Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.05.2021 in all areas
-
4 точкиЗдравейте! Намерих ключ и трябваше да стана член на групата ви. Ключът е с чип - заключ-отключ. Намерен в Младост. За връзка 0888 913746 Иван Поздрави! P.S.Сега по снимка намерих модела: Ключ за Honda с 2 бутона, чип ID48 и перо HOND-31P, KEY
-
2 точкиАко беше проверил коя е грешката ( датчик кол.вал ) щеше да е по лесно помагането .
-
2 точкиРазбирам с небързането за ремонта, но разход от литър на 1000 не смятам за реалистично да спадне неколкократно след няколко къси смени на масло или оправяне на теч (освен ако течът не е огромен, но предполагам, че щеше да се забележи, а авторът не споменава). Според мен се консултирай със, или най-добре иди лично на оглед при някой от майсторите с положителни отзиви във форума. Мисля, че ще получиш по-практичен и реалистичен поглед над нещата. Относно катализатора – подкрепям смяната с нов, но реши/оправи разхода на масло преди да го слагаш, за да не му съкратиш живота бързо бързо и скоро след това да търсиш нов.
-
1 точкаОказа се гръмнала горна помпа. Смениха я с нова (TRW) и пак сме в движение 🚗
-
1 точкаHonda Hr-v 1.6 16V 4WD https://m.bazar.bg/obiava-31324296/honda-hr-v-1-6-16v-4wd Пробвай и тук,ако още не си
-
1 точка
-
1 точкаНали знаеш, на Хондине им викат "японското BMW". Е, не всички модели и версии го заслужават, но няма да се отдалечиш от стегнатата возия. А 2.4 има доста заразителен саунд над средните обороти, така че и аудиото ще намаляш, камо ли време за други екстри. Намери си нещо дето да е около 8 кила на кон (ако можеш и по-ниско) и ще те радва. Екстрите са за задръстванията.
-
1 точкаТака, както са описани симптомите - само ремонт на двигател! Няма да се оправи с различно масло, промивки, баене, леене на куршум и други подобни. Питай fenabg за възможност да ти я вземе за ремонт, или търси друг майстор, който знае и може! А после сложи нов катализатор.
-
1 точкаЗдрасти, преди време съм поръчвал при теб-РЕСПЕКТ,сега повтарям поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946L Стойност на поръчката: (4*12.99)*1.9675 = 102.23лв Начин на плащане: Ще бъдат преведени 103 лева по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Чрез куриер-ще пиша на лични
-
1 точкаАз силно препоръчвам Michelin Pilot Sport 4S в разнер 235/35/19. В сравнение с Bridgestone S001 са като залепени за асфалта. Все едно различна кола карам...
-
1 точкаВсички имат и на К20 е с капаче от ляво.За маслото,няколко смени на къси интервали до 5к. и чак тогава ще се разбере,дали ремонта е неотложен.Прегледай си клапите ,които са от двете страни под задната броня!Можеш и сам да ги прегледаш (да не те "орешат" някъде),не е сложно свалянето на бронята!
-
1 точкаДа. Понеже написа, че отскоро е собственик и колата е нов внос. Та ако беше червен щях да му разкажа на човека.
-
1 точка
-
1 точкаhttps://abarauto.bg/Метална-кора-под-двигател-и-скоростна-кутия-hatchback-за-honda-civic-5p5d-от-2006-до-2012-17550
-
1 точкаВ пост 4 авторът пише че не се усеща миризма на затворен прозорец и че няма признаци на горене от ауспуха. Значи няма проблем с купето или вентилацията. Миризмата може да е свързана не с горене на масло в мотора, а с теч на масло, което изгаря върху колектора, или генерацията! Пак ще има разход по щеката, но първо се търси теч на масло, а после се пише некролог на мотора.
-
1 точкаГоренето на масло не зависи по никакъв начин от катализатора. Но, животът на катализатора приключва бързо, ако двигателят гори масло.
-
1 точкаСлед над месец гледане на Джаззове 2ра и 3та генерация категорично мога да кажа -да, има разлика и определено не е в полза на китайските. Разлики, по-евтина пластмаса, по-паянтава, ако съдим километрите че са вярни на китайка и японка, китайката е значително по-износена. Тапицериите на седалките са видимо по-плюшени и със сигурност във времето ще се износват много повече. Струва ми се, че има и разлика в тенекиите. НО, за такава кола гледай най-запазената и безпроблемен двигател
-
1 точкаЗдравей , аз имам такава 2013 г , сега е на 145 к километра . На 35к и сложих газ . Нямам проблеми с газовата , моята е брц , до сега сменям само филтри. реглаж на клапаните на 20 к , но до сега е било само минимална корекцията . Като цяло на 70 к смених задната дясна главина , че се прецака лагера . Това е никакви други грижи , само редовното обслужване с масла и филтри и накладки. Като цяло съм доволен от колата.
-
1 точкаАа като колата е от Канада, зачита ли се някаква евро норма или се пие една студена вода и се плаща като поп ?
-
1 точкаДа, ама твоя случай не се коментира в тая тема, както и моя отговор не е насочен към теб. И само да вметна, че всеки шарнир сам по себе позволява въртене около оста си, но не и нагоре и надолу, при разбиване можеш сам да познаеш какво се получава, и интересно как ще повлияе именно ходенето му надолу и нагоре на сходимостта, но тия размисли и страсти на теб оставям. Та.. карал съм с разбити шарнири, сменял съм разбити шарнири, нито един от проблемите със сходимостта на автора няма да се оправи със смяната на разбити шарнири, единствено лопане и скърцане. Ии за последно, ако добавим, че напрактика немския ти термин spurstange е чисто и просто казано, с и без тва в скобите, (кормилен) накрайник, вече доста неща се изясняват, а разлика между термина, които използваш на немски и шарнир - огромна.
-
1 точкаСъщественото е ,че изобщо питаш за това нещо. Никой ама никой ,който разбира поне малко от ДВГ няма да зададе такъв въпрос. И да.... няма как да не те разкрия. Първия пост в този форум започва със "Вече съм горд собственик на ..." Защото за нас това "чудо" както го наричаш е религия. И мразим пишман майстори ,които вместо да си карат таксита решават да докарат едни лесни пари на гърба на някой човечец. Като ти се занимава с това,купи книжки,почети малко,запиши се да учиш.Не троши колите на хората ,като не знаеш какво има под капака. Един семестър е само едни 300-400 лв...Да обикаляш форумите и да задаваш тъпи въпроси е чиста загуба на време и вече си наясно с това от другите форуми...нали Калине?
-
1 точкаПонеже яко отклонихте темата ... В Англия са много разпространени колите втора употреба от Япония, т.е. JDM. Първите ми 2 CRV-та бяха такива - RD1 JDM. Повечето, бих казал даже всички, JDM-ки са със заводски затъмнени стъкла, без предно и предни врати. Имат и тъмни ветробрани на всички врати. Много добра екстра. Но не това ми е мисълта (по-скоро се хваля ), а тъмното фолио, за което си говорите. Привлякохте вниманието ми. От 2-3г имам очила за далечно виждане, които са поляризирани и с най-ниско ниво затъмняване. Направо се родих с тях, защото съм светло-синеочко и ми е страшен проблем т.нар. "синя светлина". Ползвам ги само, когато карам, т.е. през повечето време слънцето не свети директно в очите ми. Приказка. Та в този ред на мисли реших да попитам - има ли поляризирано фолио такова фолио и може ли да се ползва за автомобилни стъкла? Ако да, какъв ще е ефекта от едно такова фолио, полезно ли е? Може и да се смеете на въпроса ми, но изобщо не съм наясно и питам.
-
1 точкаПо-важното е, че ти си сипал правилния вискозитет, особено към днешна дата, айде лятото можеш и 5в40, та дори и 5в50, ако обичаш да я ръчкаш здраво във витека. Относно Петрото, нямаш никакви поводи за съмнение, че маслото е излязло от рафинерията в Канада, а и няма кой да се занимава да прави шмекерии с масло, което има малък пазарен дял в България.
-
1 точкаДобре си се ориентирал. Ще коментирам само по т. 4: Масло доказано горят ръчките, автомата не го бара.
-
1 точкаМинерално и полусинтетика - задължително отлагат шел-лак! Още и при хидрокрек база масла (5W40 например), сменяни на по-голям интервал от 5 - 6 хил. км.
-
0 точки
-
0 точки@ceco_accord Форд трябва да е марката, ама модела е седан Отдолу прилагам първите стадии на това заболяване По-опитните колеги ще го уцелят
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00