Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.10.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Реле..,намира се в двиг. отсег,в кутията при силовите бушони. 30лв. с доставката от amayama.com (преди месец поръчвах) Има и в алито,но не мога да дам отзиви. BGN12.61 | 39794-SDA-A05 For Honda Civic Jazz CR-V FR-V G8HL-H71-12VDC 120Ω Car Accessories 12V Car Air Conditioning Relay
  2. 2 точки
    За тези, на които им е интересно... Запушен/непроходим кулер... - почистване на кулера със слаба струя вода с маркуч от чешмата за около 5мин. - изпада доста кал/пръст.. До чиста вода... 850км магистрално каране през Гърция - все есно не е било...
  3. 2 точки
    Повечето от нещата които си написал са пълни глупости, без да се задълбочавам ще дам за пример последното. Нито е опция нито е нормално състояние на модела, това че ти си решил да се гавриш с колата си е твой проблем, но в никакъв случай не може да бъде проблем на модела. Та по същия начин стоят нещата и с по-горните забележки, не всички разбира се. По същия начин горе-долу стоят нещата и с Вагини, Алди-та и всекви други тенекии ако речеш да им вадиш душата.
  4. 2 точки
    Китаеца е измислил стойка и за комбито вече. https://a.aliexpress.com/_mq0FJ8y
  5. 2 точки
    Карам осма генерация, 2.4, автомат. При скорост между 90 и 120км/ч, харчи 8.5! При 140 - 160, 10 бензин или 12.5газ! За интериора може да спорим с почти всички автомобили, особенно среден и над среден клас, без луксозните. Като смениш Хондата, след първия сервиз, ще се осъзнаеш, че си се минал! Особенно в бмв или ауди!
  6. 2 точки
    Само с едно наум за шарнирите на Meyle ли е, все някакъв китаец. Ето ти на 12 ккм такъв, без никакви симптоми. Стария беше некъв за 15 лева(ETS май беше) и изкара 70ккм преди да се разтропа.
  7. 2 точки
    За Пежо или хубаво или нищо! В много отношения някои други марки са условно по-добри. Например динамика, возия, шум и т.н. НО, Хонда ги превъзхожда със своята износоустойчивост и надеждност!
  8. 1 точка
    Здрасти Ванка, като нямаме време да се чуем по телефона тук се срещаме . То това реле май е еднакво и при теб и при мен и си правят проблем но аз рядко карам на климатик защото съм пушач но качи ли се жената там нещата вече са други та го поддържам в кондиция най вече заради нея.
  9. 1 точка
    Митак,това не го знаех!Аз,че я поддържах скоростта,ама след мен я кара на преход"спокоен човек😁" и па спря? При мен си беше виновно релето (не е замервано). Поздрави !
  10. 1 точка
    Две седмици са нищо, даже нямаше нужда да пускаш и тема. Ако случайно не си сигурен дали ще са само две или може да се удължи престоя и за това пишеш бих те посъветвал да послушаш колегата @JHM
  11. 1 точка
    Ако нямаш утечки и от март до сега не си забелязал слабост в него, няма какво да му стане. Припалването без последващ извънградски преход само го изтощава. Пътувай си, а като се върнеш - палиш и ще си покаже според въртенето, дали да го закачиш на зарядно, или просто да го разходиш с твоя си цел по шосетата, та да го напой алтернатора.
  12. 1 точка
    Светва лампата, да и бутоните сменяхме. Както писах по-горе ходих отново при ключар и като му обясних директно ми каза да ходя при някой ел. техник. Е в сряда ще ходя, днес се чух с него и ми звучи като, че ли не се е сблъсквал с такъв казус (ще пиша за пояснения).
  13. 1 точка
    Светва ли лампата на дистанционното когато се натиска бутонът? Ако не светва а се чува че штрака, бутноа е за смяна. Някои фирми използват едни интересни скъпи бутони на Сименс които се прецакват както всичко след време. Ако светва но колата не отваря, може самото дистанционно да дава фира вече, а може и приемникът разбира се. Никой не може да каже конкретно ей това е. А, и ако се вземат застоели евтини батерии, също е проблем. " Смених я, чисто нова я разпечатах." Слагам на нормално замерване 3,10V. Премествам уреда да мери през товар, и..... 2,8 - 2,9 V.
  14. 1 точка
    Разкачи го,свали го и като се прибереш,един заряд за пред зима и "газ"! Но може и нищо да не правиш,ако е читав акумулатора,не му пречи.
  15. 1 точка
    @ceco_accord, те така и се монтират. Откопчаваш, монтираш и закопчаваш. На някои шенкели, не ги и откопчават. Тук специално този ги откопчаваше за Аеродека. Според мен, ако има възможност по-скоро да се сменя. На Прелюда ги бях сменял с ОЕ ама там имаше комплект 50 долара 2 броя от USA. Тук не знам. Кога бях луднал всичко да е ОЕ
  16. 1 точка
    При Хрв забелязвам доста оплаквания с загряване, глава и тн. (моето включително). Трябва много да се внимава и преждевременно да се сменят термостат, охладителна течност, оглед на радиатор и тн. Просто колата не е за голямо натоварване и белята става много бързо.
  17. 1 точка
    Я кажи, тез маншони могат ли да се откопчеят, та да видя наш Сивик, да не е засъхнал? Иначе троп и луфт няма, ама ...
  18. 1 точка
    Привет. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-hst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL HST SAE 5W-40, 1х4л. Линк: https://ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 ENGINE OIL SYNTH 5W-40, 1х5л. Стойност на поръчката: 1. 1х€48,95-15%= 41,60*2,15=89,46лв. 2. 1х€22.79*2,15=49,00лв. Общо 138,46лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Еконт Клубни поставки: Не, имам.
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    @ceco_accord, невъзможно е това. Минал съм около 10 000км с тази кола, дори по-малко. Втора е и се ползва по-рядко. Просто е останал без грам грес и се е откъснал. А грес няма защото е на 23 години вече. Затова се продават и шарнири с гресьорки, да се пуска по малко грес от време на време. Така е карал според мен още преди да я купя, даже много е изкарал. Все тая, важното е, че е на пътя вече.
  21. 1 точка
    @ceco_accord, има. С щангата като се законтри и се упражни напрежение върху шарнира в горната му част, там където е набит и трябва да има луфт нагоре-надолу. Той е ясно видим като го погледнеш при напрежението с щангата. Въпросът е, че при мен нямаше, поне до миналата година. Колата беше в сервиз за проверка на ходова част + смяна на съединител тогава. Дори и да се появи луфт, може да кара с години така. Всичко е относително и като колата е на 100 години, явно трябва някои части да се сменят превантивно.
  22. 1 точка
    Здрасти линк: https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид: Shell Helix Ultra 5w-40, 1*4l Стойност: (29.45 *0.9)* 2.15 = 57лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади Лек ден
  23. 1 точка
    Акорд 8 ген., 2.0 бензин и ръчка харчи под 7 извънградско. И интериора си е много качествен, на фона на новите коли в момента с евтини и корави пластмаси.
  24. 1 точка
    Привет Наско, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x1L + 1х4L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-alufelgenreiniger-intensiv-0-5-l.html Вид и количество: RAVENOL ALUFELGENREINIGER INTENSIV 1x0,5L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-silikon-spray-0-4-l.html Вид и количество: RAVENOL SILIKON-SPRAY 1x0,4L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-bremsen-reiniger-0-5-l.html Вид и количество: RAVENOL BREMSEN-REINIGER 3x0.5L Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Вид и количество: HONDA ATF-Z1 1x4L Стойност на поръчката: 11.95 + 42.95 + 7.49 + 5.95 + 3x3.49 = 79*2.15 = 170лв. - 15% = 145лв. 55.96*2.15 = 121лв. Общо 266лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не Благодаря предварително! Хубав ден на всички!
  25. 1 точка
    Update: днес го смених. 5 минути е работата. Излезе лесно, малко го подпрях с отверката и беше вън. Старият бе много омазан и не тракаше. След промивка с wd40 започна да се чува тракане, но ще стои резервен.
  26. 1 точка
    Това е ти е най голямата грешка,още преди да си почнал да я поддържаш!! Ако пък те е посъветвал майстора,смени майстора!
  27. 1 точка
    В маслото не слагай никакви добавки!!! Никога и под никакъв предлог! Ако искаш тоя двигател да работи дълго време. Няма значение на кой производител. Хубавото масло си има всичко необходимо. Ето резултати от хадо: https://forums.hondabg.com/topic/109073-виене-на-маслена-помпа-след-добавка-хадо/ За бензина нямам наблюдения за XADO. Не знам и какво съдържат. Доверявам се на доказани производители, а не на "Големият маркетинг". Ползвам на Pro-Tec и мога да кажа, че вършат работа. Особено Oxicat чисти ламбда сондите и катализатора доста прилично.
  28. 1 точка
    Драгуне - каквото и да купиш, ще вложиш, особено в "нов внос" - карана до последно и отхвърлена там. Потърси регистрирана тук и вече обгрижена. Моделът си има дребни болежки, но вероятно вече ще са оправени от настоящият собственик, а като цяло е надежден, с надеждата че е живял добре преди теб! Километрите не са фактор - тя е направена да ги "лапа". Зависи как са я хранили, но това няма как да знаеш, освен по косвени признаци, но без опит с модела, едва ли ще ги усетиш. Харесваш си някоя прилична и вземаш - каквото после излезе - правиш. Всички сме така. Не мисли какво ще ти отнеме като пари, а какво ще ти донесе като емоции и ползи, иначе все ще си прекаран. Успех и късмет в издирването!
  29. 1 точка
    Понякога пиеньето спасява! Има толкова много истории за Титаник, които определено не сте чували! Британският пекар Чарлз Джокин имал хоби - пиел. Титаник, на който Джокин отплавал, бил огромен плаващ луксозен хотел с отлична кухня. Джокин, като главен пекар на кораба, имал отделна каюта, в която дори си бил донесъл апарат за алкохол (нямал проблеми с маята). В тази злополучна нощ, когато Титаник се ударил в айсберг и потънал, Чарлз, както обикновено, се бил отдал на любимото си хоби в каютата си. Чувайки глухо скърцане по десния борд, той се качил на палубата, грабвайки бутилка с алкохол. Скоро капитан Смит дал команда да се спуснат спасителните лодки. Джокин събрал екипа от подчинените му пекари в камбуза и като поел инициативата, наредил запасите от хляб да бъдат разпределени между лодките, а самият той се върнал в каютата си, за да се запаси с уиски. След обявяването на „аларма за лодка“ старшият хлебар останал спокоен. Джокин натоварил жените и децата в лодка номер 10, на която бил командир, по алармен график. Самият Чарлз не влязъл в лодката - дал път на един от пекарите, после слязъл в каютата си и продължи да пие. Когато водата започнала да прониква в каютата му, той облякъл спасителна жилетка и като взел със себе си запаси от алкохол, се качил на горната палуба. По това време всички лодки на Титаник вече били пуснати на вода и се отдалечавали от умиращия кораб. На палубата той срещнал втория помощник-капитан Лайтолер. По-късно Лайтолър казал, че Чарлз Джокин е бил адски пиян и вторият помощник-капитан решил, че главният пекар не е предопределен да избяга. На палубата Джокин, без да забрави да отпие от шишето си, хвърлил дървените шезлонги зад борда. Успял да изхвърли около шестдесет от тях. На някои давещи се хора шезлонгите, плаващи във водата са спасили живота им. Чарлз останал на борда на Титаник до последно. Когато кърмата на кораба започнала бързо да потъва, той се изкачил през релсата на кърмовия флагшток. Миг по-късно корабът потънал под вода, без да създаде водовъртеж на това място. Така Чарлз Джокин се озовал във водата, без дори да си намокри косата. Прекарва повече от четири часа в студените води на Атлантическия океан, като се клател и пиел. Лайтолър не можал да повярва на очите си, когато видял Джокин сред спасените. Любимото хоби на Чарлз му дало така необходимото спокойствие тази вечер и рационалност в действията. Той се спасил и помогнал за спасяването на много други. Джокин е последният, който напуска Титаник, съкращавайки максимално времето си в студена вода. В продължение на четири часа той останал със суха глава и имал приличен запас от висококалорична храна в течна форма, която не замръзва при ниски температури. След спасяването нашият герой не променил хобито и професията си: той продължил да пие и да пътува по моретата. Чарлз Джокин претърпява още две корабокрушения и доживява до 78 години. На гроба му има надпис "Титаник Бейкър".
  30. 1 точка
    Здравейте, днес проверих свещите не са те.
  31. 1 точка
    Мерси, утре ще ги проверя. Но нямам си на идея какви са цените им и каква марка да сложа ако е там проблема.
  32. 1 точка
    Твоята е бензин, значи и при него тресе както и при мен, може и да е нормално знам ли. Утре след като проверка подгряващите свещи ще пиша.
  33. 1 точка
    Здрасти, колега и аз съм с Акорд 2.2 150hp.И като е студено държи 1200 оборота и ми пуши доста. И също така имам чувството, че работи на 3 цилиндъра за около 10сек и след това всичко е нормално. При него как работи двигателя като я запали и пуши ли? Мисля да проверя утре подгряващи свещи, макара че не ми сещвети нищо на таблото.
  34. 1 точка
    @storish05 А би трябвало. Изчисти си дросела и направи адаптация и ще видиш разликата. Колегата пита за дизела как стоят нещата, а там те са различни при студено първо палене. Ама така е когато колега не си попълни профила. има колеги които на такъв профил изобщо не отговарят.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...