Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.09.2020 in all areas
-
6 точкиМаслото няма проблем от гледна точка на замърсяването и дисперсията. Режимът е бил лек, а и газта си казва думата. Дори натрупванията в краевата зона (пръстена около ядрото) са все още фини. Тук-там се забелязват окрупнени (слепени) парченца мърсотия в зоната на дифузия, но нищо сериозно. Ето обработена по малко по-особен начин (не с "пила") снимка. Не се вкопчвайте в наситеността на цветовете, а гледайте фрагментите с един и същ цвят - целта е да видите тяхното разположение и големина. После сравнете с оригиналната снимка и забележете тяхната реална цветова наситеност, която показва степента на замърсяването - тя е сравнително бледа = нямаме проблем и тежки замърсявания. Това ще се вижда още по-добре на оригинала, който лежи пред @vespa: Тук по-скоро следва да се отбележи факта, че маслото е престояло доста време в мотора - година и половина. По маслените форуми могат да се намерят редица теми по въпроса, свързани с питания дали в подобен случай - "малко" километри и много време престой на маслото в мотора (визирам повече от обикновено указваната от производителя 1-на година), то трябва да се смени. Категоричен (ясен и обоснован) отговор няма (поне аз не съм срещал). Аз лично бих сменил маслото. То е преполовило пътя си с тези 6000 км + престоят е оказал "някакво" допълнително негативно влияние.
-
4 точкиСъвсем наскоро от общите поръчки от Ато24 си купих филтър на Амсойл, по-специално Еа 15 К20. Веднъж вече бях ползвал такъв - закупен от местния (за България) дилър, и се бях настроил какво да очаквам, а именно: Но... останах много приятно изненадан от новата покупка. Ето го филтърът, закупен от Ато24: В резюме: 1. Еднакъв външен вид на тялото на филтъра; 2. Различна базова плоча с различен брой отвори - само 5 при новия филтър; 3. Еднаква правоъгълна уплътнителна гарнитура; 4. Еднакъв на вид и усещане (по-спомен) оранжев противодренажен клапан; 5. Различна метална сърцевина (ядро), около която е позициониран филтриращия елемент - този от Ато24 е много по-добре изпълнен - с много повече и по-качествено пробити отвори; 6. Байпас клапан - най-голямата изненада! Пластмасов при стария и метален при новия от Ато24. Изработката се вижда от снимките. Не зная точно какъв извод да си направя. Може би в рамките на 1-на година Амсойл са променили доста дизайна на този филтър или... май е по-добре да спра до тук, че другата хипотеза не ми е приятна. Живи и здрави... ще видим новата придобивка от Ато24 и разфасована (както повелява традицията), но след като бъде употребена . П.С. Ето едно видео от 06.2019, където може да се види филтъра от Ато24 разрязан (с металния байпас клапан) - КЛИК
-
3 точкиМного ми е интересно какъв му е TBN-а в момента. Качеството на основното изображение и последващата му обработка може да са прикрили важна информация... Така предоставените данни показват все още работоспособно масло, но трябва да се има "едно на ум". Може би това е имал предвид и Майстора. Плюс, че двигателят е престоял дълго време без да работи, преди наливането на това масло. Може да има разтворени в маслото частички ръжда, клеясали и други нещица от престоя. Филтърът е обрал каквото може, но е редно това да се изхвърли с него и маслото.
-
2 точкиБлагодаря ти Дани, и според мен това е имал в предвид майстора. Но маслото изглежда доста чисто. По повърхността на главата има лаково покритие както при теб. Цецо беше качил снимки на неговата, едно към едно с моята. Смятам да врътна още 1000км и го сменям пак със същото Пп Да отбележа, че майстора е Ванката
-
2 точкиПоставих външен клапан, както бях планувал. След цяла нощ престой имаше вакуум за 3 натискания на педала. 🥳 Забелязах дори, че в движение педала на спирачката стана осезаемо по-твърд. Сега само с леко натискане кове. Не очаквах клапана са дава отражение на спирачното усилие. Ще покарам една седмица и ако продължи да се държи така ще поръчам нов маркуч-клапан. Само ме притеснява колко ли ще изкара това оригиналното миниатюрно клапанче с хилава пружинка, което е показал колегата по-горе. Жалко, че няма вече официален сервиз във Варна, щях да отида да го сменя там, за да има някаква гаранция.
-
2 точкиВ момента направих това - AdBlock е задържан само за сайта. Малък жест, но е по добре от нищо. Коригирах да е всеки път.
-
2 точкиАкорд к20а6, сменен двигател на 114х мили на 16.07.2020. Масло Yacco lube gdi 5w30, изминати 6000км 95% извън градско със скорост 100 до 120км. Гориво 550л газ и 30л бензин. Двигател почистен прилежно от майстора за несливайния остатък предполагам че нещо е изтекло.Двигателя не е пален през последната година и половина. Изразходвано масло 500мл. забелязах го след първите 4000км. Нямам възможност за сканиране, снимката е на една и съща капка на различна светлина. Моля за коментар защото майстора (познат е на всички тук 😀 каза да не го карам повече от 6000км. а пък аз искам още и още. Благодаря предварително на всички.
-
2 точкиПроверете транзистора който регулира оборотите на вентилатора. Монтиран е в краката на пасжера.С два винта е хванат са стената между салона и двигателния отсек.Радиатора му се охлажда от въздуха влизащ във въздуховода на колата. Honda 79330-SDA-A01 Power Transistor. Това е чарка. ако не работи и вентилатора няма да работи. В него има вграден термо бушон. Разглобява се и може да се отремонтира. При мен проблема беше в този термобушон и ремонта ми излезе 20 ст. а нов във амазон е бая пари.
-
1 точкаПърви ден,на писта "Дракон" Калояново. Имах удоволствието да бъда,"ко-пилот" 🙂в болида на Фена, за няколко обиколки на писта "Дракон"! Чувството е уникално Като за първи път в спортен автомобил,се насладих на истинска V-TEC фиеста,от звук и тяга,в комбинация от висш пилотаж на Фена! Имаше и щета,по предна дясна,но веднага беше подменена! И най важното, нямаше следи от адреналин по седалка,след финала! Истински ти благодаря адаш,жив и здрав бъди!
-
1 точка
-
1 точкаЦени, начин за контакт?
-
1 точкаТоя от ато24, като му гледам цедката, ми идва на ум нещо за "two stage filtration". Много ми хареса и байпаса. Не ми хареса изпълнението от само 5 входящи отвора. Малко са ми. А целофан нямаше ли тоя филтър?
-
1 точкаАко не забравя ще помоля като сменям филтъра да ми го оставят стария. Ще купувам скоро пак та и новият ще снимам та да видим.
-
1 точкаТези рекламни картинки не отговарят точно на никой от двата филтри, които съм снимал. Загледай се по-добре и ще видиш, че базовите им плочи са различни, а на втория (на втората снимка) са различни както вътрешното метално ядро, така и байпас клапана. Виж клипа - там този от Ато24 е показан много добре.
-
1 точкаДнес посетих газаджията и му обясних ситуацията, направи корекции по картата и включи адаптацията, която до момента се оказа, че е била изключена. Разбрахме се да покарам така и ако пак има проблем да му оставя колата, за да може той да я покара с тази скорост и круиз контрол и в реално време да промени картата само за нужните обороти - т.е. при 140 км/ч ~3400 оборота в минута. Автоматичното търкане на грешки е изключено. Относно ограничението на скоростта - да, толкова е и по-принцип не съм от хората, които шофират с над позволената скорост, но докато изпреварваш няколко МПС-та и зад теб се появи някой, който кара с много над позволената скорост и ти присветка постянно се налага да ускориш и превишиш скоростта, за да освободиш пътя с цел да избегнеш ненужни разправии и/или създаването на по-рискови ситуации, като например изпреварване в авариината лента и т.н.
-
1 точка
-
1 точкаМонтирах и аз подобна мултимедия, работеше климатроника без проблеми....ама за кратко, няколко дена. После се прецака както го описа, странен звук и изпуши, отидох до един сервиз тук във Варна и ми обясниха, че има някакъв “умен датчик” който не сработва от тази мултимедия и има байпас клапан през който изхвърля фреон, което е и добре, защото иначе компресора ще се прецака. Върнах оригиналната навигация, напълниха ми фреона и всичко е тип топ!
-
1 точкаavc_SABATON - The Attack of the Dead Men (Official Lyric Video).mp4
-
1 точка😂 Значи да се игнорира втората част от поста ми. Маслото си е ОК от гледна точка на дисперсия и натрупани замърсявания. Ако няма някоя друга скрита причина, която се знае само от майстора, то може да продължиш да го експлоатираш.
-
1 точкаТо това дето не се виждаше не ме интересува особенно. Интрерсуваше ме, защо да "нямам право" да видя нещо елементарно и не особенно секрето. А то за какво било - да се чувства виновен потрбителя за "недодялания" форум. В друг форум не съм виждал такова нещо. Приемете това като градивна критика - все пак темата е точно за това! P.S. От ДАНС не могат да отменят нареждане на КГБ, вервай ми...
-
1 точкаМоята е настроена на 30 градуса и доста често това лято като я запаля веднага минава на ГАЗ, БЕЗ да има нищо различно от зимните или есенните дни. Даже и не знаех, че е възможно да има колебания или различия в работата когато веднага се прехвърля на газ. Както и да е. Честито на колегата за колицата и за газовото! Аз лично видях днес колата на живо и много ми допадна! Както казах и в друга тема: Много безаварийни километри!
-
1 точкаРъчната се настройва за 5 минути през отвор на барабана покрит с гумена тапа.Нужна е само права отвертка и да свалиш гумата.Има клипчета в тубата да се ориентираш.Дават я при блокиране на гумата да се върнат 8 зъба,аз връщам 2-3 и държи перфектно.
-
1 точкаВади 2000лв. ще смениш и маховика,тампоните на моста и може да рециклираш рейката.После там няма да има нищо за пипане,а ще спестиш доста от труд.Сигурно ще останат за една хубава маса за свършената работа.
-
1 точкаНе е маховик. Той се разбива, в следствие на което има вибрации шум. И все пак като се прави по-добре да е комплект с маховика.
-
1 точка
-
1 точкаХората, които съсипаха България през последните 30 годни (някои от тях вече не са между живите и не са в списъка). Много от тях са тръгнали от небезизвестните застрахователни компании от 90-те - ВИС-2 и СИК, а сега ТИЙМ. "Според докладите на ЦРУ и посолството на САЩ криминалният контингет и държавата са се сляли в една уникална за европейският съюз симбиоза, характерна за страните от третия свят, но не и за една развита европейска държава." http://nikidichev.blog.bg/novini/2012/11/13/cru-eto-gi-kriminalno-zabogatelite-milioneri-na-bylgariia.1019956?reply=4237694&fbclid=IwAR01kcq3_PR57dlRMY_Nfg4bh1ZELQGYS9A4A1QvKv-NGbs2VWRdcauzz5I
-
0 точкиБлагодаря за което! Само да кажа, че нямаме контрол каква реклама се показва, без лоши чувства ако изскочи реклама за ново БМВ.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00