Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.10.2022 in all areas
-
5 точкиПри всички положения няма как SUV да вози толкова комфортно, колкото луксозен седан/комби. По-високият център на тежестта предполага повече клатене по неравности и наклон в завоите. Но пък гледането отвисоко носи много предимства при шофиране. Широчината на седалките може да пречи на комфорта, защото тялото има повече странично движение, особено при кожен салон. Няма как една кола да е първенец по всички показатели - мощност, икономичност, сигурност, здравина, комфорт, височина, проходимост, багажно място. При това в ограниченията на бюджета. Изборът е въпрос на приоритети и най-вече компромиси.
-
3 точки
-
2 точкиNgk само Japqn, ще ги познаеш по- това че самия алумин или метал нз , за разлика от френските е мн по лъскав, няма остри ръбове и е изчистен. Самата свещ под керамиката е по- заоблена, лъскава и една идея по- лека. Това е истинския Japan. Франсето е ръбаво, потъмняло и изглежда като рециклиран метал. Човек трябва да се вгледа. Успех
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точкиКогато си взех Акурата /2018г./ и при мен стоеше тази дилема. Два месеца каране на бензин и вече дилема нямаше Приказките "Ако не можеш да й сипваш бензин не си купувай такава кола" не са за мене. Карам средно по 15-20к км годишно /95% извънградско/ и да чукна на дърво не съм имал ядове. На всеки 20-25к км правя реглаж, сменям филтри когато трябва и толкова. Не знам колко би ми струвал евентуален ремонт, но при сегашната разлика в цените на горивата, мисля че би бил оправдан. Когато аз разпитвах преди да сложа ГИ се свързах с колеги от форума с Леджънди, като за единия си спомням, че ми каза, че е врътнал 200к на газ. Според мен слагай смело, но намери точния човек
-
1 точкаТова е добро решение избери подсилен с повече стартов ток ,когато се инвестира и малко пари за добро зарядно ще забравиш за смяната му изобщо. Добър избор YUASA сивата серия. http://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor
-
1 точкаЗа 55 Ah нямаш проблем. Само ако успееш да го вкараш в гнездото... И да не стърчи, че да не направиш късо съединение с капака на колата.
-
1 точкаДа, така реших, да си я правя. Почвам с: 1. карето, носачи,тампони и каквото има там, както и ангренажен ремък, водна помпа и ролки (не знам кога последно са сменяни); 2. кормилна рейка (ще наблюдавам течността колко спада на 1000км примерно, ако е малко, ще доливам); 3. двигател (сега работи добре, след реглаж на клапаните). 4. гуми (сега купих по спешност 4 броя зимни втора употреба 215/65/16, защото не можах да намеря единична такава като останалите три, които са хубави, но са OFF-ROAD-ски, така я купих). 5. часовник (купих я с неработещ, от този сайт за хонди прочетох точно как се оправя, как се сваля, лошото е, че преди мен са го сваляли не така и са го счупили първия, даже сега и новия като монтирам и не мога да го закрепя, те го бяха залепили(ужас). Дадох да го оправят, не можаха, дадох го на още двама електрончици, не става. Купих друг оригинален, но човека ми каза, че не работи, но аз бях твърдо убедена, че ще го оправя някак, но и той не става, единствено ми остана да ми сглобят от различни части, даже един каза, че с подобрения ще ми го направи, но и той няма много части. Сега и да си направя новото някак, ще трябва да го закрепям по друг начин, но това е на много по-късен етап. :)
-
1 точкаДиректно питай motointegrator какво производство са. Няма да те излъжат. И към поръчката, в полето "забележка" напиши, че държиш да са made in Japan!
-
1 точкаКанадското CR-V 4 (пре фейс) на 1 френд. На вид дорбра сделка (лек удар отзад) - 94 000 км. Цялото е "на лисица" отдолу. Има някакви вибрации в автомата - ще се отваря хидротрансформатора.
-
1 точкаЗдрасти Наско и от мен. Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-40 5x1L Стойност на поръчката: 7,19 х 5 = 35,95 х 1.9775 = 71,09лв. Парите са преведени по сметката ти днес. Начин на получаване - до офис на куриер.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей колега, ето и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: 49.99*1.9775 = 98.86 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаРазликата доколкото виждам освен разфасовката е и, че тази от ato.24 пише, че е произведена в USA. Може би е за тяхния пазар, но дали се различава като състав от тази нашата за България, тук вече не мога да те ориентирам адекватно. Когато аз смених моята хидравлична течност ползвах тази от втория ти линк. Все си мисля (неангажиращо), че което и от двете да избереш няма да има проблеми нали все пак е оригиналното масло предвидено за хидравликата. Не съм 100% сигурен, за да ти препоръчам точно кое масло да избереш колега ceco_acccord.
-
1 точкаЗа съжаление цените няма да паднат, а с идващите търговски войни и засилващия се екологичен натиск не се знае изобщо след няколко години дали ще можем да си купим свястна кола. В момента хората не си продават здравите и хубави коли или определят цена в горния диапазон - и с право. Сайтовете за обяви са пълни с бракувани кошове, лъснати с едно ведро боя и медени приказки и залъгалки. Хитрите търговци намериха друга ниша сред лековерните и почнаха да представят вноса на гнилочи от САЩ/Канада като алтернатива на развалините от Европа и - видиш ли - след като платиш комисионни, мита, такси, транспортни разходи и смениш половината ламарини или някоя-друга екзотична част се оказва, че си направил страхотна сделка. Нищо, че няма къде да сложиш крика отдолу. Аз бих заложил на кола, купувана нова в БГ, защото няма да е ръждясала и след личния контакт със собственика почти сигурно ще знаеш каква грижа е полагана за нея.
-
1 точкаВ карса изобщо няма RDX,a МДХ като гледам са над бюджета В момента като цяло не е добре да се купува кола, цените са до небесата.
-
1 точкаЛично мое мнение, щом в момента нямаш възможност за 1 месец няма да умре колата като не е регулирана преди Не пречи да пробваш да отидеш при един майстор в Дружба, аз при него си правех Хондата. Ето линк. Само фб страница имам
-
1 точкаАз бих сложил в листата и Акура - RDX или MDX - хем надежна, хем яки двигатели ставайки на газ, висока 4х4, но и много пъргава. Подобен клас на колегата Q5, минусът би бил от към едрогабаритни части.
-
1 точкаЗдравей Наско! И аз ще се включа в поръчката : Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 1x4L + 2x1L Стойност на поръчката: (26,75 + 13,92 )=40,67*1.9775 =81лв. - Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване - - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗа някои потребители "клатенето" е комфорт, за други с камъни в бъбреците спортното окачване е животоспасяващо
-
1 точкаКакто го е написал. Въртиш ключа на стартер 1-2 секунди, пускаш го и след 1-2 сек. пак го врътваш на стартер. Пали веднага "чакмак". Защо е така
-
1 точкаМожеш да отвориш капачките на късите светлини и да видиш крушката отзад. Или по-лесно светни към стена от 5–10м и виж как изглежда на стената. Ксенонът светва за момент силно, после слабо и следващите 15тина секунди добива пълна сила. Халогенната крушка светва с пълна сила в началото и няма промяна. Също така всеки от двата фара образува различно „петно“ на стената. Ксеноновите изглеждат нещо такова като на първата картнинка (подобно на __/‾‾ ) , а халогенните нещо такова като на втората (само __/ като ъгълът е по-тъп). Също така на фара някъде трябва да пише.
-
1 точкаЗдравей! И аз ще се включа в поръчката с тези масла: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vfe-sae-5w-20.html Вид и количество: RAVENOL VFE SAE 5W-20 1x5L + 1x1L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-5100-4t-10w40.html Вид и количество: Motul 5100 4T 10W-40 2x1L Стойност на поръчката: (47.95 + 11.49 + 2*9.60)*1.9775 = 155.52 лв. Парите ще преведа по сметка. Начин на получаване - до офис на куриер.
-
1 точкаКато си махнал всичко виж дали ти свети крушката за осветяване на поставките за чаши. И там е t5 крушка намира се точно под радиото.
-
1 точкаАз за горивен филтър не бих сложил нещо, което не е от доказана марка и производство! Там става въпрос за защита на инжекторите, а знаем колко финни пулверизатори са! Купи си един MANN - германски, или MAHLE - Австрия, но от сигурен доставчик и задължително Германия и Австрия! Мани ги тия Japanparts, Ashika, Ashuki, Ashaki, Tashaki и др. псевдо-японски наименования. Нямат нищо общо с Япония, а съм им виждал качеството отвътре! Дано тия филтри, дето си слагал, не са ти нахакали частици в инжекторите, понеже и те самите отделят простотии (скапаните филтри имам предвид). Май ще трябва да направя и една тема "Горивни филтри"... ...А ако проблемът продължи и след това, и особено при ниски температури, трябва да провериш налагането на горивото дали е в норма. Ако не е - тогава си за смяна на горивна помпа. Или най-малкото цедка на горивна помпа - щом си слагал добавки! Задръства се цедката от "вдигнатите" боклуци, от добавката (ако има цедка преди помпата).
-
1 точкаЕдин литър ще стигне. Хубаво е да се свали и измие с обезмаслител и течаща топла вода казанчето ,то има цедка по средата която е затлачена от финни боклуци. Тук е описано как става като аз не извеждах маркуча който се връща в казанчето просто под него сложиш една бутилка. За да стане по бързо припалвах двигателя за да избута помпата старото масло,но е хубаво и да се върти волана за да се радвижи старото масло в системата. Ако имаш въпроси може да ми се обадиш.
-
0 точки
-
0 точкиЗаключвам темата. Първоначалната идея е била да се допълва, а не да се използва за всякакви въпроси. От това страда подредбата в раздела, вместо същите тези въпроси да бъдат обособени като ясни отделни теми в него.
-
0 точкиОпасенията ми дойдоха от там, че преди няколко дни, след като споделих, че смятам да монтирам газ, от сервиза, който посещавам, казаха, че това ще е грешката на живпта ми, 20хил км и ще съм за глава, клапаните били мн крехки, живак ли имало в тях, какво не помня. Ако съм мислел за газ, да продавам колата. А аз съм доволен от колата, първата ми хубава кола, на която мога да разчитам и не ми се разделя с нея, ама хич!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00