Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.08.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Здравей! За жалост нашата система е толкова мудно ама толкова,че човек се отказва да си търси колата. Моя личен пример. Като ми намериха откраднатата кола (уаууууу такъв кеф е нямало) и отидох да видя какво е състоянието на колата и да я позная и всичко добре само,че не можеше да се влезе вътре но както и да е. От почти 3 години се разправям с родната полиция и все едно и също слушам скоро ще ви я върнем да минат проверките.На никой ама на никой не му пука какво се случва с колата и делото просто е забравено така ще си остане. Дори с адвокат пробвах да си я върна отказаха и там едни пари на вятъра.Намерихме случайно познат който знае кои хора правят проверките по колата ( от Технически университет Варна) те просто гледат как работят уредите на крадците и те подобни и като си свършат работата и няма вече прокурора никакво основание да я задържа ,но уви не искат да я дават. Системата е направена в полза на престъпниците не в полза на жертвата. Нямаш ли хора си загубен. Значи намират колата на ход карат я двама души вътре са Номерата ,сложили са други номера и накрая няма нито виновни,нито си вземам колата. Сега пускам пак жалба до съда да ми я върнат да видим какво ще стане. Бих посъветвал колегата да си напише една молба до съда с това да освободят колата и да ти я върнат. Как може да стой колата пред някакво полицията толкова време,би трябвало да я закарат на техен паркинг докато се води следствието. Май добре една вечер я премести с 2-3 мангала без да я палиш в отсрещната улица,след няколко дена не се ли обяснят от полицията дали знаеш нещо за колата,защо е местена направо си я прибирай някъде и прави каквото искаш с нея. Нашето бива бива безхаберие ама пак пък толкова такива елементарни неща да не могат да свършат органите. Всеки гледа да си вземе заплатата и да си тръгне рано от работа и всякакви други истории. Извинявайте но за мене системата не работи и ние като граждани не полагаме достатъчно обществен натиск.
  2. 2 точки
    При дъжд или когато се мие колата се случва да протече в купето в кракат на пасажера виновника за това е черната лайсна на предното стъкло и това че тя се огъва с времето и не прилепва така прътно по стъклото ето Първо те се отстранява като се махат пласмасовите копчета аз използвах две тънки пинсети отстрани на тях има малки дупки подпъхва се и се издърпват нагоре Ог долу сащо има такива те се освобождават с завъртане и остава това почиства се този канал под прозореца той е пряко отговорен ако пропусне лайсната черната от там да се оттече водата но винаги е задръстен с боклуци аз използвах тел и праскалка с чиста вода и с прахосмукачка обрах боклучите от долната част на кухината където е механизма на чистачките.Проверете дали не са запушени отворите отляво и от дясно през които се оттича водата тези след почистване аз си купих тънка мрежа с малки дупки и покрих отвора на вентилатора за да не влизат едри боклуци. Ето така Това отстрани е шаблона от хартия за да напасна мрежата към отвора и за да се подсигуря зда не мине вода през вентилатора сложих допълнително ламарина Ако случаино счупите една или повече щипки първо проверете дали има от тези в най близките автоаксесоари за тези не са точно оригиналните но пасват точно . Накрая по горния ръб на черната пластмаса аз сложих дебел слой силикон за да прилепне хубаво в горния край и да няма просвет там тъй като той остава и се запълни с силикона И не на последно място се махат чистачките след щипките като аз белязъх положението им с маркер върху черната пласмаса ето го силикона Дано съм бил полезен на някой. Ето и ламарината снимката е на колега аз забравих да снимам закрепя се с самонарезни винтове.
  3. 1 точка
    Колега, при мен anti-theft лампичката мига и след отключване на колата до запалване. Преди 2 седмици сменях батерия на ключа и е същото.
  4. 1 точка
    Добре де, търсачката горе в ляво не е за украса на форума. Ползвайте я, (понякога) върши работа.
  5. 1 точка
    Като каза Шкода да вметна на мой приятел Шкодата му стана на "консерва" от катастрофа не беше той шофьора! След инцидента колата отива с паркинг на МВР Варна под Моста. От колата ме става нищо освен за скраб! След около половин година приключват случая и той трябва да си вземе колата и като отива на място какво да види. Колата като "консерва" само че каквото са успяли са гепали от този паркинг където има охрана. Говоря за апетча,ключове,крикове, пожарогасители и темподобни. Общо взето МВР са си харесали разни неща и си ги вземат. Искам да кажа ,че стават смешни за едни 50-100 лв. "Пази боже сляпо да прегледа"
  6. 1 точка
    Днес, най после излизаме от сервиз след 2 дни ремонт. Сменени двете вериги комплект на Hepu, изпускателен вал от алиекспрес https://a.aliexpress.com/_msl2Y4q , ремък, гарнитури-капак клапани, втек, семеринг и д-р. Масло, фюлеринова добавка и филтър. Труд 600лв. Предстоят 20000 км тестове да видим дали вала пак ще се износва. Снимки на стария вал.
  7. 1 точка
    Няма да имаш проблем с кутията, едноваловите Д-серии са с взаимозамянеми кутии. Най-търсената е от д13 фейслифт от 5 генерация, която е най-късата стокова кутия с файнъл 4.25, докато нашите са 4.43 по спомен. Вземай си пак от д14 поне са евтини и сменяй, дано само да не е и тя с виещи лагери. Относно рециклирането, сваляне и качване на кутия 150-160лв ако не са вдигнали цените и лагерите са ти 400-500. Втора ръка кутия е 50-100лв. Всеки преценява колко да "налива" в колата.
  8. 1 точка
    Тя системата никога не е работила, но племето винаги чака да дойдат Пенчо, Генчо, Атанас и Спас да го оправят. Народопсихология какво да се прави, така и ще си бъде! Преди години (някъде 35-6) имах чисто нова Шкода 105Л, желана и чакана 11 години (с вноска от баща ми). На 8-мия или 9-тия месец излизам една сутрин в 5 часа да отивам на работа и кво да видя? шкодичката я няма там където я паркирах винаги, върнах се в къщи и веднага звъня в милицията а те ми викат ела сега тук да пуснеш една молба ли беше, жалба ли не помня. Тръгвам аз ядосан и на 100 метра си намирам колата с отворени 4 врати разбит ключ и патрон на боша, кабелите навързани и колата на контакт но изгасена. Връщам се до вкъщи, пак се обаждам на дежурния милиционер и му казвам какво се е случило като го питам няма ли да пратят група за отпечатъци или изобщо няма ли да дойде някой негов колега да огледа колата, а той ми отговаря: ква група бе? щом си намерил колата прибирай си я и не се занимавай че няма да я видиш бая време ако се захванеш с милицията. Това беше 87-ма или 88-ма в началото, та винаги си е било така, и тогава и сега на никой не му се работи, сега обаче и реват за по-големи заплати. Пожелавам на потърпевшия колега да си освободи колата възможно най-скоро!
  9. 1 точка
    https://fakti.bg/avto/811380-honda-vazrajda-prelude
  10. 1 точка
    @Mkilla За проверка на ВИН не съм плащал по простата причина, че не съм купувал втора/трета цедка за няколко десетки хиляди левове. Но вин-овете по купето и кода на двигателя винаги съм ги гледал. До преди година имах човек в кат и си проверих Сивика преди да го купя. Дори звънях в сервиза, дето е обслужвана в Швейцария, но ми отказаха информация(тъй като колата струваше много пари за този модел и исках да съм сигурен в километрите). @Legend91 Имах предвид код на двигателя, грешно съм се изразил(ск.к. никой не гледа, че да е проблем в кат). И да определено ще си имаш големи разправии, ако е сложен различен двг от заводския и нямаш нужните документи, особено ако е регистрирана и след това е сменен. Теми колкото искаш по казуса.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Бушон N8 от кутията под волана и е готово.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Капков тест 1 1.RAVENOL FO 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K24Z3 2009г автомат. 3.Общ пробег на автомобила- 360 000км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл извънградско/градско 60/40. 6.Средна скорост,около 35 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 6 месеца. 8.Мото часове около 200. 9.Изразходвано гориво 850л.газ и 150л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,2л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 3 мм от макс на щеката(при студен двиг.).Преди ремонта за този пробег,разхода беше над 3л. 12.Маслен филтър,"MAHLE OC 617"(made in china). 13.Въздушен "jakoparts". 14.Режим на използване лек.,с лежерно каране без високи обороти. 15.Предишно масло-Mobil1 super 5W30 A5 B5. 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. п.п. Колата е на второ масло(първото хвърлено на 3000км) след смяна на сегменти,разпред. вал и верига.Цялостно разглобен и измит мотор! (Качествен ремонт от "Rifto Garage" ) Изглежда перфектно,но май ще е добре подмяна? Подготвено е Ravenol FDS 5W30.
  15. 1 точка
    Днес предприех смяна на кормилните накрайници. Нищо не тропаше от там но маншоните на външните бяха доста напукани като са все още ОЕ а като километри, близо 200 000км. Избрах да са всички на TRW, защото четох не лоши отзиви за тях. При свалянето на външните, имаше разлика в дължината им сравнено с афтърмаркет TRW TRW са малко по-дебели, изработката им е добра но са леко по-дълги а вътрешната резба е по-дълбока с около 10мм което е още по-добре но проблемът тук е, че при навиването TRW-тата на заводските ОЕ вътрешни накрайници, може да не остане ход за последващ реглаж. Вероятно вътрешните накрайници на TRW са прецени с по-дълга резба но така и не стигнах до тях, защото моите са здрави а здрава ОЕ част не искам да свалям. Пристъпих към монтажа и от едната страна до реглажната гайка бяха 20.6мм + още 13.6мм по-дълъг накрайник - 34.00мм. Реглажната гайка имаше ход още само 2 витки което е около 1мм, 1мм и малко. Все пак е достатъчно за реглаж. Драмата беше от другата страна. Там разстоянието до реглажната гайка беше 22.6мм + 13,6мм накрайника и нещата ставаха вече на минус 2мм. Реглажната гайка нямаше накъде да ходи т.е няма как да се направи последващ реглаж. Вариантите са няколко - връщате старият ОЕ накрайник, купувате нов ОЕ такъв, купувате нов афтърмаркет по размер с вашият стар ОЕ, сменяте вътрешните + външните афтърмаркет от 1 марка и нямате проблеми ИЛИ както аз реших - внимателно очертах и го смалих малко с ъглошлайфа 5мм за да може да има ход реглажната гайка. Направих го горе долу на дължина колкото ОЕ накрайника. Пиша всичко това за да имате предвид ако сменяте външните накрайници афтърмаркет и искате да ги монтирате на ОЕ вътрешни. Не премерих дължината на резбата на TRW вътрешен накрайник сравнен с ОЕ-то кеото е на колата, защото маншоните на вътрешните накрайници в тези коли са хванати в задният им край отвратително. Трябва да се бърка с някаква много дълга отвертка или тънка щанга която да избие самата скоба за да се свали. Не е измислено много практично и се радвам, че не се стигна до смяната им въпреки интереса ми в размерите Като цена на частите : ОЕ външен накрайник е 260.00лв в Бултрако а вътрешен е 192.00лв TRW - външен 40.00лв а вътрешен 33.00лв. Amayama външен е 35 долара а вътрешен 50 долара В крайна сметка веднага отидох на реглаж, направиха го перфектно и всичко е наред.
  16. 1 точка
    Я първо си смени батерийката на дистанционното. Ако има отделно чипче (плочка) към ключодържателя (за имобилайзера) - и на него също. Пък после се хвърляй да сменяш стартер.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    @ceco_accord Има малка разлика. Започва да заформя дифузната зона с леки замърсявания. Все още няма ясно обособено ядро, поради недостатъчно количество тежки замърсявания. Карай нататък и се замисли за смяна към 6000 км. Не заради друго, а понеже ти е първото по-продължително използвано масло след ремонта. Да изхвърлиш с него каквото е обрало. Иначе маслото изглежда о.к.
  19. 1 точка
    Дани, сори но изтървах капката и вече е на 30 часа съхнене, та няма да я сканирам. Просто за протокола - отпускарски 1240км със Сивика, а петното е след връщането - извънградски 280км - реших, та капнах, да видя как е. Еми, няма разлика в цвят и ниво, а и още е далеч от фокусирано ядро. Ще гледам да му уцеля 5000 пробег.
  20. 1 точка
    Добре де, регистрирали сте се тук през март, писали сте, че се надявате да сте полезен и от тогава само питания по Ваши въпроси. Защо после се сърдите, че никой не Ви е отговорил?! Защо смятате, че трябва да е имало още някой с разхерметизирана система, за да Ви сподели опита си?! То може и да има, ама и той да влиза, само когато има какво да пита, не да отговаря. Ако в торентите има само от хората, където единствения им принос е да напишат "дайте сийд, моля" какво щеше да стане? Редакция: Иначе (без ирония) похвално, че сте написали обратна връзка какъв е бил проблема Ви. То вече и това стана рядкост.
  21. 1 точка
    Занеси алтернатора на ремонт. Блок-регулатора да се провери и ако не е в ред - да се смени. От него най-вероятно не излизат измерванията на буксата с 4 кабела. Допълнително да се сменят: четки + втулката с медните пръстени за четките от вала на ротора + лагерите на ротора. Иначе решението е нов алтернатор. С втора ръка рискуваш след време същият проблем. Успех!
  22. 1 точка
    Напротив, заформя се. Но няма тежки замърсявания с оглед на горивото LPG, добрата работа на двигателя, и доброто мазане на маслото. Допълнително и двете капки си ги поразлял малко, докато си пренасял хартията и от там идва малко размазаната визия на заформящото се ядро. В крайна сметка маслото е все още сравнително чисто. С оглед визията на капките, не е потъмняло много, което говори за слабо овъгляване и в допълнение високият пъроначален TBN, който не може да се неутрализира лесно от горивото LPG, маслото има още ресурс. Карай нататък до 14к.
  23. 1 точка
    Капков тест 5 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 236130км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 12000км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 55 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 12.08.2023г. 8.Мото часове около 225 9.Изразходвано гориво 1100л.газ и 155л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 3 мм от макс на щеката(при студен двиг.). 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло. Не се заформя май ясно откроено ядро...?
  24. 1 точка
    дава грешка Р1399 Здравейте Хондажии.Проблема с паленето го оправих,излезе че релето за подаване на ток на помпата има разпоено краче запоихго и всичко е наред,благодаря на всички за помоща ви.
  25. 1 точка
    И така, сам си оправих проблема, който се оказа доста странен. Та значи, когато ми свърши течността в казанчето, нямах време да налея нова. Минаха няколко дни, след което установих проблема. ПОради липса на майстори в отпускарския сезон, днес разчепатих колата и се оказа, че когато миещата течност в пръскалата е изсъхнала, се е образувал налеп някакъв около сачмите, които играят роля на клапани, да не се връща течност към казанчето. Изчистих вътрешността на пръскалките и всичко се оправи.
  26. 1 точка
    Имаще и други "пърпоретки" - с по-малко цилиндри и тръкала: Абе, доволни сме и е ентусиазиращо за 1 млад духом, дето реставрира тенекето на 1 млад телом. Таквиз ретро сбирки са полезни, особено за младите, да видят че техниката не почва от макферсона и инжекциона, а за А Б еС-и и т.н. смеси на тоци с инфо потоци дедите не са и мечтали, али па да са ги желали. Истински хеви метал, е малко поолекнал. Е, некои се крЕпят като свещици, други са грозни като вещици, нооо в апокалипсиса ... след новите коли ще останат само старите! Дано ви е ХА ресало, нооо - друго си е на живо да видиш, да пипнеш, да сравниш, па да поцъкаш с език - во славу на предците, както и на всинца тези, дето са се, и ще се грижат за това, МПС-то да не стане като с прасето - уж го коландриш, а за коледа го за ко ли ш го гледам веке.
  27. 1 точка
    А дотътрили се бяха и няколко меко казано вехти: А 1, направо по корем. VID_20230805_112733.mp4
  28. 1 точка
    Имаще и няколко стегнати до перфектност "слънцеизгряващи": Както и 1 "наш" Легендарен:
  29. 1 точка
    Имаще и презокеанци: Тез двете са толко култови колкото и глупаво направени, ако човек се загледа в детайлите. Имаше и 1 щироко, колкото някои са дълги - въпрос на мисловен и териториален мащаб. Имаше и друго сънародник не до раз уме ние. А и как полянка без мустанги - особенно единият! Аа, и 1 Понт, слава Богу ОК и сток.
  30. 1 точка
    И къде без БееМWeта! Някой достойни, други казуални, трети обечайно "напънати", както и просто самодостатъчно красиви.
  31. 1 точка
    Имаще и мерци - от същата епоха: Хакто и по-нови: + 124 снимки на 124, ама тях си ги знаете. Но пък само едно ОООО - в реставрация - вътре голо на тенеке. И само 1 Орел, ама какъв!
  32. 1 точка
    Малко от непознатият "соц" ексклузив: Както и от познатият - също кат нови:
  33. 1 точка
    Малко френдски шарм. От гениално простото, до просто гениалното, а покрай тях други полегнали уморЕНИ:
  34. 1 точка
    Ние уважаваме автомобилният напредък, но днес ходихме да "свалим шапка" и на класиката. Малко Долче вита:
  35. 0 точки
    Колега погледни тази тема. Има координати на колегата вътре (адрес на физическия магазин и телефон). Той ще ти намери каквото ти е нужно оригинално за твоята кола. Внася оригинални части за всичко което е от Япония, Америка, Канада и Европа. Поздрави!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...