Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.09.2019 in all areas
-
2 точкиЗначи в пост 20 съм качил снимка на оригиналния клапан който смених преди 7 години на CR-V то. На него си е филтъра и реално него отворих и почистих, след което сложих отново на колата. Акордовия който свалих, е пак с филтър на него. Ето го : При някои Акорди, филтърчето е отделно от самия клапан, даже съм срещал коментари, че се продава и самостоятелно, като резервна част. Самото филтърче, се разглобява само от външната страна, а от тази която се набива в клапана, нищо не се разглобява. Взимаш две малки отверки, (като някой ти държи филтърчето), а ти ги вкарваш в два от четирите отвора на филтърчето и започваш да дърпаш/напъваш навън, за да изкараш сърцевината (това очертаното): Извадиш ли я, ще видиш филтриращото кеченце. Реално сърцевината се държи в тялото, от каналче но то е вътре/долу при кеченцето и няма как да стигнеш до него. Затова леко надигай/напъвай перчиците при четирите отвора, докато не щракне и сърцевината не изкочи. Материала е тънък, но жилав и при добро развитие ще го разглобиш, без да пукнеш или счупиш някое от четирите перца. Измиваш, изплакваш и сглобяваш. В чужди форуми съм чел, че проблема се оправял, само със смяна на филтърчето , но ще видя дали при мен ще се получи. За сега няколко дни е ок.
-
2 точкиМоже би трябваше да обобщя, за това и пиша в темата, че всъщност най-важното е рано да се диагностицира проблема. Колкото по малко е детето и с по малко градуси на изкривяване толкова по голяма е вероятността да се избегне операцията. Не случайно в клиниката в Германия имаше много малко оперирани деца от Германия - има карта на света и преди изписването всеки си забучва едно знаме от където е. Веси синът Ви е голям вече и би трябвало да е израснал всичко. При сколиозата обикновенно или едното рамо е по ниско от другото, или като цяло торса е наклонен на една страна - това е особенно валидно при едностранна сколиоза. При двустранната може и да не се вижда с просто око, но на гол гръб и като се наведе детето се вижда къде върви гръбнака и при най-малки съмнения трябва да се ходи на ортопед и евентуално рентген.
-
1 точкаОт време на време пришляпваше сутрин на студен мотор, което е признак за разтегляне в начален стадий. Не знам при смяната дали е съпоставяна, не сме го коментирали. Мога да я измеря ако имам данните. Сменен е бил целия комплект. А шумът си беше просто нетърпим, сега е песен. Няма обяснение защо се е получило така, както и няма обяснение за дразнещото виене, което се получава при всички след смяна на верига. Въпреки, че смених абсолютно всичко с оригинални части пак си го има. Смених си я и за мое спокойствие, все пак имам намерение да я карам дълго време, но за пореден път да се повторя шумът беше умопомрачителен, особено и преди да сменя демпферната шайба беше ужас. Не знам как не ми е направило такова впечатление като я купувах, два пъти я гледах и в сервиз влиза. Пак си се чуваше, но нищо чудно да е имало някаква добавка и след 100тина километра след обслужването - бум. От Варна е колата, не е тази за която си мислиш. Да сме живи и здрави и да си споделяме тук. От тук бях подготвен какво да очаквам от тази кола. Иначе щеше да има голяма изненада. И пак наздраве! Че то за тия пари човек си купува кола. Старата я дадох за по-малко
-
1 точкаМного лесно става също като се бръкне под тапицерията на капака.
-
1 точкаГазовата уредба може да се намира още на колата, просто колегата не иска да даде пълна информация. По въпроса за майстор в Пловдив колегата ще си намери и сам за да няма после някой друг виновен тук.
-
1 точка
-
1 точкаЕто за CRV 3, но процедурата е идентична и за crv 2 по ваденето на изпарителя.
-
1 точкаPETRO-CANADA има два вида базови масла: PURITY™ - Group II and II+ base oils PURITY™ VHVI - Group III Етикетирането на крайния продукт двигателно масло, като синтетика (пълна синтетика, 100% синтетика) се регламентира от всяка държава по отделно. Напр. Мотул, Мобил и Кастрол след загубени дела в Германия трябваше да променят Техническа Информация и етикети. Едно масло с 20% PAO може в Англия да се нарича синтетично, но в Германия - не. Масла, които преди се продаваха в Германия като синтетични, след загуба на дела в немски съдилища сега се продават като Advanced Synthetic-Technology / Synthese-Technologie Motorenöl.
-
1 точкаКогато говорим за масла трябва да ги различаваме по тяхната база: Group I Group II/II+ Group III/III+ Group IV Group V и добавените подобрители (най-често срещаните производители по азбучен ред в европейските масла): Afton Chemical BASF SE Chevron Oronite Infineum Lubrizol Total ACS Общо взето маслото е смесено от всички тези продукти: като процентното съотношение е
-
1 точкаАз също бях пред избор за гуми за идващата зима. Трябваше да взема 3 комплекта (1 х 225/45/17 и 2 х 185/60/15). Досега съм карал Continental TS850 на стария и на сегашния ми Акорд (и на двата по 4 сезона) и съм много доволен, нямам забележки. Дилемата този път беше дали да заложа пак на Cоnti-то или да пробвам друга марка. Сведох избора до: - Continenatal TS860 (имам фийдбек от доста познати, които са минали от TS850 на TS860 и много ги хвалят) - Bridgestone Blizzak LM005 (нов модел гума, който замества "LM001 EVO") - Nokian WR Snowproof (нов модел гума, който замества "WR D4") Доста се рових и четох и в нета. За Conti-то има сумати мнения и тестове/ревюта в нета като преобладават положителните мнения и резултати и за тях си знаех, че няма да сбъркам ако ги взема. За другите два, като нови модели, почти нямаше мнения, ревюта и тестове. Затова наблегнах на инфото за предхождащите ги, (уж) доказани модели. Знам, че не е много меродавно, но... Все пак, въз основа на това измежду двете клонях повече към Nokian-а. В крайна сметка за основната кола (с 225/45/17) реших да заложа на сигурното и опита който имам с тях и избрах Continental TS860. За останалите две коли, които ще се карат по-рядко, реших да изпробвам някой от новите модели и взех Nokian WR Snowproof, пък.... да видим какво ще излезе от тях. А, относно Conti-то, аз лично не споделям всеобщото мнение за шума. И на двете коли, на които съм ги карал се чува един "свирещ" звук на мокър асфалт. Не знам как точно да го оприлича, но нещо подобно на леко свирене на турбо или виене на лагер. Това се чува само на мокър асфалт (не задължително много мокър, с локви, а дори и на леко мокър/влажен асфалт, като все още не-изсъхнал след дъжд). В началото на едната кола си мислех, че този звук наистина идва от лагер на главина, на другата от турбото, но не... съвсем отчетливо шума изчезва когато колата стъпи на сух асфалт и се появява при преминаване през мокър участък. За мен лично това не е проблем, не ме дразни чак толкова. Избрал съм гумите заради другите им качества/характеристики и това го пренебрегвам. За някои обаче, може да е важно...
-
1 точкаЩе пиша и аз тук за моя монтаж, в случай, че на някого му е полезно. Сложих drl модул за управление на дългите светлини като самият модул скрих в пространството под кутията за предпазители (там, откъдето излизат самите кабели). Всички кабели от модула си излизат през заводските отвори на кутията, така че няма никакво рязане. Маса взех от болт под същата кутия, така че кабелът е съвсем невидим. Тъй като не знаех кои са кабелите за дългите, пуснах такива по периферията на двигателния отсег, но скриването се получи добре според мен. + след контакт взех от един кабел, описан добре в темата на колегата тук. Кабели не съм рязал, само заголвам и свързвам. Не съм запоявал защото нямах подходящ поялник. Буксата към крушката на габарита извадих през отвора от снимката с по-дълги клещи и отвертка, с която натискам палчето за отключване. Тук-там съм слагал изолирбанд за да подсиля кабела, в случай че има някакъв допир с нещо друго (като кабела за постоянния плюс към пластмасовата стена на кутията). Снимки: Кабелът от десния фар е скрит под пластмасата и почти не се вижда. Следващите снимки са около кутията за предпазители до кутията за въздушния филтър.
-
1 точка
-
1 точкаТази сутрин имах същият проблем. Колата на паркинга запали нормално, след около 5 мин. спрях да напомпя едната гума на бензиностанция. Напомпих я, качвам се в колата и изненада... Върти на чекрък двигателя и няма симптоми изобщо да запали. Ползвах жокер "обади се на приятел - fena.bg". Направих, както ми каза махнах клемата на акумулатора за няколко минути, но после зелената лампа продължаваше да мига при подаден стартер... От там пеша до дома и взех другия ключ и.... двигателя пали от раз с него... После най-накрая отидох и на работа. Като паркирах реших да пробвам със стария ключ и пак мига лампата и не пали. Веднага пробвах отново с другия ключ и няма никакъв проблем. Така че проблема не винаги е в имобилайзера, а в самия ключ.
-
1 точкаЗа проблема ти е писано милион пъти, модела няма значение, лекува се с почистване на IACV клапана. При мен даже се наложи смяната му.
-
0 точкиЗнам,че на 200х. трябва да се провери,а защо са я сменили на 160...предполагам има едни 100-тина хиляди отгоре,така по се връзват нещата.Италианка ли е?Отделно ако наистина е сменяна как е заминала за 60 000.
-
0 точки
-
0 точкиАко няма такъв сервиз в твоя град отиди в някой по-голям град. тази тема може да ти помогне твоите букси
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПрез 2014г. разисквах същия казус с мой роднина, който искаше СУВ и му предлагах да търси ЦРВ 3. Той не ме взе на сериозно и си купи Пежо 2008 чисто ново от магазина "щото новото си е ново и по каталог гори 3.6 извънградско/. Няколко месеца по- късно аз си взех ЦРВ 3 и му сложих ГИ и какво се получи? Където и да пътуваме аз винаги зареждах с поне 3-4лв по- малко от него,а той плащаше още: Над 2000лв. каско Около 400лв. смяна на масло Данък 2 или 3 пъти по- скъп от моя и "кефа" за най- малкия проблем да ходи в сервиз на Пежо. В замяна получи безпокойството постоянно да смята по колко км минава защото ако стигне 100к преди да изтекът 5те години му пада гаранцията, мисли къде да паркира за да не му я откраднат, да я ожулят или нещо друго. Аз плащах: Около 180лв. данък Около 100лв. масло Около 800лв. каско, което падаше всяка година. 1350лв. за ГИ "Романо". За 3 години докато я карах съм направил ремонт по предницата за 200лв. и смяна на модул за управление на стъклата, което ми излезе 100лв. В замяна получих яко каране по всякакви терени, ски писти и т.н., като въобще не ми пукаше къде я паркирам. Той пробираше маршрутите си като не ходеше навсякъде и въпреки това на 30к км смени амортесиорите /добре ли е? :D/. Да обаче му ги смениха гаранционно /голям кеф :D/. Началото на тази година аз продадох ЦРВто почти без разлика в цената. Той продължава да изплаща 40те бона за своята, която вече струва на пазара втора ръка около 15к лева. Колата винаги е била и винаги ще бъде един "бирник". Всичко е въпрос на личен избор. Някои предпочитат новата кола защото новото си е ново, аз предпочитам по- стара кола, но от по- висок клас, която да ми прави кеф от шофирането. /Акура, Лексус/. Знам, че ще отнеса много критики, но това си е мое мнение
-
0 точкиСамо двете вериги. Обтегачите бяха добре. Много се колебах далибда ги сменям защото самата пластмаса по която трият веригите беше здрава, но мърда много странно и според моето виждане доста в металната основа с която се захващат, но явно е нормално, защото ги оставих и сега колата не се чува
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00