Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.01.2020 in Мнения

  1. 5 точки
    Аз пък съм категорично против превозни средства, с десен волан да се движат по пътищата в България! Ако някой англичанин отива на екскурзия в Гърция, или Турция. Да! Но да е с разрешително да премине страната за определено кратко време и задължително да не кара през тъмната част от денонощитето! Опасността за ПТП е голяма и не трябва да се прави компромис с такива! Още, че и фаровете им светят наляво и заслепяват насрещно движещите се автомобили тук! Това съвсем не са маловажни неща и съм категорично против да се движат тук! А също и МПС-та с червени мигачи! За тях си има и закон! Но гледам тук-там "американки" се движат, и не мога да разбера в първия момент, стопове ли натискат, повреда в светлините ли имат и т.н. И как, и кой ги е регистрирал...?!
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Ванка! Честит рожден ден! Все така отзивчив и в помощ на хората, нуждаещи се от помощта ти! Жив и здрав!
  4. 1 точка
    @Hit the Lights Бултрако могат, но не искат да кажат сервизната история. Или по-скоро не им е разрешено. Постави се на тяхно място, обажда се някой си по телефона и иска информация. Да допуснем, че му я дадат. След това може да се появи собственика на колата и да ги държи отговорни за действията им. А по въпроса: Както е писал @Angelov_88 обажда се човек в сервиза където последно е обслужена колата и казва че я е закупил, но не знае дали трябва да я обслужи веднага. Ако може да му кажат кога и на колко километра са я обслужвали последно. Дори за да са по-разговорливи може да вметне, че смята за напред и той също да я обслужва при тях. Разбира се ти е нужен човек с добър "швейцарски", един от четирите говорими там езици. И е желателно да се обади от тамошен номер, за да е по-достоверно. Тази схема е пробвана в Италия и свърши много добра работа.
  5. 1 точка
    Здравей, 1. Искаш снимка на сервизна книжка от продавача и се обаждаш до мястото от печата. 2. Обаждаш се до местния дилар на марката, виж в къде се намира колата и продавача. 2. Обаждаш се до друг дилър и се молиш да ти даде инфо. Аз се обаждах до този от печата в сержизната книжка, но помолих колега Французин който е родом от градче близо до швейцарската граница за да им говори с местен диалект и си казаха всичко Пиши ако имаш затруднения ще се опитам да помагам Поздрави и успех
  6. 1 точка
    Аз такова не бих карал, но нямам против хората на които им се е наложило. Просто не разбирам тези които умишлено си го причиняват, заради пари или още по-маловажни неща. Те си знаят страничните ефекти и внимават, но си е напрежение, което може би не съзнават. За нас околните е стряскащо като потърсиш с поглед водача на колата и не откриеш никого на предна лява седалка, или пък да има някой и той да се занимава с "неприсъща" за обичайното му място дейност. Срещал съм и спящи и веднъж моите спътници се стреснаха, но ги успокоих че кара онзи дето се качва в колата от тротоара.
  7. 1 точка
    Това горното над мен изобщо не е вярно. Преди две три години пътувах по работа от Плевен до Червен бряг по пътя настигнах колона,пред мен беше една Ксара с десен волан но български номер.Тръгнах да го изпреварвам и в момента на изравняване с него и той реши да изпреварва.Ако не бях захапал шанеца на насрещното и да набия спирачки щеше да ни убие (бяхме трима в купето), колегата с Ксарата изобщо не ни видя.Явно всичко на тези коли им е на обратно.По реакциите му после стигнах до извод,че и той много се уплаши. Да се кара кола с десен волан и да си свиркаш за сметка на здравето на някое семейство, така не.
  8. 1 точка
    Както има закони за мигачите ,така има и закони при регистрация фаровете да са фред.След това кои кви си е сложил е негов дерт.Както и ксенон на рефлекторен фар,пак е кофти но карат хората.А колко е опасно с десен волан незнам,досега по телевизията една катастрофа не са давали причинена заради десен волан,а заради не съобразена скорост всяка вечер.Аз карам от 3-4 г. десен волан не ми пречи.Нито извън града нито градско.До свикване е.Още повече че като се качиш на десняк си нащрек и караш внимагелно.И незная защо има хора против това нещо като не са пряко засегнати от това.Колата пред вас или зад вас като кара по-правилата и не ви застрашава,има ли значение къде е волана или къде са педалите.Просто не е дал 12000-15000 за дизел а 6000 за бензин и си кара и си свирка
  9. 1 точка
    Малко е стара темата, но да вметна набързо. От няколко години живея в Англия. Закарах си един CLS с десняк в БГ. Карам си го без никакъв проблем. Просто си има трикове, които да ползваш, когато караш десняк в БГ. Например, не се залепяй зад бус или камион. Оставяй си повече разстояние. Ако сте колона и кола пред теб тръгне да изпреварва, това означава, че поне можеш да се покажеш и да видиш ситуацията напред каква е. Трудно се свиква, но ако си добър зад волана, няма да имаш проблеми. Освен това, обръщането не е толкова скъпо. Аз мисля да си го направя сам, та за това се оглеждам за фейсово ЦРВ след 2010-та.
  10. 1 точка
    Успех. Дано намериш твоята кола . На мен младините ми минаха с тоя сивик. За нищо не го давам. След време когато няма да имам нужда от него ще го сложа в някой гараж да почива за 10-20 години.
  11. 1 точка
    Препоръчвам ти Емкомплектсервиз в кв. Павлово http://emk-service.com/bg/avtoserviz-pavlovo
  12. 1 точка
    Аз имах предвид, че 0w-20 за автомобили до 8ген включително и за нас не е препоръчително защото не са в първа младост и също в България е между - 10 и над 30 градуса. Кой както иска да го разбира.
  13. 1 точка
    При мен причината беше мап сензор смяната с нов оправи проблема .
  14. 1 точка
    Да, но на колегата колата е 1999г и може да не е с OBD2. Дори да е с OBD2 на английските Акорди 6 генерация буксата е вляво, но не под волана, а в краката на пасажера.
  15. 1 точка
    При мен пък, когато колата я е напекло тогава се появява този проблем.
  16. 0 точки
    Всяко масло има нужда от детергенти. Преди те бяха предимно на основата на калциеви и съединения и др, които водеха до по-висока "сулфатна пепел" в маслото. Но беше установено, че калциевите съединения предизвикват т.н. LSPI (Low Speed Pre-Ignition), предимно в двигатели с директно впръскване. Новите стандарти за маслата изискват намалена сулфатна пепел, от една страна, и намалено съдържание на калциеви детергенти, за предпазване от LSPI. Ето защо те бяха заменени предимно с магнезий и бор, които четох, че имат и противоизносни свойства. Слагат в някои масла, освен тях, и други "екзотики" като титан и волфрам, предимно като противоизносни присадки. Въпреки, че титанът и волфрам са едни от най-твърдите метали... Как действат и под каква форма са като съединения, не знам...
  17. 0 точки
    Не забравяйте, че вече има GDPR. Някои представителства отказват да дават информация за автомобили на човек различен от собственика на автомобила. Та много е вероятно да не получите желаната информация.
  18. 0 точки
    Секретарка получава съобщение от шефа! - Спешно ми трябва Полов Акт! Отговора веднага: - Невъзможно, поради месечен отчет, мога да оформя Устно или със Задна Дата!
  19. 0 точки
    Новио регламент на НОИ: Кой не доживее до пенция, ще бъде кремиран и ке доработва кат пясъчен часовник!
  20. 0 точки
    Звънях им днес и казаха че не е сменян при мен, вече го поръчаха. Не ми се звъни на тея в Женева, че не шпрехам френски а на английски ни беше трудно да се разберем, най-накрая помолих местен човек да се обади.
  21. 0 точки
    Аз ще ви кажа пак един случай с един топавец с десен волан с английски номер с един бус направо ми влезе в лентата въпреки че му мигах да не го прави, не го освирих да не се насмете още повече. Та аз съм категорично против десния волан по наще пътища колкото и да си мислите че не е проблем. Принципно аз не бих отишъл да карам в англия с нормален волан, затова си мисля че и тия с обратния волан нямат работа тук.
  22. 0 точки
    ^ И, с какво е виновен десния волан, че някакъв неадекватник не е погледнал в огледалата?! Същото можеше да се случи (и се случва), ако колата пред теб е с "нормален" волан. Мога до утре вечер да изреждам опасни ситуации, причинени от идиоти с "нормални" коли. И, като се забранят десняците, по пътищата всичко ще е цветя и рози ли?! ПТП-тата не се причиняват от десния волан, а от малоумникът, който го държи. И не, не си мислете, че подкрепям карането на кола с "обратен" волан в България. Не е работа за всеки. Просто не мисля, че с лека ръка трябва да се анатемосва нещо, което е въпрос на личен избор. Когато този избор е подкрепен със необходимите умения, опит и нагласа, нещата на пътя ще се случват, както трябва. Ааааа, забравих да спомена манталитета. А за английските туристи (причислявам и себе си към тази група), какво ..... ? Само транзит, и със специално разрешение?! Ми дай да ги водим в колона и с полицейски ескорт!!! Един англичанин (и аз, и аз) в непозната, непривична пътна обстановка (десен волан), за разлика от местните бабаити, ще кара с очите на четири, колкото и да е тарикат в Англия, вервайте ми.
  23. 0 точки
    Честито, хонда спряха хегемонията от 18 години на КТМ в Дакар. Брабек кара за 1ви път Дакар, но му се получи доста добре.
  24. 0 точки
    https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L - 1*0.946L ( 1*12,99 ) https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Вид и количество: Honda ATF-Z1 4 L – 1*4L (1*48,95) https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L – 3*0.946L ( 3*13,95) https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 4L - 1*4L (1*45,95) Стойност на поръчката: (1*12,99+1*8,95+3*13,95+1*45,95)*1,9675 = (149,74)*1,9675 = 294,61345 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
  25. 0 точки
    Здравейте; поръчвам: линк:https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество:Petro-Canada Supreme Syntetic 5w-30 1x4L Стойност на поръчката: (1*18,95)*1.9675=38лв. Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - чрез куриер
  26. 0 точки
    Може това да ти помогне Дросела свали накисна го в обезмаслител и го изми, така ли го почисти.
  27. 0 точки
    Здравейте! Включвам се в поръчката с: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 3x1L Стойност на поръчката: (3*4,95 )*1,9675 = 30 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - чрез Куриер
  28. 0 точки
    Двойка от Лом правят се*с а замръзналия Дунав ... След час- той запъхтян: - Веро ма, забий тия нокте у ледо че подминаааме Русе!
  29. 0 точки
    Вече си мисля че за теб са измислили онази поговорка с меродията. Автора на темата има конкретен проблем, с конкретен автомобил за който е подал коректна информация за марка, модел и т.н. и търси мнението на хора, които експлоатират такъв. Не виждам точно ти с твоите общи приказки как помагаш на колегата. Към автора на темата - исках да разсея тая заблуда ,че така си тресял акорда. Писах, че не съм пипал свещи и клапани не защото не трябва да се прави , а че въпреки това нямам вибрации. Дори предполагам, че точно там ти е проблема. Желая успех със задачата и бързо да я вкараш в кондиция.
  30. 0 точки
    Не би ли трябвало когато е на D или R да държи по високи оборит , тогава върти хидротрасформатора .... При мен на N и P държи ниски обороти 750 , а на D и R ги вдига на 850 ...
  31. 0 точки
    https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL Arctic Low SAPS ALS SAE 0W-30 1 x 5 L 1111137 = €57.95* 1 x 1 L 1111137 = €13.95* €13.95 + €57.95 = €71.90 x 1.9675 = 141.46 lv Начин на плащане: БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: лично
  32. 0 точки
    - 5 литра наливна бира моля. - А нещо в което да я налея? - С "нещото" разговаряте.
  33. 0 точки
    Чудесно, благодаря! Избора ми вече е на 100% ясен. Имах интерес и към Opel Meriva. Двоумях се. Зададох същия въпрос за клапаните и в опелския форум и за 4 дена, никой не си направи труда да ми отговори по някакъв начин. Изобщо забелязах, че хорарта там са доста злобни и повече обичат да спорят и да се нападат, вместо да си помагат. Докато тук забелязвам голяма толерантност и човешко отношение. Благодаря! Весели празници на всички!
  34. 0 точки
    Това не са 200, а 600об/мин. Оборотомера започва от 500. п.п. Този път съм много съгласен с последното мнение на CARPERA. edit: Прегледайте и кабелите на свещите. Това с глъхненето при подаване на газ при мен се получаваше при прегорели кабели на свещи (CR-V с В20В и Rover с D16Y3). Прегорелите кабели ще доведат до изгаряне на бобина (която спомена и CARPERA). И никога не пробвай да палиш двг с извадена лула на свещите.
  35. 0 точки
    Това което забелязвам никой не казва какво масло повечето 10w40 като колегата в първата тема на 5000км и под мимимума,на това масло толкова след тези километри караш някаква смесица от изгоряло масло и всичко друго но не и масло,И ЗАПОЧВА ДА СЕ МИСИЛИ КАКЪВ ПО ГОЛЯМ БОКЛУК МАСЛО ДА НАТИКАШ. Темата започва закупих от Италия С ГАЗОВО-тук трябваше и да приключи закупил кола за основен ремонт. Газовата уредба излъгал ви газаджията това е най доброто и хубавото и натикал каквото му диша сака най големите турски боклуци и ви взел 1000лв удушил го на макс и започват темите харчи масло,как няма да харчи като системно я прегрявате тази кола. Маслото е 5w30 и се търси това API SN ILSAC GF-5 API SN тук може да се намери ILSAC GF-5 тук изписват само GF -ПРИ НЯКОИ А ТЯ Е- 1 2 3 4 5 https://lubrifilt.bg/shop/supreme-synthetic/ ЕТО ВИ МАСЛОТО които не иска да го поръча от общите поръчки има го и тук в повечето градове дори в момента е на промоция 40 лв 4л но само в София за другите градове не съм проверявал. Да няма да стане сега взимате хубавото масло и ок всичко заспива като досега сте задръстволи колата си с ментеляците в БГ и 10w40 kм на по 10 хил км няма такова нещо. Гумичките elring, най евтините на пазара не са най удачния вариант
  36. 0 точки
    Ако намериш запазена Stream 2.0 със 156 к.с. ще се родиш - хем е е чистокръвна Японка, хем вози и ускорява като седан но пък с огромен багажник и супер широка . CRV със същия двигател е тромава и е англичанка все пак.... FRV е доста по компактна и с автоматик трудно се намират....но пак чистокръвна Японка! Клапани се проверяват на 30-40 000 като си на газ но нямаш грижи никакви за 100 000 км не ми се е налагало да ги пипам въобще на 2.0 156 к.с. К серията двигател с BRC секуент 24 ГИ без масло за мазане на гърнето и джоба на продавачите Читаво FRV automatic на около 100-150 км ще струва минимум 9-10 000 eвра, за 2007-2008 г. от там надолу според цената и километража ще е над 250 000 :) FRV минимум 1.8 двигател трябва да е , доста е икономична - градско в София 10.1 литра 100 октана. Много удобна и компактна кола, маневрена и широка вътре но за 6 човека София - варна не става. Багажника е достатъчен в никакъв случай не е малък като на Шкода Уети
  37. 0 точки
    Колега ако още не си напазарувал мога да ти дам няколко съвета. Аз преди около година направих ремонт на моя мотор и повечето неща сложих оригинални. Цената с малко се различаваше от тази на афтърмарк частите като за някои неща е дори и по ниска. Part Nom. брой Цена за брой Част Parts 18212SB2961 2 8 Уплътнители на изпускателната система GASKET, EX. PIPE (ISHINO) 16472PH7003 4 15 Уплътнения на дюзите SEAL RING, INJECTOR (OTSUKA) 17105PHK004 1 23 Г-ра всмукателен колектор GASKET, INTAKE MANIFOLD (NIPPON LEAKLESS) 17163PHK000 1 27 Уплътнение на резонатора SEAL RUBBER, RESONATOR 18115P3F003 1 60 Г-ра изпускателен колектор GASKET, EX. MANIFOLD (NIPPON LEAKLESS) 30110PA1732 1 3.50 О-пръстен делко O-RING, 26.4X3.1 (TEC) 12341PR4A00 1 17 Г-ра капак клапани PACKING, CYLINDER HEAD COVER 12342PG6000 4 6 Уплътнения капак клапани около отворите за свещите PACKING B, HEAD COVER 12210PT2004 8 20 Маслообирачи всм. клапани SEAL A, VALVE STEM (NOK) 12211PT2004 8 7 Маслообирачи изп. клапани SEAL B, VALVE STEM (NOK) 12251P8R004 1 111 Г-ра цилиндрова глава GASKET CYLINDER HEAD (NIPPON LEAKLESS) 12513P72003 1 8.50 Тапа на заден разпределителен вал PLUG, CYLINDER HEAD 14400P7J004 1 84 Ангренажен ремък BELT, TIMING (125RU26) (UNITTA) 14510P30003 1 63 Отегач ангренажен ремък TENSIONER COMP., TIMING BELT (KOYO SEIKO) 91203PR4004 2 26 Семерина разпределителен вал (ARAI) 91212PR4A01 1 25.50 Семерина колянов вал (NOK) 11251P30004 1 39 Г-ра картер 19200P75003 1 155 Водна помпа 13011PHK003 4 144 Сегменти Гумички за клапаните ако не искаш пак да сменяш след 20 000 км по-добре оригинални. Скъпи са ама няма общо с боклуците дето продават тук. Оригиналната гарнитура е по евтина от тази на елринг и темп подобни. Оригиналните сегменти са златни, тях не успях да купя взех NRP. Този човек ми даде доста добри цени за някой неща : Мартин 0894484248
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...