Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.06.2020 in all areas

  1. 3 точки
    И като подариш колата на баща си с изгаснал (надявам се) чек му оставяш четиво за черни дни (ако светне).
  2. 2 точки
    HONDA NSX 1991 ? Колебания за BMW M1.
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Това може да го прави само шарнир или лагера на макферсона.
  5. 1 точка
    Пак марка с традиции. 😀 http://www.balkancar.org/index.php/bg/products-3/platform-trucks-3
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Аз вече преполовявам почивката. Много препятствия с резервациите, но има светлина в тунела. До тук нещата са добре, о. Наксос. Пловдив-Атина 10-11часа и после фери почти 5ч. Ако някой му предстои подобно, мога да дам жокери. Всичко работи на 25% капацитет от преди пандемията. От 6 ферибота на ден в тази посока, сега са само 2. Голяма час въобще не работят. Всичко е почти празно, което има и своя чар, но и доста доза тъга!
  8. 1 точка
    Аз не разбрах, когато светна "чек-а" колата влезе ли в авариен режим? Ако не - пАли и трЪгай! Най-вероятно майсторите са прави, било е нещо дребно. Може и да е от горивната смес - застояло гориво, или от това, че не е карана. На Змията бобът май това предрече - ламбда сонда. Не ти разбирам езика, но предполагам са ти дали добавка за почистване на горивната система.
  9. 1 точка
    Аз така доста време карах, така че спокойно можеш да се прибереш до България
  10. 1 точка
    Е сега Фърлих един бОб(египедски), това е само втората ламбда.
  11. 1 точка
    На мен ми правеше проблем в момента на прехвърляне от газ на бензин докато позагрее на празен ход една идея прекъсваше. Мислех си, че някоя газова дюза е заминала, докато не я прехвърлих и на бензин, и там го правеше, но по-слабо се усещаше. Свещите бяха на 30к ngk френски обикновени. От 3 дена съм с други, които смених, иридиеви пак ngk, нямам никакви проблеми, прекъсването изчезна.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Тя дилемата наистина не е малка при теб но пък ти не казваш почти нищо за какво ги ползваш колите. Ако си на къща, не бих продал нищо. Има няколко причини и една от тях е, че ако сте 4 души в семейството и едната кола се нуждае от ремонт, как се оправяте с 1-та останала кола? Да не казвам голяма дума но на къща са си нужни 3 превозни средстава за 2ма възрастни а да не говорим ако децата са големи и шофират. Ако сте в апартамент обаче е различно. Имате най-вероятно удобен транспорт и рядко карате колите. Тогава бих махнал Сивик 6-та ( харесвам го много НО ), ще се обоснова. Освен естетиката на жената, колата е на 100 години, не е комфортна, не е въобще сейфти и ако случайно някой състезател те удари, няма никакви системи за сигурност които да те предпазят, на краш тестовете се сгъва като вестник докато Сивик 8 е с 5 звезди.В крайна сметка най-важното нещо на този свят е да си здрав ти и всички около теб. Та, замисли се от какво точно имате нужда според начина на живот
  14. 1 точка
    Здравей, супер е количката, само вземи някой, който разбира от коли, за да я огледа и ако всичко изглежда наред, в някой сервиза за обстоен технически преглед.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    А какво искаш? Да се регистрира, да направил 220 мнения или 6 месеца престой във форума и тогава да ни предупреди? Няма сензация, човекът просто иска да сподели полезна информация. Аз смятам, че трябва да сме благодарни, но явно само аз.
  17. 1 точка
    Смяна на масло с филтър, смяна на цедките на vtec и vtc , реглаж на клапани , даваш газ и после пишеш пак как е. Хубаво е да се направят една две смени на маслото на по 2000 километра. А продавачът,дето ти я е продал, да го ду*а!
  18. 1 точка
    Ето това исках да чуя,ако съм те разбрал правилно,при пълно казанче и ти напълниш радиатора пак го изхвърля в казанчето без да го върне. Според мен си за смяна на гарнитура глава,съвет вземи си оригинална. Подготви се да е ремонта при човек разбиращ от това,който може да оцени и да прецени дали блока също е наред. Ако това не се направи и по блока има наранявания и неравности,защото той не се сваля за шлайф ще се наложи след време пак да отваряш. Ако се сваля и блока там вече се прави цялостен ремонт,каито включва и сегментите. Ако взимаш глава,то трябва да я вземе от майстор за да се оцени тя в какво състояние е. Като си ремонтираш твоята така знаеш в какво състояние е. Леглата може да смениш само на изпускателните то там е жегата и там клапаните се вкопават,ако има такива и при всмукателните то много е изтървана такава глава. Все пак ново легло от специална сплав не е малко пари.
  19. 1 точка
    Здравейте отново. При мен проблема се реши, но не сам. След оглед се оказа, че втората сoнда на катализатора е ударена. 2 от кабелчетата се държаха на косъм. https://goo.gl/photos/BDdsciMcZoq3KbTN6 След размръдане едното се скъса, остана само на изолацията. Светна грешка P0136 - O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2). В БГ цената нещо не ми хареса много, продават универсални с наснаждане и тн. Сносна, която ми допада започва от 250лв. За оригинална не смея да кажа... Реших и рисувах едни 50лв и поръчах ето тази. http://www.ebay.com/itm/121783512897?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT На самата сонда пише BOSCH - F00H L00 309 - 2101633 12V 982, а на оригиналната NTK OHR 618-H2. С малко по-специфична доставка, цялата смяна ми излезна 56лв и 3 седмици чакане. Най-накрая загасна тоя чек. На фейслифтовите е супер дразнещ!
  20. 1 точка
    Нещо, като ъпдейт на моя случай. ... както беше казал ZERO, тази грешка се появява и при премахнат катализатор и за мен това е причината да свети чека - не че го няма, просто има по голяма пропускливост отколкото трябва и понякога сондата се обажда да ми напомни да си сложа нов. Това ми съмнение получи подкрепа и когато пролетта по някакво стечение на обстоятелствата попаднах на ГТП в МЕИ София. Там явно са много стриктни и за малко да не ме пуснат, понеже едва успях да издържа теста за изгорели газове, трябваше много добре да загрее за да вляза на косъм в нормата. Отделно в от както се стопли времето не ми дава тази грешка, което също има логика в горния контекст.
  21. 1 точка
    Никакъв мечтател не съм бе ''разбирачи''. Но дай да не навлизаме там. Точно на 6-а генерация хонда има само едно слабо място на охладителната система и това е скобата на долния маркуч на радиатора,с времето изгнива,цепи се от едната страна и почва да си изпуска малко по малко. Между другото ''разбирачи'' точно тази хонда няма разширителен съд а само ПРЕЛИВНИК. Ама то пък всъщност откъде да знаете какво е разширителен съд... И да,черно на бяло в книгата за експлоатация на модела която ми е пред очите в момента,пише,че е напълно нормално стрелката да се вдигне до 3/4 приблизително на скалата когато се изкачва баир в лятно време,или се тегли нещо. Те японците са го писали-не аз. Въпроса е дали е гарнитура. Дотук никой от вас не и каза как най-лесно да разбере дали е духнала гарнитурата към цилиндър и дали вкарва компресия в охладителната система! Много просто,след като колата си я покарала около 20 километра да речем и си е направила охладителната система работното налягане от 1.1 бара,гасиш колата,изчакваш да изстине мотора ИЗЦЯЛО и тогава,най-добре на сутринта,отвърташ капачката на радиатора и се ослушваш за изсъскване. Изправната охладителна система не задържа допълнително налягане в себе си,след свиването на охладителната течност в следствие на падналата и температура. Теста с мехурчетата в радиатора също не е 100 процента показателен,даже и ще ви кажа защо,при лек теч на входящото маркуче към охладителната матрица в купето се получава частично засмукване на въздух поради посоката на въртене на охладителната течност. Така,че всичко трябва да се провери щателно. За в бъдеще коментари за техническата грамотност на някой който не познавате лично,при положение,че нямате 5 години следване в чуждестранен колеж специалност автомобили,може и да не давате!
  22. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...