Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.12.2022 in Мнения

  1. 2 точки
    Читателите на Autosport избраха Хамилтън за най-добрия британски пилот за сезона, пред новия му съотборник Джордж Ръсел и изгряващата звезда на F1 на Макларън Ландо Норис, както и шампиона на IMSA SportsCar Том Блумквист. Това е осмият път, когато Хамилтън печели наградата. Тези английски таблоиди са просто луди, не стига, че 22г. Луис не спечели нито едно състезание от както е във формула1, не стига и, че Ръсел му скри топката..... На такъв Тодор Колев щеше да му пее на ушенце фалшив герой.
  2. 2 точки
    Искаш информация и снимков материал за карбуратори, в профила ти пише honda! Сега колегите почват да хвърлят боб, леща, някой гледат на кафе и пилешки кости. За каква хонда става въпрос: косачка, пръскачка, резачка за дърва (тия много ме кефят, ама нямам какво да я правя), cbr 125 кубика, камино, извън бородов двигател за лодка, мотор скутер ... карбуратори да искаш. Извинявам, че ти ос ... х темата и отговор не получи. П.п. Навремето имах москвич 412, карбуратора се чистеше лесно, сваляш, разглобяваш, кореселин, парцал и всичко обратно. Беше много просто и лесно. Ама нямам снимки, телефоните с камери не бяха още на мода.
  3. 2 точки
    Капков тест 5. За референция - първата капка е в пост 1218 / втората в пост 1249 / третата в 1291 / четвъртата в 1303. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 344766 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 12 000 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82% / 18% - 9848км / 2152км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Стил на шофиране - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – 413 дни (зима / пролет / лято / есен) - 16.10.2021 - 04.12.2022. 9) Мото часове – около 116 извънградско + 86 градско = 202 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – спрях да ги смятам, но промяна в разхода няма. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи, а и не наливам на макс. 14) Доливане на масло - 3 пъти по 0,4 л. Разход на масло за целия период - около 1,2 литър. Сега е на средата и нямам за доливане. 15) Други - Пробата е сканирана - за разлика от предните се постарах да намеря апаратура. - "цък на "кламерчето". 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Явно разходът и с това масло си е около 100 м/л на 1000 км. Долях на макс преди лятната ваканция август, но вече е на средата на щеката - малко се разля докато я снимах. Питанката е дали в петък да му направя още 1000 прощални км - за 1 ден и ... Kapka 04_12_22.tiff
  4. 2 точки
    Със сигурност ще свети пак.Трябва да сложиш поне еднопътен катализатор ,за да не хваща липсата му.Не са скъпи...300-400 лв е един.Иначе втора употреба оригинален си върви 800-1000 лв ако е читав. Ония дето изкупуват катализаторите по каталог дават 1000 лв за брой.Говоря от името на потърпевш, който с полицията ,крадеца и оня дето го е купил седяхме в една килия...Крадеца се оттърва с 2 счупени ръце,търговеца с 2 зъба , а аз с условна присъда засега ама обжалвам.Обещаха ми обществено полезен труд...:)
  5. 1 точка
    За 1000 км. дълъг преход, с постоянна работна температура на маслото, мисля, че ще се справи. Колкото - толкова.
  6. 1 точка
    Този път "бялото" е малко по-бяло от предходните снимки. Без корекция на бялото нещата изглеждат така: Така представена визията показва, че маслото е в пълна кондиция и има още доста ресурс от към диспергиращи свойства. Този път капката изглежда като от друго, по-ново масло. Явно и доливането на общо 1.2 литра оказват съществено влияние, особено при гориво LPG, така, че капката да изглежда като на 4 - 5 хил. км. на бензин. За още 1000 км. маслото изглежда годно от към диспергиращи свойства, а предполагам - и от към физико-механични. Въпросът е дали ще стигне като количество...? Е, винаги може да долееш 200 - 300 мл. от друго, ако се наложи... Ето и малко ретроспекция:
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    В "легена" на резервната гума, под кората на багажника - тороидна бутилка. Пурите правят багажниците много нефункционални, защото и на седана се сгъват задните облегалки при нужда.
  9. 1 точка
    @BGavrilov Не съм слагал нови, но съм свалял стари от колите си и изглеждат мн. добри. Гледал съм тестове на филтри, на които WIX се оценяват като едни от най-добрите.
  10. 1 точка
    За мен тази комбинация не е ОК, да бяха поне 2/2 а те се 3/1. Марката е винаги от значение особено при спиране и тръгване защото нито спират еднакво нито тръгват еднакво, много е възможно да почне да светка VSA системата точно при спиране или тръгване защото си 4/4. А за компетентни можеш да звъннеш на Агрина, Диана и други представителства на гуми, имат телефон за консултации ние тук сме като теб просто ползватели.
  11. 1 точка
    С почит към един наш велик съвременник, който вчера би навършил 77 години. https://fb.watch/hcBZWLV4q5/ "Никой не може да има претенции към България, защото България отвсякъде граничи само със себе си!" Божидар Димитров
  12. 1 точка
    Уплътнението на горният панел с питата надолу е пропуснало. Купувай си нов и смяна.
  13. 1 точка
    Докато го умуваш 25 -те стинки ще отпаднат, но газта пак ще си остане доста по-евтина от бензина. И други са питали и вече са на газ из форума - поразрови се!
  14. 1 точка
    Прегледай си ръководството и по-специално последните му страници. Има таблици за периодични обслужвания. При мен (за бензин) е на 120 000 км(или 8 години) и после мисля на 80 000. Почти съм сигурен,че важи и за теб.
  15. 1 точка
    В крайна сметка, дали има проблем може да се установи само на място. Теоретично, проблем няма, ама ... В още по-крайна сметка, когато питащият научи що е то диференциал и, как работи, и що е то RT-AWD на Хонда, ще разбере, защо при завъртане на предно колело започва да се върти задно.
  16. 1 точка
    И то е от този клас. Даже със същите спецификации. Само е малко по-скъпо от колкото нормално трябва да бъде.
  17. 1 точка
    @BGavrilov Нормално, среден клас масло, на база хидрокрек III-та група, но може да има и II-ра група в смес. При гориво бензин издържа до към 6000 км. или 150 моточаса. Поне така беше докато отговаряше на спецификации API SN и ILSAC GF-5. https://www.oil-club.ru/forum/topic/32824-honda-synthetic-blend-5w-30-svezhee/ Сега вече отговаря на API SN Plus, API SP и ILSAC GF-6. Не е налично в момента в ato24.de https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Ми това не смяташ ли, че е нормално и във въздуха все едно е на лед и превъртат всички колела?!
  20. 1 точка
    От предишния технически преглед до следващия, само за 10 месеца активно каране на "харвито"(Honda hr-v 2000г 4Х4 105к.с. японка), навъртяни 80 000км ... 😇🤓
  21. 1 точка
    Колеги, след втори сезон с Kumho HS51 мога да кажа само добри неща за тази гума. Новата смес определено е дала ефект и няма отклонения като предишната. Въпреки меката гума не се износват преждевременно, все още имам доста грайфер а карам на дълги разстояния често.
  22. 1 точка
    Здравей колега! Изтегли си ръководството със бялото и оранжево Харви и след 90 страница ще откриеш отговора. https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-remontu/inomarki/honda/hr-v
  23. 1 точка
    За колите от САЩ и Канада има Carfax. Плащаш няколко долара и имаш история на колата. Ето един карфакс на произволна кола за да добиеш представа.
  24. 1 точка
    MANN W610/6 made in Germany-Полезната филтрираща площ 887 cm2 Маслен филтър Purflux LS350-Полезната филтрираща площ -882 cm2 Двата филтъра на които разчитам и ползван. Най-добрата филтърна площ,два клапана както се вижда много добре изработени и от мека гума противодренажния. Може би тук трябва да се види и уплътнението отдолу. Моя молба към @dandilov ако ги пазиш ,да ги сравниш,дебелина,еластичност и тн. Адмирации към колегата,това което правиш е супер. Едно голямо Благодаря.
  25. 1 точка
    Не ми даде мир и спокойствие стойността на отваряне, на байпас клапана, на Filtron OP575 - made in Poland. Подчертавам - произведен в Полша! А не "Made for Filtron", или "Made in B.A." Много ми хареса този филтър и реших да отворя още един за проверка. Може пък да е бил дефектна бройка предишният. За съжаление резултатът се повтори: Отваря се при натиск от 2.42 kg. При диаметър на отвора 1.1cm се получава налягане от 2.55kg/cm2 = 2.5 bar Тоест - не е било случайност... Жалко!
  26. 1 точка
    Маслен филтър Purflux LS350. Made in France. Препратка към OEM Honda 15400-RBA-F01, made by Purflux. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата, от CARPERA. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Черен е, за разлика от 15400-RBA-F01, който е син на цвят. През отвора се вижда байпас клапанът, маркиран традиционно, с червен лак. Няма ръжда по дъното, но има по стените на филтъра - благодарение липсата на защитно фолио и незнайните условия на съхранение. Противодренажният клапан е бял, силиконов, много еластичен и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Има много оплаквания от FRAM PH5317 - "събратът" на LS350, че къса противодренажния клапан. За Purflux LS350 досега съм чул само за един случай. И двата филтъра изглеждат еднакво, само кутиите и имената им са различни. Аз също съм ползвал и FRAM PH5317, и Purflux LS350. При единствения FRAM, който ползвах, проблемът се прояви! Докато с няколко Purflux LS350 не съм имал проблеми. Филтърната хартия е положена равномерно, в зигзагообразната форма, запазена марка на Пурфлукс. Така се постига по-голяма филтрираща площ на филтърния елемент в същия обем който имат другите филтри с такива размери. Винаги се кефя на това решение! След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава работа! Филтърната хартия е залепена здраво. Няма излишъци от лепило. Снадката е без метална пластина (разбираемо с оглед на зиг-заг изпълнението), но е и залепена, и допълнително пресована. Добро решение! Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 882 cm2 – много добра! Височината на филтриращата част е 5,3 cm, но след като се разгъне хартията, ширината й става цели 7 cm. Завиден резултат! Още веднъж - хитро решение и адмирации! Филтърната хартия е относително тънка, но е плътна. Прозира до известна степен на просвет, но не толкова много, както бюджетните филтри. С оглед на това, филтриращата способност, определям субективно на добра. Макар, че много ми се иска, този филтър да е с хартията на Mahle OC617. Щеше да е "ТОП"! Байпас клапанът е метален с пружина. Отваря се при натиск от 1.72 kg. При диаметър на отвора 12.88 cm се получава налягане от 1.32kg/cm2 = 1.3 bar - много добър резултат! Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Относително добра филтрираща способност. Като цяло - доста приличен бюджетен филтър от добър клас. Бих го използвал, въпреки ръждата. Надявам се филтърната хартия да я спре.
  27. 1 точка
    Филтър MANN W610/6 made in Germany Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата, от CARPERA. Противодренажният клапан е бял, силиконов, много еластичена и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Кутията е с наченки на оксидация в дъното, но иначе е чиста. Няма наличие на ръжда. Пружината в дъното на филтъра е тип "пластинчата", ако мога така да се изразя. Филтриращият елемент е изпълнен точно. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно. Снадката е направена с подсигуряваща метална пластина. Лепилото е нанесено сравнително равномерно, без излишъци и държи здраво хартията. Макарата е с много и равномерно направени отвори. Учудващо, но след премахване на филтърната хартия, конструкцията на макарата се саморазглоби! Явно лепилото не лепи метал, а само хартията... Металната конструкция на макарата е много точно направена. Няма никакви ръбчета по краищата, които да се захванат за лепилото. Може би от това да идва саморазглобяването? Филтърната хартия е със завидна дължина - 164 cm. Площта й е приблизително 887 cm2. Много добър резултат! Но, дебелината й е по-малка от тази на Mahle OC617. А също така не е толкова плътна. За съжаление се наблюдават известно количество точици светлина на просвет, което говори за не особено голяма филтрираща способност. Определено очаквах повече от хартията на Mann... Клапата на байпас клапанът е от дебела гума. Уплътнява перфектно. Клапанът е с диаметър 1,32 cm и отваря при натиск от 1,84 кг. Това прави налягане от 1,3 bar. Приличен резултат. Заключение: Предимства - Точна и прецизна изработка. Противодренажният и байпас клапаните са перфектни. Голяма филтрираща площ на филтърната хартия. Недостатъци - Лепилото не слепва металните части на филтърната макара. Филтърната хартия не е с достатъчна дебелина и плътност. Не достатъчно прецизна филтрираща способност за висок клас филтър. Ще върши работа, но като цяло - "средничОк", както казва един известен авто-майстор.
  28. 1 точка
    Привет. Малко ъпдейт на информацията, след лично посещение в сервиза. Вече на може да си запишете час като отидете на място, само след обаждане по телефона и "свързване с колежката". То май в Сорбоната се влиза по-лесно и бързо. Да го имате предвид ако решите да ползвате услугите им. Поздрави и успех!
  29. 1 точка
    Колеги, няма нужда да режете и сравнявате! Вече е дискутирано за разликите между 610/3 и 610/6
  30. 1 точка
    Имам FILTRON made for Filtron в фабриката на MANN+HUMMEL в Босна. Противодренажния клапан е силикон, сигурно е покачествен. Цена 5 €
  31. 1 точка
    Реших да отворя и един Filtron, за да видя колко са верни твърденията, че "това са скапани филтри" и едва ли не нищо не ставало от тях... Както се ширят всеобщи мнения. Маслен филтър FILTRON OP575. Made in Poland. Дават го заместител на Honda 15400-RBA-F001, MANN W610/6, Purflux LS350 и др. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 9,00 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Няма защитен целофан. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. През отвора се вижда лепилото в долната част, доста тъмно на цвят и положено плътно и много точно. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата е мека и еластична. Възвръща относително бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена равномерно и на гъсто. Още от тук прави впечатление дебелината й! Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото е положено равномерно и плътно. Не се рони и не изпуска залепените елементи, което прави много добро впечатление. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава конструкция! Прави впечатление големият брой широки отвори на цедката, на макарата. Ще осигурява достатъчно голям поток на маслото. Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 640 см2 – средна към добра, както при повечето бюджетни филтри. Филтърната хартия е относително дебела и плътна за среден клас филтър. Прозира минимално на просвет и изглежда доста влакнеста - би осигурила добра филтрираща способност! Браво на Филтрон! Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от 2,15 kg. При диаметър на отвора 10,49 см се получава налягане от 2,49kg/cm2 = 2,44 bar. Това е 2 пъти над стандартната стойност от 1,2 bar! Байпас клапанът ще отваря късно, при двойно по-голямо диференциално налягане. Тук съм разколебан с оценката си, понеже в комбинация с дебелата филтрираща хартия, може да предизвика "маслен глад" в обределени ситуации. При тая комбинация от фактори, май би било по-добре да се използва при нисковискозитетни масла 0W-16, 0W-20, 5W-20. Заключение: Здрава конструкция! Добра към много добра филтрираща способност! Като цяло - би бил много добър бюджетен филтър, ако не беше късното отваряне на байпас клапана. Дали при тази бройка се е получила някаква грешка, дали при тази партида? Ще трябва да се отвори и друга бройка, по-натаък, за сравнение. Жалко, че клапанът развали всички други добри качества на този филтър!
  32. 1 точка
    Маслен филтър PZL PP210. Made in Poland. Дават го заместител на Honda 15400-679-003, MANN W610/6 и Filtron OP575. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 10.40 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Няма защитен целофан. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. През отвора се вижда лепилото в долната част, положено плътно. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата е твърда в редата, но е мека и еластична в периферията. Възвръща бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно, но не съвсен на гъсто, което е малък минус. Губи се допълнителна филтрираща площ, а и се губи донякъде от здравината на филтриращата щора. Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. При самата снадка се наблюдава известна неравномерност на полагане на филтърната хартия. Лепилото е положено равномерно и плътно. Не се рони и не изпуска залепените елементи, което прави много добро впечатление. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава конструкция! Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 683 см2 – средна към добра, както при повечето бюджетни филтри. Филтърната хартия е относително тънка, но е плътна. Прозира до известна степен на просвет, но не толкова много, както другите бюджетни филтри, които съм отварял. С оглед на това, филтриращата способност, определям субективно, на средна към добра. Като за среден клас филтър. Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от 2.25 kg. При диаметър на отвора 14 см се получава налягане от 1,46 kg/cm2 = 1,43 bar. Това е малко над стандартната стойност от 1,2 bar, но е в допустимите граници. Филтърът ще работи като филтър, а това е важното! Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Средна към добра филтрираща способност. Като цяло - доста приличен бюджетен филтър от среден клас. Бих го използвал, ако нямам нещо по-добро под ръка.
  33. 1 точка
    Маслен филтър SCT SM104. Made in - не мога да разбера... Или Литва, или Германия. Дават го заместител на MANN W610/3. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 5.48 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Запечатан е с целофан. На дъното има релефен надпис. Вътре се вижда лепилото, равномерно положено в дъното. При изхода на филтъра, обаче, се вижда нишка лепило, която би могла да се откъсне и да влезе в двигателя! Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата не е твърда и е еластична. Възвръща бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена неравномерно! Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото е положено равномерно, но на доста тънък слой. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката се разпада! Лепилото не държи! Плезната филтрираща площ на филтърния елемент е 608 см2 – средна към добра. Филтърната хартия е една от най-тънките, на които съм попадал. Не е достатъчно плътна и прозира забележимо на просвет. Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от едва 0,56 kg. При диаметър на отвора 13,6 см се получава налягане от 0,386 kg/cm2 = 0,379 bar. Това е много под стандартната стойност от 1,2 bar. и предполага, че филтърът ще работи постоянно с частично, или напълно отворен байпас клапан! Недопустимо! Заключение: Не мога да повярвам, че такъв филтър би минал качествен контрол в Германия. Нещо не се връзва! Не бих използвал такъв филтър!
  34. 1 точка
    Маслен филтър Wunder WY917. Made in Turkiye. Дават го заместител на 15400-RBA-F01. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 8.68 лв. в момента. На пръв поглед, отвън, филтърът изглежда доста прецизно изработен. Запечатан е с целофан, макар и не много красиво. Вътре се вижда лепилото, положено не много равномерно. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Прави впечатление, че гумата е доста твърда и не възвръща охотно първоначалната си форма след прегъване. Няма да задържа добре, особено през зимния период. Филтърната хартия е положена равномерно. Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото, освен че е положено неравномерно, при натиск се разпуква и се рони! След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката се разпада! Лепилото не държи! Плезната филтрираща площ на филтърния елемент е 625 см2 – средна към добра. За филтърната хартия не може да се каже, че е достатъчно плътна, затова и прозира забележимо на просвет. Дебелината й не впечатлява. Байпас клапанът е от гума с метална подложка откъм пружината. Отваря се при натиск от 2,450 kg. При диаметър на отвора 13,3 см се получава налягане от 1,76 kg/cm2 = 1.72 bar. Това е над стандартната стойност от 1,2 bar. С оглед на слабото и некачествено лепило, има възможност да се разлепи филтърната хартия от диференциалното налягане. Заключение: Този Wunder съвсем не е „Вундер“! Не бих използвал такъв филтър!
  35. 1 точка
    OEM 15400-RBA-F01 https://www.drive2.ru/l/3120231/
  36. 1 точка
    За FRAM PH5317 - да! Но за PURFLUX LS 350 няма оплаквания! Макар, че и двата филтъра са пълен аналог един на друг, и се произвеждат под шапката на SOGEFI Group, проблеми с противодренажния клапан са докладвани само за FRAM PH5317, но не и за PURFLUX LS 350.
  37. 1 точка
    Аз съм поръчвал с тях преди няколко години, всичко перфектно, чаках около 20-30 дена.
  38. 1 точка
    Извинявам се, но понеже доста хора ме питат за разходите от край до край (Швейцария - България!) Та : Транспорт на ход през Италия - ферибот Анкона, пристигане Гърция - Игуменица и живот и здраве прибиране в България струват от 1300 до 2000лв. в зависимост от сезона. Естествено на ферибота се купува най-евтиният билет без каюта. Спи се където намериш и в отпускарският сезон си е гадно. Вариант 2, транспорт на ремарке(количка) от 1000 до 1100-1500 лв в зависимост от кой район е и колко тежи колата. Някои искат за джип и по 1800лв. Няма никаква гаранция кога точно ще натоварят и как ще ви свалят колата. Може да Ви я качат след ден-два, а може и след десет дни. Шофьорите са изключително елементарни и много-много не им пука как товарят и разтоварват вашата кола. Не всички, но почти всички са такива :-)))) Има и автовози, ма те са като еднорог и ги има много рядко, щото таксите които плащат им бъркат сметките. Никой не се напъва с голям камион да ходи на там. П.С. Регистрацията в КАТ си е стандартна от 307-310 лв. за Екотакса, Гражданска от 250 и повече, номера и преглед с тия на банката май са около 50 лв. И естествено след това следва обслужване и каско :-) Сметката си е правите вие! Успех ;-)
  39. 1 точка
    Това нещо със забраната на дизела по нашите географски ширини нещо май-няма да го бъде толкова скоро. И не си мислете, че по-новите такива ще ги хвърлят на боклука западняците. От Швейцария, както са ти обяснили колегите по-горе има мито и ддс. Има значение как е дошла колата. Дали са ти я карали на ход или е натоварена на ремарке. И в двата случая ти трябва човек, който се занимава с оправянето и писането на документите и после да ги внесе в митница за обмитяване. Колкото е по-нова колата, толкова повече ще платиш. Относно - дизел или бензин, аз бих взел фейсова 2.4. Да , не е много евтина, но дребните бъгове от старата са оправени и този мотор отлично бута Акорда. Дизела не е лош, но е по-скъп за обслужване и не харесва нашата нафта(корабно гориво) Относно това, как да познаеш дали е платено мито и ддс - има си документ (митническо декларация) на който е упоменато. Ако ти дават само талон и Швейцарска фактура, значи не е платено. Има и една тъпотия, че ти начисляват ДДС върху транспорта. Ма, това си го оправя този, който ще ти я оправя в митница. Най-добре е да е с платено мито и ддс и да ти напишат следните документи: Договор(Български), Фактура (Българска), касов бон, декларация за произход и още една нещо за рециклирането беш + оригинален Швейцарски талон и Швейцарска фактура (вярно с оригинала) + документ за платено мито и ддс (митническа декларация). Да ти кажа и още една истина - Не вярвай на никой, особено на сайтовете за коли в чужбина. Даже самите Швейцарци започнаха да правят мръсни номера. За тарамбуките не ми се говори, защото си ги мразя по принцип и от тях коли НЕ купувам. Сърби, Макета, бегай далече. Ама много бързо и без да се обръщаш. Тия, дето ще те водят на екскурзия за кола ще ти разкажат играта. Такива пари ще ти излезе като и ако се прибереш, че ще ти идва да си срежеш вените с лъжица. Ако не познаваш чуждото законодателство и какви документи са ти необходими за да извадиш номера си стой тук. Има и тънкости от къде да се прибереш за да не те бъзикат по границите. Много такива мразещи джамбазите и решили да се справят сами плакаха тежко. Даже има и прибрани коли в Румъния, дето още си седят там. Пак ти казвам, на здрава глава недей туря бинт. Дебни си тука по обявите нещо читаво и гледай да е бензин и по-нова година. НЕ купувай кола с монтирана АГУ в чужбина!!! Ако ще слагаш ГАЗ, си я сложи ти в читав сервиз. Тук има много момчета, дето с това се занимават и знаят как да направят нещата като хората. Успех и ако имаш въпроси винаги може ми пишеш на Л.С. П.С. НЕ докарвам коли па поръчка :-)
  40. 1 точка
    Според мен ако попаднеш на нещо, което ти хареса, дори и да платиш повече отколкото би платил за една "италианка", си струва, защото в Швейцария колите генерално са по-добре поддържани и ако пък има и техен валиден преглед "MFK", то наистина ще имаш гаранция, че взимаш добра кола и всичко й е изрядно. Шансът да попаднеш на калпава бройка е минимален. Винаги е по-добре ти да си я вкараш или някой да ти я вкара по заявка, отколкото да разчиташ на джамбазите тук. Поне аз така мисля. Относно това дали има начин да се провери дали е платено митото - не съм вещ в материята, но според мен няма как да стане сделка ако не са платени мито и ДДС. Освен ако не я вкарат директно на твое име и ти да си задълженото лице. Все пак някой по-запознат е добре да се изкаже по въпроса.
  41. 0 точки
    Благодаря,не знаех,но ще го имам предвид....а, да не забравя, аз редовно си чета личната кореспонденция
  42. 0 точки
  43. 0 точки
    Престанете да го хвалите, живея близо до него и още не съм оспял да се вредя. Едвали му трябва толкова много реклама. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...