Jump to content

gs_crv_99

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно gs_crv_99

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пазарджик

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте кога се прави реглаж след ремонт на глава? Нормално ли е 500 км. след смяна на клапани и легла, клапаните да потънат?
  2. Мен пък ми е интересно дали са съвместими горните носачи на сивик 5 и црв 1
  3. Маслото е 5 х 40 .Имам още два автомобила , които се обслужват с това масло и са с пробег над 100000 и нямам никакви проблеми, но въпроса не е как се е стигнало до тук а дали си заслужава да се направи такъв ремонт(не от финансова гледна точка) и правилно ли е да се направи по този начин.А относно друг двигател незнам. Не ми се рискува.
  4. И около 3000 км. преди последния реглаж започна да гори масло. От 1 л. на 15000 на 2 л. на 1000 км.
  5. Редовен реглаж и смяна на масло на 15000 км. Масло фукс титан. Просто 260 000 км каране на газ. Влезе за ремонт понеже при последния реглаж нямаше хлабина на клапаните.
  6. Здравейте. Имам Хонда ЦРВ 99г. 147 к.с. , която започна да гори масло...много масло .Та отвори се двигателя и се оказаха доста неща...вкопани клапани, износени лагери колянов вал, елипсовидни цилиндри,свършил съединител и т.н. От сервиза предлагат набиване на ризи, нови бутала и сегменти, набиване на легла на клапаните и т.н. и имам питане относно ризите.Чета в нета доста противоречиви мнения. Удачно ли е да се слагат такива на този двигател. Някой правил ли го е до сега и ако да какви са отзивите? .
×
×
  • Създай нов...