Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.10.2021 in all areas

  1. 6 точки
    Aa, и аз се "покитайчих" за зимата. Намерих си оригинални джанти 17" , минаха на боя и им обух стандартния за колата размер 235 50 17. Добре си бях с комбито - събираше отволе 4 обути гуми, а с Легена не стаа, та взех от приятел Шатъла му - джантите от бояджията + гумите от куриера - после на монтаж и баланс, и чакат зимата в гаража.
  2. 4 точки
    С тези 19+ градуса и приятно слънцегреене,реших да я подготвя за зимата. Предни дискове и предни и задни накладки,всичко АТЕ.Почистване на водачите,от старата високотемпературна смазка и полагане на нова. Пиновете на задните водачи,за тези близо 80к.са ок.Обезвъдушаване и монтиране и комплекта джанти,със зимното Конти. Айде и две снимки: п.п.Дисковете са на няколко завоя,сега повърхността им е огледална,от край до край!Все още спират "плахо",разбираемо.
  3. 3 точки
  4. 2 точки
    Не е само софт, има и хард разлики: https://www.awdwiki.com/en/honda/ Не се задълбочих в четенето, ама има една камара варианти, както на SH-AWD, така и на VTM.
  5. 2 точки
    Смених гумите с нови.Реших този път да заложа на Китайските гуми .
  6. 1 точка
    Всички коли с верига като им доиде времето навън ,защото и там реманта е доста скъп се продяват и идват тук. Сямо ние вярваме че идват по на 175 хил. км. изобщо некарани отвън. Всяка автокъща има номера транзитни и колата може да се кара. Откаже ли бягй тотал щета е. Казва ли може ама една кръгче по булеварда,знае че е разтегната веригата,и тн. Все пак ако свалиш цената и си готав за ремонта верига и може би вал ще я караш дълго.
  7. 1 точка
    Накладките ще легнат още и дисковете ще станат като хромирани - дай им време. Дали 1 кола спира нормално си личи точно по работната площ и повърхност на задните дискове.
  8. 1 точка
    Това с камерите е някакъв вид мазохизъм. Че те (полицаите) които снимат,да имат едно на ум,че и те попадат в графа та на неуведомените длъжници.И те най вероятно,са се самозаснели някъде,от някой храст и дължат.
  9. 1 точка
    За твое успокоение виж аналогичната тема за CR-V: Разход на масло
  10. 1 точка
    В книжките на други марки ще намериш същите стойности. За БМВ и Мерцедес знам със сигурност, че също дават, около литър на 1000-1500 км да е в норма.
  11. 1 точка
    Кожата може да се изтърка и с хубава, мека четка от естествен косъм с почистващия препарат, когато е много мръсна. Търкаш с четката и веднага забърсваш пяната с микрофибър. Аз използвах един корейски препарат (made in Korea) Gyeon и след това я намазах с Poorboy's World Leather stuff. Gyeon има страхотен аромат, но не и Пуърбойса. Препарата им за стъкло също е супер, бТВ, малко отива, мирише супер на лимон и не оставя никакви замазване. Сега обаче, на вече чиста кожа ползвам една масовка: Nigrin Performance Lederpflege, защото ми спестява време и търкане и схванатостта в кръста накрая 😆 Само пръскам на гъбичка подплатена с микрофибър (от магазин Всичко по 1 лв) и изтривам седалките. Иначе добри отзиви има за препаратите на Meguiar's. Те са най-старата американска марка за детайлинг. Тук в България и Gyeon i Meguiar's i много други се предлагат от detailingbg
  12. 1 точка
    Да, но у нас, "загрижените за живота ни" преразпределят - да има и за техния висок стандарт. Да сложат по 1 камера до всяка дупка на пътя, па да засичат там с колко се кара и как се преодолява.
  13. 1 точка
    Да, аз имах такива на моята 6г, стига да не са пакетирали нещо друго вътре
  14. 1 точка
    Не са технически еднакви. VTM е по-опростения вариант на системата, който се залага в моделите на хонда, докато SH-AWD се залага в Acura и Honda Legend. SH-AWD също има еволюция и разлика в конструкцията, като първия варият - в твоята кола @ceco_accord, е най-сложния и развит вариант, след това започват да ги опростяват. Тук са обяснени доста добре разликите между системите. @Krasi-mir, все ще се намери някой да ме изпревари
  15. 1 точка
    Май в повечето случаи 2 е причина за 3.
  16. 1 точка
    Повечето за продаване са с разтегната верига,трудно се разбира,на място ако вече тотално розтегната трака. Трябва да се тества просто колата не върви след100км/h,спънат кон. В повечето авто къщи няма как да я тестваш ,на дълга отсечка.
  17. 1 точка
    Моята нямаше никакви шумове от там. Хванаха проблема при регулиране на клапаните. Веднага се обадих на @fenabg и той ми изпрати вал и цедките. Ето така изглеждаше стария ми вал Освен за горните неща може да обърнеш внимание и на централното заключване. Бензин или дизел?
  18. 1 точка
    http://m.novinite.bg/articles/208007/KAT-s-nov-model-kameri-Slagat-gi-na-darvetata-a-Waze-i-Fejsbuk-ne-gi-lovyat
  19. 1 точка
    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/46695-honda-uvelichava-gamata-si-v-evropa-s-elektricheski-suv
  20. 1 точка
    Това е от Бултрако оригинален и алтернативен вариант за гуми и джанти
  21. 1 точка
    А иначе, след престой на колата? Същото го пише в ръководството на колата, че можело да се чуе свистене, но не уточняват кога. Теорията им беше че когато караш колата, със спадането на нивото на горивото в резервоара се образувал вакуум, който трябва да се "отпусне" от клапана а ако клапана е задръстен това нямало как да стане и затова: свистенето. И също колата се спъвала по този начин, защото вакуума затруднява потока на горивото. Не е лишено от логика, но все пак в резервоара има и други системи за регулиране на горивните пари и т.н. .,.
  22. 1 точка
    От 10-ина месеца съм щастлив притежател на един чудесен Civic 8, Executive, R18A2 (Tnx @Honda_Z) След като обслужих D15-ката за зимата, дойде и неговия момент. Пълна програма разбира се - смяна на масло, филтри, реглаж на клапани. Ето няколко снимки на R18-ката: "Гмурнах се" да щракна белега на шайбата на коляновия вал - триъгълникът сочи белега (чертичката). Кофти снимки, ама Parkside толкова си може, ниска резолюция. Чудесно пасване с белега на разпределителния вал И накрая една снимка в стил ала @ceco_accord
  23. 1 точка
    Относно първото ти изречение, няма нищо общо едното с другото. Сивикът за който смоменаваш е с Роувърски дръжки и за това е в това положение. При истинските 6-ци не е така. Пластмасата която ползват Японците е просто такава. Трошлива става след време от опичането. Немците примерно ползват друг вид пластмаса която е много по издържлива. Листовата е най яка, ама.... Японеца си знае неговата. Само за пример: След време ще се сблъскаш с проблемът задна дръжка за RD8..... Дани знае. 😉 Лепилото за което говориш е нещо подобно на едно-времешният болкит. Разтваря се и се чисти с WD-40.
  24. 1 точка
    Ползвам само и предимно екседи , грес има винаги в комплекта и е достатъчна . лагера по спомен е 6 лева , ОЕ семеринг 27
  25. 1 точка
    Не само от въздуха. Защото е пълно с ментета масла,горивата под всякъква критика супер некачественни,има случаи от едно зареждане и колата спира. Пътищата в моя град два свестни булеварда и то не целите ,а някой улици трябва да си подготвен за тежък офроуд.
  26. 0 точки
  27. 0 точки
    Terje / Krasi-mir - прави сте - разлики има и като механика и като функционалност. Преди време бояджията ми ме бе питал - "А бе, кво е това "прасе" отзад"? Викам му - втора скоростна кутия - за удоволствие.
  28. 0 точки
    Мерси и на 2-мца ви! Ще чета, да видя какво са "скопили". Аман от "меринджеи". Иначе от моята съм "супер доволен" как работи. Бях правил 1 видео у баира на Петрохан.
  29. 0 точки
    Голяма жега при вас! В мотора е по-студено. :0
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...