Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.10.2019 in all areas
-
2 точкиПросто свалих капаците за достъп до гайките на задните амортисьори и натърках солидно количество вата. Шумът от гумите, се редуцира осезателно. Натъпках вата и в отделението за крика. Пробвайте.
-
2 точкиМоля не пишете глупости че ще ви се смее някой 3-токласник Само по-големия и мощен двигател поддържа висока скорост и му оказва по-малко влияние товара вътре в купето. А масата на автомобила и челното съпротивление Винаги затрудняват двигателя. С това подкрепям колегата над мен.
-
1 точкаСледващата стъпка, ще е вата, зад кората на задната врата.
-
1 точкаЕто ги анализът от oil-club.ru - КЛИК Eдно масло, което определено си заслужава вниманието (според мен) - нестандартен ILSАC GF-5 "API SN Plus + Dexos1 Gen2 Plus" , базирано на качествена III гр. с малко PAO за баланс .
-
1 точкаВъпрос на финанси и размери на кутията е, но щом влиза 63 Ач, ако имаш финансите - слагай пак такъв, че дори и по-голям да е - още по-добре. Сега сигурно ще последват редица изказвания колко е лошо да сложиш по-голям акумулатор, колко много товари алтернатора, как винаги ще стои недозареден и прочее глупости от хора, които нямат понятие от А и Б на оловните акумулатори. Колкото по-малко четеш такива неща, толкова по-добре. Иначе конкретно на въпроса - колегата над мен е показал каквото трябва в линка.
-
1 точка
-
1 точкаМалко се отклонихме. Но има информация в темата, която може да послужи и за бъдещи потенциални купувачи на Акорд 6. Разбира се, че перфектен автомобил няма, но всеки има различни изисквания към колата, моите си пасват с Акорда. Благодаря на всички, които си изказаха впечатленията, помогнахте ми много. И стана раздумка, което пак си е хубаво. За разлика от някои други форуми тук сте много цивилизовани и нямаше грозни думи един срешу друг.
-
1 точкаЗапазих си час в сервиза. Оставям им колата с двата комплекта джанти и да видим какво ще установят като възможности.
-
1 точкаГоворихме какво искам. Стана въпрос, че Сивика возил по-добре от Акорда, което няма как да е вярно. Не искам голяма лимузина, защото не мога да я храня. На предната страница писахме защо искам точно нея.
-
1 точкаЩе губиш, но с финес. И ще губиш комфортно. Ако ти си рейсър има Type R. До сега не сме споменали колко "бяга" Акорда, защото не ни интересува особенно. Ако искам бърза кола ще си взема WRX или Фори Турбо.
-
1 точкаХора, това е невъзможно Моите уважения, но няма как кола с 2ма човека повече да е по-икономична при поддържане на скорост или да се движи с по-голяма максимална скорост (ако някой това имаше предвид). Не искам да навлизаме в тази дискусия, защото е доста офф-топик, но при липса на ускорение (поддържане на скорост) теглото на возилото се взема предвид само в изчисляването на съпротивлението от търкалянето на гумите. Въздушното съпротивление не се променя, очевидно, както и то не е само „челно“ съпротивление, а функция от много компоненти по цялата форма на колата. Сравнението с футболната топка и такава за боулинг е неточно защото там имаме ускорение (промяна на скоростта). При условието, че трябва да поддържаме скорост, тази кола трябва в момента, в който намали скоростта си, да ускори до първоначалната си скорост. В твоя пример, ако пуснеш топките едновременно с еднаква скорост и ги оставиш да забавят ход, колко енергия след това ще изразходиш, за да им върнеш първоначалната скорост?
-
1 точкаСтават да . Просто няма да управлява всички от ключът когато завърташ . С дистанционното ще е ок, но ...... втора употреба = безмислено. Може да си купиш такива които да не работят вече. Или да откажат след месец , два , година. Реално може да я виждаш че работи като и подадеш ток , но като монтираш , да не работи , защото няма сила , което е основният проблем като цяло.
-
0 точки@ogi28b Колега, там е въпроса, че досега по този начин се сверява ше, сама. Но в един определен момент, както при мене така и при доста колеги, не иска да се сверява. Даже когато си настройваш часа на големия дисплей, там става колкото си го настрои, но на малкия не се синхронизира и остава както си е бил.
-
0 точки// офф Стискаме палци някой да не заеме @ceco_civic до тогава
-
0 точкиИ аз получих маслата. Всичко е наред! Благодаря!
-
0 точки
-
0 точкиДобре би било и тук да се споделя. Хвърлил съм око на премиума с 1,5 и вариатор, и до тогава всяко споделено нещо за 10-ката ми е в полезрението, така че - благодарско в аванс на пишещите и притежатели.
-
0 точкиПолучих, всичко е наред. Благодаря Поздрави Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиТо не става ясно какво точно искаш. За добра возия има други луксозни марки... Хонда не е такава!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиИ аз съм забелязъл подобно нещо, че при определени условия като съм с повече хора върви повече и се чудех тая кола да не би да усеща колко съм я натоварил и да вади още мощност от ръкава
-
0 точки
-
0 точкиТоя спор е безсмислен. Ясно е че модела с по-висока маса вози по-комфортно и возията му по-малко се променя като е с 2-ма или с 4-5 човека, и пълен багажник. Просто амплитудата на пълна/празна кола е процентно по-малка, ако тя е 1,5 тона, спрямо 1,1 тона. :) По-тежката кола също по-лесно поддържа висока скорост, а за междуосието и окачването вече е ясно. Ледженда спрямо Акорд 6 вътре също не е много по-широк, но 2 тона кола е с още по-добра возия, така че си търси нещо подходящо за шосе и аутобан. Предимството на Сивика е само градско, че е поносим за кратко и се паркира по-лесно. Нищо лично към Сивикарите - и аз имам. :)
-
0 точкиСивик 1.6 турбо срещу ибиза Фр 180 коня със чип около 220+коня VID_89020731_001913_545.mp4
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00