Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.03.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Днес смених предните дискове и накладки и задните накладки. Купих ATE. След около 10 - 15 спирания това прословуто стъргане спря. Ще прокарам една, две седмици и ще дам окончателна оценка. Отзад беше ясно, че апаратите бяха за смяна, но и дисковете и накладките се оказаха пълен боклук. Преди по малко от една година ги купих. Комплект с накладки. Отпред и отзад. BOSCH. (Китайски). Платих за тях 600 Евро. Сега взех на половината на тази цена ATE (Немски). За момента мойте драми приключиха. Но ми струваше много скъпо и много нерви.
  2. 1 точка
    Англичаните са били винаги толерирани и фаворизирани и като пилоти и като отбори.
  3. 1 точка
    Папаята прецака Ферари миналата година като им откраднаха с измама конструкторската титла и ако сега ФИА го позволи си е чиста 100% ва конспирация да се толерира английски тим.
  4. 1 точка
    Там много неща могат да се объркат. Бая време им отне, докато Шумахер се впише в отбора и взе да печели, а бе и актуален св. шампион. Ще видим де, остана седмица до началото.
  5. 1 точка
    Я виж тук. Да не би и ти да си се заблудил като мен. Новите коли си имат управление на зареждането. Не зареждат постоянно на макс. https://forums.hondabg.com/topic/112724-алтернатор-dual-mode-charging-system-или-проблем/?tab=comments#comment-1057580149
  6. 1 точка
    Дано тая година има чиста състезателна интрига, без интригантстване и манипулации от комисариата. Хами и Ферари ще се напънат, а и Шарл нЕма а са даде лесно.
  7. 1 точка
    Те още миналата година трябваше да ги натиснат по сериозно, понеже се видя че въпреки всичко крилцето пак се "мини" отваряше. Целта все пак беше някой друг да вземе поне конструкторската и за това ги оставиха.
  8. 1 точка
    Колега и аз си взех от него 18мм. подложки. Наистина много коректно момче. Всичко обяснява кое-как става, но в последствие реших да си поръчам "усилени пружини" от @Markony и не съжалявам. Сега подложките си ми стоят в кутията в гаража.
  9. 1 точка
    Колега, от линка, който си оставил има снимка с правилния кан протокол. Ако има проблем и с него, винаги можеш да се свържеш с търговеца за съвет, как да оправиш настройките.
  10. 1 точка
    Здравей! По описанието прилича на проблем с алтернатора/динамото. Трябва да се измери дали зарежда постоянно и на какъв волтаж. Ако проблемът не се проявява често може да се бодне волтметърче на запалката и да се следи волтажа в движение от време на време. Може да прегледаш тази тема. Това със статичното електричество съм го забелязал и аз, но си мисля, че е свързано с текстила на салона и дрехите с които съм.
  11. 1 точка
    Човека пита за фланци, ти му говориш за подложки...
  12. 1 точка
    Фонетичната азбука на НАТО, универсалният език на авиацията.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Добър вечер на всички, След 1000 изминати километра ,маслото на щеката си стои на максимум. Колата се държи добре и разходът на гориво е доста добър. Смених маслото и сипах Ravenol 5W20,който ми препоръча колегата @dandilov. Ще покарам 3000 км и ще мина на Ravenol ECS 0W20. Това е за сега,по на там ще пиша пак. Лека вечер!
  15. 1 точка
    Амии честно казано, предпочитам и 2-та. Преди години си мислех, че човек с времето уляга ментално. Но и от колата зависи. По повод цитата (през годините) мога да споделя че Акорд-а си 6 2.0 АТ карах лежерно, но той толкова си можеше, а и с малко дете е друго някак. После минах на Акорд 7 2.4 АТ. Тва джелезо ме държеше в напрежение и все гледах да го държа в тонус, често излишно, ама беше някак живец. Сега с Леджо предимно съм като с Акорд 6, но и страстта от следващият не е угаснала. Тва V6 може "и 2 и 200" и не му дреме, та всичко зависи от мене. Но Лекса е по-модерна кола - спор няма, а спорта не е всичко, макар да се чувстваш жив. Но при сегашният трафик и инфраструктура, мощната кола почти няма къде да е бърза, макар че много помага, срещу (според синковеца) "някой дето ми пречат". Да си пазиш Лекс-а от дупки и простаци, а тъмният цвят ще иска повече грижа.
  16. 1 точка
    Честито и много безаварийни километри с новата кола! Поздрави
  17. 1 точка
    Честита нова придобивка и от мен!
  18. 1 точка
    Да ти е честита, и да минеш мнооого километри с нея! Един приятел има абсолютно същата от нова, вече е 6-7 годишна и през лятото беше на 480 000 хиляди мили, кара я такси в Чикаго. Като ми каза какво е сменял и какви ремонти е правил не му повярвах, само някакви дреболии и консумативи за 3 - 4 хил. долара за цялото време и километри, масло, филтри, гуми, крушки, ремъци, ролки, накладки и подобни са отделно. Специално му зададох въпрос за проблеми с батерията, всичко е перфект и от тази гледна точка. Може би условията при които се кара, са най-благоприятни и щадящи мотор, батерия, кутия. За пътищата им обаче казва че са като нашите почти, тъй че возията си се скапва от време на време, сменил е два носача и 4 амортисьора, някакъв датчик за дистроника 1000 пари и няколко други неща. Масло само оригинално на Тойота 0W20 и смяна на 10к мили, и все още я кара с такова но казва че в последно време долива по 1 литър от смяна до смяна. Сега вече не знам на колко мили е станала, но април месец ще я докара и ще я разгледам на живо пък и ще я пробвам. Кутията в хибридите на Тойота не е CVT, още от времето на Приус измислят една уникална трансмисия която кръщават e-CVT, което е съвсем друго нещо и при добра поддръжка надживява всичко в колата. Хонда също ползва такива кутии за някой от хибридите си. Та обслужи си колицата и да си я караш с кеф! ПП - не знам дали този двигател работи с цикъл Аткинсън-Милър, Тойота отдавна залага на тази концепция.
  19. 1 точка
    Честото и поздравления за избора! При SUV модата в последните години този седан определено прави впечатление. Ако не се лъжа е с техника на Камри - четири цилиндъра и CVT, но много по-луксозен. Как е като динамика?
  20. 1 точка
    Честито за новата придобивка, наистина е уникален автомобил! Според мен е отличен избор и определено е ъпгрейд на Легенд-а. Моля те, сподели повече детайли и първи впечатления от колата.
  21. 1 точка
    От мен адмирации, че достойно поддържаше Легендата и честито за следващото Л! Докато ти е прясна предната Л, споделяй сравнения с новата.
  22. 1 точка
    „Легенда в пенсия, хибрид в играта“ Легендата остана в миналото… буквално. След 100 000 км вярна служба реших, че е време за нещо по-модерно, по-тихо и (да, ще го кажа) по-удобно. Lexus ES 300h беше неочакван избор за човек, който обича VTEC виковете, но колкото повече карам, толкова повече оценявам спокойствието, което дава. Вече няма нужда да се боря с пътя – сега просто плавам по него. Ще ми липсва ли старият звяр? Абсолютно.Но животът е промяна, а тази промяна определено не е за изпускане. Защо Lexus? В крайна сметка – исках надежден, луксозен и икономичен седан, който да запази удоволствието от шофирането, но с повече комфорт. Смених един танк за летящ килим. Дали е правилният избор? Времето ще покаже! Прикачвам снимки – чакам мнения, критики и евентуални поздравления, че съм спрял да карам кола, която малцина разбират. 😆
  23. 1 точка
    Подарявам детско столче за кола, тип "седалка". Състояние - използвано, но запазено.
  24. 1 точка
    Здравейте, Направих една двуседмична обиколка на всички големи бензиностанци с тубичката. За щастие никъде не ми се наложи да се обяснявам защо ми трябват 5 литра в 20 литрова туба Целта на теста е да изследвам съдържанието на биоетанол в бензините А95 и А100. По закон имат право да слагат до 9% етанол. По принцип нито е драма нито вредно за двигателя. Но все пак колата е направена да работи на бензин и аз плащам за бензин, а не за спирт. Общо взето намирам си занимавка, но пък смятам ще е полезно за някой друг ентусиаст. За теста използвам 250 мл лабораторен цилиндър, в който наливам 200 мл бензин и 50 мл вода. След разбъркване водата и спирта се утаяват на дъното и се отчитат показанията. Ето резултатите в табличен вид. Краткото заключение е, че не навсякъде е едно и също, както казват хората. А по дългото е, че според мен Лукойл, Петрол и Бенита със сигурност са едно и също - Лукойл. Резултатите в процентите съвпадат абсолютно точно, цвета на 95 е почти бял като вода, а на 100 октана е тониран в червено. От друга страна Круйз са един от най-големите дистрибутори на Лукойл, обаче при тях нито процентите нито цветовете съвпадат, така че сигурно и други от изследваните горива идват от Лукойл. А100 на Shell и OMV при утаяването на спирта и водата става като мътилка, която се избистря много бавно, за около 5 минути. Отдавам го на високото съдържание на добавки, с което е известнен Shell най-вече.
  25. 1 точка
    Здравейте, колеги, Изчетох всички мнения, които разбира се са доста полярни. Ще оставя и своите наблюдения (като собственик на такъв хибрид навъртял 55к км.), а не от нещо което съм чел в нета. Линк към carspending статистиката на колата може да видите в подписа ми, но ето го пак за да си го имате -> https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid Към днешна дата, средения разход за изминати 56 281 км е точно 7.5 л/100км. За колегата @mandata и другите скептици, само да припомня, че това не е болид от формула 1 и аеродинамиката му не е "Уаал" Също така теглото му е ~1700 kg без течности и товар. Ако среден разход от 7.5 не е топ за такова возило, здраве му кажи. (за справка /пак в профила ми в Carspending/ може да видите разхода на Акорда ми 7-ма ген. с 2.4 бензинов мотор -> 9,21 л/100км , за изминати 90+ к км.) И да, виско зависи от: 1. стила на каране 2. атмосферните условия 3. трафика 4. и още много други Всичките ми зареждания записани в Carspending са отчетени от пълен до пълен резервоар (на колонка), винаги при изразходване на цял резервоар. Т.е. карани между 500-700км. С оглед на горното, в прфила се виждат десетки записи с разход между 6-7 л/100км като най-ниският е 6.19! А най-високият 11.2 (но на доста по-късо разстояние от 320км). За шоуто мога да спомена, че при почти идеални условия, сме постигали разход от ~5 л/100км за около 250км пробег (извънградско, ранна сутрин при темп. на въздуха около 15-20 градуса) Който се чуди дали да си вземе такъв хибрид, мога да му кажа, че съм с 2 ръце "ЗА", но трябва да е добре поддържан и обгрижван (като всяка кола). Поздрави, Веско
  26. 1 точка
    Колеги , малко информация по темата - мисля ,че ще е полезна. Предният и страничният тампон на двигателите 2.4 и 2.0 без значение автомат или ръчка всичките са еднакви и се подменят. На едните пише МТ , а на другите АТ. Имам 2.0 седан ръчка и сложих тампони за 2.4 турер автомат от колегата @crown_bg Колата заспа.
  27. 0 точки
    Събуждат се мъж и жена на осми март. Жената, протягайки се сладко: - Ах какъв хубав сън имах! Ти ми подаряваше за осми март палто и пръстен с диамант! Какво ли означава това? Мъжът и я целунал и казал усмихнато: - Почакай, довечера ще разбереш! Вечерта жената се прибрала по-рано от работа, приготвила празнична вечеря, запалила свещи. Идва си съпругът, и й подава красив пакет. Тя бързо го отваря и вижда книгата "Тълковник на сънища".
  28. 0 точки
    Дефорсиране по еврогейски. От V12 / 10 / 8 / 6, мИнаха на R3 / 4 turbo и се минАха. А пътем се фанАха и за контакта, та да е пълен акта. Изходиха се бюрократите и сега дирят изход, ама миришеее, та са не трае, а викАха "трай за хубост".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...