Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.10.2021 in Мнения

  1. 4 точки
    Същия случай имах преди година. От газовата неграмотни гЪзаджий да не свети грешки сложили комуникатор или там каквото е името на това л@йно. Така след като го отрязах почна да се връзва колата с диагностиката като црв не акорд. Част от грешките останаха и след смяна и на екуто всичко се нареди. Имам един пак подобен случай там вече е само екуто .
  2. 4 точки
    Ето обещаните снимки: Мисля, че за едногодишна работа в тежки условия маслото си е свършило отлично работата. Разбира се принос със сигурност има и филтърът За мен лично - добра комбинация. Ами... това е. Всичко е почистено. Клапаните са регулирани. Старото масло е източено. "Новият екип" - Toyota Advanced Fuel Economy Extra 0w-20 + Honda OEM филтър, е поел дежурството. Планира се отново 1 година (живи и здрави). Напролет маслото ще бъде опреснено с остатъка от 5 литровата туба и ще бъде миксирано с 1 литър от това
  3. 3 точки
    Има и 600 сс, които са с киловати за А2 категория. За разходите - масло и филтър - 100 лв., като тук може да варира нагоре и надолу в зависимост от марката на маслото. Сменя се на около 5000 км. Ако караш доста може за сезона да го смениш два, три пъти. Гражданска за година е 120 лв. На 4 вноски - колкото решиш да караш. Аз плащам 3 вноски. Данъка е в зависимост от населеното място. За Варна за 600 сс е към 110 лв. ако помня правилно. Прегледа е за две години - 30 - 40 лв. Гумите среден клас комплект са около 450 лв. Ако караш доста и в зависимост от стила на карани и те могат да се износят за един сезон. Задвижваща верига и зъбни колела около 200 лв. И те са си консуматив и от стила на каране и поддръжката зависи колко често ще се сменят. Комплект дискове за спирачки към 600 - 700 ле. Комплект накладки към 100 лв. Това са цени за среден клас. Другите разходи за поддръжка според зависи Ако имаш късмет няма да има драми. Ако се случи проблемна машина - ще си имаш финансови грижи Глезотийките, ъпгрейдите и оборудването за машината също са си разход и изкачат едно след друго 😂 Оборудването в зависимост от типа мотор може да е доста голяма цифра - ролбари, слюди, стойки с куфари - събира се четирицифрена сума, дори и втора употреба. Ако си се навил да вземаш малък мотор - да си знаеш - ще искаш все по - голям и по - голям. Така, че се замисли какво ще предприемеш. Може да се завъртиш в един кръг от купуване и продаване всеки сезон. Реши и какъв тип мотор искаш, кой ще ти е най удобен и подходящ за нуждите ти. Екипировка - нова каска среден клас 500 лв. Кожено яке втора употреба, читаво около 150 лв., кожен панталон втора ръка около 100 лв. Ботуши нови около 150 лв., ръкавици нови 100 лв. Покрай това има термо бельо ако ти е нужно, дъждобрани и т.н. Общо взето мотора си е скъпичко удоволствие, особено ако искаш всичко да си е в ред Успех в избора и търсенето И умната после
  4. 2 точки
    Вече прескочихме 300 000. Утре тръгваме за Люксембург, а после за Париж. Железни сме.
  5. 2 точки
    На опашката касиерът казва на възрастна жена: – Госпожо, трябва да си носите собствени чанти за пазаруване, защото тези найлонови торби не са екологични! Възрастната дама се извинила и отговорила: – По мое време нямаше такава "зелена вълна". – Това е проблемът ни днес, госпожо. Вашето поколение не се е грижело достатъчно за околната среда. – Прав си - отговорила госпожата. Нашето поколение не се грижеше адекватно за околната среда. Навремето в магазина се връщаха стъклените бутилки от мляко, газирани напитки и бира. Магазинът ги връщаше обратно във фабриката, където ги измиваха и стерилизираха, преди да ги използват отново и отново. Наистина не ни пукаше за околната среда по наше време. Дори бебешките пелени перяхме, защото нямаше такива за еднократна употреба. Сушахме си ги сами, а не в сушилни на ток. Тези пелени наистина ги сушаха вятърната и слънчевата енергия. По наше време наистина не се тревожехме за състоянието на околната среда. По наше време имахме само по един телевизор и по едно радио вкъщи, а не по един телевизор за всяка стая. И телевизорът беше с 14 инчов екран, а не с размера на стадион, който когато се развали ще бъде изхвърлен незнайно къде. В кухнята трябваше да правим всичко с ръце, защото нямаше електрически уреди, които да правят всичко вместо нас. Когато изпращахме нещо чупливо по пощата, за да го опаковаме използвахме стари вестници, а не найлонови балончета и стиропорени топчета, на които им трябват 500 години, за да се разградят. По наше време не ползвахме бензинови косачки, за да окосим тревата, те бяха механични и използвахме мускулите си, за да ги задвижим. Упражненията си бяха невероятни и не ни се налагаше да ходим на фитнес, за да поддържаме форма. Прав сте, по наше време не се тревожехме за околната среда. Пиехме вода направо от чешмата, а не от платмасови бутилки и чаши, които сега пълнят океаните. Всъщност по наше време нямаше "зелена вълна" – тогава всички се качвахме на трамвая или автобуса, момчетата използваха велосипеди или ходеха пеша, за да отидат на училище, вместо да използват родителите си като 24-часова таксиметрова услуга. Така че, не е ли удивително, че сегашното поколение говори толкова много за ′′ околната среда ", но не иска да се откаже от нищо и не мисли да живее с малко, както по мое време!
  6. 2 точки
    Така е и няма смисъл да псуваме, а да внимаваме за кого гласуваме!
  7. 2 точки
    Та още малко по темата за Евро категориите ама от друга гледна точка. Изгорели газове/вредни емисии и горивата които ползваме в България. Нагледен пример от преди ден, два. Малко главобол ми се образува покрай това, че изгубих предната табела на колата си. Наложи ми се да отида в КАТ и да вадя нови табели. Не си бях регистрирал газовото още и ми се наложи да правя едни врътки. Наложи ми се да минавам канал няколко пъти. Да поясня в КАТ Варна при минаване на канал се замерват вредните емисии. Ако не покриеш нормите - колата не се пуска в движение докато не се оправи. Първо минаване на канала на газ - резултати: Всичко е повече от перфектно. Следващо минаване след няколко часа е на бензин. Бензина е 95 от някаква си бензиностанция, десетина литра останал зареден преди около месец. Не държа много бензин в резервоара понеже карам на газ. Резултата: ....резултата е повече от плачевен... Няма начин да мина. Пуснаха ме с временен талон до отстраняване на проблема. Отивам на Елкон - замерва и той - същата работа. Според елконаджията проблема е неработещ катализатор. Катализатора ми е сменен с нов преди 5 к. км. Не е оригинален. Сложихме универсален, който уж е за този автомобил. Не знам марка. Викам си - Добре, явно карането на газ е издухало по някакъв начин катализатора, макар че майстора, който го слага каза, че е невъзможно. Даже се уговорихме да отида да ми сложи един под наем да мина канала в КАТ. Да - и такива схеми има и все повече ще има с тия Еконорми. Докато се прибера до вкъщи от елкона, ми светна чека и ми изкара и грешката р0420 - неработещ катализатор. Започнах да мисля от какво ще е - ламбда ли, кво ли. Накрая реших сутринта да заредя бензин и да поизпържа малко колата. Заредих 100 с разни там добавки - 20 л., та да се поразреди стария бензин. Газ по магистралата 160 - 180. Минах 50 км. Върнах се при елконаджията за ново замерваме и... О чудо, всичко е наред. Човека вика - Газ бързо в КАТ да минаваш, че не се знае до кога ще е така. По пътя за КАТ ми изгасна чека. Минах канала и резултата е: Всичко повече от перфектно. Та българските умници искат Еконорми и кво ли не, но ние зареждаме някакви горива, които не покриват Еконормите. Та да си знаете ако се сблъскате с такъв проблем по пунктовете за технически прегледи. Да пробвате с прясно гориво от бензиностанция където се предполага, че сипват що годе годно гориво. Извинявам се, че "малко" дългичко се получи
  8. 2 точки
    Ще цитирам fenabg: А иначе моторът ти си е за ремонт.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Да европейски е и е хибрид като му гледам джантите.
  11. 1 точка
    http://malkom.eu/33116-SD4-961
  12. 1 точка
    Значи префейса е нестабилен и грозен, понеже е с джанти 6 инча? Интересна логика... Принципно го проклинам този размер 205/65/16 - на пазара има предимно бусови гуми с него...
  13. 1 точка
    Ver & Per perfekt & podium! Афферим Хонда - машшала!
  14. 1 точка
    Здравейте колеги, Да споделя и моя опит от смяната на фабричното CD с двоен ДИН мултимедиа... 1. Избор Определено китайските мултимедии с андроид изкушават, но след мнения на хора закупили подобни с характеристики (ядра, рам, ром) над средния клас се отказах. Отделно, не ме влече идеята да прокарвам кабели из купето, а не намерих такава, на която предния панел да има USB и SD card. Мога да изброя още причини за отказа ми от андроидите, но са субективни и не искам да ги налагам на никой. 2. Цена Предвид усложнената процедура на доставка от Китай - ддс, мито, такси и бюрократични глупости. Поръчката от Китай на мултимедия (200-300лв) не ми се видя никаква далавера, затова реших да заложа на нещо, което го има на нашия пазар. 3. Устройства у нас Марковите плейъри и мултимедии, незнайно защо не предлагат устройства четящи Micro SD Card, което е голяма грешка според мен. Това е най-удобния, бърз, малък и евтин носител на информация. 4. Устройството В крайна сметка се спрях на един AKAI предлаган от няколко търговеца у нас и внасян от Румъния. Марката от много години насам е китайска, но какво общо имат с румънците, нямам идея. Беше малко притеснителен факта, че въпросното устройство се предлага само в бившия соц лагер и нямаше никакви ревюта в нета, но реших да рискувам, тъй като поне покриваше изискванията ми напълно, че и отгоре... 5. Монтаж В комплекта има декоративна рамка, шейна и ISO букса. Страничните отвори на устройството пасват, що годе прилично на фабричните конзоли, само дето се наложи да отстраня фиксиращите пъпки на конзолите на шмиргел. Рамката, сещате се няма как да пасне на нашия отвор - наложи се препилване на долната страна и задната страна на двата горни ъгъла. Без нея имаше дразнещи фуги, през които се виждаше карантия... Прикчавам снимка на изпълнението. Ако някой го интересуват подробности за устройството, да пише и ще дам още инфо.
  15. 1 точка
    Така е, ама друго си е вертикално задно стъкло, на 2-3см от задната броня, като на HR-V / СR-V . Аз за това харесвам Акорд 7 комби - равен под 1,8 на 1,05 метра (между калниците) и височина до тавана - сбира доволно обемни неща.
  16. 1 точка
    Като смениш ГНП и дюзи си оставяш цялата икономия в сервиза...
  17. 1 точка
    Вики вика: "Asia, Australasia, South Africa and Russia See also: Acura CSX" https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_(eighth_generation)
  18. 1 точка
    @Josko , докъде стигна с покупката на 4х4 до 5000лв? Когато си пуснал темата за 4х4 си имах други приоритети пред форумите. Ако я бях видял тогава, сигурно щях да подмина настоящата ти тема за комби автомат в онзи форум. Или пък вече да съм те навил за CR-V. Пеееерфектно - високо бензиново комби с нек'во 4х4 и автоматик. Всичките ти мераци в едно. п.п. Иначе, дори и аз, фанатикът на тема Хонда, с удоволствие бих си возил ГЗ в някоя 124-ка, или 126-ца (да ме прощава @ceco_accord ). Задължително автомат и задължително над 3-литрова. Ама ... засега съм доволен и на служебния Спринтер автоматик. Доволен съм, 'щото е 3-годишен и е служебен.
  19. 1 точка
    Здравей, Бих искал да поръчам отново: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (55.95 + 13.49)*1.9775 = 137.32 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - чрез куриер
  20. 1 точка
    @Josko, както те е насочил и @ceco_accord най-важното е да няма дупки в купето. Колата е стара и обърни внимание на ламарините. Всичко останало можеш да го възстановиш но ламарините ако трябва да се правят е доста по-скъпо и не всеки може да ги прави добре. Тези коли са адски здрави и ако я направиш 1 път ( надали някой ще ти я даде направена за без пари ), ще ти служи дълго. Въпроси от сорта за реглаж клапани, сервизни книжки и тем подобни може да искаш за кола до 10 години максимум или за такава каквато търсиш но с 5 цифрена сума. Няма как 20 годишна кола за 2-3к лв да е перфектна. Идеалните са къде къде по-скъпи. Частите са много евтини но оригинални някои неща ги няма вече. Предполагам, че повечето харчат масло но колко все още го уточнявам и при мен. Отива си бавно една ера на коли които имаха за разлика от сегашните много вложен материал, мисъл, здравина и дух. Не си сгрешил с избора но по-скоро ако ти е основна кола трябва да си я направиш. Все още и аз добивам впечатления от нея макар, че и направих за 1 месец 3000км градско.
  21. 1 точка
    Пастир пасе животните когато изведнъж до него спира голям лъскав пикап . Шофьорът - младеж, облечен в костюм на Армани и обувки Гучи, пита: - Ако Ви кажа колко крави и телета има във Вашето стадо, ще ми дадете ли едно теле? Пастира спокойно отговоря: - Да, защо не?! Юпито вади мини компютъра си Dell, сърфира в Интернет до сайт на NASA - отдел сателити, намира прелитащ над мястото и брои говедата. След няколко минути се обръща към пастира: - Имате общо 186 крави и телета. - Добре, можете да вземете едно от моите телета! - казва пастирът. Даже ще ви го натоваря, за да не се цапате. Юпито посочва животното, което е избрал. - Хей, ако Ви кажа в кой сектор работите, ще ми върнете ли телето? Младежът се замисля за миг и казва : - Да, защо не?! - Вие сте министър от следващото правителство, завършил Харвард! - казва пастирът. - Уау! Точно така, но как познахте? - Нямаше нужда да гадая. Пристигнахте тук, без никой да Ви кани, искате да получите пари за отговор, който вече знаех, на въпрос, който не съм Ви задал. Използвахте оборудване на стойност милиони, за да опитате да ми докажете, че сте по-умен от мен, а реално не знаете нищо за работниците и с какво се прехранват. Вие не знаете нищо за кравите - това което имате пред себе си, е стадо овце! А сега ми върнете кучето!
  22. 1 точка
    Познавам само 1 (от миналия век) - не ми се е налагало да го ползвам. В гр. Мартен - дузина км източно от гр. Русе. ЛИВ ООД 088 892 7614 https://maps.app.goo.gl/Z75vn4LhC6FL5Lqt5-5-
  23. 1 точка
    Виж дали има TSB за твоята хонда и дали са го направили ? Има ъпдейт на софтуера за тоя мотор. Иначе да има бензин в маслото, но колко е ? Щото на сестра ми на CR-Vто със същия мотор не съм забелязал нивото да се вдига. п.п. това става само в студено време, -10-15.
  24. 1 точка
    Здравейте, вече и аз си имам едно "Харви" 2017 1.5 i-Vtec ръчни скорости, най-хубавото е, че е още гаранционно и е на 31 000 км. Изминах около 500-600 км. 90% по магистрала и извънградско. Много ме кефи, скорстната кутия е супер, динамиката ми допада разходът по компютър е супер. Не лопа и не тропа нищо (за сега), разбира се има бензин в маслото. И да, в БТ има две смени на маслото - познайте какво - 5W40 😃 ..... На другата заплата ще се обадя да попитам какви са интервалите за обслужване и дали мога да си сменя маслото предварително (с правилното разбира се 0W20) . Както и дали могат да ми добавят навигация, до колкото знам има антена, трябва само приложение. Колата е супер, жената я харесва и най-важното - може да я паркира 🤣🤣🤣 Разбира се първото нещо което направих беше да пробвам колко багаж събира - повече от колко си представях. Нещо което не ми харесва или по-скоро не съм свикнал, е наличието на много системи за безопастност. Постоянно нещо мига, писка, светка, стресирам се постоянно докато карам, но аз кога ли съм карал такава модерна кола.
  25. 1 точка
    Аз съм един от тях. Купих я нова и винаги ми е харчила масло, около 2литра на 10к км,ако се кара и по спортно, може и повече.
  26. 1 точка
    Здравейте. Проблема с потропването е и при мен вече 9 месеца откакто купих колата. В началото си бях леко притеснен от тоя шум,все пак не са ни евтини колите за втора употреба. Отидох при майстора си заради това специално ,че доста си дразнеше ,а и не се знаеше какво ще излезе. Изчетох всичко тук ,но никой не дава конкретен открит проблем. Ако слушам всички ,трябва да се сменя всичко наред и полза няма накрая. Влезе той в канала и казва ..запали ,опъни ръчна ,първа и все едно потегляш леко. Направих го ,разтресе два три пъти и вика гаси. Каза че проблем за него няма никакъв ,нито с тампони,нито с рейки или с каквото и да било. Шумът от вибриране се създава от кардана ,който при натискане или пускане под товар от първа на втора или от първа по нанадолнище при освобождаване от скорост .Та самия шум е много бързо въртене на кардана вляво и вдясно с честотата която чувате тресенето. И това според него не било никакъв проблем за колата. Просто трябва да се свикне с шума и съединителя. Малко по високи обороти при потегляне за да ускори малко повече преди включване на втора ,после първо отпускам педала на газта за да паднат оборотите , после чак натискам съединителя за да включа втора ,а не едновременно почти както сме свикнали. Има голям ефект и почти не се чува .И....така си реших безплатно проблема. Считам го за решен!!!
  27. 1 точка
    Колегата @Bon не е дал никаква информация за колата - пробег, сервизна история, покупна цена...Ако наистина харчи само извънградско и колата се кара 50/50 град/магистрала, разходът му сигурно ще е до 2 л./10 000, което не е чак толкова фрапиращо. Дали си заслужава ремонт на двигателя и дали ще се реши проблемът, който при R20A си го има и при коли на 80 хил. км?
  28. 1 точка
    Цецо ме е изпреварил, но да обясня. Стоя колата дълго с отворен багажник и падна акумулатора. Завъртя и умря! Съживихме го ведната и карам и гледам 20/100! Пускам газта и падна на 16, след малко 13 и така. Нулиран разход и запазен километраж!
  29. 1 точка
    Коя жена хахах? Бъдещата бивша ли
  30. 1 точка
    Здравейте, Четвърта проба на Ravenol SSV 0w30. За сравнение с историята на предходното Yacco на стр 28 пост №1088. Продължава пълненето с мръсотия, какво мислите? Маслото си държи нивото, откакто съм го нялял. Мисля да се ориентирам към поръчка на масло, реално се получава, че сменям масло 2 пъти годишно на около 4000 км. Да не пропускаме и моточасовете, които са вече 150, само градски мъки. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 233 516 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 20/80; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 28.04.2021 - ; 9) Моточасове – около 150; 10) Изразходвано гориво - около 280 л. Euro Diesel + добавка Wynns Supremium Diesel + Bardahl BDC 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни три къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, Yacco VX 1500 0w30 4000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Не качвам снимка на прозорец, защото не ми стига мястото а и не е по-различна от сканираната. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - история.
  31. 1 точка
    В никакъв случай! Карай с 5W-30 или най-много 5W-40 със съответните спецификации, виж темата за маслата. Доливай си масло и отпусни малко крака от газта
  32. 1 точка
    Точно така.Другия начин да разбереш дали има ACC e ако емблемата е като моята.Зад нея е окото на ACC : Ако не греша и няма ACC би трябвало да изглежда така:
  33. 1 точка
    Сам да си отговоря и ако мога да помогна на някой в бъдеще. Окабеляването на цялото делко върви с трите сензора, навън се продава като резервна част за около 80 долара, но в България не се предлага. Така че минах на вариант автоморга. Намерих повредено делко на което сензорите са здрави и за 100 лв проблема се реши.
  34. 1 точка
  35. 1 точка
    Привет на всички! Не съм правил проби от много време - така се стекоха обстоятелствата. Вчера най-накрая сътворих тази: 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil (Ea 15K 20); 4) Общ пробег на автомобила – над 440 000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6400 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – няма данни; 7) Средна скорост – няма данни; 😎 Сезон на експлоатация – 1 година; 9) Моточасове – няма данни; 10) Изразходвано гориво – няма данни; 11) Kтм = няма данни; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – спад около 2 мм на щеката; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – тежък. Това ми е единствената проба на това масло. Духаше силен вятър и нещата с капката на филтърната хартия се омазаха - като новобранец . Поради това изображението е разделено на две части. Поне се виждат повече капки . Колата преживя цялата зима (от Януари насетне) навън. Много студени стартове. Караше се основно на къси разстояния (около 2 км / 10 мин.) поне два пъти на ден. Освен обичайните ми пътувания до работа (по около 50 км на ден) за известно време бе „отдадена под наем“ и пътуваше ежедневно из центъра на София (зимно време). Не смених маслото за лятото. Пътуванията бяха спорадични, но по-дълги (по 70-80 км на ден). Сега колата отново е в режим на много кратки 10-ина минутни пътувания. Поради горните обстоятелства и факта, че не само аз я карах, не разполагам с данни за средна скорост, моточасове, разход на гориво и др. Планирам да регулирам клапани и тогава ще мога да щракна как изглежда моторът под капака на главата. Предвижда се и смяна на маслото. Този път с това:
  36. 1 точка
    Денят накратко: Кобрата - студент, Луна - президент.
  37. 1 точка
    "За какво са тия опашки, Джон?" "Хората се редят за бензин, сър." "А защо няма бензин, Джон?" "Липсват 100 000 шофьори на камиони заради Брекзит, сър." "А кой гласува "за" Брекзит, Джон?" "Тези, които сега се редят на опашки за бензин, сър."
  38. 1 точка
    Волана и скоростния лост е претапициран и като гледам как са изтъркани копчетата му,тези км са ги върнати доста,и от Италия. Джамбаза е дал повечко пари явно е била голяма кошница.
  39. 1 точка
    Момци , нищо не става от нас ! Това е проблема ! Първо : Тая схема с новите еконорми е пълен шет от където и да го погледнеш ! И второ , което е по-важното : Ние вече мислим дяволии , как да “прекараме" инъче не работещата на практика система....
  40. 1 точка
    Тези джанти са за 205/65/16 гуми, ширината им е 6. Оригиналните за ЦРВ 2 префейс са, имах същото със същите джанти. Продадох ги, след като прецених, че не мога да ги ползвам на фейса за втори чифт (зимни или летни). Но моята драма беше друга - заради гумите. А пък стокови за фейса не са чак толкова яки. Ако решиш - можеш да ги ползваш, но има къде къде по-яки модели. Поздрави.
  41. 1 точка
    Интересно аз съм с 1ген и карам с 16 цолови джанти и с 215/65/16 гуми,и да седи грозно а това това за стабилноста си в голяма грешка според теб грозно ли стоят EТО ти го калкулатора какви гуми можеш да караш с избрано J https://www.tyresizecalculator.com/tyre-wheel-calculators/tyre-size-for-rim-size-width-calculator
  42. 1 точка
    Май и двамата не разбирате много отвътре на джантата ако има надписи - 6Jx16 ET50mm 16 е точно това искай снимки да го видиш, и най лесно на гумите какво пише,на 16 цолови джанти не може да натика 15 ки гуми. Ето тук има спецификациите на гумите и джантите за модела според модификацията. http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/cr-v.html
  43. 0 точки
    Елементарно Уотсън! За да изляза първо трябва да съм влязъл. Аз имам молофобия. Не е животозастрашаваща, ама гледам да не влизам в такива обекти.
  44. 0 точки
    @Krasi-mir, aaa от Мола как ще изУезеш?
  45. 0 точки
    Не знам следите ли Ф1, но днешнато състезание в Турция бе страхотно и този напълно го разбирам.
  46. 0 точки
    При 90 процента от колите с газ свети чека . Лично мое мнение , че е ходене по мъките за да спре да свети , не мисля , че си заслужава ако нямаш никакви проблеми реално с колата освен ламБата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...