Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.03.2022 in all areas
-
6 точкиСлед близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
-
2 точкиПоведението на тази не е особено похвално . Тоя тип приказки: аз ти продавам перфектен автомобил а ти си тъп че се съмняваш в мене"ми е отблъскващ. Поради такова доверчивото отношение от наша страна , пазарът е пълен с мошеници и караме скрапта на Европа. А разни орки с два пръста чело се хрантутят и се кефят как са прее*ли поредния. И кво значи бензинът е скъп.?! Другия път и пляснете едни 10 лв на капака да си заредят малко. Явно са го закъсали.
-
2 точкиАз бих пропуснал. Колата изглежда чудесно , но има вероятност да е масларник тоя мотор. С много тънки сегменти е и трябва да се кара с масло 0в20 сменяно до 15 хиляди км макс. Всичко различно от това води до скапване на сегментите. Колата не пуши дори да гори яко. Освен това 2.4 има тенденция да го тормозят повече собствениците , щото кончетата идват в по височки обороти. Но до колкото знам разходът не е фрапантен като на бмв от тия години примерно. Ако литър на 3-4 к километра не те притеснява, давай. Не казвам,че е сигурно, просто имайте го предвид. Черно като дизел масло едва ли е добър знак.
-
2 точкиЗдравейте! Да по съживя тази тема с една голяма благодарност към колегата @kyna за предоставената от него информация тук в тази тема за дневните светлини! След ходене по мъките в гр.Плевен,без да цитирам имена се реших да се пробвам сам в това начинание с моето ЦРВ 3. Поръчах си разклонителите за бушоните и както вече казах благодарение на труда на колегата и тази тема всичко стана за час и половина! Признавам си най-трудната част беше изваждането на бушон номер 12 !
-
1 точкаНа колко км е сменяно маслото според книжката? Чернилка ли беше или тъмно кафяво? Обявата е като от обигран търговец...
-
1 точкаВ рамките на деня, зависи и от опашката. Но ако са на твое име и после се откажеш от сделка ги губиш. А за да я караш ще ти трябва и ГО.
-
1 точкаhttps://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 0W-30 1 L - 5 бр https://www.ato24.de/en/motul-motylgear-75w-90-1l.html MOTUL MOTYLGEAR GETRIEBEÖL 75W-90 1 L- 3 бр. https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30.html SHELL HELIX ULTRA 5W-30 ECT C3- 4 л- 1 бр и 1 л- 1бр. Стойност 5*6,29+3*8,70+27,95+1*7,78=31,45+26,10+27,95+7,78=93,28*1.9775=184,46 Парите са приведени по сметка в ОББ Лично предаване Тъй като не следя често форума 08осем8851346
-
1 точкаВсички имаме нет и четем туй-онуй. Въпросът е кой какво чете и как вниква в него. Но поне мнозина вече са наясно че третата световна война започна (не преди 2 седмици) и тя е икономическа. Втората, както и "студената" бяха политически, а следващите военни конфликти през последвалите десетилетия са икономически, но и бяха локално териториални, а военните действия по места, просто пречертаване на "зоните на влияние". каквото е и сегашното нахлуване в Украйна - просто плацдарм. За съжаление, ГОЛЕМИТЕ не успяват да се "разберат", а потърпевшите Европейски "слабини" са разединени и нямат общ план как да устоят на разкъсващите ги мераци от изгрев и залез. Жокерче: какво е BRICS и защо целят да създадат нова международна банка (без щатския долар като валута), кой и защо е против това, а какво прави за целта, и кому как го причинява е вече видимата част на айсберга. И тук не става въпрос за конспиративни теории. Те са пост фактум аналитични прелюдии, а цените на тока, горивото и хляба в Европа (нас ни мани) - колкото по зле, толкова по добре за конфронтиращите се Играчи. За съжаление, човешки тела и души биват положени в жертва на тенденции за които са в неведение (или не им дреме), както пък и на "воюващите" за въпросните жертви. А ние се бием за олио и бензин и псуваме овластените, без да си даваме сметка че и те са безгласни букви от текст в пиеса на чужд език. Не се лютете - кот/такоа. Ние сме във времето и то е в нас.
-
1 точкаЗдравей, Линк: https://www.ato24.de/de/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: HONDA FULL SYNTHETIC 0W-20 ADVANCED PROTECTION 0,946 L - 4 броя Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Вид и количество: Honda ATF - Z1 4L - 1 брой Стойност на поръчката: (4x12.95 + 55.96)*1.9775 = 214 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени в Револют Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря!
-
1 точка
-
1 точкаЩом си префейс, трябва да е лесно. Виж това: https://zinref.ru/avtomobili/Honda/000_00_Honda_Accord_7_2002_2007_kopia/274.htm Има за сваляне, както и за регулиране.
-
1 точкаСмени маслото в задния диференциал с оригинално на Хонда. Коментирано е в други теми.
-
1 точка
-
1 точкаЕ, Хамака струва скъпо и нервите им къса, ама за пред ората винаги: "... и специални благодарности на екипа на пистата и във фабриката". Лицемерче си е, но да видим като как му е подействала психотерапията след Максималния разгром
-
1 точкаХамака винаги се е оплаквал, блъфира копелдака търси евентуална застраховка ако се уака на пистата и проси милостинята на феновете си, Ръсел щО не се оплаква. Поведението му е гадно мръсно и не почтено типична цигануша. На този етап няма болид който да е перфектен и всички са запретнали ръкави но милионера, тарикат го дава ама така тъничко да не бие на очи. Хамака има такъв тежък комплекс за малоценност, че никога това няма да може да го изтрие защото му е вроден, той май беше и единственият пилот в решетката и с личен психолог. От Мерцедес явно бяха надушили как стоят нещата и за това дадоха време на психолога да си свърши работата, е сега ще видим дали е така или мерцедес е подведени и ще се наложи да го сменят в средата на сезона на тях им трябва боец а не просяк. Когато ФБР хваща най добрият убиец на мафията Вито Ферари и го виждат как изглежда (150см, 49кг) на въпроса им: "Как успяваш да стигнеш до нашите защитени свидетели които са охранявани толкова добре и въпреки това да ги елиминираш" той им отговаря: "Това е така защото вие сте аматьори а аз съм професионалист, вие виждате трудностите а аз търся решенията"..... . За това някои пилоти струват скъпо а други си плащат за да карат.
-
1 точка
-
1 точкаКато знам,с какъв зор се вади на 7-ма,дали ще да е изкарал (откраднал) без да я потроши?
-
1 точкаДа не би да е от добро? Ето как го е казал човека: Няма да се подигравам на битката за олио. Жалостта и съчувствието в мене надделяват. Опитайте се да си обясните, да анализирате жалката картинка на това битово мародерство, което вършат от глад нашите близки. Или вие нямате близки в тая картинка?! Честно ли? Или не е от глад? Хората, които не вярват в наличието на глад у нас са доста нагоре в Приказката за стълбата. Борбата за олио е класова борба. На борците за олио се подиграват само тези, които не купуват олио, но го потребяват по най-скъпия начин - в ресторант или в диета, в която го няма (заменено е от още по-скъп и екзотичен продукт). Борбата за олио е извечна у нас - тя е битка на оцеляващите, които се излагат културно срещу подиграващите се, които просто временно са богати на пари и достолепие. Те могат да си позволят да не се бият за олио. Мартин Карбовски Болшинството винаги е управлявано лесно чрез различни страхове и това не е само тук. Така го мотивират и да гласува - по жицата и мега-фона.
-
1 точкаМоето поколение преживя далеч по-драматични времена през 90-те години. Време е и по-младите да разберат, че животът не е безкраен низ от благополучия, нищо не е дадено даром и завинаги, и винаги може да стане по-лошо. А да, и оплакването на никого не е помогнало.
-
1 точкаГлобалната прогноза е петролна криза като през 70-те (с нейните последици) и период поне 5г. А в Европа ще е най-осезаемо, заради ситуацията в момента, но тя не е причина а само катализатор на тлеещите процеси. От ОПЕК очакват над 200 долара за барел, но смятат че ще е временно и ще се стабилизира на 150. Тях ги устойва и цена около 80 долара за барел. Няма да играят дълго по свирката на САЩ, които имат интерес от нисък добив. За съжаление, заради спад в инвестициите в добива на петрол през последните години, ще отнеме време нещата да се подобрят. Санкциите за търговия с Русия вероятно ще са временни, защото Европа ще продължи да купува от там, но сега трябва да си купува и рубли от тях, за да си плащат доставките, та сигурно ще намерят решение. Заради екологотенденциите и дотациите от държавите в Европа, интересът към електромобилите е голям, но и техният ток не се ражда от контакта. Объркано е в мозъците на политиците - дано се освестят, та прогледнат!
-
1 точкаНема начин VSA да изключи тотално предаването на въртящ момент към задния "мост". Доколкото разбрах, именно това е драмата на автора - на задния мост нема никой. Е да де, то е ясно, че Тооо, 4х4 е нарицателно за задвижване на 4-те колела, независимо по какъв начин. Нали знаеш - моят ксерокс е "Канон", или моето делко е "Бош". п.п. Само не разбрах последното изречение с "вискомуфтата" шега ли е, или ...
-
1 точкаCR-V 3 e AWD on demand, а не 4х4! Но вероятно има проблем с вискомуфтата, която повишава налягането към задния мост, за да предава движение кардана и към него.
-
1 точкаНяма нищо общо между 4х4 и VSA. VSA работи през ABS-а и спирачките, а 4х4 грубо казано създава твърда връзка между кардана и задния диф. VSA работи заедно с TCS. Единствената връзка между 4x4 и VSA/TCS е, че, когато са активирани колата губи мощност, и въртящ момент, които са крайно необходими за работата на 4х4. Затова при оффроуд VSA/TCS трябва да са изключени. Това не е закон, обаче. Всичко се преценява на място, в зависимост от ситуацията и уменията на задкормилното устройство. Пояснявам: Например при изкачване на заснежен баир обикновено трябва засилване. Ако предварително не са изключени VSA/TCS те ще сработят и колата ще умре на баира. Другият вариант е, например, потегляне от място на хлъзгав, почти равен терен. Тогава е добре TCS-а да си работи, защото няма нужда от обороти и въртящ момент, а плавно потегляне. Точно тук е силата на TCS - не позволява боксуване и разпределя въртящия момент между предните колела. На практика се получава блокаж на диференциала. После, Напротив, възможно е. Разковничето е в думичката "автоматик". Автоматикът позволява плавно потегляне, т.е. получаваш нещо като бавна предавка, каквато имат добрите "джипове". п.п. Има една стара шофьорска хитрост, още от времето, когато автопаркът на българина беше руски, със задно предаване, без блокажи, 4х4 и VSA/TCS. При погегляне на хлъзгав терен се дърпа леко ръчната. По този начин се задържа боксуващото колело и се прехвърля въртящ момент към другото колело. На кола с предно същото се постига с натискане на спирачката, ама си трябва повече усет и умения от шофьора. Когато карах курса за шофьор, преди 38г. на ГАЗ 52, ме научиха да потеглям по наклон, без да ползвам ръчна спирачка. Натискат се едновременно и трите педала - с левия крак съединителя, а с десния спирачката и газта.
-
1 точкаНяма паника. При нас това е ежедневие - с години. Когато взех Легендата (август 2020-та) газта беше 2 ПЪТИ по-евтина от сега. Всичко се качва, дори скоро и температурите.
-
1 точка"Европейският съюз няма да налага санкции на руския газ или петрол, каза унгарският премиер Виктор Орбан във видеообръщение." А дано се кротнат бюрократите, та да се укроти цената на енергоизточниците. http://cngeurope.com/
-
1 точкаА по темата, според някои: 10 Март, 2022 Анатоли Стайков Автор във Fakti.bg Mиниcтepcтвoтo нa eнepгeтиĸaтa нa CAЩ пoвиши пpoгнoзaтa cи зa цeнaтa нa пeтpoлa copт Вrеnt пpeз 2022 г. c 28% - oт $82,87 нa $105,22 зa бapeл, cпopeд дoĸлaд нa Упpaвлeниeтo зa eнepгийнa инфopмaция (ЕІА) нa Mиниcтepcтвoтo нa eнepгeтиĸaтa нa CAЩ, cъoбщи TACC. Цeнитe нa пeтpoлa Вrеnt ce пoвишиxa pязĸo пpeз пъpвaтa ceдмицa нa мapт нa фoнa нa cтapтиpaнeтo нa вoeннaтa oпepaция нa Pycия в Уĸpaйнa и пocлeдвaлитe aнтиpycĸи caнĸции, ĸoитo пopoдиxa знaчитeлни oпaceния oт пpeĸъcвaнe нa дocтaвĸитe нa пeтpoл. Cпopeд миниcтepcтвoтo, пpeз втopoтo тpимeceчиe нa 2022 г. цeнaтa нa пeтpoлa щe бъдe cpeднo 116 дoлapa зa бapeл, a пpeз втopaтa пoлoвинa нa гoдинaтa - 102 дoлapa зa бapeл. Πpeз 2023 г. цeнитe нa пeтpoлa мoжe дa пaднaт дo cpeднo $89 зa бapeл, дoпycĸaт oт Mиниcтepcтвoтo нa eнepгeтиĸaтa нa CAЩ. Цeнaтa нa cypoвия пeтpoл WТІ ce пpoгнoзиpa cpeднo нa $101,17 зa бapeл пpeз 2022 г. и $84,98 зa бapeл пpeз 2023 гoдинa. Ocвeн тoвa, Mиниcтepcтвoтo нa eнepгeтиĸaтa нa CAЩ пoвиши пpoгнoзaтa cи зa днeвния дoбив нa пeтpoл в CAЩ пpeз 2022 г. c 30 xил. бapeлa - дo 12 млн. бapeлa нa дeнoнoщиe. Oчaĸвaнитe oбeми нa дoбив пpeз 2023 г. ca ce yвeличили c 400 xиляди бapeлa дo 13 милиoнa бapeлa нa дeнoнoщиe, ĸoeтo мoжe дa ce пpeвъpнe в aбcoлютeн peĸopд зa oбeмa нa дoбив нa пeтpoл в CAЩ. B cъщoтo вpeмe, Mиниcтepcтвoтo нa eнepгeтиĸaтa нa CAЩ дoпycĸa, чe Pycия щe нaмepи нoви вapиaнти зa изнoc нa пeтpoл, нo вce пaĸ щe ce cблъcĸa c вpeмeннo нaмaлявaнe нa нивaтa нa пpoизвoдcтвo и дocтaвĸи, дoĸaтo нe paзpaбoти нoви мapшpyти зa изнoc и нe нaмepи дpyги ĸyпyвaчи. Значи САЩ не смятат още дълго да "воюват" с Русия и Европа, както и да подтискат нарочно добивът, за да държат високи цените, поради ограничено предлагане.
-
1 точкаМиналата седмица сложих четири нови Закса,няма проблем с тропане.Не,че старите бяха много зле,да кажем предни на 50% задни на 70%,без течове и прочее.Взех ги от Аутодока на добра цена и затова,но усещането с новите е различно,особено предницата стана много по-стегната и предвидима.Задните пружини също нови,пак Закс по 60лв. бяха,реших да ги сменя.От там нови биалетки и тампони на стабилизиращата щанга от Бултрако и кормилни накрайници 555 пак от Аутодок.Накрайниците ми се сториха много добра изработка с щампи в метала "Made in Japan" и т.н. за пръв път взимам тази марка,но времето най-добре ще покаже.Всичко си правих сам и когато сменях предните амортисьори с проверката на тампоните ми направи впечатление,че лагерите се въртят доста трудно.Лагерите са пластмасови с пластмасов сепаратор в тях.С много тънка отвертка се откопчават и разглобяват,силиконовата грес вътре се беше втвърдила и имаше доста песъчинки в пролуките между двете плоскости.Хубаво изчистване,силиконова грес(слага се малко) и станаха перфектни.Сега колата е чук,но не трябва да се бърза особено с монтажа на пружините,за да легнат правилно и всичко да се огледа внимателно.Единствено гумените опори между пружината и чашата на амортисьора отпред ми бяха леко закъсани,но никъде не открих да се предлагат.
-
1 точкаИ така ..... Днес ми остама малко време и смених маслото на скоростите. Бяхте прави , че това което съм оградил не е пробката за ниво. Тя е малко по-надолу и се развива с ключ номер 10. За мое учудване кутията събра 2400мл. След като протека от пробката , изчаках малко да се изтече и завих болта. Ето я работата със снимков материал:
-
1 точкаЗдравейте И аз Благодаря на Явор за изваждането на втори ключ за голямата Хонделка ! Препоръчвам го ! Поздрави
-
1 точкаКолеги незнам дали е за тук това,ама.. се пак.Една приказка по цигански :“Ся, Мемет, некогаси на един ного тъпо кралица му серажда един, ама псилютно грозен дъщеря. Ма токлугрозен – смърт. Като го погледнеш и напрао ти спирачесовника. И за тва кат дошли феите на кръщенето, исичкото са мръщи и като иде до леглото на принцеста,сичкото повръщал.Обачи, имало един добро фея, и той казал:- Ми, фаф тва ден, кога те тва изрот тука напрайшеснаесе годин, ша са наръга със едно шило в гъзъ и шебаялдиса, за радос на родата.- Анджък, ашколсун, мерси ! – казал кралицата. Щот са,то верно майка му, ама гледа реално на нещтата.- Ше баялдиса – мъди! – викнало Злото Фея. (То ного саядосал че са го туриле най-близо при креватчито, и немое си напрай джамбурето – кво апне или пийне -веднага връща) – Ич нема а пукяса, ми кат са избушисас шилото, само ше успива, и като идва Прекраснутупринц да го цуне, тогаа ши става.И аман-заман, нема кво да прайш. Кото – такова. Минавабая годин и малкото принцеса пурасва и ставанай-грозния девойка ф Млечното път. Толко грозен, чедаже мухите не го каца. И като прай шеснаесе годин,некаф обущар толко са сплашва кат го видя, че почва дабега и спуснал шилото. И нали се сещаш, Мемет ? Твакат вижда шилото и давай да си го завре у гъзо. Щот несамо грозен, ми и прос. И ляга и почва да хърка. Амахърка ти казвам – бичи. И хорат не може заспива отхъркане, и фащат, и го затварят в един кофчег, и гоносат на гората, и го затрупали там ф един дупка, идаже неколко народ ударили един кючек отгорето. Тодаже майка му викал да го фърлат на морето, ама теказали че нали, тва друго прикаска и така.И отива майка му при Злото фея, и са моли и вика :- Ама мола ти са ма, кажи кога ше са сабуди мойтощерка ма, кажи, та да знам, та ф същия мумент да саизнасям ф чужбина. – Толку ного и бил мъка за щерката.- Кат са намери принц, тогава ше се збужда, дееба икиликандзера истръпнал.- А! Кой тва идиот, дека ше го пуглежда на мойтощерка, ма ?- Любоф кьораво, ма ! То по-чапрашък от дрисня, ма. Ипо-кьораф от Стиви Вондар. Ши са намери.Такъф вест, напрао сасипва горкото кралица. Не моглода преживее тва майчинската сърце и издъхва отмачителен смърт след осемдесе и седем годин.И след сто лазарника, Мемет, през онва гора минаваедин принц. Не било баш такъво, кво казал феята. Билалкохолик и коцкар – да си ебе мамата. Ебало кводобара – и живо и умряло. И некои му викали”Некрофил”,ама на него му било през …. нали, щот и без тва неса родило ного умен, апа сас времето по-прос станало.Усеща по един време принца, а! Велисипета нещо тресе.А, де! Слиза от транспорта, свалил каската – слуша :“Ррръъъъъмх – хъъъъъъъъърф” . Ай сиктир. Първо сипомислило, абе нещо на ушите му стана, ама после саусеща – тва под земята нещо хърка.- Абе кой заспал тука бе ? – вика, и веднага са сетиче само женско мое така яко да бичи. И го фанал яконекро… тва , любофта. И са фърлило на земята и копа.И изкопва кофчега, И таван продупчило един дупка нанеобходимия место , и аха, таман сваля гащите, и слушаотвътре:- Ааа, давай първо да са цалувами!Абе кой тука хухавели, бе? Фаща и расковава целотокапак, и кат поглежда – веднага пада ф несвяс.От ужас очито му изфръкна и той – долу. Комоцио.И принцесата вика:- Адее, раздават принцове ! – и му са фърля и докатоще не са опраил го … така. И , чудо!Грозното принцеса са превръща на още по-грозно жаба.Крастаф. По едно време пича се осеферил така леко игледа – некаф кофчег и един жаба.“Ебагомайката, колко пих фчера бе ?” и си мисли, чедруго прикаска и фаща и цалува жабата. Обачи жабатастана мнооого красиф принцеса , и вика: Давай да саженим! И тоа вика убаво и фаща и го надупва. И послетръгва да си отива, и красивото принцеса казал: Амикаде, бе ко стана сас жененето ? – и тоа като саядосва, и трааас – набримчи го един тукат. И красивотопринцеса са превъртял двама пъти фаф въздуха, и саизбуфтя на земята и пак станал жаба. Тва гледа и неверва. Аре пак цалува – пак красиф принцеса – аре пакго напънал, и после пак – траас тукатите – пак жаба.А! Аре трето път – пак така.И принца си мисли, мисли и вика:- Разгеле, най-накраа нещо полезно ф тоа живот скапан.– и прибра жабата ф джоба. И от тогава са опрай.И така…”
-
0 точкиАко пуснат олио по 1 лв. в Киев, Българите ще го превземат за половин час!
-
0 точкиСнимката е преди 1 час от град Букстехуде DE... Пълнете тубите и бидоните, колеги! (нещо се ускориха нещата🤮🤐🤬☠️)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00