Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.11.2024 in Мнения

  1. 8 точки
    Новия проект- Сивик 4. Скоро още снимки
  2. 2 точки
    Френда заварчик каза че и 2 тампона ДВГ има за смяна. Поръчах / дойдоха - синковеца се прибра, па викам на 1 другар - аре да ги сменим. Десният се даде без бой, но на левият се скъса предният болт, а задният си откина гайката - заварена вътре в левия рог - демек ГРЕДА с него. Със сложена кора за тръбите на резервоара и зимният сет колела - замина пак при френда заварчик - да дупчи и кърпи, та да смени и левия опорен тампон. Само "връзах попа" - със свинска опашка. Иначе, под капака - паяжина - ко да търсим там. Само сипах зимна течност и това бе.
  3. 2 точки
    Момчето се прибра - нали рожденник, та капнах пак от Сивика му. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – 5W-34 - микс от 2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 1,2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40. 3) Маслен филтър – BLUE PRINT ADH22114. 4) Общ пробег на автомобила – 424888 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2888 км . Долният трип е нулиран с новото маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 75% / 25% 7) Средна скорост за пробега около 75км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация - 12.06.2024 - 23.11.2024 9) Мото часове – около 71 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 215л газ + някой литър А 95. 11) Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 10 км градско от напълно загрял мотор и съхна 24 часа на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,2 л. Без доливане на масло за периода. Нивото - "Сон Шон Жмо". 13) Разход на масло - 0,0 литра. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40, предно - SHELL HELIX ULTRA 5W-40, преди него тайната формулата на Фена за разработване след ремонта (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
  4. 2 точки
    Честно казано, аз лично започнах да страня от масла с HTHS >= 3.5, каквито са C3. Има изследвания, които показват, че "прекалено" висок HTHS по-скоро вреди, отколкото да помага. Целта е да се "намери" оптимален вискозитет, който да е "достатъчен". Също така, има един важен аспект, касаещ маслата с вискозитет от типа 0w20 (и по-нисък), който се пропуска. Това е фактът, че с намаляването на вискозитета на базовото масло се повишава разтварящата му способност (solvent capacity). Анилиновата точка (aniline point) на базовите масла с вискозитет 4cSt е по-ниска от тази на базовите масла с 6 и 8 cSt. Просто казано, при определяне на аналиновата точка се измерва температурата, при която базовото масло (неполярно) и анилинът (полярен) се превръщат в еднофазен флуид, а не остават в обичайните си две фази, при които базовото масло обикновено се намира над анилина. Способността да разтваря (в себе си) на готовото масло се определя от характеристиките на разтворимостта, притежавана от базовото масло. Т.е. масла от калибъра на 0w20 сами по себе си (като съвкупност от базови масла) имат по-голяма разтваряща способност от тази на С3 маслата или xW40 маслата. Още повече, че началната температура, при която започват да действат разтварящите сили и се достига оптимална разтворимост за едно нисковискозно масло, е около 85 С, докато при SAE 40 маслата е около 115 С и по-висока. Като цяло, намаляването на вискозитета на едно масло гарантира значително по-висока чистота на компонентите на мотора, вкл. зоната на сегментите. Това важи независимо от API групата на базовото масло. Просто по-малките молекули на базовите масла с нисък вискозитет са по-близки по размер до молекулите на конвенционални промишлени разтворители. По тези причини и къде е допустимо и разумно да се използват, от гледна точка на задкормилното устройство, състоянието на мотора и режима на експлоатация, винаги бих избрал ILSAC 0w20/5w20 или С2/С5 масла. Но, това си е само мое менение
  5. 2 точки
    И шестото и седмото място също. Поздравления за Макс . Разочарован съм, че отпаднах, но Макс заслужаваше да спечели“, сподели Норис. „Макс просто няма слабо място Той изкара по-добър сезон от мен и го заслужаваше повече от всеки друг“, продължи пилотът на Макларън. „Когато разполага с най-добрия автомобил, той доминира. Когато не разполага с най-добрия автомобил, той винаги е там, за да направи живота ти по-труден и тежък.“
  6. 2 точки
    Зависи от сорта петрол 🙂 PAO- 4 та група се произвежда от природен газ ,APG (свързан петролен газ) ,технологията е много сложна и скъпа и реално това е изкуствено създаден продукт(синтетика ) .Сама по себе си PAO -базата има по-лоши смазващи способности от маргарина в хладилника .Не се смесва с присадъчните пакети но се смесва отлично с останалите групи ,1-2% от пакета биха се разтворили в чиста PAO - база.Нулева полярност -не се задържа на метални повърности .Много лошо влияе на гумени изделия ,които не са пригодени за подобна база .Плюсове- Много ниска температура на течливост,висок вискозитетен индекс ,много голяма термостабилност ,огромна устойчивост на разкъсване на масления филм. Не няма ,масла изцяло на база 4 и 5 ,никога не е имало и няма и да има поради горе изброените причини и финансово липса на изгода .1 тон PAO е към 3000 долара,1 тон ester -и към 7000 долара.За сравнение VHVI -около 700 долара,GTL -750 5-та група естери ,тяхното производство е още по-скъпо и сложно ,растителен продукт са .Отново много ниска смесимост с присадъчния пакет но отлична с другите групи,попиват влага при контакт формулата им се разпада.Масла с високо съдържание на естери сработват по бързо- TBN им пада ,а расте TAN .Отново много ниска температура на течливост ,много висока полярност ,2-3 пъти по-голям износоустойчив филм от PAO-база .Много висок вискозитетен индекс ,голяма термостабилност ,влиаят отлично на всякакви гумени изделия .Има 100% естерни масла но се използват в климатична и хладилна техника.В автомобилите се ползват като лубриканти за суперчарджъри но пак не са точно само естери . Маслата с 4 и 5 групи поради изначално високия си VI нямат нужда от много полимерни подобрители на вискозитета .Полимерите по същество -пластмаса са огромен бич за всеки двигател и в частност маслените сегменти .При ненавременна смяна на мадлото базата сработва ,полимерите изгарят и бавно трупат нагар,шлака,лак . Присадъчните пакети се мешат в минерално масло от самите производители на присадки и го правят в трета група ,за да свалят нивата на сулфатна пепел,сяра,фосфор .Това за високия клас масла тип 0W20,5W30 и т.н .За евтините 15W40 10W40 пакетите могат да бъдат смесени и с 1 и 2 ра група . За ежедневен автомобил повече от 5-6% естери и 40-50% PAO не са нужни в състава .Така ,че 100% syntetic ,full syntetic това са маркетингови надписи на тубата нямащи общо с реалния продукт в тубата.
  7. 1 точка
    Здравейте колеги, След дълго чакане долетя и моя Pilot Touring 2019 от Канада 😊. Изкарах транзитни номера, за да мога да го карам и обслужа, докато мине технотеста и стане готов за регистрация в КАТ. В сряда влиза в сервиза за масла (моторно, скоростна кутия, раздатка и диференциал), филтри и всички други чорби, които трябва да се сменят. Също така ще му направят и цялостен преглед. До 10-тина дена трябва да пристигнат ангренажен комплект, водна помпа и комплект с пистов ремък. Колата е на 200к км., като въпреки добрата история в Carfax няма информация дали са сменяни. Дилъра също не можеше да каже. Реших да заложа на сигурното като сменя и тези консумативи. Колата пристигна с нови дискове, накладки и всесезонни гуми, та ми се спести едно упражнение 😊 Дойде без стелки, нещо за което бях забравил да попитам търговеца и сега ще трябва да поръчвам отвън, защото тук пълен комплект няма. Намерих една фирма в Бургас, която изработва индивидуални стелки за всякакви видове автомобили. Може би ще ги пробвам тях. Впечатленията до момента са много положителни. Голям и супер удобен семеен автомобил. Децата много му се радват и още не могат да изберат на кой ред да седят 😊 Вози комфортно, доста маневрена е за размерите си и е с добра динамика. Звукът от мотора е много приятен. Към момента ми дава около 13/100 разход при основно градско с леки елементи на извънградско. Лед фаровете дават хубава видимост при каране в тъмната част на денонощието. При палене когато е студено (при нас е -2, -5 градуса последните две сутрини) включва сама подгрева на волан седалки и стъкла. Паленето от разстояние е много яка екстра. Няколко минуса, които забелязах до момента: - Големината и комфорта имат своята цена, съответно улиците изглеждат по-тесни и местата за паркиране са по-малко. - Андроид ауто-то не работи стабилно, ту се закача, ту се разскача. Ще видя в сервиза дали могат да го оправят с ъпдейт на софтуер-а. В противен случай ще си купя wireless модула препоръчан от @meneldor, на който благодаря за допълнителните съвети, който ми даде по време на покупката. - Старт/Стоп системата – на два пъти след спиране на светофар и кръстовище колата не искаше да запали при подаване на газ и трябваше да се мине през ръчно палене. Във форума на Piloteers видях, че има подобни случаи, като предполагат, че може да е свързано със слаб акумулатор. Колата дойде с умрял акумулатор и за момента се зарежда само от каране, не съм го слагал на зарядно. Предполагам системата не е само за Пилот и ще съм благодарен да споделите опит за подобни случаи с други хонди. Малко по-натам ще пусна и снимки.
  8. 1 точка
    Намерих за сравнение и стара снимка спрямо новата. Ами разликата е значителна. Преди, за 2244км маслото наистина е по-замърсено. Виж и ядрото, и каква е замърсена дифузната зона. При новата капка дифузната зона е чиста, а ядрото все още е в начална фаза на насищане. Карай спокойно. Всичко е наред!
  9. 1 точка
    Елф по моему не е хич лошо масло , незнам защо Рено се отказаха от него и скочиха на тоя.........................Кастрол? Димов, незнам защо и по каква причина не долюбваш А5/В5 маслата,? Но имах едно Волво дизелово, беше на 280к.км почти и за ЦЕЛИЯ си трудов стаж беше карано САМО с 0в30 А5/В5 стандарта (точно това казваха, като едва ли не задължително условие в юзър менюъла му), вкл. и като дойде при мен, като редувах ту Кастрол, ту Мобил, ту Равенол и никакви проблеми и с трите, по книжка му даваха да се сменя на 2!!!!! години или 30к.км!!!!!!!, което дойде първо, аз разбира се сменях на между 9 и 10к.км, може би и затова да съм нямал проблеми, а италианския собственик стриктно беше спазвал сервизната книжка и беше сменял на точно 30к.км за 1 година. Та никакви проблеми на тая дизелова кола с това А5/Б5,а и мисля, че над това да кажат с какво масло да се експлоатира даден двигател, като вискозитет са мислили бая инженери, вярно докато е в гаранция, после зависи от много фактори, но аз лично се придържам към менюъла, сцепвам я от каране и да чукам на дърво нямам грижи (разбира се вземам предвид какво обсъждахме на л.с.), държа да отбележа, че от Дандилов и emod също съм получавал много адекватни съвети и ЗА МЕН лично това е един от най-информативните форуми на тема масла в Бг - нищо, че нямам Хонда................
  10. 1 точка
    Ами дай нищо да не гледаме и да се осланяме на 'авторитета' на авторите, те и Мобил бяха топ, ама сега? И как какво като е нисък ТБН-а и е обикновен хидрокрек, нали това е основният показател за дълготрайността на маслото. Аз за мен съм си намерил маслото цена-качество Ravenol dxg 5/30( пао,естери, молибден, бор, магнезий, достъчно висок ТБН(за мид сапс) и нисък ноак). Amsoil също ми е в топ 3, другото го няма на нашия пазар.
  11. 1 точка
    Какъв е този мис хидрокрек? Повечето са без никакъв молибден, бор и магнезий, и ТБН под 7, някои дори 6 гонят. Как ще изкарат повече от 5к. не ги виждам. Тотала съм го махнал, тъй като има там някакво ПАО(без естери!), но и той е зле откъм ТБН и присадки. Равенола е ясен.
  12. 1 точка
    Прожектора има доста образователни видеа и той е хондовод и принципно фен на японските коли. Цецо,да доста бъбрив е но има 10 тина много добри видеа ,с качествени анализи и обяснения .Нормално да е малко и клоун ,все пак не е учител или университетски преподавател и се намира в youtube .Тря си и шурав ,за да си интересен.
  13. 1 точка
    Наско, здравей, За мен Линк: https://ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-30 Synthetic Motor Oil 1x3.785L + 1х0.946L Стойност на поръчката: ((60.15 + 16.05)*0.8 )*2.15 = 131,06 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично предаване в София, кв. Манастирски ливади Поздрави!
  14. 1 точка
    Който се интересува - знае. На младите не им требе - те ще минат към енергото. Там има 3 неща само: "Не пип, че пляс" / статус бара на наличния ток / течност за чистачките. Ама за мен тва си е некрофилия. Стегнат и студен - мъртъв транспорт - нема и лубриканти. Удоволствието от шофирането е богата китка от сензитивност: аромати, звуци, вибрации - все обратна връзка - ръкостискане, а не "мека китка". Да не се приема за нещо повече от частно мнение!
  15. 1 точка
    Да, на извън градско почти нищо не се усеща. Чух се с Бултрако, казаха, че описаното поведение от мен е напълно нормално за кутията. Относно грешката, предполагат, че е от дръпнатата ръчна и компютърът е отчел различно "натоварване" от нормалното и затова е сигнализирал. Разбрахме се, че ако пак изскочи грешката при нормални други условия да им звънна, за да отида да я проверят.
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    @Firee не си уточнил коя година е хондата защото има значение. Фейслифта са с по-големи дискове и там 15" джанта не влиза. Джантите са 5х114.3мм, централния отвор е 64.1 мм. От Тойота не стават - там ЦО е 60 мм. От другите стават с допълнителни втулки.
  18. 1 точка
    Теория ДВС Този украинец има много хубави видеа ,автомеханик и собственик на сервиз .Също и фен на Хонда 🙂
  19. 1 точка
    Ноември, в София, около 100км на ден. Q 50 hybrid 10/100 бензин, 10х2.28 = 22.80лв/100км Accord CW2 17/100 газ, 17х1.20 = 20.40лв/100км Тази цена на бензина е от малка бензиностанция до пазара "Петков" на "Симеон". В този ред на мисли, май следващата кола ще е Тойота с разход между 6 и 8/100 и газ!
  20. 1 точка
    На темперирани кутия и мотор се усеща как работи нормално. Тоест - на извънградско почти не се усеща че превключва, но се познава по стрелката на оборотомера. Инцидентните грешки изчезват след повторно палене.
  21. 1 точка
    Здравей Наско, Ще се възползвам и аз от черния петък. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dfe-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL DFE SAE 0W-20 1х 4 л. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dfe-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL DFE SAE 0W-20 1х 1 л. С маслото ще искам и филтър Nitto 4HM113 Стойност на поръчката: (55.95 + 15.95) * 2,15 = 154,59 - 20% = 123,67 Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма
  22. 1 точка
    Минах първото пълно обслужване на масла, филтри и всички фуиди. Казаха, че всички масла са изглеждали добре. Не е имало чернилки, мърсотии или стружки. След прегледа ми препоръчаха рециклиране на спирачните апарати, което мисля да направя след нова година. Като забележка казаха, че има повърхностна корозия на някои места, но била напълно в рамките на нормалното за 5 годишна канадка. Все пак мисля да потърся фирма, която обработва автомобили срещу корозия и да защитя Пилота допълнително :-) През уикенда направих една тестова обиколка София-Бургас-София и ми даде разход 12/100, което мисля, че е нормално с оглед на това, че се хващах от време на време да карам със 160. Затова активирах темпомата и го заковах на 130. Направи ми впечатление, че ACC-то се задейства малко по-бавано/по-близо до автомобила пред мен спрямо това, с което съм свикнал, съответно натиска по-силно спирачката, като го доближи. От настройките дадох всичко да е на масимално далечно разстояние и като че ли имаше леко подобрение. Единственото притеснително нещо, което усетих е, че като че ли след обслужването превключването на предавките от скоростната кутия стана леко по осезаемо. Реших че може аз да се втелясвам и оглеждам повече, но вчера жена ми тръгна да излиза с колата и беше забравила да пусне ръчната и е направила около 1/4 оборот на колелата преди да се усети и й е светнала грешка "Transmission System Problem". След загасяне на колата за минута и повторно запалване грешката изчезна и не се е появявала от тогава. И се чудя дали е ръчната може да е причината за тази грешка и дали по-осезаемата смяна на скорости не е свързана с по-малко/повече масло в кутията?! Направих и тест в гаража на отворени прозорци превключвах кутията между P, R и D, като при преминаванията между предавките се чува лек шум и се усеща леко поритване.
  23. 1 точка
    Другарчета - да се придържаме към "добрият тон"! Надскочете егото си, а не му робувайте. Ако има повече компетентни тук - добре дошло е за всички. За мен темата с маслата е сложна и съм за "готов отговор". Сигурно принципите за микс са прости и е въпрос на приоритети, та едва ли имате базови различия. Няма нужда да се мерят пешки и да се пълни с междуособици и "плява".
  24. 1 точка
    Здравей Наско, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 2x5L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 2x1L Стойност на поръчката: (2*53.95 + 2*11.95)*2.15 = 283.37 -20% = 227 Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Приятен ден!
  25. 1 точка
    Привет! Една поръчка и от мен. Линк: https://www.https://ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 С2. 1x5L + 1х1L = 6l. Стойност на поръчката: ( 55.99 + 13.15) - 10% = 62.23 х 2.15 = 133.79 лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер). Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма. Мисля, че ми имаш координатите. Ако не, ще се чуем по Viber. Успех!
  26. 1 точка
    Да кажа за АТЕ-то. Поскръцват само на студено и след 1-2 спирания спират, не всеки ден и не винаги. Така че компромиса засега си заслужава. Като сменях гумите ги проверявах, струва ми се че бързо се износват. Предполагам, че на -20-25-30 хил макс ще трявба да ги сменям. Но аз карам градско основно.
  27. 1 точка
    Превъзхожда го по антиокислители ,сукцинимиди ,чистота на базата .С3 маслата по VW504/507,BMW LL04,MB 229,51 преминават 650 часови тестове на специализирани стендове .Тези масла се правят от сериозни екипи от учени ,не забравяй ,че основната функция на маслото е да смазва,охлажда,поддържа чист ДВГ ,да защитава от износване .Екологичната част е вторичен ефект ,и за това се тестват при доста по-сериозни и тежки параметри.В доста С3 масла може да намериш 10-20 % ПАО ,2-3 % естери .Гледал съм тестове на С4 масла ,които издържат без проблем 15-20 хил км пробег ,и износа е практически нулев .Тази тематика я изучавам повече от 5 години,масла ,антифризи ,хидравлични течности ,масла за скоростни кутии,раздатки ,дифове.Търся инфо от различни източници ,сравнявам ,правя си изводи .. ..Старая се бидейки с техническо образование да се уча и информирам за нови и нови неща.
  28. 1 точка
    Обух я с нови (за мен са нови) джанти и нови гуми Kumho Wintercraft WP52 225/45 18” и смених крушките на късите с лед крушки от Farove Life.
  29. 1 точка
    Пример за постоянство! Били са необходими 4200 часа търпение и над 720 000 кадъра, за да се улови един единствен, но перфектен! Фотографът го е направил в памет на дядо си, който го е запалил по това изкуство! Красива работа!
  30. 1 точка
    Говорят си двама старци. - Е, как е наборе, как е оная работа, става ли още? - А бе какво да ти кажа наборе, направо е като младеж. Аз му намирам работа, ама той няма желание.
  31. 1 точка
    Ето едно сравнение между С3 и A5/B5.Единствения плюс на A5/B5 е някъв мижав % икономия на гориви ,съмнявам се да е повече от 1%
  32. 1 точка
    То за това си има сервизни, в които пише кой двигател с каква спецификация работи и респективно вискозитет, а не да хвърляме боб на база лични възприятия и убеждения. Като ти пише С3 слагаш С3, като ти пише А5/В5 слагаш такова. Вече избора на конкретно масло зависи от парата, която сме склонни да дадем, а вече колко и къде караме определя интервала на смяна, в зависимост от класа масло, за което стигнало парата.
  33. 1 точка
    От един барел петрол(154 литра) при рафинирането му излиза 1 литър масло .По същество това базата ,от която се получават 1,2,3 групи минерални масла .Това масло в състава си съдържа тежки фракции,парафини,сяра ...елементи които влошават качествата му .1-ва група са депарафинирани ,много слабо изчистени масла -използват се в тежка пътно-строителна техника ,за производство на моноградни масла тип M10Д.2-ра група хидроизомеризирани масла отделят се тежките фракции,сяра но молекулите са с различна големина ,ползват се за масла от типа 15W40,хидравлични масла ...и т.н.3-та група твърд хидрокрекинг VHVI ,на 99% изчистване на всичко излишно и подреждане на веригата от молекули ,идеално равни и еднакви.Това е най-разпространената група и е известна като маркетингова "синтетика " 90 % от маслата в света се правят от нея .Най-големия производител в света на VHVI е корейската компания SK Lubricants-Yobase ,а маслата им са Zic . Имайте предвид колеги ,че в този бизнес компаниите бидейки конкуренти не им пречи да търгуват по между си .Големите 7 ( супермейджъри ) си пазаруват една от друга ,за тях бизнеса с масла е традиция ,реклама ....но реално във финансови измерения тва им носи 2-3% от оборота.. П.П Оригиналните масла на Хонда са Idemutsu и се правят от немската компания SWD Lubricants ,базата се взима от Neste oil .Работят и с Castrol ....от 2-3 години ако не се лъжа. Toyota -Exxon Mobil BMW-Shell VAG-Shell/Castrol Renault-Dacia - Castrol Mercedes Benz- Petronas Nissan -Total Ford-Exxon Mobil PSA- Total
  34. 1 точка
    Всичко се прави за екологията, тоест за нашето здраве, уж, а не за здравето на двигателя. За това ги измислиха тия С масла през не толкова далечната 2000г. и ги въведога през 2004г.. С е съкращание на Catalyst Compatible, тоест масла съвместими със системи за отработка на газовете(дпф и катализатори) и нищо повече. Ама като гледам как цял свят е опасан от курсовете на хвърчатите и как почти празни хварчила се реят из амтосферата и бълват тонове емисии, щото видиш ли имало норматив, ами много лицемерно взе да ми идва тая еврогейщина.
  35. 1 точка
    Няма място за притеснения! Този "тънък" разход оказва толкова нищожно влияние, че не си заслужава да се коментира. Много по-голяма вреда на дюзите, турбото и EGR-а оказва не дотам качественото гориво на нашия пазар. Повишеното съдържание на сяра, с което е известен руският петрол и последиците от горенето на такова гориво. Също и парафини в нафтата и др. От това трябва да се притеснявате истински, а не от маслото.
  36. 1 точка
    С 0w20 слагаш а тези с географските ширини ги пращаш да не казвам къде,неграмотни майстори не прочели нищо. Двигател с изправна охладителна система изобщо не го интересува че при нас няма такива жеги от 40 гр. Изобщо не е добре за твоя двигател тези масла 5w30 или 5w40,,аз карам 3 ген CRV2008 с 0w 20. На Хонда е хидрокрек масло и не трябва да се кара повече от 8 хил км в зависимост от режима ,на колегата предложението е по-добро.
  37. 1 точка
    Добрия тон е запазен 🙂, в мъжки форум ако няма искри и барут ....да се местим у BgMama 😂🤣
  38. 1 точка
    Здравейте, благодаря много за изчерпателните отговори, ще се опитам да избера най-правилното масло, на база всички ваши обяснения и предложения, и нека запазим добрия тон, целта на форума е да се обогатяваме взаимно с познания, а не да се фокусираме върху липсите на такива.
  39. 1 точка
  40. 1 точка
    На одмориште край Пирот миналата година:
  41. 1 точка
  42. 1 точка
  43. 1 точка
    Друго си е на село. Изпратено от моят 23021RAA2Y с помощта на Tapatalk
  44. 1 точка
    На СРВ-2 , 18-ките ще дойдат доста големи. Като сметнеш ,че и гумите трябва да са по-ниски на този цолаж (а говорим и за за зимни) , нещо не ми се връзват нещата. Търси си 16-ки.
  45. 1 точка
    В голяма грешка си колега! Бобините са изчислени за разстояние между електродите на свещите: 1,1мм. Това разстояние обуславя както номиналното напрежение , така и номиналният ток на вторичната намотка на свещта! Когато намалиш това разстояние, увеличаваш работния ток на вторичната намотка на свещта. Следва прегаряне на намотката от по-големия ток на искрата! Респективно, ако пък увеличиш разстоянието, тогава увеличаваш работното напрежение, необходимо за формиране на искрата. В този случай пък следва пробив в изолацията на вторичната намотка от прекомерното повишаване на напрежението! Тази, която вече ти е изгоряла, или й е дошло времето, или е работила с неправилно подбрана свещ. Или с износена свещ, с по-голямо разстояние м/ду електродите.
  46. 1 точка
    По принцип за да я карам само на газ трябва да подменя и изпарителя. Но това, ще стане на пролет. Първоначално ще е така. Вчера, реших да вкарам турбината от гаража в нас и не можах да откъсна ръцете от сина ми Тука си личи, колко е щастлив. Ако всичко мине по план неделя съм на дино.
  47. 0 точки
    Ивайло Димов зарежи ги тия масла. Тва са продукти на изживяване, както двг-тата. подкарвай електричките и техните видове двигатели, батерии, управление, дай да видим там какво и кога се сменя ... освен поленовия филтър
  48. 0 точки
  49. 0 точки
    Блондинка се оплаква в полицията от изнасилване! - Мисля че е поръчково г-н полицай! - Защо мислите така? - Еми два пъти отзад и контролен в устата!
  50. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...