Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.07.2020 in Мнения

  1. 3 точки
    Здравейте, След още 500 км. предимно из центъра на София и 200 км. извънградско 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 156783 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3132 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 30/70; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация –16.08.2019 – 16.07.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 350 л. Rompetrol, Kruiz, Shell, Eko, Avia, Gazprom; 11) Kтм = (350л./ 4.0 л.) =87,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (3 мин след гасене) и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина. Според мен бива още, но нека гурутата тук да се изкажат. LM_15_08_2019 - 16_07_2020.pdf
  2. 2 точки
    Колеги, парите са получени, маслата са поръчани!
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Ако е само за чека, един ЕЛМ блутут е предостатъчен. Няма нужда от кабели, лаптопи.
  5. 2 точки
    Масло с вискозитет 5w30 има по-малко модификатори в него за постигане на вискозитета и е по-устойчиво от едно 0w20 с доста такива.
  6. 2 точки
  7. 2 точки
    И тия хора не могат ли да огледат колата, не мога да разбера, що за майстори, било то само на климатици са тва, и чета ли чета цял куп подобни, пък и ги препоръчват, що за нещо е тва!? Има вариант за запушване, било то от радиатор, ако си свалял магаре може да има прещипан маркуч, ама разбери, няма как да се помогне без да се види от някого, без да се тества, без да се разглабят дори някви неща, заведи я при правилните хора, току виж диагнозата се промени, което е напълно възможно, но ако не се отстрани, значи и тия не са били правилните.
  8. 1 точка
    Провери количеството, което излиза предварително. На Европейския Акорд е около 3л, но може и малко над 3 да излязат при опресняване.
  9. 1 точка
    Тук май бяхме спорили дали нещо влияе на поведението на двумасовия маховик на дизела. Ами оказва се, че абсолютно всичко влияе. Вчера се включих в едно онлайн обучение. За доста нови работи ми се отвориха очите. Приятно гледане.
  10. 1 точка
    Сега всичко беше правено в мое присъствие. Не знам какво рекламира; GI AUTOFREN e мястото
  11. 1 точка
    @CARPERA Това с модификаторите на вискозитета е относително. Зависи от маслото, серията, спецификациите, производителя и т.н. Трябва да се гледа какво се купува в случая. Амсойлът ще му свърши чудесна работа, но има и по-евтини варианти.
  12. 1 точка
    Взимай го, след това, което видях на пробата си точно за това масло.
  13. 1 точка
    Колега Power_Of_Dreams_84, колко смени направи на хидравличната течност преди да пристъпиш към смяна на помпата? Трябва да смениш цялата хидравлична течност, а не само това, което е в казанчето. Процедурата трябва да се повтори няколко пъти докато течността не стане напълно бистра. Хидравличната течност по принцип е бистра като вода. След като направиш това и ако проблемът с по-голямото усилие остане тогава може да пристъпиш към следващите стъпки, които включват различни други проверки описани в ръководството - ако не съм ти го изпратил мога да ти го изпратя
  14. 1 точка
    Колата е Bitter, немско производство. И по-новия модел:
  15. 1 точка
    Изкопирването на чужда опаковка с цел подвеждане е подсъдимо, със или без неочевидно "FOR". Въпросът е, че това за мен е симптом на по-голям проблем. Вероятно марките, които продават имитации, знаят, че клиентите им са хора, които не обръщат внимание на детайлите и гонят основно ниска цена. Какъв е стимулът да спазват спецификации? Никакъв. Това масло не е синтетично (макар да пише синтетично). Това масло не покрива GF-5, макар да твърди, че го покрива. И накратко - това масло не изглежда да е правено за Honda, макар че пише, че е "за Honda".
  16. 1 точка
    Колега е с бензинов мотор Бъркаш дизеловия мотор с бензиновия и техните капки и какво се наблюдава. Както и маслената им система. За жалост да и аз мисля че да моя мотор с 3.7л масло е малко. Ако е същата капката след като видим новата проба на колегата, това масло е за боклука вече.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    От началото на юли вече притежавам коментирания автомобил - 1.5 CVT, седан, ELEGANCE. Не е фейслифт - все още го няма в България фейса, нищо че в сайта присъства. Взех го на добра цена - последни бройки на склад . Засега съм доволен, ще споделям всичко, което ми прави по-особено впечатление. Вече има навъртени 400 км. Да, маслото мирише на бензин, но нивото му не се е покачило. Конкретният автомобил е произведен през декември 2018. Допълнително взех по-скъпите текстилни стелки, леген за багажника и секретни гайки. От Англия поръчах резервна гума - благодаря на колегата tedynaidenov за линка и за отзивчивостта като цяло, както и благодаря на останалите колеги - участници в темата. Гумата я поръчах днес и я очаквам. Искам да подчертая, че няма да съм главен ползвател на автомобила, а по-скоро ще отговарям за поддръжката му и ще го карам от време на време.
  19. 1 точка
    1.6 се появява в зората на сивик трета генерация като ZC , малко по късно пораства" като D16A1 в интегра и все още си е двувалка . Реално за мен тоя мотор още тогава е мислен много , много добре направена и дишаща глава , големи портове и клапани .Старата школа . По късно се появява в рекс 2 , кончерто , сивик 4та и (ровер- докъм 95-8 година ) , вече като д16з5/а8 и а9 . Като а9 е без ламбда сонда с 4-2-1 изпускател и тн . Има разлики в дросела и всмукателя на зц и д16 но концепцията е запазена като съм чел че за азия а9 е над 136 коня но не знам дали е така . Единствения недостатък е роудстроука на тоя мотор ( както и всички д16) и според мен от хонда го заместват с б16 за по нататъчно развитие на този работен обем. ZC има много редки варианти в интегра дц2 и там е едновалка с два карба . Това като го видях бях на пауза поне 5 минути преди години .В 4та сивик влизат в употреба д16з2 и производните му . Концепцията е запазена 75мм бутало и тн . но вече е 114 коня пак пълна инжекция но 1 разпределителен вал OBD0 . В 5та генерация и на горе вече почват многото разновидности като в 5та вече се появява д16з6 едноваловия витек (P28) 125 коня . Код на главата П28 , ECU p28 така почитано в тунинг средите ( не че няма аналози ) и вече OBD1 . to be continued.......
  20. 1 точка
    Вчера сменяйки филтрите реших и аз да пусна капка/и от маслото, което утре ще бъде сменено: 1) Автомобил – Honda Civic 1.6 i-DTEC, 2013г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP 0W-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 78 263км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 16 503 км; 1 500км спонтанно в последния уикенд. 6) Цикъл (магистрала/извънградско/градско) – 10/80/10; 7) Средна скорост - около 68 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 18.12.2017 -13.07.2018; 9) Моточасове – 270; в това число и 2ч в Хамбург за 2-3км. и 150-180-200км/ч гонене на полет. 10) Изразходвано гориво - 726л немски и датски дизел (266л Shell V-Power Diesel, 222л No-name нормален (мисля, че купуват от Total), останалото нормален от Shell и Esso) 11) Kтм = (726 л./ 4.7 л.) = 154; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 22 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,7 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Не се наблюдава спад на маслото. 15) Други – предходнo маслo: Q8 5W-30.; всички системи работят (ДПФ, ЕГР..); нормално каране 100км/ч извънградско (95км/ч съгласно ГПС); малко градско; магистрали (главно уикендите) - 120-140 км/ч, веднъж пълнене на километража (204км/ч), голяма част от километрите са с двама човека (аз+колега) до работа и назад - около 70км в посока 16) Капката е скенирана с Canon MG3550 на 600 dpi. Малко се изложих с разстоянието между капките, но ми е за първи път. Ако може някой да изреже единичната капка и да я обработи
  21. 0 точки
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Срещат се двама приятели но единият е с насинено око. -Какво е станала с теб,защо си така насинен? -Ми какво да ти кажа.Нали знаеш,че по някое време привечер,към 01/02 часа имам навика да звъня на непознат номер и да питам -познай кой се обажда. -Е да де,да и какво от това? -Ми как какво,един позна.
  24. 0 точки
    Мъж се събужда след запой. Търси си палтото, но не може да го открие. Мислил, мислил къде може да го е забравил и се сетил, че може да е там, където е запивал вечерта. Отишъл, позвънил на вратата. Отворила му домакинята. - С какво мога да ви помогна? - Извинявайте много, но вчера бях тук на купон и си забравих палтото... - Вчера много хора бяха тук. Кажете ми някаква мебел от вкъщи, за да се убедя, че наистина сте били тук. - Ами... имате златна тоалетна чиния - казал мъжът. - Пешо! - провикнала се жената. - Ела да видиш кой ти е пикал в тромбона.
  25. -1 точки
    При положение че на бензин стойностите бягат нагоре,ти сам си отговори кои да направиш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...