Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.01.2021 in all areas
-
7 точкиХонди, Онди, Монди..... Все тая....ако човек не е здрав и щастлив Затова Аз приятели, от сърце Ви пожелавам, Здраве.... много Здраве..... и много, ама много Здраве и Щастие
-
5 точкиЧестита Нова Година на всички! Нека бъдем живи и здрави, и да не забравяме, че духът на всеки от нас се определя и проявява чрез доминиращите ни мисли и навици - нека в тях винаги има обич и добрина. И, да, грижете се за сърцето на Вашата Хонда 😃
-
2 точкиВ този ред на мисли ... На табелката с налягането на гумите има различни стойности при различно натоварване. Освен това има значение и, колко, и какви пластове има гумата. Иначе да, колкото по-висок е борда, толкова по-ниско е налягането, оттам и по-меко возене. И все пак - дали една и съща кола вози меко, или твърдо е въпрос на лично усещане, и личен комфорт.
-
2 точкиВанка, не е верно, чекам а се стопли, щото зимните са по-шумни и с по-твърди бордове и ги карам на 2 атмосфери, за да "стъпва по тарлъци". Да, на мотора не му дреме с кво съм я обул, дали е на климатик (и др екстри), или колко ора съм качил - влачи като диво прасе - само не го дразни. Но май е всеобща заблудата че Ледженда вози меко? Това може да го каже само който не е пробвал и си мисли че като е "голем шлеп" е "мекица". Да, разликата между него и Акордите е осезаема, да не говорим за още по-леките Сивик 8, но и Легенда си е Хонда - стъпва солидно. Усещаш че го пилотираш, а не просто му показваш посоката. Проектиран е за 3-цифрени км. стойности (където всъщност е комфортен), но на малки градски скорости ти напомня къде стъпваш. Всяка кола се проектира да вози сигурно с 5 човека и багаж (тоест - да е стабилна на хандлинг) и комфортна само с водач (тоест да е "мека" по неравности). Еми, това е много трудно, понеже тези критерии са крайности и всеки производител се опитва да намери баланс - според своето си разбиране. Колкото по-тежък е 1 автомобил, толкова по-малък % е допълнителната маса от пътници и багаж. Сивика е 1350 кила + 550 до макс разрешеното 1900, а багажника при свалени задни облегалки събира доста. Ледженда е 1860 кила празен, а макс не помня, ама и той е за 5 човека, а багажника му е колкото на Сивика и е седан, с фиксирани задни облегалки. Видно е какъв % допълнителна маса празен / пълен има всеки модел, а останалото е гравитация. Да, опити се правят - на Сивик 9 и 10 в горните нива на оборудване има електромагнитни задни амове, които помагат в тая битка, но е трудно. Карал съм всички Сивици от 3-та ген. насам, но той ми е любимият. Сантиментално е, вехт е, но е 805 кила със 101 коня, събира си 5 човека (и 2 каси бира) и над 160 ляга като Бентли на асфалта, а празен в града е стремглав, но не "табуретка". Обаче окачването му е на торсиони - как са го сътворили и калибрирали не знам, но е неповторимо удачен компромис. Но, приключИло се е, болшинството иска хондата да върви леко и да вози меко. Сивик 10 и 11 станаха Акорди, Акорд 8 стана като Ледженд (ама не е), Акорд 9 и особено 10 станаха Камри. Така върви света.
-
2 точкиСкъпи колеги и приятели, честита да ни е новата 2021 година! Нека тя да ни донесе много здраве, хъс и възможности да постигнем това, което желаем и нека черпим само позитиви от предизвикателствата напред. Нека нашите сегашни и бъдещи Хонди на 2 и 4 колела продължават да ни радват от 0 до 11000 оборота и да продължават да пренасят нас и нашите семейства от точка А до точка Б (и обратно) безопасно и безпроблемно.
-
2 точкиЗдравейте отново, Благодаря на всички включили се дотук ! За момента няма развитие по проблема, на никой не му се работи по празниците Развръзката ще е явно догодина. Весели празници ! Поздрави, Мартин
-
1 точкаМежду пукотевицата от пуканки и пиратки, да ви пожелая весело посрещане на 21-вата година от 21-вия век. Както сме по трапезите, все така да сме - коги сме най-зле. Народа го е казал - ти ми дай свинско и винско, па ме чекай да умрем. Сили имаме - здраве да е, другото че си го купиме. А па китайците, тяхната кожа :), мъдреят че кризата за едни е възможност за други. Гледайте да сте от вторите! Бъдете ведри, телом и духом и носете радост на околните, че да ви се връща! Действайте по плановете и мечтите си, че да се сбъдват, щото Бог дава, ама в кошара не вкарва! Карайте си Хондите с кеф и ги дръжте в кондиция и обороти, че все ще изскочи от некоя пресечка некой Галфон. Да отритнем старата, че тегава беше, но ще отшумява бавно, и да гледаме напред! А, току поглеж, може и да се видиме, па да се ръкостиснеме, па да се раздумаме, и те така, те.
-
1 точкаНикога не бива да се прави това, което си направил. Изгорил си бобината (ignition coil). Провери я.
-
1 точкаМоже би отговорът, който търсиш, е MT е ръчна скоростна кутия (manual transmission), а AT е автоматична (automatic transmission). Ако наистина питаш каква е разликата между двете кутии и кое е по-добро, поразрови се в интернет най-добре. Ако все пак не намериш информация и искаш да конкретизираш въпроса си, направи най-добре нова тема.
-
1 точкаМоже и между MIN и МАX. След като направиш обезвъздушаването, на следващия ден, на студен двигател, го допълни до МАX.
-
1 точкаЦецо, прав си звука е много странен, затова и по него коментирам - а не по това колко пъти е завъртял стартера. Все пак, ако не се лъжа, стартера е с редуктор за усилване и би трябвало да звучи по друг начин, а и това е бензинов двигател. Както и да е - щом го смятате за нормално, така да бъде, но една профилактика на стартера, може да подобри нещата.
-
1 точкаМного излязохме от темата, но добре разпределен това в ремаркето означава ~10% от теглото да е на теглича, а тегличът се намира доста назад от задния мост и го товари значително повече отколкото да сложиш примерно 75кг в багажника над моста.
-
1 точкаКато видя,цистерните на Инса(не че са лоши горивата им) пред повечето вече големи и известни вериги бензиностанции и този въпрос при мен не стои.Зареждам 95,на най изгодната цена💲📉,няма проблем.Същото и с газта.
-
1 точка#Koceto17 Като начинаещ-- вземи си с малък и лесен за обслужване мотор( бензин) ! За магистрала са ти и 100 км/ч достатъчни... И карай винаги внимателно😉🤕🙏👍
-
1 точкаНа 31.12. 2020г сутринта, реших да не оставям хондичката със сцепен тампон на мотора да започва новата година.
-
1 точкаАз си намерих - Красна поляна, Сф ... Доволен съм, постарал се е там, където другите се не можаха или не искаха да го направят. 0878414768 Алекс.
-
1 точкаДобре де, отговорите на всичките ти въпроси са по горе в темата, споделени са мнения, относно характеристиките на двигателите... вземи я прочети пак и сам си прецени какъв мотор да избереш според нуждите ти
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаШвабите твърдяха, че чек-ът е светнал заради ЕГР. Изчистили грешката, но пак светнал и при прогнозна цена за нов ЕГР клапан плюс труд от 500 евро предишният собственик оставил колата да се продава и си тръгнал с друга. Не знам доколко е вярно това, но след като се прибрах се сдобих с един ELM 327 и наистина даваше грешка Р0401 или Р0407, което си е баш ЕГР. След изчистване понякога светваше след 5км, понякога след 300км. Накрая ми писна да чистя грешки, гледах клипче как се сваля и почиства ЕГР клапана и го третирах със спрей за нагари. Оттогава мина почти година и все още не е светвал чек-а т.е. май наистина е било от това. Но да си продължа историята.......... След прибирането в България закарах колата да я огледа майстор за нещата, които не можеха да видят с просто око при покупката. Още при дилъра видях, че има драма с дръжките на задните врати, а по пътя разбрах, че не работят пръскалките за предното стъкло. Оказа се, че и подгрева на задното също не работи, а задните накладки им е време да се сменят. Освен това по документи ангренажният ремък беше на над 40к км, маслото на 8к км, а антифриз и спирачна течност не се знаеше кога са сменяни. Уговорихме се да се поръча каквото трябва, а докато дойдат частите минах през КАТ за регистрация. След обслужването останаха нерешени проблемите с подгрева на задното стъкло и дръжките на вратите. Майсторът каза, че за първото не се наема да го прави, а за второто трябват нови дръжки. Тук се появи и един друг проблем. Вече беше началото на ноември, а колата ми я продадоха само с летни гуми. Който е карал такъв Акорд знае, че размерът 195/60/15 не е много разпространен и тъй като държах на гуми с пресен ДОТ се наложи да ги поръчам и съответно изчакам няколко дни. Нали спестих пари при покупката на колата, реших да си взема втори комплект джанти докато чакам. Тук отново предлагането е ограничено, но за мой късмет се сдобих с прясно пребоядисани оригинални джанти от Прелюд 4 Както се вижда на снимката Акордът се оказа 5-врат. Странно, но практично решение при положение, че не се предлага комби версия за този модел. В последствие се оказа, че лифтбеците обикновено са с доста скромно оборудване - често липсват дори подлакътник и термометър за външна температура. За мое щастие първият собственик беше спестил само от навигация и кожен салон с подгрев. Климатикът всъщност е климатроник и седи на таблото доста по-изчистено от трите врътки на обикновения климатик. Имам си и автопилот, шибидах, халогени, а музиката е заводско инсталирано Bose (за което ще разкажа по-нататък). По съвет на приятел с такъв Акорд не побързах да купя нови дръжки на вратите, защото било възможно да се оправят старите. В моят случай наистина се оказа възможно. За съжаление нямам снимки от процедурата, но и на двете задни дръжки се оказа счупено едно и също палче. След като се разглоби вратата до дръжката следва фиксиране на счупеното със секундно лепило, прокарването на рапидка, за да се свържат двете счупени части и заливането на всичко това с двукомпонентно лепило. Според мен след тази операция дръжките стават последното нещо, което ще се счупи в тази кола Останаха "жичкаджийските" проблеми - подгрева на задното стъкло и желанието да сменя оригиналния плеър с модерен, какъвто имах в шкафа. Също така имах два ключа, но само едно дистанционно, което също си беше проблем. По-нататък ще разкажа как се преборих и с тези драми
-
1 точкаШпионаж под различни форми е имало винаги, ама да го заявиш открито е ... https://formula1.sportal.bg/news.php?id=26136&fbclid=IwAR1Ve16Qcj3yJTekk8m3StAqMh5DAm_ngJBsIzsyLsPqn2nwC-r8Rk9r37o
-
1 точкаПроблемът му е , че са го поназорили когато са го отваряли да връткат километрите. Когато натиснеш копчето навътре или го издърпаш навън и светва , нали? И когато почукнеш отгоре присветва. Ако е така, след като се свали , махаш задният капак на километража и си намираш някакъв материал който да подложиш за да натиска платката когато затвориш капака. Хубаво да я натиска. Така реших проблем днес защото елементите са много и не можах да намеря къде е проблемът. Друга бира е че не бяха запоили 2 крака на паметта. Даже лампата на имобилайзера не светваше.
-
0 точкиТези, с точното налягане в тях!Аз харесвам лятната гума,заради по тихото им "стъпване" и "облекчение" на автомобила. Цецо с легендата, не му пука,с какви е...-"як матор"!
-
0 точки
-
0 точкиОтива един дядо в аптеката и гледа млада красива аптекарка! - Моме една виагра от 100мг.! Качило се момичето на една стълба, към най-горните рафтове, но била само с престилката, отдолу гола, лято е, да се проветрява! Гледал дедото мигал, въртял глава, па рекъл: - Моме, нема да купувам, проблема е в бабата!
-
0 точкиПри тъщата... – Здрасти мамо, идвам ти на гости за час-два... – А бе ненормалник, ти луд ли си, що ли си?! Не те дишам, я си обирай крушите и да те няма... – А бе Норче, стига вече с тая "война"... аман... Ей на ти 20 лв. сипи по една ракия, направи една салата и да живеем като хората... Оная сипала ракийка взела 20 лв. – А бе мамо, я направи една хубава вечеря, така... ето ти 40 лв. ако няма нещо в хладилника, вземи и тия 50 лв. иди долу до магазина и купи... Тъщата вече се усмихнала и се разтичала... слязла до магазина накупила каквото трябва, омесила баница, направила вечеря както си му е редът... – Еее, я вземи сега тия 40 лв. иди купи студена биричка, малко сладолед, някоя и друга пура... Оная тича надолу... В тоя момент звъни мобилния на нашият човек: – Алоооо, милоооо... даде ли пенсията на мама? – Таман и преведох последните 40 лв. слънце, и тръгвам към нас... Недей да готвиш - вечерял съм...
-
0 точкиИма смисъл, тъй като реално нашият 100октана е като 95 в белите държави. Моят Сивик като го взех беше със швейцарски бензин, най-вероятно 95 и веднага усетих разлика, кото сипах от тукащния 95 на почти празен резервоар.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00