Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.03.2023 in all areas
-
3 точкиЗдравейте, продължавам с впечатленията. Направих една екскурзия покрай Троян, Тетевен и Карлуково (пещера Проходна). Акурата сякаш е правена за стръмни планински проходи с остри завои. Автомата си реагираше адеквано и при изкачванията и при спусканията. Преди да тръгна си мислех, че при спусканията ще се налага да превключвам на ръчен режим S. Разхода ме изненада много приятно. Особено към вкъщи. Реално на колонка 9,4/100 (водя си дневник на зарежданията и е споделен в подписа ми) И сагата с летните гуми приключи. Трябваше да си купя джанти 18" за летен комплект. След дълго следене на обяви за употребявани джанти, реших да заложа на нови. В една тема @ceco_accord беше споделил, че на някои модели джанти спиците опирали в спирачните апарати и поради тази причина предпочетох да поръчам нови от местен търговец. Днес ми се обадиха, че джантите са тук. Гумите също бяха дошли та отидох да преобуя акурата. Бях поръчал нови сензори но нещо не се получиха нещата с копирането и прехвърлихме сензорите от зимния комплект, а на есен ще му мисля. Джанти Alutec ADX2 18" 7,5 J ET 40 Гуми Continental UltraContact 235/60/18 103V DOT 0723
-
3 точки
-
2 точкиЗдравейте, време е за ъпдейт ! Пратката пристигна за около 10 дни от Лондон до София, всичко излезе 35 паунда за доставката (кашона с маховика, комплекта съединител, два лагера и болтовете за маховика по груба преценка тежи между 20 и 25 кг). Няма мита, такси, ДДС-та и тем подобни, но бях посочил адреса на едно приятелче в Лондон, който след това преопакова нещата в един кашон и ми го изпрати с фирма Габиели (надявам се да не счете за реклама). Иначе от сайта доставиха частите до Лондон за два дни.
-
2 точкиExtra Load. Усилени гуми за тежки, или товарни МПС-та. Имат повече пластове найлон, конци, тел. Каучукът е по-износоустойчив, по-тежки са и са по-твърди. Това последното касае твоя проблем - тропането по цепнатините по пътя. Твърдата гума предава удара (грубо казано) в цепнатината на купето, докато меката се огъва по-лесно и поема удара.
-
2 точки
-
1 точкаКакто обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
-
1 точкаРазглобих, но не видях начин за фиксиране на кожуха към ръчката..., мести се доста свободно. Бобългарих го... При издърпана ръчка, пробих малък отвор отдолу, в основата, до меката кожа, нарязах 3мм резба в метала и фиксирах с хубаво винтче през кожуха. Отдолу въобще не се вижда и сега е ОК... Разглобяването става с подхващане с плосък инструмент и издърпване нагоре, щипките са вертикални... Оранжевият пластмасов инструмент се вижда на седалката на снимката... Е, за пробиване трябваше да използвам ъглова глава с патронник, защото няма място за дрелка...
-
1 точкаЧудя се, какво значение има така споделената информация. На коя бензиностанция на колко бара зареждат...
-
1 точкаПоръчах всичко без маслото за ДВГ от БТ Пловдив. Нямах време да ползвам и чакам проверен канал от USA. За следващото обслужване живот и здраве ще имам време да се подготвя. Сега даже не съм ровил за цени за да не ме заболи главата, като видя разликите с БТ 🙂 Ето
-
1 точкаБлагодаря! Днес смених маслата и течностите, както писах по-горе. Тези в диференциала и раздатката са били чисти и прозрачни. Чакам с нетърпение да пристигнат ремъците и ролките. Относно свещите, обсъждахме днес в сервиза, че колата е била в Канада и е много малко вероятно да не са ги сменили на 120хил. Ако не са го направили и свещите са за смяна, на дисплея би следвало да излиза сервизно съобщение. Ще ги сменя така или иначе, но да видим първо каква цена ще ми обявят от БТ другата седмица. Чувството да караш такъв автомобил е много различно. Не съм сменял и карал кой знае колко коли, но определено съм впечатлен.
-
1 точкаМда. Майката му е монтаж в преден калник на джантата и ако не опират - плащаш и караш. Автомата е умен - знае че си под наклон и ползва ДВГ за моторна спирачка и на ниски предавки, а в баир не се пъне да минава на горна предавка. За 30 месеца съм ползвал "перцата" зад волана дузина пъти - ей тъй - щот ги има.
-
1 точкаГоворят си две приятелки: - Абе ти какво му даваш на твоя мъж, че е винаги така добър и спокоен? - Ми давам му ...
-
1 точкаЛъже те окото, колега. Виждам, че гапа е колкото/около стъпката на резбата, а тя е 1.0мм. или 1.25мм. Честито и безаварийно на пилота.
-
1 точка
-
1 точкаОоо... достигна и още как! Вдигнаха ми тока почти тройно за година и половина, ( от 0,28 ст. на 0,87 ст. за Kwh) и ми дадоха компенсации около 20/30 %. Договорите им да не ги коментирам, ама с две думи -каквото ти кажем, това ще плащаш. Ако не ме устройва договора с Гинка, отиваш при друг доставчик - нали "няма" картел та избора е голям... Пълен смях.... Такива бяха помощите и при измисления ковид - за близо две години, "лапнах" два пъти по около 500 лв. , нищо че ми забраняваха да работя. А да не ти казвам през какви перипети и малоумни неща трябваше да се мине, за тази смешна "помощ". А за сивата икономика - темата е друга и доста дълга, ама не смятам да навлизам в спорове .
-
1 точкаТо това за тока няма общо защото не е дотация конкретно към бизнеса а помощ от държавата към всички граждани на републиката. Абе раздадоха си едни пари на техните хора а бизнеса да се оправя както може, аз лично не бях изненадан като се има в предвид кой управлява страната в момента но това е друга тема и не е ОК да се коментира тук.
-
1 точка11 милиарда са помощите за компенсиране на цената на електроенергията, как така не са достигали до всички?Достигнали са тия 11 милиарда до всички промишлени абонати, дори комшиите на село имаха компенсация за тока(промишления им). Разбира се, ако изкараме и сивата икономика, трябва да умножим по 1,5-2 най-малко печалбата. От моите скромни наблюдения, може и да бъркам, но голяма част от сивата икономика се крепи именно от малкия и средния бизнес. Трудно мислим, ама очевидното няма как да го пропуснем.
-
1 точка11 милиарда помощи - но за КоИ бизнеси, а и за какво, под каква форма и по колко....? 47 милиарда печалба на бизнеса.... Ама пак - КоИ бизнеси са се облажили с тази печалба....? Ааа...да - Банките, Мобилните оператори, големите вериги и другите големи играчи... Тези въпросните помощи, никога не са достигали до малкия и среден бизнес, за когото са били уж предвидени, или ако е достигала някаква мижава част, то тя е била крайно недостатъчна. Айде мислете малко повече.
-
1 точка11 милиарда помощи от правителството, 47 милиарда печалба на бизнеса в България за миналата година. Толкова по въпроса за едва оцеляващите бизнеси в България.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаИзбутахме и тази зима.Не умряхме нито от глад, нито от студ без руска пшеница и руски газ.
-
1 точкаТаксиметров шофьор вози известен в града милионер, а като пристигат на адреса, клиентът плаща сметката с точност до стотинката. - Ее, вчера возих сина ви, който ми остави достоен бакшиш? - Ти него не го гледай - баща му е милионер, а аз съм сирак! Който сам печели парите си, знае истинската им цена.
-
1 точкаКолеги сложих Ланди Ренцо ,за сега всичко е повече от добре ,но имам едно притеснение ,не им казах да ми сложат емулатор за нивото на бензина и мисля ,че стрелката на бензина си "натежава":),та да попитам при вашите 8 генерации слагали ли сте ,защото гсзаджията уж не си спомнял като слага на такива да имало нужда
-
1 точкаHonda Jazz 1.4 код двигател L13A6 2007 год Смяна масло скоростна кутия събира 1.5л. Процедурата по ръководство. https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000409.html маслото е ,хубаво е да се гледа датат на наливане в тубата. Сваля се лавата гума за да имате достъп до двете пробки. Горната пробка е ключ 17,долната е за квадрат 3/8 Горната и долната пробка. Използвах две спринцовки от по 100 мл с маркуче,събра точно 1.5л до протичане от горната пробка. Цвета на новото масло се вижда,а това в кофата е старото,което определено е имало нужда от смяна.
-
0 точкиВъзрастна двойка си говори пред камината: - Мила, да ти призная, преди да се оженим си наех една проститутка да ме научи да правя секс. - Да я намериш и да ти върне парите!
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00