Jump to content

Виктор Желев

Фен
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Виктор Желев

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

386 profile views
  1. Всички светлини работят. Предпазителите съм ги минал всичките три пъти с мултицета. Ключа за фаровете също работи до предпазителите спира и пуска тока, проблема е след тях.
  2. Всички съм ги проверил. Предпазителите са здрави, затова си мисля да не е реле ама върви го разбери къде е.
  3. Здравейте проблема е следния, вчера след намесата на приятел да оправи буксата за ремаркето ми изчезнаха габаритите. Всички предпазители са здрави, като завъртя ключа за светлините на отворена врата зумера сработва още в положение за габарити, а тях ги няма. Някой има ли идея реле има ли някъде? Да поясня всички габаритни светлини не работят включително и на номера. Фарове къси дълги има.
  4. Когато количеството фреон в системата намалее има същите симптоми. Миналата година моята правеше така след зареждане се оправи.
  5. Питам за да знам и аз другия път къде да погледна вместо да пускам тема и да чакам някой знаещ да я види ,че да реши и да ми отговори . Иначе аз работя до скъсване и 1/8 назад , с четвърт мн лабаво ми се вижда :-) .
  6. Някой може ли да обясни това предположение ?
  7. Аз го установих като започнах да отварям мотора . Един зъб назад на коляновия вал . Като са ми я обслужвали са сложили белези с маркер по тях идва но като махнах предпазната ламарина на ролката на коляновия вал там нещата не изглеждаха както трябва . В една тема четох че от това разминаване на ремъка можела да харчи масло и сега се чудя да вадя ли сегментите които са оригинални и да сложа нови или да си оставя тези. Мерих компресия преди да отворя мотора и ми даде 13.8 на 2 , 3 и 4 а на 1 ви цилиндър 14 . Това също е от ремъка , нормална компресия на този мотор дават 12.5 . Така че не мога да разчитам на това . Казаха ми да налеят газ за осветление в цилиндрите ако прогечала била за сегменти моята едва прокапва. И така изправен съм пред една голяма дилема да махна оргиналните сегменти или да затворя така и да видя как ще е разхода след ревизията на главата, рискувам едни 50 лева за гарнитура на главата и един ден работа.
  8. Моите бяха много зле . Обяснявам си го с неправилно зацепен ангренажен ремък . От там и неправилно изгаряне .
  9. Много малко ми се вижда , от къде вземаш информация. То и като ги свалях без тречотка се развиваха само с отвертката на гидорията.
  10. Интересуват ме болтовете на биелните лагери и и тези на разпределителните валове. За главата намерих на две стъпки 29 и 85 Nm , за биелите 15- 31Nm ,но за разпределителните валове нищо не пише в тази аутодата.
  11. Какви гумички сложи колега , че при мен след тази операция ми вдигна разхода от 1 л. на 3000 км до 2 л. А на 1000 км.
  12. Някой ще разясни ли как става смяната на течността на тези помпи.
  13. На 8000 го сменям филтър не се сещам за марка от Елит Кар . Таблицата съм я гледал ама5w30 за двадесет годишна кола ми се струва прекалено.
  14. Четях в една тема за сегменти само марка RIK или оригинални тях не мога да намеря в Варна само в някакви сайтове.
×
×
  • Create New...