Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.01.2022 in all areas

  1. 5 точки
    Здравейте реших все пак да споделя как се развиха нещата при мен. С много търсене и късмет успях по ОЕМ номер да намеря блока за управление на стъклата в автоморга в холандия. Цената беше 30евро + 20 евро доставка до БГ - общо ~100лв. Пристигна за 1 седмица. Монтирах, обучих ключа и сагата приключи. Отново си отключвам и заключвам с дистанционното! Дано съм полезен на някого.
  2. 3 точки
    От това което си написал,никъде не видях да си имал сериозен проблем🤔!Криви главини...,изправяне на дискове⁉️,как стават тези работи?Явно е хубаво да гледаш добре в ръцете и действията,на този който ви монтира дискове и др. елементи по колелата.
  3. 2 точки
    Най-накрая ми дойдоха стъкалцата за плафоните. От доста време лявото е пред разпад, но реших да взема 2 нови за да няма разлика в цвета.
  4. 2 точки
    И аз се позачетох..., май не са толкова безпроблемни хондите, както повечето във форума твърдят. Но това до голяма степен зависи от грижата от предишния собственик, както и екплоатацията. Исках да сменя немски премиум дизел автомобил с японски бензинов, имайки очакването за по-рядка и по-лесна поддръжка, предвид по-голямата надежност и по-простото устройство. Да видим... За близо 10 месеца от покупката, съм направил основно ремонти по въвеждането на автомобила в добро състояние: - смяна на всички течности, без антифриз (предстои по-късно тази година, понеже сегашния е с добър градус) - имах проблем с криви главини, чийто ремонт стъпи 500 лв, и поради нуждата от изправяне на новите дискове, които сложих преди да се сменят главините - ремонт на ляв фар, поради познатия проблем с влагата, която в последствие предизвика изгаранято на баласт (все още имам съмнения, че по време на ремонта е станало нещо) - два комплекта нови премиум гуми (компромис с гумите не правя, а и китайските гуми, с които купих колата, виеха отзад като на разбит лагер) - бутона за отваряне на задната врата се прецака и го смених с такъв втора ръка - реглаж на клапани, втора смяна на масло и пистов ремък - гумени стелки за зимата, понеже колата беше с някакви евтини афтърмаркет стелки - колата нямаше компресор в комплекта за спикана гума, та взех една патерица, а сега ще взема и компресор с лепило, за да разкарам патерицата от багажника, като ще я ползвам само за дълги преходи.
  5. 1 точка
    Не съм твърдял, че моите проблеми са в резултат на лош инженеринг, а коментирах написаното от съфорумците по-горе. Колята я взех с треперене във волана, така е дошла от Швейцария и има доста подробна тема за това какво и как: С две думи: предполагах, че е от криви дискове (често случващо се в тези модели), но при смяната (в реномиран софийски сервиз на хонда), се оказа кривина по главините, като дори по едната имаше следи от бой. Понеже трябваше да шофирам около 2К, докато ми излезе часът за смяна на главините, тръпненето отново се появи леко, така че реших да престържа и дисковете, преди да е станало късно. Така или иначе това се препоръчва от водещи производители на дискове дори веднага след закупуването им. Лично аз съм много труден относно изискванията ми към майстори и честно да си призная, булшинството са мундари. Може да разбират, да имат опит, да установяват лесно причината и правилното решение, но при изпълнението често позамитат разни неща. @JapCar, фара ми беше похабен от влагата, та го рециклирах в CarValeting в София. Там запушиха допълнителните отвори, направени от предишния собственик, както и залепиха "стъклото" към корпуса. Тук може да видиш обаче, каква е най-вероятната причина за запотяването - проникване на вода в корпуса на фара и запушване на филтъра за вентилация.
  6. 1 точка
    Относно задната: свети слабичко, но като се смени с лед, свети добре. Но да, може да се вземе тяло от англичанка (защото той е винаги откъм шофьорската страна – за по-лесно паркиране), за да се замени светлината за мъгла за втора задна. И ефектът е супер, но се губи светлината за мъгла. Има варианти за замяна на светлоотразителите с лед такива, но не светят съвсем толкова силно колкото светлината за мъгла.
  7. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 1 бр. x 5L Стойност на поръчката: 57.95*1.9775 =114.59 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  8. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 -1бр. х 5L + 1бр. х 1L Стойност на поръчката: (49,99 + 12,59)*1.9775 = 123,752 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер
  9. 1 точка
    @chavdu сайта е това https://autoastat.com/ Пляскаш вин и ако тръга е от година-две назад се вижда. Така като гледам става и за USA. Иначе аз гледах за Канада. Та 7$ беше да се видят и свалят всички снимки.
  10. 1 точка
    Бъди рахат колега . Клапаните са с хидравлични повдигачи и нямат нужда от регулиране.
  11. 1 точка
    Всички навигации се скапаха.От Хонда обявиха ,че търсят глобално решение на проблема.Засега няма сервизен бюлетин...ще чакаме.
  12. 1 точка
    Бе и аз покрай студовете имах питанка. Няколко студени сутрини при автоматичното обръщане от бензин на газ се появяваше някакво претрисане на мотора за 1 секунда, което си се усеща все пак. Обикновено момента познавам по това че звукът от мотора изчезва, защото на газ е по-тих, а и това се случва на един и същ светофар, на около 600 метра от вкъщи. Никой от описаните проблеми в темата не съм наблюдавал при моето BRC. Както и да е, оплаках се на моя газаджия, закачи я, провери си всичко и каза - Зиме понякога има аномалии, заради маслата в газта, лепнат клапани и т.н. Ще ти пусна малко презастъпване подаването на газ преди да "гаси" бензина. Вече втора мразовита сутрин симптомчето го няма, а и колата си върви и харчи нормално за кубатурата си. Аз от газови не разбирам (а и не искам да ми се налага) и едва ли мога да отговоря на специфични въпроси, но 1 отговор ми е достатъчен - Правилният и отзивчив майстор!
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Ба си...започнах да чета темата и не я дочетох...Уплашиха ме числата... Не става дума да не се поддържа колата, ама някои маниаци са попаднали на много кусурлия кола и за 4г я плащат още веднъж... Аз карам много малко напоследък, последните 2г беше спряна от движение, че бях в БГ и за да я подкарам (пътна такса, год. преглед и застраховка ) ми струваше £4-500... Иначе за около 4г не съм сменял нищо. Малко офтопик: Оплакванията ми от самото начало са две: 1-при самото тръгване няма мощност, трябва повече газ, мисля, че не си внушавам, защото в БГ карам по-слаба кола, Авенсис 1.8, 116к.с и нямам това усещане. Може да е и защото обор. ми са ниски, 620, но по книгите са в норма. В Плевен така и не срещнах някой колега с Акорд като моя, 2.0 да пробвам как е тръгването...Когато я купих, не знаех, че е проблем и почистих дросела, та не знам преди това дали е било така. От година получавам писма от Хонда за рикол, смениха ми за втори път пасажерската възд. възглавница..., та ги питах имат ли ъпдейт на софтуера, казаха, че за тая дърта кола няма ъпдейти... Аз не знам с коя версия съм и има ли по-нова, как да проверя, защото не им вярвам? 2-Влагата в багажника и купето, с която още се боря, има и тема...
  15. 1 точка
    За тези от мини знам, заслужават си. А тези от лупо са тези 14. Има ги много по лупота на части, даже намерих и за 120 лв. Такива :), но си имат цена, тесни са 4.5 j, и друго ми е интересно, как много модели леки джанти са с една и съща шарка, тип телефонни шайби.
  16. 1 точка
    Крушките светят много хубаво, дори по добре от старите, интересното е, че изгорялата беше някаква неизвестна марка, а дясната беше Osram.
  17. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 0,946 L 3x1 литър 3х12,95=38,85 Стойност на поръчката: (3х12,95)*1.9775 = 76,83лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в Revolut Начин на получаване: - Варна Еконт Левски
  18. 1 точка
    @vdon Апаратче,казанче,черна гумена шапка стана тампон. Снимка. Все пак определи къде точно е това апаратче аз съм с 147 к същата кола,няма такова нещо. Без снимка с твоите описания няма да стане.
  19. 1 точка
    Здравейте, предполагам ще е по-полезно да опишете казуса. Тук има колеги, които са запознати с някои процедури и предполагам могат да помогнат. Ако все пак не желаете да споделите по лични причини или случаят не е съвсем законосъобразен форумът не е най-подходящото място. Поздрави!
  20. 1 точка
    Някъде из Родопите...👽
  21. 1 точка
    Колега виж тук: Иначе моята в момента е на тенекиджия за същия проблем, майстора се намира в Овча купел, обяви ми 115лв. за вежда, резултат ще го видя след няколко дена. Тогава мога да кажа колко ми е струвало всичко с боядисването ако те интересува.
  22. 1 точка
    Здравейте! Малко да възобновя темата и ако мога да помогна на някой ще бъда много доволен. Имам Хонда ФРВ с 2.2 двигател. Сагата ми с колата започна преди точно една година. С настъпването на зимата и понижаване на температурите, колата ми взе да пали с много много въртене. Може да се каже, че палеше чак на 8-10 секунда, което е супер много време. Изключих вероятността да е от акумулатора, понеже го бях сменил 5,6 месеца преди това. За всеки случай отидох да го замеря и се оказа, че е добре. От там ме пратиха да ме проверят за отечка, оказа се, че колата консумира 1.5А НА ДЕНОНОЩИЕ! Това разбира се е нищожно и няма , как да събори един акумулатор. От там ме пратиха за преглед на свещите. Свалиха ми ги и 4-те. Замерваха, окъсяваха свещите се оказаха добре. После за дюзи. Проверяваха ги дали връщат обратно гориво за 5 мин на стартиран двигател. Първа, втора и трета дюза върнаха около 10 мл, което според тях е в границите на нормалното, понеже колата не е първа младост, обаче четвърта върна към 50мл. Веднага я нарочиха нея и казаха, че е за рециклаж. Свалиха ми я и я пуснаха за ултразвуково чистене, като на стенд се оказа, че е в нормата и съответно не я рециклирах. Това чистене смъкна разхода на гориво на около 20мл. От друго място пак нарочиха дюзите и ми поискаха 350 на дюза за пълен рециклаж. На въпроса ми ако не се оправи колата, какво правим? Те ми отвърнаха , че следващата стъпка е рециклаж на помпата за около 1000 лв. Разбира се не се съгласих. Отидох на пореден Стендаджия, който хвана, че ми е ниско магистралното налягане и колата върти на около 200 оборота. От там ме пратиха за рециклаж на стартера. При свалянето ми казаха, че е като нов, но все пак ми взеха 150 лв. Така се мина зимата, дойде пролетта и колата взе да пали по-лесно и до някаква степен заебах проблема. Обаче дойде хубавото лято и колата , като я напече слънцето, пак отказваше да пали. Старата песне на нов глас! Тук обаче трябваше да изчакам да се свечери и да поизстине и си палеше. Съответно есента пак нямах проблеми, докато не дойде зимата. Изчел съм супер много теми тук и в други форуми и никъде нямаше един и същ проблем за студено и топло палене (забравих да уточня, че колата след като веднъж запали, после си палеше лесно). Случайно попаднах на тази тема и при мен се оказа досущ същия проблем. За пробата взех от една автоморга горивна рейка с регулиращ клапан на нея (отказа да ми дадат само клапана) и о чудо, колата взе да пали :D Даже мога да кажа, че пали по-добре от преди. Явно проблема не е често срещан и никой не се сеща, че може да е там, ноо да си знаете, ако и на вас се случи, че може да се провери! Дано съм Ви бил полезен!
  23. 1 точка
    Тоя изпарител е за кофата още като нов. Ква зимна газ, ква лятна газ, кви 5 лева. Това за позамръзналите пътища го има само в главата на Карперов.
  24. 0 точки
    Да върна темата в правия път. Какво смених по акорд седмИцата си? Акорда!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...