Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.11.2024 in all areas
-
6 точкиКойто не ще - не чете! Който не може - не коментира! Който не знае - си мирва и попива! Па който иска и да си попийва.
-
6 точки
-
4 точкиВ работата си през два дена се занимавам със секви ора ,тай че такиви подмятания са ми през каскета .Влизам по технически форуми ,за да общувам с интелигентни и грамотни люде .Да споделяме знания и опит за колите си ,гледам да не се напрягам защото навсякъде има хора ,които не приемат чуждото мнение или се държат все едно си им на гости у тях .Принципно дар слово имам даже в излишък и дефакто мога да опонирам доста тролски .Ама тва не е продуктивно 🙂,все пак сме възрастни хора ,а не детска градина .
-
3 точки
-
2 точкиТук доброволен е форума. Айде плИйз - без своеволия! Ти ли го покани, та го гониш?
-
2 точки
-
2 точкиЗдравейте и благодаря на всички отзовали се ! Вкрайна сметка проблема се оказа в запушен инжектор на втори цилиндър и кофти гориво. След два пълни резервоара с гориво 100 октана от Лукойл и два флакона добавка за почистване на бензинова система на Motul нещата се оправиха. Колата в момента върви страхотно, разхода ми падна и вече го няма това придърпване и насичане дори и с климатик Проверихме отново инжекотра след това както и другите 3, всички работят и имат еднаква струя на пръскане. В Шел повече 95 гориво няма да сипя докато съм жив! С лукойлския безнин тази кола все едно не е същата, дори и с 95 бензина.
-
1 точкаЗдравейте ! Искам да улесня много от хората който могат да се припознаят в това нещо което ще разкажа и да спестя финанси който дадох и аз , от 2 години страдам от един проблем и след доста време, нерви, пари открих малкия проблем който ме е бутал през цялото време, та започвам от самото начало . Преди година имах проблем с автомата ми колата е акорд 7 2.4 фейслифт автомат “ седя си на светофара и когато трябваше да потегля автомата си изгуби скоростите и боквално седях на полу съединител и не можех да тръгна , даде ми грешка в автомата и нямаше какво да направя освен да я оглася и да запаля на ново, от което изведнъж грешката за автомата изчезна, но чека продължи да свети от което скоростите ми си дойдоха на мястото и реших да не я мъча и я закарах на първия паркинг и от там на репатрак . Няма да казвам имена на сервизи и тнт всеки ги знае . Казаха ми че пробелма е механичен и една торба пари за отваряне на кутията и диагностика, но реших да рискувам и за тези пари да взема друг автомат втора употреба с надеждата да е здрав. Смених автомата, половин година никакви проблеми, до момента в който не се случи същото нещо…Вариант да купя пак автомат ми се струва абсурден а да продам колата след наливане преди това, още повече … изчетох много форуми и тнт докато стигна до решението че пробелма може да се окаже в компютъра , още повече кой компютри стават и направо към съществената част смених компютъра с друг номер на моя съвпадат само чиповете (управелението на автомата ) моята е седан фейслифт тази от която взех беше комби фейслифт . В последствие разбрах че всички компютри от фейслифт стават за фейсови и всички компютри преди фейса стават от преди фейса, не се гледат номерата ! Колата заспа и всичко е наред , обучението на имобилайзера става с обикновен лънч за точно 2 мин !
-
1 точкаСупер си изглежда маслото, но не знам какво правиш с баланса на белия цвят. И при трите е различен, а това играе номера при рзглеждане на детайлите.
-
1 точкаНека го премерят, за да си спокойна. При ремонта така или иначе ще се източва и ако е много замърсен, ще се налее нов. Важното е да го има и да е по норма, то не го кръщавай с вода! 3 години не е много. За маслото: гледай да има и доливай нещо по-евтинко, но с прилично качество. То при теб се опреснява постоянно. Не е важна скоростта с която се движи колата, а оборотите на които работи моторът.
-
1 точка"По моята имаше точно "карамел" около капачката, както е писал @CARPERA," Аз визирам карамелено или черно лаково покритие по металните елементи които се виждат от отвора за наливане на маслото когато се отвие капачката. В огледите които аз съм участвал съм виждял потресаващи гледки в автокъщите най-вече,както и от частни обави. Един пример за двигател с такива чернилки. За аспуха трябва да е такъв
-
1 точкаАз като взимах моята я прегледах в сервиза, където поддържам другите си коли. Принципно не се занимават с японки, но със сигурност знаят основни неща, които да погледнат. По моята имаше точно "карамел" около капачката, както е писал @CARPERA, съответно моя майстор каза, че има риск и бях готов да се откажа, но от автокъщата, от която купувах колата бяха толкова сигурни в нея, че ми дадоха 1г. гаранция на двигателя и скоростната кутия, което записахме и в договора за покупко-продажба. 5г. и 80к км. по-късно, от които 40к на газ не съм имал никакви проблеми. Но и късмета си е важен. Купувал съм и две коли от Германия, харесани по обявя от мобиле.де. Едната я погледна един приятел там и каза,че е ок, съответно я натоварих на автовоз. Другата отидох и я докарахме с кума. И с двете не съм имал проблеми като общо навъртях 220к км. преди да ги продам. Естествено преди да ги купя им направих проверки по VIN в официалните сервизи и всичко изглеждаше наред.
-
1 точкаAmsoil имат много сериозен развоен екип ,те сами създават рецепти от нулата .Докато Ravenol ползват изцяло чужд опит ,в което няма нищо лошо .Да разработваш масла е много скъпо и за блендери не е рентабилно .
-
1 точкаКарай си с 0w20 ако ти харесва как работи мотора и всичко е наред. И 5w30 също не е проблем, но там трябва да се подбира малко повече по параметрите.
-
1 точка
-
1 точкаИма специализирани фирми, които предлагат услугата, която търсиш. Аз съм ползвал няколко пъти Cars-Help (потърси в Google). Момчетата с това си изкарват хляба, отиват на оглед и ти докладват в какво състояние е колата, дали е удряна, дали е с врътнат километраж, дали има видими проблеми. Сега, за скрити проблеми никой не може да каже, но те например познават половината автотърговци в БГ и знаят кой внася читави машини и кой е мошеник. Също така и внасят коли по поръчка. Втори вариант - има няколко човека от форума, които внасят проверени автомобили. Примерно с @pepur няма да сбъркаш. Колегите са прави, че с гледане в Интернет няма да стане. Или трябват много огледи, или да се довериш на човек да ти внесе. И пак е на късмет - говорим за стари автомобили, човек трябва да е подготвен за всичко. Имай предвид, че хубавите и изгодни коли се продават още на автовоза, а по автокъщите обикновено остават проблемни или скъпи коли.
-
1 точкаВсичко ти е написано в книжката. България не е в Африка ,същите климатични условия като Япония.
-
1 точкаСнощи, след 616 км пробег, рекох да капна 4-та капка, че маслото стана на 100 мото часа. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 19011. 4) Общ пробег на автомобила – 361390 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7303 км . 6) Цикъл - извънградско 98% / 2% градско. 7) Средна скорост за целият пробега на маслото - 73 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 12.06.2024 - 7.11.2024 . 9) Мото часове – 90 извънградско + 10 градско - ОБЩО 100 м/ч. 10) Приблизително изразходвано гориво – 840л. газ + поне 10л. А 95. 11) Пробата е взета 3 мин. след последният етап от пътуването (155 км извънградско) и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. 2 х 250 мл. след първата капка и някъде на 6000 км. Преди последното пътуване не съм доливал и в тази 4-та капка няма свежо масло. 14) Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишни масла: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic - с разход 1,4л за 8966км за 15 месеца - 170 м/часа Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN - 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и 1,2л. харч.
-
1 точка
-
1 точкаМного се пише и малко се пие 🍻.Най -хубавото масло е свежото ,карате японски коли -бъдете като японците ....след гаранция асматиците се обслужват на 5 хил км,турбиниранитв на 3,5 хил .При такъв пробег и Приста ойл ще е перфектно. Има ги в API ,VAG,MB approved oil list .
-
1 точка@mpetrov@onemoreframe.net Ако си прегледал форума предполагам си видял, че освен Мотобокс в Овча Купел (в който записването на час е по-трудно от закупуването на билет в ложите за финала на шампионската лига), няма друг сервиз, който да е препоръчан единодушно във форума. Ако харесаш кола и нямаш доверен сервиз, разбери се за преглед в Бултрако. Там поне са запознати с тези автомобили и имат необходимата техника. Знам че много колеги не са им фенове и може да ме "нахранят" за предложението, но друга препоръка не мога да ти дам :-)
-
1 точка
-
1 точкаАко то се струва че съединителя боксува, погледниhttps://9thcivic.com/forum/threads/clutch-delay-valve-removal.8624/ или просто гугълни за “clutch delay valve Honda” Има доста видеа и снимки как се маха въпросната гад от долната помпа. Имах сходен проблем и съм също с 8ма ген 2.4 6МТ. Тресеше при потегляне, особено по нагорнище и с включен климатик. Колкото и да се опитвах да тръгна плавно, все не се получаваше. Имах чувството че съединителя “прескача” Дори и на 2-ра не беше съвсем наред. Започнах със смяна на спирачната течност. Стана малко по-добре, главно заради по-лекия ход на педала, но притрисането си остана. След като приложих въпросния мод на долната помпа, получих реален контрол над зацепването и педала се омекоти допълнително, заради премахнатото съпротивление. Колата стана много приятна за каране. Заприлича на стария ми Акорд 6, който нямаше щуротии като закъснителни клапани и демпфери на горната помпа.
-
1 точкаАкумулаторът има саморазряд, когато стои на съхранение. Не съм съвсем сигурен дали не беше около 3% на месец. Зависи и от технологията, по която е изработен, и от качеството на материалите. Във всички случаи, саморазрядът води до обратния електролизен процес, при който се разпада сярната киселина и се образува оловен сулфат и вода. Така намалява гъстотата на електролита от една страна, а от друга страна се натрупва оловен сулфат по активната маса на плочите. Така намалява и капацитета на батерията. Бедата настъпва при продължително съхранение на акумулатора, без да бъде зареждан. Тогава оловният сулфат кристализира в едри кристали по плочите активна маса и обратната реакция става невъзможна. Тогава трябва да се направят един до няколко цикли на десулфатизация със специално зарядно, за да може да бъдат разбити едрите сулфатни кристали и да се възобновят електролизните процеси така, че акумулаторът да може да бъде зареден отново. При такава операция никога не може да се достигме първоначалният производствен капацитет на батерията, но поне може да се спаси. Има малки зарядни за поддържащ заряд, които се оставят включени към акумулатора, по време на съхранението му. Най-често се използват при мотористите, за да поддържат акумулатора през зимния период, когато моторът не се кара. Запомнете. Оловно - кииселинен акумулатор винаги трябва да се поддържа напълно зареден, за да се избегнат процесите на сулфатизация. Дори и ако е в колата, алтернаторът никога не може да го зареди напълно на 100%. Затова правете пълен заряд поне веднъж преди зимата и веднъж след зимата, за да ви изкара по-дълго време.
-
0 точкие сега...то щото Yacco, Amsoil, Royal Purple не са миксери...и са евтини...
-
0 точки
-
0 точкиИванчо ненадейно отвори учителската стая и до края на годината имаше шестици по английски и физическо!!!
-
0 точкиУ дома в Willand: Преход от 2940км за 48ч, и ... У дома в Ихтиман: п.п. Някъде в Унгария, брат ми осигурява обяда:
-
-1 точкиИвайло Димов ние тук си имаме @dandilov,а ти по-добре се върни във форума на БМВ ,от където дойде.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00