Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.10.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте, Предстои ми подмяна на лагера на хидравличната помпа, като съм си закупил нов лагер NSK 6203DDUCM - 17X40X12mm. Проблема е, че много рядко при запалване се чува едно потропване все едно от разбит лагер и шума идва точно от хидравличната помпа. Шума е за около 20-30сек и изчезва... По принцип тези лагери заминават на около 170 000км , като моята ги прави след 500км и в тази връзка ще сервизирам помпата. Ако някой иска да знае как става ето инфо: https://h-tune.co.uk/club/guides/power-steering-pump-rebuild.1941/
  2. 3 точки
    Браво, добре си сменил лагера, ама като свали цялата помпа, сети ли се да и смениш трите "О" пръстенчета ? Обикновено спичат и започват да изпускат - а само едно е удобно за смяна, когато помпата е на двигателя.
  3. 2 точки
    @dandilov Като цяло, GTL базовите масла притежават малки преимущества спрямо PAO-то по отношение на съвместимостта им с "гумените" уплътнения на мотора. Това е по думите на хора с пряк опит (дългогодишни блендери). Нещата в реалността обаче са доста сложни и зависят от много фактори, в т.ч. вида уплътнение. Може да хвърлиш едно око на това "DEVELOPMENT OF LUBRICATING OILS AND THEIR INFLUENCE ON THE SEALS" - КЛИК (сваля се директно като .pdf), където има доста интересно инфо за PAO-то (и не само), както и едно кратичко сравнение на въздействието на I, II, III, GTL и PAO върху NBR (Nitrile Butadiene Rubber) еластомери.
  4. 1 точка
    Ravenol SVE от предната страница е точно такова масло... уж А и във всяко масло се слагат добавки борещи слабите му страни.... на ойл.ру пишеха че 3-4% 2ра група напълно неутрализира слабостите на ПАО-маслата - дали е така... анализ на мобила: https://www.oil-club.ru/forum/topic/35128-mobil1-extended-performance-high-mileage-5w-30-api-sn-svezhee/
  5. 1 точка
    На мен от цялото Експо, след тест драйв на почти всички марки, в рамките на 1 седмица, ми харесаха само: 1. Lexus 2. BMW 3. Land Rover Бих си взел Lexus, ако бях 15-тина години по-дърт и ми влизаше в бюджета. BMW бих взел и сега, но не влиза в бюджета Land Rover като Lexus-a, пред двете бих избрал Lexus, но наистина ми хареса возията. Общо взето се замислям да сменя голфа за същия, но GTI. Като кола ми пасва идеално, много съм доволен от него. Също така за парите си предлага 245 коня 2-ка бензин, с автомат и limited slip differential. Не знам колко коли в този клас предлагат това, докато в същото време предлагат добра шумоизолация и комфортна возия. Общо взето ми харесва прогреса. Харесва ми новото, харесват ми новите технологии.
  6. 1 точка
    https://mobiloil.com/en/motor-oils/mobil-1/mobil-1-high-mileage (няма го в ато.де.) Търсиш масло с така наречените "seal conditioners" (превод на български не се сещам в момента...???) . Спичането на сегментите не е добре, обаче на гумените уплътнения си е екстра (запечатват се) - въпрос на сметка спрямо бъдещия ремонт. По мое мнение ефтините масла се представят по-добре в това отношение спрямо скъпите, защото образуват нещо като като "мустак" (точно този , който спича маслообирачите) около уплътненията, който не пропуска масло. Ако искаш да си перфектен по-добре да си ползваш качествено масло и да отваряш мотора на всеки 200 000км примерно или да сменяш компроментирано уплътнение при проблем . С изпичането от ПАО-то не съм съгласен.
  7. 1 точка
    Колеги, привет! Извинявам се, че доста време не съм писал и отговарял, но поради някаква причина изобщо не съм получавал известия, че има отговори в темата. Откъде да започна - както казва колегата qnkomu, системата за управление на цилиндрите VCM (при мен версията е такава, че изключва винаги 3 цилиндъра, около 5-6 сек. след като светне ECO индикацията) е най-голямата тъпотия, която от Хонда са измисляли и се убедих в това лично и по трудния начин по време на семейната ни почивка в Гърция през септември. Там ми светна check engine light-a и след като сканирах за грешки се оказа споменатия от колегата multiple cylinder misfire проблем. Оправи се от само себе си след ден-два каране по-агресивно, но след като се прибрахме в БГ първото нещо бе да си поръчам модул за деактивиране на тази чутовна глупост, която освен споменатите детонации в цилиндрите и износването на скъпите тампони на двигателя, нарушава работата и на трансмисията, а в дългосрочен план скапва хидротрансформатора. През 2013 г. има заведено колективно дело на собственици срещу Хонда във връзка с VCM, което собствениците печелят и въпреки това, продължават и до ден днешен да я вграждат и съм чел за същите проблеми и на модел от 2017 г., което е пълен абсурд. Там логиката им е, че благодарение на нея ги класират в по-благоприятен емисионен клас, но това е за сметка на клиента. След като вече си карам колата винаги на 6 цилиндъра, машината стана друга - скоростната кутия работи много по-плавно и динамиката също се подобри осезаемо. Иначе вече съм се заредил с 5 литра Amsoil Sygnatute Series 5W-20, както и с техен маслен филтър, така че и аз, както колегата qnkomu се доверявам изцяло на американците относно маслата. По принцип, хора, които са си деактивирали VCM докладват, че мотора спира да харчи масло. Някой нагоре попита за сервизните акции. Историята се разви така - писах на owners.honda.com за това, че по автомобила има 2 неизпълнени сервизни акции и бях дал мои контакти. След около седмица получих обаждане по телефона от тях и ми казаха, че ме завеждат с клиентски номер и ще изпратят всички части и инструкции до Хонда България, и че ще мога в последствие да избера удобен сервиз, където да се извърши манипулацията. Минаха около 2 месеца, докато пристигнат нещата и преди 2 седмици ходих до Пловдив да ги оправим. Там им споменах за проблемите с окачването и спирачките, обезвъздушиха ги, прегледаха ходовата част и ми казаха, че ще оправят всичко за има-няма...4-5000 лв. Реглажът направо ми отказаха да го правят, защото си купих гарнитурите за 350 лв. от Щатите, а не за 700 лв. от тях, така че ще търся някой в СЗ, който да ми направи реглажа. На студено се чува едно тракане, а и за този двигател е характерно да натяга изпускателните клапани, което образно казано му пречи да диша нормално, оттам страда от липса на мощност и предполагам влошава разхода. Предполагам, че никога не й е правен, така че това ще е следващото нещо, което ще се прави. По окачването, след Пловдив тук я гледаха още 2 сервиза и в крайна сметка имам за смяна вътрешен кормилен накрайник (възможно е да има отношение към вдървяването на волана при въртене на място), също задни тампони на носачите, предни амортисьори и единия заден, но той търпи отлагане и ще се прави догодина сигурно. Тук никъде, където имам познати и се занимават с части, не могат да ми ги намерят, та всичко ще се поръчва от Щатите и с доставка и митница цифрата ще е около 2000 лв., което си е кофти тръпка, но няма как - 4 години по родните, и особено по софийските "пътища", са си казали тежката дума. Сложих си и чип-тунинг от проверена американска фирма (посочваш модел, година и двигател и го програмират индивидуално), който се връзва през ODB порта и прави газта много по-отзивчива, вдига engine output power с до 35%, но при мен още е в обучителен етап и предстои да усетя пълния ефект, особено след реглажа на клапаните, когато мотора ще започне да издиша правилно. Спирам вече, че стана цял ферман. Явно ще трябва да влизам от време на време, за да проверявам за нови коментари. Поздрави на всички!
  8. 1 точка
    Смяната на ремъка не оправи нещата, смени се и обтегача. Ремъкът остана оригинален, 91 лв. (Слави каза, че неоригиналните имали 7-8 мм по-голяма дължина), обтегач на SNR за 140 лв., 30 лв. за труд, за всичко. Прецених, че няма да давам 350 лв. за оригинален обтегач, тъй като сменения беше такъв и дефектира на 72 к км. (реално, той не може да се счупи, защото пружината в него в 6 мм., но има някаква пластмасова планка, дето се прецаква, от там и започват шумове и ход - по обяснения на Слави, ако го цитирам правилно). Та, тъй. Първи ремонт на баба Хонда за 24к км.
  9. 1 точка
    Разликата не е голяма, а фундаментална - в полза на Акорда.
  10. 1 точка
    А защо си се насочил специално към акорд6 ? Прегледай и сивик6 нямат голяма разлика, вярно малко карах и само градско акордa преди да си купя сивикa при това 2 години по млад акорд, нo дори на мен ми се струва че сивикa вози доста по добре и е малко по широка вътре, а за шума еми чува се но до 100-120 возията е доста приятна.
  11. 1 точка
    Ей тоя сладур (ОЕ 50820 SWCE 01) на R20A изглеждаше "супер" и "нищо му няма" докато не се свали от колата. Скъсаното докато е на колата и мотора го натиска няма никакъв шанс да се види. Усещаха се мааалко повечко вибрации като колата е студена и тръгнеш на задна. Никакви други оплаквания. Сменен с Yamato I54063YMT. Върви с планката. Има и някакви незнайни които са само гумата, но не ми се експериментираше.
  12. 1 точка
    Двигателя е с директно впръскване,но може да се газифицира. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
  13. 1 точка
    Емич, Знам, че е добре да се смени, но при условие, че няма признаци на дефект - свирене в помпата, бучене, тежък волан, теч на масло... не сменям, защото смятам, че новите о-пръстени няма да са по-качествени. Пропуснах да напиша цената на лагера: 8лв.
  14. 1 точка
    Нещата са много по-прости.Маслото няма име .Има само химически състав.Искам да има вътре база 1 примерно 2 cts ,база 2 - 4 cts.Искам да има пакет Infineum.Искам количество един тон. Правя запитване в 10 рафинерии..казват ми цена.Някои фирми за 1 тон не си вдигат телефона... Избирам си етикети,сертификати,които искам да се защитят,плащам и след 3 месеца имам маслото.От където и да го поръчам ще бъде със съдържание ,което съм поръчал..Цената ще бъде +/- 15 %. Та така стоят нещата Няма Лукойл ,няма Тексако. Каквото си поръчаш това слагат вътре.
  15. 1 точка
    Лагера вече е сменен! Време 2 часа и малко! Без ударен гайковерт няма как да се свали шайбата. Стария лагер беше същия - NSK.
  16. 0 точки
    Здравейте, когато опитам да пъхна диск в оригиналния вграден плеяр на хонда джаз 2003, бензин, 1.3, 74кс, не се получава. Опира в нещо, сякаш вътре има друг диск. Натискайки копчето за ежект( изваждане) на диска, нищо не излиза от там. Странна работа. Някой може ли да ми помогне да реша проблема. Как мога да разглобя плеяра и да извадя нещото от там? Благодаря предварително.
  17. 0 точки
    Не е въпроса каква(вече) кола ще е. Избрах Акорда поради няколко причини, които коменитирахме вече. Разбира се, че ще търся запазен Акорд. Не съм гол и бос в купуването на кола(макар не и за мен) и знам каква разлика има между поддържана и не поддържана кола. Сивика си е по-градска кола и не мисля, че може да го сравнямаме с Акорда, ако бяха толкова близки нямаше да са два отделни модела.
  18. 0 точки
    Не съм се качвал на Сивик, но силно се съмнявам Сивика да е по-широка и с по-добра возия. Акорда е друг клас, с по-голямо междуосие и различно окачване. А и искам по-голяма кола, защото пътувам главно извънградско. За това не питам за Сивик.
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Не мисля, че позицията на седалката, облегалката и волана оказват голямо влияние. Следобед ще разместя всичко, но предполагам, че палчето пак ще ме ръчка около лакътя. А в задръстването хората от колите в съседната лента искат да ми гледат часовника..
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Определено в седмицата ме дразни това изскачащо нещо от вратата, което служи за заключване и отключване на вратата. Не мога да си сложа ръката на ръба на прозореца, докато карам, без това нещо да ми се забие в ръката. В 6-та генерация това беше вградено по по-интелигентен начин.
  23. 0 точки
    Всички са така. Много исках да си намеря мечта за придобиване, но... не открих цяла кола. Тук таме добри хрумки. Ако искам примерно чадъри във вратите, вместо Ролс, мога да си взема новата Шкода Скала - има ги като опция. Доста безпардонно, но пък е народна кола и като нямаш слугинаж, чадърчето ти е под ръка. :) Е, останалото си е ФВ и цената е приемлива, но някак си в тоя клас по-добре Сивика. Поне има хитринки и си е "наше", нищо че е минимум 20% по-скъп. Харесах и новата Мазда3 - външно е семпла, но вътре ми е тясно, а не съм висок. Сивика пак е по-добре. По-големите Мазди пак са тесни - растат им размерите, но навънка. Харесах приемливо и новото комби на 508. Багажника почти колкото на моето комби, задницата минава за красива, вътре е поносимо и дори модерно, но... врати без рамки. При свален джам, отваряйки предната си правиш харакири с горния и ръб. В задната стъклата са 2 и малкото остава да стърчи в пространството. Пипаш го да затвориш вратата и то хлапче. Аз отзад не се возя, но блъсната чисто нова кола няма да си купя - отпред изглежда точно след краш тест. Викам си, епа под 100 бона кола, френска - не може много да се иска. Гледах и други французи, новите Клио и Каптюр (карал съм настоящия) имат позитивно развитие и ще продават прилично. Имаше и DS. Много шармантно и непрактично - бате, по-добре нидей! BMV - Баси Маркетинговата Вакханалия! Технически предполагам биват, но естетически сигурно ги рисуват някакви пубери, а ги кроят някакви слаботелесни. Не мож влезе, нема где да седнеш, шибнеш си лакето о некоя пласмаса, па пцуеш и бегаш. 5х2 метра кола, а за чиляка место нема. Имаше и някаква нова Хиталиано Шиит-айска марка. Бял интериор - включително таблото отгоре. Това го е проектирал, одобрил и произвел екип от хора дето не са карали кола. Никому ли не хрумна да си сложи в своята няколко бели листа А4 на таблото и да пробва да шофира в слънчев ден??? Оф, не ми се пише веке - мъка е за автофен кат мене. :(
  24. 0 точки
    До преди дузина години все още на почит в проектирането бе максимата "формата следва функцията". Екстериорите бяха лаконични, а интериорите практични. После се получи тенденцията на свръх производство и дизайнът бе призван да обезкуражава дългото притежание, на един автомобил, а в крак с него и качеството бе редуцирано. Така стана че "старите" 15 годишни коли, са по-читави и красиви от новите 5 годишни, а на всичко отгоре гоненето на новомодни тенденции във формите много по-бързо състарява. Преди модата се сменяше на дузина години, после на 5-6, сега всеки сезон - нови тенденции и който не ги измисля едвам успява да ги следва. Някои марки успяха да запазят някаква минимална визуална наследственост, други съвсем го "удариха през просото" и ако им няма емблемите, трудно се познават. Но пък азиатците се поузаптиха и вече дори китайците са по-прилични - поне визуално. Но всичко е в угода на клиента - или поне с това се оправдават някои, безчинствайки с формите и пластиките. Може би ми пречи образованието, или годинките, но няма нова кола, която да е комплексно премерена и като цяло да ми харесва. Всичко се качило на макферсон, наблъскало под капака тръболяк и кабеляк, опаковащ някаква турбо малолитражка, вътре тесни интериори и вталени седалки, и разбира се окичени с камара екстри в подменюта. Екстрите са важни обаче, за да има кво да се цъка докато си в задръстване и докато дойде сервизната помощ, а колкото по-лачена и бутикова ти е колата, толкова от по-далече я чакаш. За сега - благодаря, но НЕ.
  25. 0 точки
    Една моя идея след много борба вече е реалност и не мога да не я споделя с вас: Документите още са в подготовка и маслото го няма на оф.сайт но мострите вече са при мен.Предстоят упорити тестове и анализи.Естествено имам зададени параметри ,но не мога да ги споделя преди да излязат анализите след съответните пробези.Ще загатна само ,че има доволно PAO и други гъдели.
  26. 0 точки
    Не се гасят различни цилиндир, а се гасят или само 3 от първата банка или 1-ви и 4-ти (когато се гасят само 2 цилиндъра). Икономия практически няма никаква. аз поне не съм усетил. По документи би трябвало да има 1mpg в полза на ECO режима. Но това е пренебрежимо малко. Това е най-малоумната система, която са измислили от хонда. Освен, че има актвнно окачване на двигателя (част от тампоните са хидравлични и се управляват електрически от ECU-то) има и система, която е свързана с аудио системата, която да подтиска шумовете, които се пораждат при активиране на VCM системата. Ако исках да карам 4-ри цилиндров автомобил или 3-цилиндрово немско неблагоразумие щях да си взема такова! Аз съм си купил V6-так и искам да му се радвам през цялото време. Поне да бяха сложили бутон, с който да може да се изключва тази система вместо ние да мислим какви ли не хватки, за да можем да я разкараме. Само ако Highlander-a беше малко по-голям и не беше с такова идиотско разпределение на седалките ... сигурно нямаше да карам Honda Pilot.
  27. 0 точки
    Здрасти, да има светодиодна индикация "ECO". Когато светне значи VCM системата се е включила и е загасила някой от цилиндрите. Колко цилиндъра са загасени 2 или 3 (при VCM-2 могат да се загасят 2 или 3, докато при VCM-1 и VCM-3 се гасят 3 цилиндъра от съответния блок) се определя от компютъра в зависимост от натоварването, скоростта и т.н. Скоро закачих един китайски четец, който показваше в реално време, кои цилиндри се гасят. На таблото няма информация, колко цилиндъра са загасени. Да споделя и още нещо, което е свързано с разпределителните валове. Трябва да се прави проверка на хлабините на клапаните на 30-40 000 км и да се прави своевременен реглаж ако е необходимо, тъй като се износва разпределителния вал(качественото масло изобщо не го коментирам. То е задължително). Руснаците карат този двигател с 5W40 и дори с 10W40 и се чудят защо имат проблеми с разпределителните валове.
  28. 0 точки
    Колега Power_Of_Dreams_84, аз съм със същия мотор и същата VCM-2 система за гасене на цилиндрите. Това е и най-големия проблем на този двигател. Системата води до прекомерна консумация на масло, вибрации и misfire по цилиндрите. Аз съм с Хонда Пилот II 2009 и засега разхода ми на масло е горе долу поносим около 400-600мл на 3000км. Проблемът с горенето на масло е свързан с проблем със сегментите при цилиндрите, които се гасят от VCM системата. Лошото е, че трябва регулярно да следиш маслото на двигателя, защото има опасност да падне под критичен минимум без да светне индикатора на маслото, което да доведе до проблем и с разпределителните валове. Всички тези проблеми са описани много детайлно в американските и руските форуми на марката. Не прави никакви компромиси с маслото! Аз карам с Amsoil Signature Series 5W20, но както казах малко го гори. Като цяло автомобилът е много комфортен, но този проблем с V6 VCM системите е едно от големите недоразумения на Хонда. Аз съм изключил моята VCM система като лъжа ECT1 температурния датчик, че температурата не надхвърля 75 C. Пожелавам много безаварийни километри!
  29. 0 точки
    Здравейте, Купих си Джаз 2004 и цд-то не чете мп3 и искам да изкарам аукс кабел да слушам музика през телефона или таблета. http://www.ebay.co.uk/itm/221619689588?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Това ще свърши ли работа? Не споменават да е за Джаз, но може да е със същата букса... или това е единствения вариант... http://www.ebay.co.uk/itm/Aux-cable-Honda-jazz-fit-mp3-iphone-2002-2006-first-generation-models-/282073982523?hash=item41aceb663b:g:vPMAAOSwPcVVhtgo П.С. цд-то е от тази с климатроника.. Благодаря.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...