен,но за 3 етажа едва ли ще ти свърши работа ,който и да е.Най- голяма скорост ти трябва за телевизора>плейстейшъна.,съответно лаптоп>телевизор.Бих направил тая къща с един рутер и 2 репитера или AP на другите етажи..
  14. 1 точка
    По-скоро са добавили W където не трябва. 30, 40, 50 не са multigrade масла.
  15. 1 точка
    Смених го[emoji3]сега всичко е супер,за жалост разбрах от къде е скърцането при гасене на двигателя,демпферът (лук)които смених миналата година( с чисто нов) след минати не повече от 20к[emoji45][emoji45][emoji45]е блокирал в едната посока най-вероятно има счупена пружина,и незнам колко ще изкара..... Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  16. 1 точка
    EXEDY е по-добро от LUK. И ДА! Точно това си е комплекта за дизеловият Акорд,както за ФРВ,Сивик,ЦРВ. Притескателя е без тресчотка и след монтажа ако отделя много долу се нуждае от малка регулировка от педала. Държи се идеално при 440 Nm.Монтира се на нормален демпферен маховик без преработки.
  17. 1 точка
    И аз съм с Antonio OBD, бутилката само е по-голяма. Зареждам точно 50 л. Градско, със сняг - до 15/100. Градско сухо, сега на студено - 11/100. Извънградско до 110 км/ч - 8/100 , 5-та скорост Извънградско до 180 км/ч - 12/100 , 6-та скорост магистрала Извънградско до 130 км/ч спортно каране, с много изпреварване - 13,5/100 , 3,4 и 5 скорост без магистрала.
  18. 1 точка
    Днес по подробно по някои въпроси защото вчера нямах това време. Поддръжката в БУЛТРАКО е изключително скъпа, така, че е необходимо да имате близък в някои от трите сервиза/ Юби-ко, Омбре и Бултрако/ за по поносими цени. Купих колата от В Търново и понеже не намерих там добри специалисти, във София в Бултрако ми направиха следното: 1. Общ преглед - 81 лв. 2. Смяна на масло и м. филтър - 209 лв, 3. Смяна въздушен плюс поленовия /на купето/ - 122лв. 4. Смяна семеринг на колянов вал и ск кутия / беше леко омаслен и стана по мое желание, семеринг-46 лв, плюс работа-260, общо-306 лв. 5. Масло ск. кутия 2.5 л.-40 лв 6. Предни маншони за амортисьорите, бяха леко напукани, 2 бр x 89 лв- 172 лв плюс работа 103 лв, общо -275 лв. 7. Лагер на съединител, по мое желание- 60лв. Оказа се, че съединителят е сменяван и е добър, а маховика е в норма и не е нужно смяната му, същия струва 1900 лв. 8. Операция по подобряване сигурността от кражба -50 лв. 9. След около 2000к, ми проби маркуча за високото налягане на хидравликата - 425 лв, един л. хидравлична течност- 31 лв, за работа-40 лв, общо-496 лв. Всичките тези неща, могат да се направят на други места, като ще излязат значително по евтино, да не говорим за това, че смяната на масло плюс всички филтри, чисто левашко е да плащаш на някой друг да ти го прави. По това време ми се покачи нивото на маслото в картера на двигателя, защото DPF, е започнал да се запушва и при извършване на регенерацията му влиза гориво в картера. Вместо да го премахвам и след това нов софтуер, за да може всички системи да работят, след създаване на необходимите ми връзки със много добър специалист бяха направени 3 отвора по дължината му без да се променя софтуера и вече съм на 2200к, без проблеми. А по въпроса за маркуча на високото налягане, сваля се и със същите накрайници и Български такъв, излиза около 100-120лв, по обяви за части втора употреба от коли същата година , а и по нови струва от 150 до250лв. А по повод колата като цяло е истинско удоволствие е да не усетиш кога е пробуксувала гума и кога се е включил задният мост, страхотна динамика и гъвкав мотор. Моята е EXECUTIVE, абсолютно всички екстри, много съм доволен, жела я го на всеки.
  19. 0 точки
    Хайде още малко ... Как се разбира, дали лок-ъп е активиран - като пуснеш "газта". Ако е активиран оборотите не падат, стоят си, където са били (като при ръчна ск.кутия). Като подадеш леко газ, колата продължава да се движи (дори да ускорява бавно) и лок-ъп е все още активен. При рязко подаване на газ лок-ъп се отключва и оборотите скачат. Другото предназначение на лок-ъп е т.нар. моторна спирачка. На стръмно спускане, натискаш по-силно спирачката (след като си погледнал в огледалото, да не ти влезе някой в багажника), автомата сваля една предавка надолу и лок-ъп се активира. Двигателя започва да задържа колата. Когато баирът свърши, на двигателя му олеква, лок-ъп се изключва сам и автомата връща на по-горна предавка. Автомата е интелигентен - настройва се по стила на каране. Ако си агресивен, смяната към по-горна предавка става при по-високи обороти. Ако караш пенсионерски - на по-ниски обороти. Същото се случва и с двигателя - интелигентният vtec (i-vtec = vtec + VTC) се настройва по стила на каране.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...