Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.07.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте! От моя скромен опит стигнах до заключението, че няма никакъв проблем в кормилната рейка. Проблемът е в безобразно окаяното състояние на пътищата в България и Русия(откъдето идват всички оплаквания). Моята е на 168 000 км. Купих я преди 2 години и половина на 127000 км. В сервизната книжка не е отбелязано да е пипано нещо по рейката, аз също не съм пипал нищо и нямам абсолютно никакви проблеми. В кафето до нас се събират всяка неделя хондаджии и НИКОГА не съм чул някой да се оплаче, че има такъв проблем.
  2. 1 точка
    Скоро ще направя 60 К на моята Хонда, и тъй като един колега ми писа на лично да споделя впечатления, мисля, че създаването на тема, където настоящите и бъдещи колеги могат да получат първоначални впечатления за ТОЧНО този модел, е най-удачна. Ще намеря и прибавя по-късно линковете към моите постове, свързани с колата... Няма да пиша всичко наведнъж, а ще добавям последователно! Всеки път , качвайки се в нея ми излиза усмивка на устните... Приятна за каране в големият град! Маневрена и с достатъчни PS за моето шофиране- а, именно 90% градско! Фамилна и работна кола за всеки ден... Пътувам и два/три пъти годишно големи отсечки по магистралите на Европа- чрез автоматика спокойно правя по 800-900 км на парче, без умора и пренапрягане. Средна и приятна скорост установих за мен е 110-120 км/ч ... Над 140 км/ч с нея започвам се чувствам неконфортно, а и разхода става над 13-14л /100 км LPG. Формата на каросерията, е въпрос на естетическо възприятие-НА МЕН МИ ДОПАДА! Естествено, това оказва и влияние на разхода на гориво, но това ми беше ясно още преди покупката... Вътре, ергономичноста е много добра, особенно , като се спуснат задните седалки -се отваря огромно пространство, което за такава къса кола е страхотно... Мебели, бяла техника, багажи- побира много! За спане на дълъг път е също страхотна.... Паркирането на задна не ми се отдава много добре(както ми се е отдавало с други коли), и все си мисля, че това се дължи на самият модел... Сложих преден и заден парктроник, и нещата горе-долу се получават, но не спонтанно... следва....
  3. 1 точка
    Здравейте. По-горе показах метод за избор на масло, наподобяващ вървене по изключително тънък лед. Правилната фраза по-скоро трябваше да бъде “don't try this at home”. В действителност в Honda Owner manual се изписват изискванията (говорим за бензинови двигатели) по ACEA. Но не и по кое издание са. И тук е разковничето, защото всяко издание на ACEA има дата на въвеждане и на приключване. Така например отстъпващата ACEA 2016 изтича на 01.05.2023г. След тази дата, всяко едно произведено масло по оставащите активни категории трябва да отговаря на ACEA 2021... Считано от ACEA 2008, няма как едно ACEA C3 масло да бъде ACEA A3/B4, или едно ACEA C2 да бъде ACEA A5/B5 и за да стане объркването още по-голямо, всяко следващо издание на ACEA има по-строги норми. Затова и Honda просто цитира използването на ACEA като счита, че при избора на масло, трябва да се ползва такова, по активната към момента ACEA Oil Sequences. Любознателните колеги могат да намерят в страницата на ATIEL диагарама, която показва нагледно дали комбинацията между 2 категории е невъзможна, възможна или условно съвместима. И да, вътре няма грешка защото ACEA A1/B1 отпада в ACEA 2012 (за да се кросне с ACEA C5), а чарта е между отиващата си ACEA 2016 и най-новата 2021. Поздрави.
  4. 1 точка
    Привет, Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H C2 0W-30 HONDA 1 L - 5x1L Стойност на поръчката: (5 x 14.69)*1.9775 = 145.25 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря!
  5. 1 точка
    На този газовете и еко категорията са му най-малкия проблем. https://nova.bg/news/view/2022/07/05/374735/бусът-движил-се-само-по-ламарини-в-софия-е-минал-технически-преглед/
  6. 1 точка
    Направих това с почистването и засега пали. Да видим докога ще е?
  7. 1 точка
    Мериш размерите и търсиш същия,Вартата не е същата като от преди години. Вземи си с повече от 330CC стартов ток. Тези са добри http://akumulatori.bg/335/Product/YBX5000#prodAnshor
  8. 1 точка
    Кабела от акумулатора към двигателя е под акумулатора, в близост до стартера. А кабела от купето до двигателя е до щеката за маслото. Имай предвид, че и клемореда на контактния ключ е слабо място на този модел.
  9. 1 точка
    Интериора вътре не е луксозен. Семпъл и ориентиран към практическата част на живота. За кола от 2008 даже в момента бих казал малко вехт. Ние сме с две малки деца, и за това изобщо не се притеснявах от това! Колата ми служи, а не аз на нея! Шумоизолацията е доста слаба, но в никакъв случай, като на опел... Аудио системата е не е лоша като качество. Веднага след покупката сложих газова система Prins VSI II - единствената за съжаление , която можеше да се монтира в Германия за този мотор. До сега не съм имал проблеми с нея. След смяната на ламбда сондата, бях да я донастроят, а съм й правел и настройване клапани преди 10 К... Сега, с тези цени от по 2 евро за литър бензин, съм още по-доволен! следва....
  10. 1 точка
    Това е по-добрата сервизна история.Аз също имам лична такава.
  11. 1 точка
    Моята кола я купих със сервизна история от Бултрако. Пишеше, че въздушния филтър беше сменен преди 10к км. Еми хора тоя филтър не беше сменям поме 40к. Мога да пратя и снимки. Представям си как са сменяли масло, какво такова са слагали и т.н. Аз лично си пиша всичко което съм сменил и то си е лично за мен.
  12. 1 точка
    Точка 3 от хипотезата на колегата.
  13. 1 точка
    Не е корозирал антифризът. Нещо друго е. Недай си Боже, гарнитура глава. Прилича ми на нещо такова. Отработени газове в охладителната система и/или малко масълце. Трябваше да му направиш един газ анализ, преди да го смениш. Но и сега не е късно. Покарай, наблюдавай го и при най-малко съмнение - на сервиз за газ анализ на антифриза.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    На студено грам не са тракали, един приятел има Сивик със същия мотор и му потракват, забелязал че на хрв-то не тракат и няколко пъти ме е подписвал да не съм го натегнал, вчера му споменах че всички клапани бяха с по-голяма хлабина и направо се учуди кка не трака. Мапа на топъл мотор е 26-28 kpa което е в норми! Някаква конзолка от алито е взема моят приятел за никви пари и за сега обучава на Субару и на Хонда ключове, ако искаш да проверя какво точно е и да ти пусна линк от алито. За газовата не те разбирам какво искаш да кажеш "За газовата настрой я да върви като на бензин" пускам автоматичната натсройка и така, иначе за да може да обогати повече от нормалното, защото на автоматична настройка копира времената на бензиновите и пак излизаше грешка за бедна смес, та я бях настрой по таблица и не биеше грешка за бедна смес, но беше доста мудна колата и в някои обороти присецваше.
  16. 1 точка
    Преди дни също направих пълна подмяна на всички уплътнения, семеринг и лагер на помпата, както и пълна смяна на хидравличната течност поради потъмняване на старата и незнайни километри. Помпата се разглобява и сглобява лесно, важното е да се работи внимателно и да се знае кое как е свалено и извадено от нея, за да се върне обратно както си е било. При мен някой явно е правил помпата и преди, защото свалих от нея лагер made in china. А на всичкото отгоре някой умен тип беше сложил лепило за резби на гайката, която държи ролката задвижвана от ремъка. Както и да е ползвах оригинален лагер KOYO made in japan, всички уплътнения оригинални и семеринг оригинален NOK, както и масло HONDA PSF-S. Болта с шестограма 10мм под който е клапана се нагрява и тогава се развива, защото ако се напъне студен и не иска да се развие се пука корпуса на помпата и филма приключва. След сглобяване всичко се затяга с динамометричен ключ според сервизните изисквания и защото цялата помпа е алуминиева и шанса от пренатягане и проблем е голям. ВАЖНО: При слагане на новите уплътнения се мажат само с новото масло HONDA PSF-S Това е схамата за фейслифт 2006г. на която, както колегата Horn е споменал има допълнително уплътнение с номер 12. Друго важно е ако си поръчвате нещата сами да не забравите от първата схема с маркучите уплътнение номер 23, защото това и долното уплътнение от където се храни помпата свалят ли се веднъж задължително се подменят иначе смуче въздух и шума от помпата е много неприятен. Ако забравите номер 23 не се притеснявайте в Бултрако имат налични постоянно 100 - тина броя на грозната цена от 6лв/бр. И това е то цялата работа с помпата след което всичко е топ и течове вече няма.
  17. 1 точка
    - Отслабвам! - Откога? - Половин час вече... - Личи си. - Наистина ли!? - Да. По гладните ти очи.
  18. 1 точка
    Споминал се 1 политик и попаднал при Свети Петър. - Ти и добри дела си правил, но и грехове доста имаш - работата ти е "на кантар" и не мога да отсъдя. Разходи се днес из ада и рая и избери къде да останеш. Отива онзи в ада, гледа добре облечени хора играят голф, покер, хапват, пийват, покрай тях сгодни женици - допаднало му. Надникнал и в рая - тишина спокойствие, красота, кротки разговори на хора облечени в бяло. - Свети Петре - избирам ада, някак в рая е много скучно. На другият ден се събужда в ада иии ... нищо общо с вчера, а както е в писанието - жега, смрад, и отврат. - Свети Петре, ама тук е съвсем различно от вчера, що така? - Аа, вчера ти беше ден за избор, а от днес всичко си е по старому и откак свят светува.
  19. 1 точка
    Киро нали търси 12 идиота, които да крепят правителството? Националите по футбол плюс треньорът им са идеален вариант... А и много евтин!
  20. 1 точка
    Това е Гранде Тъпа Простотия, ама нейсе - съгласни сме, като не можем да сме гласни.
  21. 1 точка
    Вчера минах за пръв път за стикер. Без катализатор и ДПФ - ЕКО 3. Но според мен не покрива нормите. Много зависи къде се ходи на ГТП. Манипулации винаги ще се измислят, освен ако оборудването не се предостави от държавата, заверено, капсуловано и с техен софтуер
  22. 1 точка
    1. Една хидравлична помпа не се състои само от О пръстени.Писах ремонтен комплект,а това включва всички части вътре,които също са подменени. 2. Цялата процедура не трае 1 час,а повече.Да не говорим,че повечето места където ремонтират помпи искат да им я занесеш свалена.А тази дейност едва ли е по силите на всеки и то пред блока . 3. Предпочитам колата ми да няма никакви течове и да съм спокоен, отколкото да загубя време и нерви докато намеря сервиз където ще ми е с 5 лв.по-евтино .
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Срещнали се две приятелки с детски колички и се разприказвали. Едното бебе попитало: -Защо спряхме? -Двигателите се раздрънкаха.
  25. 0 точки
    Един човек бил за риба и нещеш ли по едно време се появила златната рибка и му продумала с ковешки глас: - Човеко, ще ти изпълня три желания само си извади краката от водата ...
  26. 0 точки
    - Тате, какво са "глупости на търкалета"? - Опел, Бенве, Алфа ...
  27. 0 точки
    Инструкторът ми казваше: - Когато шофираш ще си като мъж на плажа! - Главата гледа напред, а очите шарят във всички страни.
  28. 0 точки
    Умрял Тито! В Югославия обявили "мука" (национален траур). Граждани, неразбрали какво не бива да правят по време на траура, звънят в националното радио да питат: - Да пиемо мое ли? - Не мой! Мука! - А да играмо? - Не мой - мука. Да ви е тужно! - А да йебаме мое ли? - Мое. Али свакой со своя жена - да му е тужно. Да е пуна муката!
  29. 0 точки
    Карай автоматик - ще имаш разправия с 1 педал по-малко.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...