Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.12.2020 in all areas

  1. 5 точки
    Ето го и добрия,стар Purflux LS350 -OEM: Пробег 9000. Изключително качество на филтриращите елементи.Хартията е здрава прецизно нагъната и със запазена структура.Добре залепена от двата края.Дълга при разпънато положение 140см.Противодренажната гумена (или силиконова,незнам)клапа е здрава и със запазена еластичност.Байпасния клапан е с нормално усилие при натиск(не задържа никъде). Единствения минус е,че филтъра го изтеглиха от дилърската мрежа,в цяла Европа!
  2. 4 точки
    Здравейте, четвърта проба на Yacco VX 1500. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 228 710 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2170 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 35/65; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 01.12.2020; 9) Моточасове – около 80; 10) Изразходвано гориво - около 200 л. Shell FuelSave Diesel + добавки Bardahl BDC + Wynns Supremium Diesel; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история. Доближаваме се до първата проба на предното масло, която беше на 2900 км и беше доста зле и картинката започва да се изяснява, (или по-точно почернява 😄). А тя е на страница 17 пост 680. Явно има някакъв проблем с този двигател, но не мисля да правя нищо, защото нямам проблеми, пълни си километража, не гори масло и върви доста приятно. По показателите, които измервам с ELM327 не изглежда да е чипнат при премахването на ДПФ от предния собственик. Най-вероятно ще спазвам правилото за интензивно (градско) каране и смяна на около 6 месеца. Приемам и други мнения.
  3. 3 точки
  4. 3 точки
    Ролката на алтернатора е сменена и шума изчезна
  5. 3 точки
    При леко пребуксуване на някое от предните колела, се задейства диагоналното му задно. При по-рязко потегляне и пребуксуване и на двете предни колела, се задейства тракшън контрола + задните колела - "усещането е като ритник отзад" но за кратко, защото колата си тръгва и вече има нужното сцепление . В повечето случаи ,винаги едно от предните колела губи повече сцеплението (обикновено е предно ляво) и тогава се включва само диагоналното му задно дясно, затова и не ти е направило впечатление да буксуват и задните колела. Обаче ако си на малък баир и потеглиш рязко с изключена VSA система, така че да пребуксуват и двете предни колела, ще се включат и двете задни и те ще започнат да хвърлят сняг назад - нека някой да гледа отзад и ще се убедиш в това. И да, това не е класически "джип", нито имаш постоянно включено 4х4, нито имаш блокажи, нито бавни и т.н., така че си трябва малко повече газ в такива условия. VSA-то е хубава екстра, но освен че ти стабилизира колата използвайки ABS системата , ти склопява и мощността на двигателя когато колелата започнат да боксуват много и точно когато ти трябва още малко, за да изкачиш въпросния баир, двигателя може да "умре" напълно преди крайната точка - затова на големи баири с изключена VSA и малко повечко газ и се получават нещата.
  6. 2 точки
    То турбото опича маслото и го кара да чернее.Там температурата е в пъти по висока от колкото в мотора.Това важи за всички турбинирани мотори дори и бензиновите.
  7. 2 точки
    Мдаа от блутута се оказа загубата на целия ток.Откачихме го и всичко заспа на мултицета.Сега изниква въпроса какво да го правя тоя блутут..ремонтира ли се или си да карам и да не занимавам с глупости,и без това не го ползвам😀
  8. 1 точка
    Всички дизели тъмнеят маслото още на 500 км. Това да не те притеснява, нищо му няма на мотора. Ако нещо не му е в ред повярвай, не можеш да го объркаш.
  9. 1 точка
    Тва е при мен. 1:1, на студен старт, след престои от поне 6 часа. След проучване, стигнах до извода, че не си заслужава ремонта само по себе си, без да е придружено с пълен комплект вериги, както и, че дори след смяна, минава някво време и пак протракват тия актуатори, щот по никъв начин не са подобрени. Не ме е оставило на пътя и трета година се случва, като нито се увеличава, нито изчезва, масла и филтри не му влият, единственото, което му влияе е, ако няколко пъти върна на контакт, преди да запаля.
  10. 1 точка
    А да няма отечка от блутут модула ? Май е същия като на акорд.
  11. 1 точка
    Забравих да каза, че хората от Бултрако бяха доста мили и ми дадоха заместващ автомобил - Хонда Джаз - 2019 година срещу 25лв на ден, което си е оферта 😊😊😊
  12. 1 точка
    Светването на VSA и ABS се получава заради слаб ток при старта имаше тема в която е коментиран този проблем. И при мен светват от няколко дена като застудя при първото палене сутрин светят около 3-4 секунди и изгасят. Но при мен звуци от стартера няма . А за паленето спрямо сивика к24-та си върти една идея повече при студен старт. А стартера не вярвам да не подлежи на ремонт.
  13. 1 точка
    Ти си внимавай - "плътен селтик" има навсякъде. Нали знаеш - "човек може да излезе от село, но да изкара селенията от себе си е трудна работа". Извънградското пътуване си е някакъв разчет и темпо, макар че казват "пътят време нямал". Но като излезе зиме пред теб от калищата некой чичак по джапанки и с летни гуми на гоуфо и затвори пътя, та чак по новините ви дават - меко казано не е приятно.
  14. 1 точка
    Напротив, играем си. Вчера ми направиха проверка на спирачките, защото: Карам си камиона по междуградски път с ограничение 60mph. Аз съм на 55, щото повече не може. Обаче от една ферма се подава кола и понеже аз съм с камион, който не е състезателен, защо да не излезе селянина пред мен, така и така съм бавен. Та излиза той смело без да е преценил с колко карам аз, в следствие на което аз намалявам до 20mph. Селянина вижда, че му се лепвам отзад, и ускорява .... до 30mph.!!! Цифром и словом на половината от разрешената скорост. Аз съм си залепен за него, токлова близо, че го виждам, как ме гледа в огледалото, ама не ускорява. Вместо това пипа спирачка. Аз обаче не съм вчерашен и бях вече подготвен, че тоа ще ми прави брейк чек. След една миля сви в пресечката. Тааааа тетака. Нане и Вуте ги има и на острова.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Не е ли време да видим някоя снимка на този, като нов - стар Акорд?
  17. 1 точка
    https://www.facebook.com/watch/?v=490646858370430
  18. 1 точка
    Аз съм със същите. Последните изкараха 3 години и все си чистеха като нови. Смених ги наскоро, защото на едната и се скъса капачето в края. И струват 3.50лв. бройката в Хоуммакс, има ги и в бензиностанции Круиз. И 60лв. да струват пак такива ще си купя. Интересното е, че точно тези тип банан със захвата за старите модели автомобили чистят добре, другите с по-скъпия захват не стават. Пробвах ги на Маздата, явно и гумата е друга, не чистеха и подскачаха като се свалят надолу.
  19. 1 точка
    Дано да е така, благодаря колега. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  20. 1 точка
    С реле, което трябва да му хванеш ток от правилното място. Отпред има бушонно табло, до акумулатора. Там мериш и си избираш +. С тънък проводник до ключето в купето и по-стабилни праводници до лампите. Не е трудно стига да имаш идея от токове. Тъпо е да прекарваш дебели жици за големи ключове из цялата кола, а за тези лампи ако двета са 110-120 вата ще си има ток 10 ампера, което си е над 1,5мм2 жица за да не грее.
  21. 1 точка
    Забрави най важното, коляновия вал . Защото той най бързо се скапва от разбити маховици . Ти колко човека познаваш, дето са изкарали "няколко стотин хиляди" със стария маховик ? За един прЕАтел питам, защото аз го имам уреда за измерване на страничния наклон и градусите на отклонение на маховика, ама всичките на които съм "спестил" пари за маховика са изкарвали най много по 60 хиляди километра . Някои от тях направиха втора смяна на време, други решиха да покарат с разбит маховик и в крайна сметка си продадоха колите на части, със скъсан колянов вал . Та в крайна сметка си има детайли от които не се пести и добрите майстори трябва да ги знаят . Не напразно уважаващите себе си вносители на части, не предлагат само съединител за тези коли. Иначе всеки е свободен да си троши колата по начин който той си избере, все пак парите са си негови .
  22. 1 точка
    Точна тези тип банан. Бюджетни и чистят перфектно.
  23. 1 точка
    @CARPERA, колегата ти пише за кола, която се предполага,че е на 55к км ,но ти както винаги изопачаваш нещата. Този двигател, който си показал,не му е сменяно маслото никога и най вероятно са му слагали и добавки. Много добре знаем,че не харесваш дизелите (аз също не съм и фен),но ти прекаляваш с писането.
  24. 1 точка
    Къде го чисти филтъра ? Кое светна отново и коя грешка показваше? Въпреки всичко , ето ти схема на Егера, ( макар че не виждам логика - освен грешката да е за Егера) но мисля че докато не кажеш каква грешка ти е изписала, никой не може да ти даде предположение къде и какво да търсиш. При Акордите имаше някаква драма със сцепени тръби на Егера, но при ЦРВ не съм чул досега
  25. 0 точки
    Не града, ами направо държавата и е малка. Требе да си взема отпуска и понеделник вечер да заведа жената на романтична вечеря на "Канале гранде" у Венеция, сряда денем да покажа на синковеца творенията на Гауди в Барселона, в петък да разгледаме Амстердам и галериите му, а в неделя Ф1 у Унгария и понеделник сме си на работа.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...