Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.03.2021 in Мнения
-
6 точкиЗнаете ли защо бутилките за вино са 750 милилитра ? А не да речем – 1 литър (1000 милилитра) ? 19 век - основните клиенти на френските производители на вино са англичаните. Английската единица за измерване обем на течност е ′ ′ имперски галон ′ ′, равняващ се на 4,554609 литра. За да се опростят сметките при преобразуването на мерните единици французите транспортирали виното от Бордо в 225 литрови бъчви или точно 50 галона, съответстващи на 300 бутилки от 750 мл. (75 сантилитра) За да им е по-лесно, те приели, че 50 галона = 300 бутилки. И така, един галон съответства на 6 бутилки. Всъщност това е причината дори и днес кашоните с вино често да бъдат по 6 бутилки. Виното също е и култура! Наздраве !🍷
-
4 точкиhttps://www.oil-club.ru/forum/topic/30271-mobil1-fs-0w-40-svezhee/ Eй това ще ти е идеално според мен и спокойно ще можеш да си я ръчкаш, когато ти е кеф. Ако ще слагаш добавка по-добре 6в1 на Бардал.
-
3 точкиВ контекста на горното, във Франция е прието, че една бутилка от 750 мл. е "порционът" за двама души при едно хранене. От там са измислени и малките 375 мл. бутилки, които се дават на човек при пътуване в самолет, влак и т.н. Наздраве!
-
2 точкиИма богат избор. Oсвен Mobil FS, може да се ползват и други. Всичко опира до избор на масло, с определени за целта, свойства. За "ръчкане" от време на време: YACCO GALAXIE RS 0W40 - добра алтернатива на Mobil FS 0W40. YACCO GALAXIE 5W-30 - Ако няма да се излиза на писта! RAVENOL VST SAE 5W-40 - много добри всесезонни характеристики! ... и др.
-
2 точки
-
1 точкаПродавам си генерацията от моята кола сивик купе 6-та ген. D16y8. Причината за продажбата е, че минах на спортна генерация. Генерацията съм я карал до 02.08.2020 година. Никога не е бръмчала, издишала или нещо подобно. За своите 25 години няма никъде изгнило, пробито или заваряно. Свиди ми се да я изхвърля, защото има още живот в нея и ще бъде идеална за засилване на някоя D14-ка или D15-ка. Крайно гърне няма, защото го продадох Генерацията се намира в Ямбол. За повече информация на Л.С. или 0886789198 Георги Цена: 60лв
-
1 точкаПредполагам ,че като са по банка и в последствие, ако стане нещо ще може да предяви рекламация по законен ред. Друго логино обяснение нямам...
-
1 точкаЗдравейте, колеги! Вече почти година с иридиеви Njk Platinum и безгранична радост. От тихия по рождение двг вече чувам само инжекторите на газта. Ускорението се покачи осезаемо, а разхода падна с около литър газ на 100. Удоволствието е неописуемо...
-
1 точкаВсяка жена е длъжна да готви на мъжа си!! Защото,съгласно Женевската конвенция: "На пленниците, трябва да бъде осигурена ,топла храна!" ⚖️🔗
-
1 точкаЛинк:https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0,354. 1 x 0,354 Стойност на поръчката 5.99 *1.9675=11.78 Начин на плащане: Revolut Начин на получаване: лично в кв. Малинова Долина
-
1 точкаЗдравейте Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hve-high-viscosity-ester-oil-sae-10w-50.html Вид и количество: RAVENOL HVE High Viscosity Ester Oil SAE 10W-50. 1 х 5L Стойност на поръчката: 35 *1.9675=68.86 Начин на плащане: Revolut Начин на получаване: лично в кв. Малинова долина
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаТова с бутоните е твърде вероятно, след като алармата се е включила сама и не се заключва с дистанционното. Ако е бутон на вратите, би трябвало да индикира на таблото..., не знам дали на комбито има и бутон на капачката на бензина и индикация на задната врата..., вероятно е да е на предния капак... На английскте акорди алармата се слага от дилърите и е самостоятелна, в багажника, но е различна от БГ. Когато вътрешната батерия се скапе, прави проблеми...
-
1 точкаТой е писал какво значи, но в друга тема. Продавачът иска парите в брой, а не по банка, защото... сам знаеш защо.
-
1 точка
-
1 точкаТова е тавана - 8 x 20 "/ ET 45.0 245 / 30R20 245 / 30R20 Иначе и това може да ползваш - 7,5 x 17 "/ ET 48,0 ПОДХОДЯЩИ ГУМИ 225 / 50R17 235 / 45R17 245 / 45R17 И това - 8 x 18 "/ ET 48.0 И това - 8 x 19 "/ ET 40.0 ПОДХОДЯЩИ ГУМИ ПОДХОДЯЩИ ГУМИ 225 / 45R18 225 / 40R19 235 / 40R18 235 / 35R19 235 / 45R18 235 / 40R19 245 / 40R18 245 / 35R19
-
1 точкаЩе отговоря така: P0835 датчика на съединителя висок волтаж и некоректни данни. Цена на датчик 30.44лв Цена на диагностика 150лв евала и разбира се към тая цена слагам акумулатора 198лв. защото уж в него беше проблема по горе пише каква е историята. Доставка датчик 10 дни. Монтаж 27лв. пожелание ъпдейт на софтуера 2 вер. нагоре 90лв. За това и круиз контрола е бъгвал последните дни.
-
1 точкаПовечето Хонди също пият масло, но всичко е от неподдържане от предходния/те собственик/ци. Не очаквай да е под литър на 10к в повечето случаи. Ако е седан 2.0 ръчна също е ок. На комбито ще е спънато. Не е истински витек тоя мотор , малко наяжда изпускателен разпределителен вал, но няма проблеми в повечето случаи. Имам такава на 330к километра, все още си е доста добре. Само ти трябва добра газова при разбиращ, опитен монтажник и всичко ще е супер. А... И ако сменяш маслото и останалите течности редовно няма да имаш проблеми.
-
1 точкаUpdate: Мисля, че горе съм заблудил с това колко е зареждала колата. Вчера на всяко едно палене даваше грешките, тотално започна да пали със задържане на бутона, не издържах и започнах наново да меря всичко. Това което забелязах е, че след запалване, колата зареждаше 14.21-14.23 макс, което да кажем, че е в нормата... след което свалих акумулатора, стойката под него и намерих къде е хваната. Минусовата клема за купето, с тресчотката я натегнах около един оборот, защото беше на половинки. След това свалих всички релета едно по едно в кутията в двигателната част, всички предпазител, малки, а големите се натягат с ключ или отвертка, донатегнах и тях. Те не искаха много. Отделно от гредата където е минус клемата на акумулатора до двигателя има още един дебел кабел, който оригинално е оголен минус. Към двигателя болта на клемата се затегна около половин оборот. Това е, което направих за двигателната част. След това влезнах в купето, свалих жабката и под волана, където видях модул, на което има релета и предпазители, всичко беше разкачено, пръснато с контактен спрей и закачено пак, освен модула за power steering за волана, че е доста навътре. Всички куплунги от модулите в купето бяха разкачени, напръскани с контактен спрей и закачени. След тази цялата операция, колата зарежда м-у 14.38-14.43 (това с зареждането, не знам дали е нормално, че преди това беше по-малко). Не знам дали всичките тези упражнения, които направих са разрешили проблема, ама все си мисля, че е хлабава връзка някъде и нещо пропада напрежение. Засега си пали с първият път, мисля да отложа засега часа в Бултрако, но все пак до сряда има време да видим какво ще се случи. Днес цял следобед обикалям, паля, гася, няма проблем. Никой не се включи, предполагам проблемът не е масов...
-
1 точкаТака е при първо палене, мотора е студен и компа си вдига оборотите за няколко минути до като загрее малко, после ще си ги свали. Стрелката за температурата ясно показва, че мотора е напълно студен и това наистина му е първото палене за последните 8/9 часа.
-
1 точка
-
1 точкаВилата на Росица Кирилова е близо до нашата на албена -аз досега не съм я видял там тази жена ,толкова години ,може и да ходи но не съм я виждал лично .Там по принцип района е само за баш бая патрони -като дядо ми, който е построил нашата вила там.Там обикновените хора и пари да са имали навремето ,не им разрешавали да купят място ,само за хора със големи заслуги към партията разрешавали -Това е още по комунистическо време .Вили за милиони пари сега -той дядо бил партиен секретар и главен ревизор ,пази си всички касови бележки и фактури за всеки гвоздей и чарк от от вилата ,че ги е платил .Сега навърши 90 години .Но Росито вилата има авангарден стил на 3 етажа и е бъкана с камери отвън ,нашта е пак на 3 етажа ,ама е като обикновенна къща и камери нямаме .
-
1 точка
-
1 точкаНай-добре е да отидеш на място и да водиш някой който разбира. Изчакай да затопли и виж как влизат скоростите. Ще е добре ако не е палена преди това за да чуеш старт на студено. Някаква част от екстрите които е описал продавача се дублират или изобщо ги няма в този модел. Гледай за ръжда по задните вежди и предният капак от вътрешната страна. Това ,че мотора е мит не ме кефи! Сервизната книжка най-вероятно ще е само с един печат от край до край. Не и обръщай внимание, защото няма смисъл. Провери дали работи климатика, заключването на всички врати и дали се свалят и качват всички стъкла. Виж в багажника на местото на резервната гума какво е положението. Ксенона бързо ли пали и фаровете еднакво ли са износени. За стоповете важи същото, имам предвид да са еднакво избелели. Наколенчи странично и погледни до колкото можеш, какво е положението отдолу. При подаване на контакт виж какво свети на таблото. После като запалиш виж дали всичко гасне. Огледай задните гърнета за ръжда. Интересното е ,че в доста от случаите гният отгоре защото там е шева. Обърни внимание как и колко са износени гумите на колата. За друго не се сещам, но колегите може да допълнят още нещо. Сега съвет към теб - Виж как ще тръгне разговора с продавача от самото начало. Не започвай с - Хубава ли е колата и колко ще ми смъкнеш! Не, така не се прави. Отиваш, гледаш, пробваш и чак след като си убеден че това е твоята кола го питаш за коментар на цената. Не сочи всяка драскотина и точка от камъче като грандиозен дефект. Важно е да е право и здраво купето, мотора кутията и окачването да нямат забележки и салона да е запазен. Всичко останало се прави, ако си мераклия. Относно цената - Никога не коментирам това. Дали е скъпа или евтина си зависи от клиентите! Така, че отношение по този въпрос не мога да взема. Хубаво ще е да носиш поне 500 лв. в теб. за капаро. А ако си тръгнал сериозно да я купуваш носи целия кеш. Така вдъхваш повече доверие на продавача, а и пазарлъка върви по-гладко. Ако пък не е твоята кола, благодари и си тръгни. Недей да лъжеш, че ще се обадиш или трябва да питаш жената, тъщата или бабата. Няма смисъл от това и ти го казвам най-категорично. Възможно е продавача да започне да те ухажва с цена, като види че си тръгваш. Повярвай ми- Тръгни си!!! Щото после ще има следния разговор - Ало, абе аз съм момчето дето купи акорда от теб...... ти що не ми каза че еди си какво е пре...но? Отговора ще е - Еми братле, за тея пари толко! Ти да не очакваше нищо да не правиш по тая стара кола? Та, да си знаеш от сега 🙂 Гледай внимателно, защото нали я знаеш тая поговорка - Кьорав карти не играе! Айде успех и дано съм ти бил поне малко полезен!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАми не - просто има хора, които влизат във форума, само докато им трябва информация. Оформили сме се едно ядро тука редовни стари потребители, които се връзваме да отговаряме, и съм се нагледал на такива случаи сред новите еднодневки. То по-скоро в последните години за един нов задържал се, не се сещам. Ще се радвам да ме поправите. И не ми казвайте, че е заради "форума" пак. Просто хората си стават все повече самовглъбени консуматори.
-
1 точкаБитие, реторични въпроси, истински преживяни стари хроники... Нови декларации и нов спасител?! С нищо насреща, освен популярност, популизъм, пари, платформа, плагиатщина, лобизъм и мимикрия. Това съм го играла с “алтернативата”. Трети път няма да се случи. Бих делегирала правомощия на хора демократи и християни, и професионалисти. Такива скоро няма да се появят. Време си трябва, отнема нашето отново несбъднато. Този “прекрасен нов свят” , алтернатива на “тунела към вчера” не е моят. Сложно е.
-
1 точкаУсети се доста добра разлика при 16ките с гуми на 55 височина(113мм срещу 102мм на 17ките). Малките неравности вече въобще не се усещат. @Rakeem задните амове са Sasch, а предните KYB(не съм сигурен дали са заводските, но може би ще потърся по-меки)
-
1 точкаКолега, ще усетиш осезаема разлика. Аз лично го направих с 16 цолови джанти със зимни гуми. Разлика огромна. Особенно с меките зимни.
-
1 точкаОт пет или шест години работя с една фирма, която доставя почти всичко от Англия. Могат да ти докарат въпросната кутия, щом тук не може да намериш. Пиши ми на ЛС, дали имаш интерес за да ти кажа коя е. И тук бих го направил, но може да се сметне за явна реклама. Поздрави и успех!
-
1 точкаИсторията е следната и давам малко предварителни данни : Принципно живея в апартамент и съм с централно парно, но преди 10/15-на години направих къща в София и понеже нямаше възможност за свързване към ТЕЦ , първоначално реших отоплението с чешко чугунено котле Видарус- 36 kw на твърдо гориво. Къщата е изолирана, с отлична дограма Саламандър, отопляваната квадратура е както следва: мазе-55 кв.м (отоплява си се от котлето) ,първи етаж- 60 кв.м. с височина 3,1 м. , втори етаж- 80 кв.м. с височина 2,9 м. , таван- 80-кв.м. , скосен като в най-високата точка е около 2,5 м. .Отоплявания обем всеки може да го сметне. Котлето беше изчислено с голям запас (както и радиаторите) и захранваше , на първия етаж- 5 големи алуминиеви радиатора и една лира, на втория етаж- 4 ал.радиатора и една лира, на тавана само един радиатор за да отвръща въздуха , като към системата беше вързан и 200 л. бойлер, които през зимата се топлеше от котлето. Всичко беше перфектно, но понеже къщата е в жилищен район , а при определени ситуации въглищата доста пушат, реших да мина отоплението на пелети. Можех да преработя старото котле с пелетна горелка, но много специалисти ме съветваха да не избирам този вариант - и са абсолютно прави. Ново пелетно котле/горелка беше доста скъпо в този момент и избрах компромисен вариант да взема пелетна камина с водна риза. Тогава в момента на пазара, най-голямата беше 22 kw. на Да Винчи . Собственика на фирмата ми се оказа приятел и ми гарантира че камината е за 220 кв.м. и ще се справи с отоплението на къщата. Направи ми и прилична отстъпка и обеща, че ако не ми върши работа ще мога да му я върна - притесняваше ме не квадратурата а обема , че таваните ми са доста високи. В крайна сметка я взех и монтирах до старото котле, като я вързах към съществуващата инсталация, така че със завъртането на два крана да избирам кое котле да ползвам - това на твърдото гориво или това на пелетите. Реално взех точно това: Вече 5 години се отоплявам с нея и успява да изпълнява предназначението си. Единствено се лиших от подгряването на водата във бойлера - къщата си я топли но няма мощност да стопли бойлера. Като изпълнение е надеждна, като за тези пет години, само три пъти се чупи едно и също нещо, благодарение на некачествени партиди пелети. Има едно зъбно колелце от (текстолит или нещо такова) в редуктора на шнекчето, което се явява и вид защита за да не изгори самото моторче . Когато види зор, просто изронва зъбите и спира да подава пелети. И в трите случая причината се оказа чужди тела попаднали в чувалите с пелети. Една метална шайба, една гайка и последния път един болт. Когато самото шнекче ги захапе, блокира и се изронват зъбите на това колело в редуктора. Спрямо твърдото гориво , тук хамалогията е минимална. Значително е по-чисто , макар че и при пелетите си има лек прахоляк. Няма пушек и миризми. Самата пелетна камина си отдава и тя топлина и ако се монтира в обитаемо помещение (примерно хол/дневна) ще го затопля от отдадената топлина, ще си гледате жив огън. Но трябва да се внимава при почистването и, за да не се вдига много прахоляк и евентуално ако я почиствате скоро след изгасването и , да не падне някоя тлееща недогоряла пелетка на пода и да направи беля. Има си скрит бункер за пелетите, като може да събере около 1,5/ 2 чувалчета, което е достатъчно за едно денонощие. Реално при мен, се е случвало да работи по 4/5 дни в много студените дни, без да спира за почистване, но е добре да се чисти поне на 2 дни. Остатъкът от пепел е минимален , но си зависи и от качеството на самите пелети. Има гадни партиди, които образуват шлака в пепелника и възпрепятстват добрия горивен процес , та се налага понякога всеки ден да се почиства. Електрониката и е добра и сама си преценява кога колко пелети да пуска, за да поддържа зададените градуси. Разхода в най-студените дни, примерно седмица времето се е задържало до -18/-20 гр. може да достигне и до 2,5/3 чувалчета на денонощие. Изминалата зима беше доста студена и за близо 7 месеца за отоплението, съм изхабил около 6 тона пелети, за около 2000 лв.. Някой ще каже че е скъпо - ок може и така да е, но реално отоплявам колкото приблизително два тристайни апартамента, но за разлика от тях които са в блок със съседи, това е самостоятелна къща с четири външни страни и покрив, въпреки че има изолация. Така че според мен, сметката си излиза съвсем нормална. Добре стои и въпроса от към комин - не изисква голям комин и теглене защото вентилатора си издухва почти всичко. Единствения проблем е, че когато спре тока, спира и камината и след това при възстановяване на захранването, трябва да я пуснете ръчно (натискате едно копче).Дори и половин ден да няма отопление- заради липса на ток, къщата не изстива много (благодарение на изолацията) и след това си наваксва температурата бързо. Естествено камината може да се поръча и с допълнителен модул , който да я пуска автоматично след като дойде тока, но почти всички производители които го предлагат срещу допълнително заплащане, не го препоръчват - един път заради цената , но по-важното заради безопасност. Относно безопасността при автоматичното пускане, прочетох това онова защо и как и когато я купувах я взех без тази екстра. Стана дълго, та ако има някакви допълнителни въпроси, ще отговоря.
-
0 точкиЗа топло легло нищо ли не пише, или това е в друга графа - когато мъжът се води за трофей?
-
0 точкиЧетирима мъже разговарят на тема,коя професия дава най много възможност, съпругатата да сложи "рога". - Най големите рогоносци ,са лекарите.Постоянно дежурства,спешни случаи...и жените им,какво да правят. - Не си прав,виж военните-постоянно наряди,учения... - Глупости...,моряците са най големите рогоносци,с месеци в морето. - Ти какво ще кажеш...?-Попитали четвъртия,който седял умислен. - Какво да кажа...?Аз съм лекар,на военен кораб.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00