Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.11.2020 in all areas

  1. 4 точки
    И защо да купувате скъпата юаса,като можете да си купите, по евтин и то оригинален? https://bmeshop.bg/index.php?route=product/category&path=128
  2. 2 точки
    Абе вече няма Варта, няма Юаса, няма това-онова. Всичко е едно и също! Всички по-известни производители на акумулатори са купени от монопола на "Johnson Controls International plc" и са приравнени по качество, с цел: "Минимум средства - максимум печалба" и унифициране на производството! Монбат - Монтана, Искра - Пазарджик и Старт - Добрич, също са в конгломерата на Johnson Controls. Отказах се да купувам скъп акумулатор и си взех един VeGa 45h. Десулфатизирам и зареждам на 100%, веднъж пролетта и веднъж есента. Даже и да хвърли топа веднага след гаранцията, не е кой знае какво. Купувам друг и така. Нали е 84 лв. с ДДС все пак.
  3. 2 точки
    Според статистиката, човек изминава около 1500 км пеша за 1 година, а за същия период изпива около 90 литра алкохол. Обективно погледнато - гори 6 на 100.
  4. 2 точки
    Защо никой още не e споменал доста качествените словенски акумулатори TAB. Досега съм купувал 2, и двата изкараха по 6-7 години. Никакви зареждания, карам извънградско доста обаче. Преди два месеца взех и за акорда такъв. Това е за харви двата бранда на една и съща фабрика: Topla Top JIS TT45JA TAB Polar S45JA
  5. 1 точка
    Здравейте колеги продавам Хонда Сивик D14A8 1.4/90 к.с Напълно обслужен автомобил (сменени ангренажен ремък, ролки, водна помпа, масло на кутията, хидравлика, двиг. масло+всички филтри). Ел. пакет, работещ климатик, CD/MP3-USB Pioneer, нови предни гуми Дот 2019г. Стегната ходова част. Реални километри, втори собственик, два ключа, книга. Платен данък, Застраховка до средата на 08.20г, ГТП до 02.21г. Забележки: по боята видими на снимките.Цена 1599 лв. За повече информация 0886/19-17-80
  6. 1 точка
    @CARPERA Владо, няма европейски производител на акумулатори, който да не е под шапката на Джонсън Контролс! Провери си в работата по-задълбочено. Вас ви купиха Монбат, след като тях ги заграбиха Джонсън.
  7. 1 точка
    Тъй на най-старата баба Хонда ползва се от Бащата и чат пат за Питници Стрийм 2.0 имам следните купени: 45ah 330 A 2010 син Бош 2014 -Варта Синя 2018 Варта Синя Все от ментетата са Сивик 1.6 - изкара с Оригинална Хонда 45 ah от Германия само 8 години и женско каране само по 5- 6 км дневно. Да не Ви разправям Варта от 130 лв. С търговска отстъпка спецялна колко струва.....даже 3 години като изкарат за тея пари е супер. И не на последно место се произвеждат в 2 различни завода. Отдавна нямят нищо общо със старите Бош и Варта от по 250-300 лева преди години. То и затова всички марки са на еднакви цени горе долу.... Та затова по добре оригинална батерия от Honda идват от Белгия или Испания в кашонче и съответната изолация да има няма 200-220 лв. И гаранция във всеки Хонда представител по Европа три години мисля е. Качеството все още на ниво също и зареден в Завода! Та затова обичам Оригинален Хонда акумулатор европейски. И аз съм проверявал Юсата преди 1 година когато продавах сивика ....вече не е старото качество! Те и затова Техко спряха вноса им. А и когато колата ти е автоматик не ти е до палене по инерция без акумулатор ПП Има един трик но при малките от 45ah не може да се приложи поради малкия размер. За по големите слагаш вместо 55Ah, 65 Ah или колкото събереш по големина. Тогава ще ти изкара повече години от гаранцията със сигурност
  8. 1 точка
    Колеги, като чета постовете направо се чувствам късметлия с покупката на моя акумулатор Yuasa 3000 серията. Купих го 2015 пролетта, от акумулатори, защото беше най-прясно произведения в склада им. От тогава само се кара, никога не е бил зареждан или свалян от колата. Зимата и е доста гаден прехода - къси разстояния 3-4 км, всички консуматори пуснати и т.н , 2-3 по дълги прехода от около 7-800 км. извънградско Макс и до сега не ме е предал. Явно съм попаднал на добра батерия, но си мисля пак да купувам същата марка, произведен е в Англия.
  9. 1 точка
    Да, ако утре е сухо, слагаме пак летните гуми и газ на Хонделите - стига да няма блъсканици в лунапарка.
  10. 1 точка
    Който не гледа - много изпуска. Такъв екшън скоро не бях гледал - като пируети на лед. Асфалта в Истанбул Парк е нов - на 1 седмица! Вчера се лъзгаха - днес вали и е по-студено - удариха го на оф роуд, а Пирели нямат зимни гуми за Ф1. Макс и Албан първи и втори в пирвата и втората квалификации.
  11. 1 точка
    Аз пък имам приятел, който кара с Равенол атф, и няма проблеми. Невинаги две събития, случващи се едно след друго, са свързани. За атф е важно да пише, че покрива стандарта на Хонда. И все пак оригиналното е добър избор. Това, което си налял, не е добър избор. Дано от него да е проблемът. Оттук според мен следва или машинно сменяне или три последователни опреснявания (което аз бих предпочел) с правилното масло. ПП: Писали сме едновременно. Цялото количество мисля, че беше към 7.5–8л. Опресняването сменя ~3л + малко. Маслото е доста важно в автомата, да. Общи поръчки са раздел във форума, където група хора поръчват заедно и споделят доставката или един човек организира всичко, поръчва и разпределя. Има такива поръчки от сайта, посочен от колегата – ato24.de, където има оригинални масла на добри цени. Атф оттам идва доста по-евтино отколкото купен от България.
  12. 1 точка
    Колкото по-бързо го махнеш това масло от автомата по-добре. Задължително и филтъра за автомата който е външен и там само оригинален колегата е показъл къде се намира. Има и друг колега който пробва с Равеньол тяхното за автомати и пак не стана ,имаше проблем с работата му. Взими си оригинално хубави и на добра цена от общите поръчки. Ако е от тук това е цената му. https://honda-solaray.bg/product/352/transmisionna-technost-honda-atf-dw1-1l.html От общите поръчки е по-изгодно. https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html
  13. 1 точка
    Здравей колега. От Хонда казват само това което съм ти качил. Сега ще ти се наложи цялостна смяна, ще трябва и филтъра да смениш. Това което си показал знам, че го дават за кутии производство на AISIN, то и маслото си е тяхно. Слагат се в Тойота и други японски и европейски марки които не си правят кутиите сами.
  14. 1 точка
    Мога да потвърдя, че стрелката на температурата се оправя с презапояване изводите на индикатора към платката. Трябва ти мощен поялник 100W понеже тези изводите са доста дебели - сечение 1.5-2 квадрата. Достъпа до платката е лесен. Само сваляш внимателно задния капак. Контактите на крушките също са достъпни и могат да се почистят. Най-вероятно това им е проблема.
  15. 1 точка
    Някое куче ти е харесало гумите и с маркира територията. Не се филмирай всичко е ок. Същите петна съм имал и аз. Ако имаш теч ще ти намалее течноста в казанчето на спирачките при толкова петна.
  16. 1 точка
    "Теча" предполагам е от външната страна на гумата? Ако е така, значи си е куче.. Котка не препикава така гумите. Ако е вътрешната страна, тогава търси теч.
  17. 1 точка
    Колега @dimkaraganchev, защо така ни накърняваш чувствата на нас дето си бъркаме със сламка в... картерите? В смисъл...нали все още не сме развили токсични садо-мазо взаимоотношения с никой от предметите , необходими за извършване на срамното деяние споменато по-горе. Какво лошо има в една педантичност по адрес на добрата смазка и оценяване на нейните достойнства, без значение от приложенията и в която и да е област от ежедневието?! Гррр...! П.п оценяваме толерантността принципно
  18. 1 точка
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Така си палят студени не се филмирайте
  21. 1 точка
    Дросела е свалян и почистван с обезмаслител и миене от Маркони преди време затова не го свалих,препоръчително ако не сте го правили, Въпреки това днес реших да го отворя без сваляне и почистя .За целта ви трябва спрей за почистване и отвертка с възможно най широкия връх. Първо се разкача акумулатора. Дросела всеки знае къде се намира сваля се първо тръбата от въздушния филтър до дросела. Специфичното и на което искам да обърна внимание е двата отвора намиращи се на входа на дросела. Когато е в това състояние може да запалите колата и ще усетите че тези два отвора пропускат почти 90% от въздуха на празен ход,дроселовата клапа е почти затворена.След почистване ще усетите по големия вакум и приток на въздух от двата отвора. Което значи ако са запушени колата не работи равномерно. Горния води до IAVC клапъна долния до термо клапъна. Горния отвор се регулира от болта за празен ход ето снимката. Първо се пръска върху клапата и хубаво в двата отвора и се изчаква да се разтворят мръсотиите. Хубаво е да има удължение на спрея за да стане това сполучливо. После се развърта болта за празен ход,ето какво намерих там Пръска се в този отвор и се изчаква почиства се и самия болт. Хубаво е да се бележи болта върху тялото на дросела в какво положение се намира защото това е заводската му настройка. Първо го завийте и броите оборотите,трябва да са 1 цял и 3/4 по това после ще го върнете обратно като го завивате. Това е термо клапъна И двата клапана са свързани последователно от подгрев от антифриз който черпи загряване от малкия кръг на колата първо е IAVC клапъна после термо клапъна. В раздела съм пуснал тема с почистването IAVC клапъна ,като правилния начин е първо дросела после IAVC клапъна и термо клапъна. Настройката на болта за празен ход е Ефекта е стабилни обороти на празен ход които трябва да са 750+-50. Това е схемата на дросела и клапаните След процедурата се прави рестарт
  22. 1 точка
    Търсих разни клипове в тубата, тъй като ми предстои процедурата описана в заглавието. Като цяло не можах да открия точно за модела. Тогава се сетих да потърся из руските форуми и открих чудесен материал със снимки и описание. Бих искал да го споделя с вас, защото според мен е направено и описано много добре. https://forums.drom.ru/honda-general/t1150936913.html
  23. 1 точка
    Да споделя до къде стигнах. Проблемите при мен бяха с момента в който се превключва от бензин на газ даже и при напълно загряла кола - оборотите падаха почти до 0, като в много случаи колата гаснеше. Добре че беше отново @Markony (Бранко). Обадих му се, тъй като мислех, че е някакъв проблем в газовото. Първото което ме накара да направя е да сваля и почистя дросела и стъпковия мотор, но за всеки случай първо ми каза да опитам и друго. Да развия този болт без да свалям дросела, който съм маркирал с червена стрелка: https://prnt.sc/o9gra2 (ползвам картинките на руснака от горната тема) и да пръскам вътре с нещо почистващо. Имах на разположение един спрей за почистване на мап сензори. Нямаше почти никакъв ефект, но само до другия ден . Предполагам, че дупката е била яко запушена и че става въпрос за тази тук маркирана с червена стрелка отново https://prntscr.com/o9gs2d и спрея е успял да накисне и разложи мръсотията чак по-късно. Сега почти не се усеща преминаването от бензин на газ, което за момента отлага разглобяването на дросела. Не съм се отказал - в един по късен момент ще го направя задължително. Още веднъж използвам случая да благодаря на Бранко за ценния съвет.
  24. 0 точки
    Всички си разказват опита със зарядно, аз ще си разкажа моя без. Колата си няма гараж, сутрин, вечер палене и посред зима, офиса на 4км. Градски возения не липсват. Нито съм давал 30-50-80-110 лв за зарядно, нито съм имал желание да си разхождам батерийката по тротоарите и да я водя вкъщи. Пенсионира се. Преди месец, точно на "рождения ден" на колата, странно съвпадение. 8-ия рожден ден. Не беше Юса или нещо подобно дето се монтирало на хондите, възможно е някой в бултракото да се е обзавел с фабрична хубава батерийка за моя сметка. На мен ми продадоха возилото с някаква варта, нито силвър нито блу нито блек, доста безименна, 45АЧ. Взех си нова варта, силвър за 130лв. Предвид цената й ми липсва мотивация да си напазарувам зарядно и да я разхождам нагоре-надолу.
  25. 0 точки
  26. 0 точки
  27. 0 точки
    Най-добрия вариянт е да се махне газта и да се кара на бензин и така ще има минимални проблеми, ако не караш много км и не си такси си е супер. А газаджиите в бг уви не са на ниво, то може и да има ама са един на миллион така че..
  28. 0 точки
    Зарядното е автоматично,влязло е в режим на поддръжка. Оригиналните на Хонда не са си нисък стартов ток.Нашите тук за европейския пазар са с смешно нисък стартов ток започващ от 330ССА Товарната вилка е хубаво нещо,но примерно може да съкрати или направо приключи живота на тръгнал акумулатор който може да изкара още 6 месеца,не всеки я има. Има съвременни уреди показващи състоянието на батерията. Това за плътността на електролита е хубав тест не всеки може да го направи. Има една малка подробност казвал съм я. Японските акумулатори се изпитват по стандарт С5 това е стандарт за тягова батерия. Европейските акумулатори за вграждане в леки автомобили не изискват този стандарт,или по просто казано японски 45ah няма нищо общо с такъв за европейския пазар. На въпроса за доливането с дестилирана вода на акумулаторите е хубаво нещо,да въпреки че са затворени и необслужваеми те пак изпаряват електролит. Но все пак никой не иска да направи батерия която да издържи 15 години.
  29. 0 точки
    Е, а за мен е голяма глупост да бъркаш в картера със спринцовки, ама...аз съм толерантен човек, по принцип...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...