Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.09.2021 in all areas

  1. 6 точки
    Здравейте, от вчера съм горд собственик на Акорд 3та ген.
  2. 3 точки
    Избрах Хрв, защото е по-компактна, обикновено ще пътувам сам, дългата база, за повече място в багажника. Црв ми е непотребно голямо, а и като се има предвид, че ще ми е първа кола, по проблемна, докато свикна с габаритите и управлението.
  3. 2 точки
    Аз примерно бих се радвал да си говорим за това как от 20 годишно HR-V 1.6 бензин се скача на 300 коня Q5 на кредит от северна америка, а всичко между двете крайности излиза, че има твърде много компромиси. За мен е нелепо, но опитвам остана с отворено съзнание. И все пак всеки път като видя темата да се повдигне, ме гложди по малко
  4. 2 точки
    Аз не смятам, че са надценени. А и зависи,кой какво търси и за какво ще го ползва. Когато реших да взимам някакъв СУВ 4х4, задължително бензин и с нисък разход на гориво, накрая се чудех дали СРВ или ХРВ. Плюсовете, заради които избрах Харвито за мен са: нисък разход на гориво спрямо СРВ, т.к. редовно пътувам на дълго разстояние; при управлението му се чувстваш, като в лек автомобил и според мен е и с по-комфортен салон и е по-маневрен за градските условия. На ЦРВ -то според мен единствения плюс е може би по-добри оф-роуд възможности, но и това не е сигурно и това, че резервната гума е отвън, а не в багажника.
  5. 2 точки
    Това за войнишкото канче е цитат от думите на консултанта, който ми помогна с огледа. Това, разбира се, е допълнение към всички останали проблеми, като се започне с двигателя, който беше целият омазан в масло, фарове за смяна, неработещ мотор на шофьорския прозорец, счупена дръжка на вратата, гуми, с които не мога да стигна до София и кой знае колко още невидими проблеми. На мен ми трябва кола за каране, не реставрационен проект, особено за тези пари. Урокът е вече научен, затова ще се оглеждам за кола от собственик.
  6. 2 точки
    Стар автомобил ( около 20 години и повече ) по-добре да се търси от собственик.
  7. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  8. 1 точка
    Трябва да сменя седалката, а си мислех , че на новата че коланите са блокирали(след днес не съм напълно сигурен). Идеята ми беше да ги сменя с тези от старата седалка. И аз предположих, че трябва пластмасата да се извади огторе и днес отново си поиграх малко и пробвах с малка права отвертка, но като че ли не помръдна. Докато се опитвах, видях, че когато седалката е в пуснато положение, коланът не може да бъде издърпан докрай, какъвто е случаят и с новата седалка. Имайки предвид и твоя опит, мисля първо да сложа новата седалка и да проверя, дали ще мога да издърпам колана докрай, когато седалката е в изправено положение. Дори и всичко да е наред, мисля да се пробвам да извадя коланите от старата, защото може информацията да е полезна на някой друг, а и ще ми е интересно да видя къде са тези апарати, за които няма никаква информация, как се свалят. Тези дни ще сложа седалката и ще пиша, какво точно е положението. Ако успея да извадя апаратите, без никакви поблеми ще опиша процедурата.
  9. 1 точка
    Да ти е честита и много да те радва.Аз искрах 15 щтастливи години с моята
  10. 1 точка
    Прав си, той е и към него, но понеже вече е в лявата лента, а ти не си - пускаш го.
  11. 1 точка
    Според мен, а и следвайки логиката от правилника, когато приближаваш бавен обект и имаш съмнения за неговите намерения, имаш 2 опции: - намаляваш скоростта и продължаваш да следиш ситуацията - подаваш ляв мигач показващ намерението ти да изпревариш, или че вече си предприел действия по изпреварването. Всякакви други присвятквания, клаксони и молитви нямат стойност. Ceco_accord, в моето предишно мнение визирам момент, в който се кара в керван, а аз съм предна кола заявила намерение за маневра. Тук няма стойност дали онзи зад мен е тръгнал секунда преди мен да изпреварва, защото моят сигнал е към всички участници в движението.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Толерантност хора, толерантност. Не мога да разбера защо толкова се дразните на хора испреварващи(не постоянно пребиваващи) в лявата лента движещи се със 120-130км/ч. Човека може да си кара на круиз, може автомобила му да може да върви толкова, това не означава че трябва да се движи зад всички камиони, микробуси ... само защото в бг има бързаци и ще им се смали достойнството ако за 200-500м върнат газта и намалят от 140до120, за да може човека спокойно да си завърши маневрата, без някой да му се е залепил за бронята, да не говорим колко е опасно това поведение при висока скорост.
  14. 1 точка
    Виж един колега беше писал подабренията по акорда си. Там беше споменал за интериорната светлина, че е подменял диодите.Темата
  15. 1 точка
    Има метална табелка от шофьорската страна. Като отвориш вратата на колоната.
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Тази кола ми беше втория в живота досег с Хонда, който може да се каже, че ме запали без да разбера по марката. Истинска Хонда от времената, когато Соичиро е бил жив. Честито!
  18. 1 точка
    И все пак – от Правилника за движение по пътищата: Чл. 80. (2) Като допълнителен сигнал при маневра водачът може да използва превключването на светлините, а извън населените места - и звуков сигнал. Така че не е редно всяко присветване с фаровете да се тълкува негативно. Факт е и това, че най-често се ползва от скъпи и бързащи коли по магистралата, а пък ние обичаме да си хейтим останалите – особено на пътя – и ето така се получава негативната асоциация с присветването при изпреварване. И да – аз също много рядко присветвам с фарове на магистрала, за да индикирам, че изпреварвам точно защото очаквам често да бъда неразбран.
  19. 1 точка
    Винаги ще има засечени при изпреварване. Причина за това не е само манталитета и уменията на шофьора. Не всеки е роден шофьор. Не всеки може да прецени, каква е скоростта на застигащото го МПС. Другата, бих казал главната причина е максимално разрешената скорост. Не е нормално на две ленти да пуснеш МПС-та движещи се с 90км/ч и такива, движещи се със 140+км/ч. Това е огромна разлика, за която магистралите в България не са подготвени. Помислете, защо на баирите има 3 ленти за движение. На баирите по първокласните пътища също има лента за изпреварване. Присветването с фарове?! Колкото и да ми се иска, не мога да приема за нормална наложената в България практика - да светнеш на този пред теб за да му кажеш да не ти се пречка. Далеч по-безопастно и културно е да светнеш за да му кажеш, че си го видял и му отстъпваш предимство. Това е така точно заради неумението на някои да преценяват скоростта на застигащото ги МПС. Тук, обаче, пак опираме до манталитета.
  20. 1 точка
    Истински търговец е този, който купи на сметка от арменец и успее да продаде с печалба на евреин.
  21. 1 точка
    Мисля,че си леко в грешка за това че няма да излезе читав автомобил от собственик. Моята с всичко вложено по нея най вероятно е скочила към 9-10 хиляди Не вярвам джамбазин да вложи всичко това и да я продаде за половината. А с 20 годишен автомобил няма как да не минеш по отъпканата пътека с по голямата част от консумативите. Мое мнение
  22. 1 точка
    Почти е невероятно да не сте изпадали в ситуация, в която вие давате мигач с намерение за маневра, която започвате, а в същият момент някой зад вас безпардонно (без сигнализация) се засилва да превари вас и този пред вас. В такава ситуация попаднах веднъж и излязох виновен (дране на брони) понеже нямах очи на г@за си (задна камера), за да го сложа на място "колегата". Ето колко лесно може да се превърне всеки от примерен водач в трепач на пътя.
  23. 1 точка
    Не се е обажжжждал, но половин година нищо не съм сменял по колата, та ми стана съвестно и си викам, барем тея говорители да подменя - щом са "пътници". Оставих я на майстора (познавам го от по-предния си Акорд, на който слага вътрешна антена), показах му стария говорител (от колегата) и викам - сложи нещо подходящо. Звъни ми след 10 мин. - "Ама в дясната ти врата зее дупка - няма нищо"! Аз - ШОК И УЖАС! Отивам - вярно - нема никой ??? Явно е свален преди мен. Тая кола има 10 броя - музика се лее отвсекъде, и без 1 - иди разбери че липсва. Вярно че всеки един от тях може да се намали до 0, но явно не съм стигал до там в експериментите си. Добре че имаше на резервния фланец, та скалъпиха работата. Старите са си BOSE - мексикански - къде е Япония? Новите се виждат. Имаше подозрение че каналите са разделени, но им свирят и "пищялките". Имат си и капачки отзад. Пак се лее музика отвсекъде.
  24. 1 точка
    Здравейте колеги, Карам Civic VII D16V1. Приключих с проточилият се 10 години ремонт на системата за рециркулация на отработените газове! Закупих колата със светещ индикатор Check Engine - error code P1491 - EGR Valve Insufficient Lift. Опитах се да почистя EGR клапана, но нямаше никакъв ефект. След това разбрах че трябва да се почистят и каналите във всмукателния колектор -видя ми се прекалено трудоемко и така си карах 10 години. Напоследък се наложи да сменя доста части: зъбен ремък, водна помпа,и ролка, компресор, кондензатор и филтър на климатика, и воден радиатор. Естествено след като спря климатика се повреди и бутона за прозорците в шофьорската врата! Видя се че ще пада голямо разглобяване (имам на всичкото отгоре и газова уредба), така че заедно с другите части си поръчах и гарнитура за всмукателния колектор. Зъбния ремък го смених в сервиз, а останалите неща си ги монтирах сам. Най много време ми отне свалянето и почистването на колектора. Всички канали за EGR бяха запушени. След почистването обаче се оказа че резултата е не само нулев, но и в известна степен отрицателен - Check Engine отново светна но като допълнителна екстра в момента на отваряне на клапана колата започнна да върви на тласъци. Отново свалих и почистих клапана, проверих дали работи бобината, проверих съпротивлението на потенциометъра - всичко изглеждаше нормално. Накрая реших да разглобя самия клапан и тогава се видя че потенциометъра която се намира в горната част е повреден-съпротивителния слой липсва в горната си част и плъзгача е много износен. Освен това забелязах че самия клапан не се затваря добре - явно е износен. Затова залепих дебело алуминиеви фолио на отворите на клапана и откачих куплунга на управлението му. Върна се състоянието преди ремонта - след известо време светва Check Engine, но няма придърпвания. Тъй като вложих много време и пари в тази операция (при демонтажа счупих PCV клапана който се оказа че струва майка си и баща си) реших да доведа нещата докрай! Срещу още 100 лв. се сдобих с чисто нов вносен оригинален китайски клапан EGR, а за да уплътня транспорта си взех и оригинален турски заглушител от реномираната фирма ASMET. За сега резултата е положителен EGR-а работи, оригиналния китайски климатик духа студено, заглушителя заглушава а оригиналния холандски произведен в индонезия радиатор охлажда даже прекалено добре - по магистралата при +30 градуса антифриза на моменти пада до 64 градуса - май ще трябва да се сменя и термостат....
  25. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  26. 0 точки
    Айде айде, хондите са роски китки всичките Акурите имат същия проблем с PCV клапана, имат и проблем с помпата на хидравликата. Та да и те не са безпроблемни. едит: не е като да не горят и хондите масло
  27. 0 точки
    ... ще го раждаме ли това правителство, или само дето ни го н@чукаха?
  28. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...