Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.10.2022 in all areas
-
3 точкиВ този ден на 48-то народно събрание имаше и нещо хубаво на паветата - БЕЗДОМНИЧЕТО. Гордо изправен и по-умен, и с по-голямо сърце от всички вътре ! Ако скоро това не свърши, много скоро всичко ще свърши!
-
3 точкиНе, не съм карал, само ти си карал. Нека се разграничим от фенщината и погледнем реално как стоят нещата в действителност. Това с обикаляне на автокъщите и тестване е много хубаво като идея, но като изпълнение е малко трудно, освен ако не са ти приятели джамбазите.
-
2 точкиСамо, че после ако те спрат КАТ, свалят ти номерата и спират колата от движение. Разходите ти по разправиите ще ти излязат няколко пъти стойността на прегледа! Че и глоба. А недай си боже да стане някое ПТП с твоята кола, тогава става още по-сложно! Няма как, задължени сме да си плащаме...
-
2 точкиНе достатъчно налягане на горивото в рейката! А от какво се получава? - Проблемен горивен филтър; - Задръстена цедка на горивната помпа; - Горивна помпа за смяна; - Неизправен регулатор на налягането на горивото в рейката. При появяване на гореописания проблем само при студено време, в повечето случаи виновникът е горивната помпа. Трябва да вдига налягане поне 3 bar на изхода на помпата. Ако е по-ниско от 2,5 bar - смяна на помпата. Това при положение, че цедката й не е задръстена!
-
2 точкиЕдна такава анкета е мъртво родена. Дори и питащият го знае. Усещането за кола е като усещането за партньор/ка - строго субективно, "око да види, ръка да пипне". Без к8мпромиси няма как да стане. И все пак ... за протокола: Моят комфорт е седалка тип тапицирано канапе. Широк, дълбок, мек фотьойл не е за мен. От 13г карам CR-V, два броя 1-ва и настоящата 2-ра ген. Седалката е добра за изискванията на гръбнака ми. От 1.5г ежедневното ми возило е служебен Мерцедес Спринтер със 7-степенен автомат и адаптивен круиз. На ден минавам от 150 до 450км с него. Същата работа - слизам от него без болка в гърба. Последните три коли на съпругата ми бяха Сивик 9, Авенсис '03-та и настоящия Акорд 7. Мии, не ми е добре. Акорда е екзекютив, седалката е кожа, с електрическо регулиране във всички посоки и подгрев. Сутринта закарах детето до автобуса за училище, 5 мили отиване и връщане. Трябваше ми ръка за да се измъкна от фотьойла. Това, след като съм се наспал и отпочинал. Таааа, отиваш, сядаш и преценяваш. Моята препоръка е да търсиш седалка с регулиране във височина на предния и задния край поотделно. Ако трябва да търся кола, различна от Хонда, аз лично бих се насочил към Тойота. Задължително SUV и задължително автоматик. Аз лично предпочита да се качвам в колата и да слизам на асфалта, а не обратното - да слизам на седалката, и да се качвам на асфалта. Катеренето на Петрохан в раладжийски стил не ми е приоритет. Не че не го практикувам със СУВ-чето си и с ВАН-а, ама ... Ааа, за малко да забравя - воланът също трябва да е с нужните настройки.
-
2 точкиПреди 2 години (когато взех моето V6) ги проверихме. Имаше няколко леко стегнати изпускателни. Нито преди, нито след това съм усетил разлика, но напролет пак ще ги проверим. Но това да не те успокоява! V6 моторите са идеално балансирани и може нищо да не усетиш, освен когато вече някои клапан изгори.
-
2 точкиА карал ли си Легенда по проход, или "една леля каза" че не става? Аз съм карал Сивик 8. Тва SH-awd не е случайно, нищо че е 1800 кила празна. Но да не разводняваме темата! Препоръката ми в пост 215 е по-меродавна за питащия от чужди мнения. Да отсява удобните за седене и после тест драйв на избраните. Търсенето на субективно адекватна кола е дълъг процес, но все от някъде трябва да се почне.
-
1 точкаКолега, незнам как се е получило при теб, но изглежда си "частен случай". За повече от 6 месеца без преглед ще ти свалят номерата и спрат колата от движение като стой та гледай.
-
1 точка
-
1 точка1) не е задължително да има, аз на моята нямам в момента 2)30 е достатъчно 3)смисъл от такава няма особено 4) заводските хлабини се правят, 1-2 проверки са необходими, за да се установи интервала за проверка
-
1 точкаНе си ме разбрал @Drone. Аз по принцип ненавиждам немските навеси, но имат проблясъци и някак как да не ги отразя. Сиреч гледам да съм обективен.
-
1 точкаКолега, аз сложих Делфи и съм пре доволен. Не са мръднали вече няколко години. За ниската цена са перфектен избор. Щом Тех-ко карат служебните автомобили с такива, сам прецени.
-
1 точкаКолкото по загрял двигатела по добре да премине на газ ,настройвят го на 35-45градуса. Няма смисъл от оцапател-омазнител на клапаните. На газ се проверяват нах25 хил км клапани,пак зависи от газовата и насгройкиге. Стойностите на клапаните са по ръководство.,просто периода пробега се скъсява. В този раздел тази тема първия пост ти дава много насоки
-
1 точкаНаскоро купих двойка бензин от човек. Минах я на оглед в сервиз /30лв/, не се откри нищо. Почнах да правя реглаж на клапаните и се оказа, че имам износени гърбици на изпускателния вал и разтеглена верига. Та сега ми идва на акъла, че вместо преглед на автомобила в сервиз трябваше да искам реглаж на клапаните в сервиз /разликата в цената е минимална/ и щеше да лъсне истината. Като съвет за бъдещите купувачи - искайте реглаж на клапаните в сервиз. Слаби места са на този модел веригата и изпускателния вал, а струват мин 2000лв.
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
-
1 точка@pet71, благодаря за предложението, но не са същите. В Бултрако ще са Honda, но и цената не очаквам да е под 60-70 лв/брой, колкото са по сайтовете за оригинални части за Honda. Германия от доста време не е това, което беше, но тива не ме спира да попитам. Исках да разбера, дали някой от форума е вземал свещи от там и с какъв произход са
-
1 точкаНеее, не съм се чудела, напротив, още същия ден и следващи дни почнах да търся добри майстори, събирах мнение и намерих, но двамата човека, които открих бяхя мноого заети и ми казаха да ги търся октомври. И не само аз и други мои колеги чакахме ред и през това време, докато чаках ми смениха рейката и тъкмо се бях уговорила да ходя при един друг за ходовата част - карета и др., както и ангренажи ремъци и прочие, и този човек вече беше свободен да ми направи реглаж на клапаните и естествено бързо се обадих да кажа, че няма сега да ходя за ходовата част, защото ми е по-важно клапаните и майстора ми се съгласи! Та, така
-
1 точкаОт Бултрако не предлагат ли Японски? За Митсуто имах сага (в Силвър Стар)и бяха ми предложили алтернативи NGK -Japan - имаха ги налични. Струваше ми се ,че колата придърпва с тях и ги смених с NGK - точните по спецификация- също Японски, имаха и тях налични. Ако на някой му свършат работа с тази спецификация, мога да ги дам за по 15 лв бройката. Карани са не повече от 200 км. ( Между другото и в Апостолов (представителя на Хонда за Бургас) ми казаха,че могат да ми ги доставят на същата цена за десетина дни, с договорка че става въпрос само за - Произведени в Япония
-
1 точкаДа, има разлика, но тази има маса регулировки и на дълъг път я карам долу (предният край на седалището вирнат) + волана към мен, а в града е горе и волана напред. Тоест, и в 2-те пози ъгълът на колената е еднакъв и км не уморяват. @Legal - най-меродавно за теб е обиколка по авто къщите и тест по седалките с проби на позицията ти зад волана.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗаключвам темата. Първоначалната идея е била да се допълва, а не да се използва за всякакви въпроси. От това страда подредбата в раздела, вместо същите тези въпроси да бъдат обособени като ясни отделни теми в него.
-
1 точкаЗначии, гаража го имам от 10 години. В него нощуваха последователно 2 Акорда, а от 22 месеца Ледженда и чак днес взех мерки против спорадичното чукване на вратата си в стената. Както се казва "мързелът е висша мъдрост", ама след 200 лв за отстраняване на дребни външни забележцици, днес ми дойде музата за тоя нелеп "wall bumper".
-
1 точка@tanas4o_ В мануала пише но за филтъра които е вътре в автоматичната кутия,затова е при ремонт тоест отваряне на кутията. Това е разликата. Ако не е сменян никога е крайно задръстен твоя филтър и тея придърпвания може да се оправят. Това е да прецениш за маслото в автомата.
-
1 точкаЗдравейте колеги, пиша този пост за хората,които сами ще си сменят филтъра на АСК на ЦРВ3 фейслифт бензин за да ги улесня в процедурата. За да се достигне до филтъра трябва да се демонтира изцяло кутията на въздушният филтър. За целта се маха горната част, след това самият въздушен филтър,остава долната пластмасова кутия,която е захваната с един болт ( 10 мм.камък), а от вътрешната страна на два гумени тампона върху неподвижни болтове с контра глава тип "гъба". Задната част се издърпва нагоре по-смело и тампоните излизат без проблем. Сега вече има достъп до хидр.филтър и с помоща на клещи освободих стария филтър и набързо монтирах новия съблюдавайки посоката на движение. Успех на всички,които сами си обслужват колите, а на другите колеги пожелавам съвестни майстори. П.С. Специални благодарности на Владо CARPERA, че ми помогна с нужната информация.
-
1 точкаПоради голямата ми любов към димящи ,скърцащи ,и кофти дишащи хонди направих една разходка из форума с машината за търсене и направих това по долу.моля колеги на които съм пропуснал да не ме хулят ама има толко много теми по тия въпроси че...................Гори масло какво е направено и каде е пипано http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEремонт на двигател цени и нужните частиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEмтф масло цени и препоръкиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%BE&st=0ремонт на двигател при разход на масло препоръкиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEмасло за ходравликаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEлампа на маслотоhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEпак за скорости и маслоhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEгори масло и какви норми можеби са нормалниhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BED15B2 на бензин колко масло побира и тн.http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEслед ремонт какво,колко,и защо масло http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%BE&st=0дали да се сменяват спечени сегмети или раздвижатhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEдобавки за масло + или –http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEсмяна на масло на скоростите кога и каквоhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEсегменти ,разход на масло ,компресия и степен на сгъстяванеhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%BE&st=0бензин в маслото решения и съветиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEмасо лики моли добро ли еhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEчерен пушекhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B2%D0%B5%D0%BDфилтривъздушен смяна и когаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%81%D0%BB%D0%BEполенов филтиър направи си сам когато няма такъвhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B25г какво има какво няма апо точно няма http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BD%D0%BE%D0%B26г поставяне + снимкиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BD%D0%BE%D0%B2дозареждане на климаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BD%D0%BE%D0%B2 горивен1.3 карбhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B2%D0%B5%D0%BDскърцащи кори и шум в купето+ снимки кое какhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8959купе http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BE%D1%80%D0%B8таван + снимкиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=25553Отзад некви пластмаси ми тракатhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BE%D1%80%D0%B8
-
1 точкаМоля Ви, използвайте тези теми, като четиво. Повечето от тях са доста стари и ще е добре да си останат стари. Препоръчително е да не пишете в тях. Ако след като сте прочели темите по проблема ви, и все още нещо не е ви е ясно, пуснете нова тема. Надявам се тази тема да спести на всички ни многократното писане на едно и също Електрически проблеми и информация * Кодове за грешки на Хонда ЕЦУ-тата * Къде е ЕЦУ-то на EG3 ( D13B2) * Чистене на SRS грешки * Чистене на ABS грешки * Фарове.... какво може да се направи, за да виждаме на тъмно * Колата не гасне * Празен ход - Eacv, Проблемът, от малко по-различен ъгъл * Honda ECU pin out, OBD0/Vtec; OBDI ; OBDII A ; OBD2 B * Obd0->obd1 преходник * Obd1 Non V-tec -> V-tec, Или направи си сам * Главното реле-сърцето на Хонда (Main Relay) Двигател * Нестабилен празен ход * Какво значат означенията на свещите: топинни числа, вид, .... * VTEC и 3 Stage vtec - принципи на действие. * Размер на дроселите на Хонда двигателите * Обезвъздушаване на радиатор: Ф-серия * Разлика между компресия и степен на сгъстяване. * Дебелина на основни и биелни лагери, по цвят * Как се сменя маслото на двигател, АБВ.... за начинаещи * Смяна симеринга в делкото * Решение за семеринга на бал. вал за H , F мотори * Глави Б серия Скоростна кутия * Какво масло се слага в скоростната кутия * Предавателни числа на скоростни кутии за D серия двигатели * Автоматични скорости: жизнено важен магнитен филтър! Горива Горивата, алтернативни и не толкова алтернативни Софтуер за газови уредби Окачване Полезно - 4ws ремонт, за Прелюд 4 генерация Прелюд 4ws, кодове на грешки Camber Kit, що е то? плюсове и минуси От задни барабани към дискове Acura NSX suspension walktrough Гуми * Гуми и джанти, приложения * Размери на джанти пи различните производители и модели, междуболтови разстояния, централни отвори Купе * Сваляне на таблото на 5ген Сивик * Обезшумяване.... ( разглобяване/сглобяване и т.н.) * Смяна на крушчици - нагревателя и мъглата * Акорд : Смяна на крушки средна конзола, 5-та генерация/ снимки * Смяна на лампите на уредите за парното * 6-та генерация фарове Black!, Home Made! * Как да си направим черни фарове - 5gen civic * Степените на парното * Смяна на филтър на климатик Сивик 96+ * Ръководство за смяна филтъра на климатика, Accord 6 Gen. 98-02 * Kак се сменя поленов филтър на акорд купе 99год * Цветове, кодове на бои (Honda : Color Codes) Интериор * Претапициране на таван * Ремонт на таван, Английски сивик * Бавно гаснещ плафон * Направи си сам: Лампа за горивто на Сивик * Разглобяване на средна конзола, Accord 6-ген 98-02 * Поставка за чаши, CupHolder Сивик 6 ген. * "Саниране" на сивик, топло- и звукоизолация на купето * Ремонт на часовника на HONDA CRV * Корекция часовника на 5та генерация Как да свети силно и при пуснати фарове? * Оборотомера не работи коректно - РЕШЕНО Тунинг * Upgrade на В-серия двигател (или всичко за LS/VTEC) * Дино графики на различни двигатели * Още дино графики * Една крачка напред, възд. филтър * Спортен Филтър * Относно "спортния" въздушен филтър * Въпрос за монтаж на филтър, въздушен * Спортен въздушен филтър? +ове и -нуси * Въпрос за Колектори и Мощността, Тестът е направен.... * 75->90кс за Д14 двигателите на 6ген сивик * Д14 с "истински" всмукателкен колектор * Как се поставя Rear Subframe Позволявам си да дам 2 линка към сайта ми само защото вече познавам човек, който само си е сменил инжекциона по тези 2 описания. В случай че искате сами да си го направите, хвърлете едно око на процедурата * Как се прави пълен инжекцион на 5ген сивик * Пълен инжекцион.. на български * Принудително пълнене Прилики, разлики, размери и взаимозаменяемости на всмукателните колектори Други * Дневни светлини - Акорд-7 * Daylight Running Lights - Автоматични светлини * Daylight Running Lights - от L&R * Искате Ксенон - всичко за него и мента ксенона! * Икономично каране - КАК? * Климатици - информация и съвети * Поставяне на спортен волан, кратко ръководство * Какво масло да изберем. * Полиране на фарове * Подготовка на автомобила за зимата! * Масло, филтри и скърцащи кори * Технически съкращения, полезно. * Съвместимост и взаимозаменямост на части, между модел,модификация, година! * Проблеми и решения на SRS системите Сервизни Ръководства * ръководства... * Сервизни ръководства Акорд * Ръководства и за Acura - този сайт изисква безплатна регистрация * Ръководства за експлоатация на Сивик 1990~2009 * Ръководството за Cr-v модел 2010 (owner's manual) * B16A motor * Скрити менюта в навигацията на Accord и CR-V Техническа, химическа и физическа информация за Хонда и части за Хонда * Химически анализ на двигател, разпределителен вал и биела Диагностика * Връзка Хонда => компютър п.с. Ако мислите че някоя тема трябва да бъде увековечена в горния списък, пратете ЛС до някой модератор с линк към въпросната тема.
-
0 точкиСменяш пункта....За мен това с тех преглед е най- абсурдното нещо , от вс всевъзможни такси, условия и т.н. Зарекъл съм се догодина , ако трябва ще си плащам глобите , но повече в тези гаражи, друсания, лепенки и кабели в гърнетата няма да стане. Последния ми тех преглед, даже бях под нормата за газове , онзи се хвана за главата ,вика тя по- добре от новата кола . . Слагаме евро 4 и др му вика няма как 4 , заради 20дни о сложи евро 3. Зарекъл съм се , повече на такава простотия,като тех преглед не отивам, пък камоли да ми ръчка някой колата и кара.....алоооуии на баща му ли е или деда му, да ми кара той и ръчка. Нещо май мн си повярваха тез плъхове
-
0 точкиТака трябва да бъде. От съображение за безопасност. Ако пропадне повдигача и ти смачка малкото пръстче на левия крак, к'о пра'йм?!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00