Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.06.2019 in all areas
-
4 точкиКолеги, днес реших да сложа един Amsoil (0w20 Signature) от дълбоките резерви. Така и така имах спринцовка и маркуч подръка та реших да смукна каквото успея от картера. По принцип оставям маслото да се точи много време. Наред с това успях да източа към 150 милилитра от старото и то без да се престаравам! Определено следващия път ще точа пак, а ако пък имам и време ще сваля и капака да смукна и от там каквото има. Към 200мл могат да се дръпнат, демек към 5% киселяк в новото масло. Благодаря на колегите за мненията по въпроса, това сме го обсъждали преди.
-
1 точкаС компресия няма хванеш нищо по скоро ще гризнеш дървото . Двигателя не те интересува нито дали е 128 или 147 .Гледаш за хубаво купе запазено без ръжда и да няма газ.
-
1 точкаСамо си представям ситуацията с ремонта с помощта на чук и парче дъска. 35 градуса навън и на път за морето, спираш да зареждаш и греда, поплавъка заседнал. Изкарваш целия багаж на бензиностанцията до колонката и смело и безотговорно с чук и дъска в ръка почва ремонта. Само си представям каква трагикомедия би била тази сценка. Относно липсата на време за ремонт, аз със стария навес за 3 години съм изгорил около 10 000 литра газ и не можех да си позволя да остана без кола. Ремонти съм правил след работа, събота и неделя, та съм се оправил по някакъв начин.
-
1 точкаИ на чисто нова уредба може да блокира поплавъка в горно положение, това не е ремонт а само раздвижване при което вече 10г аз нямам никакви проблеми с него. Колегата няма време да ходи по майстори затова му го предложих. А това дали е Москвич или Хонда в случая няма никакво значение.
-
1 точка
-
1 точкаНяма как да разбереш. Може да е на много км и да е перфектен, може да е на малко и да е за боклука. По салоните е на късмет работата.
-
1 точкаОтдавна не съм влизал и ще повдигна темата за тампоните,защото теглих това тегло дълго и скъпо,надявам се да помогна на някой който се двоуми и е на кантар да "спести" едни 100 лв Само и единствено оригинални тампони,защото те са си ляв и десен,а не както афтърмаркета унисекс...даже са с различен парт номер...имат милиметри разлики в отстоянията -централен отвор /3те болта,но това явно оказва сериозна разлика.Лагерчетата са просто две търкащи се повърхности и поне при мен не се наложи смяна,а почистване и смазване.Има процедура при стягане-по спомен беше нещо като 60NM като се внимава да не се засуче гумата на тампона....тоест урбулешкото стягане с гайковерт отпада.Хубаво е гайката да е точно колкото втулката на тампона.Реглаж аз не съм правил,въпреки че най първата смяна на тампоните беше извършена от безкадърници суперразбирачи и на десния бяха засукали освен тампона с 1/3та и пружината с 90%.. В момента тампоните са ми на близо 2 години+поне 40к км и все още изглеждат все едно сега са сложени.
-
0 точкиТърсих разни клипове в тубата, тъй като ми предстои процедурата описана в заглавието. Като цяло не можах да открия точно за модела. Тогава се сетих да потърся из руските форуми и открих чудесен материал със снимки и описание. Бих искал да го споделя с вас, защото според мен е направено и описано много добре. https://forums.drom.ru/honda-general/t1150936913.html
-
0 точкиЕто какво направих, както niksi каза отдолу е с двойно лепяща лента, но не ми се отлепяше на цяло затова помолих един приятел, който работи в сервиз за компютри и телефони да ме услужи с лепило за екрани и той ми даде това: https://www.gsmsos.eu/bg/instrumenti/1716-universalno-lepilo-b7000-110ml Почистих прахта и го залепих. За сега няма проблеми и стъклото не е изцапано или повредено.
-
0 точкиАз също изсмуках старото със спринцовка и предполагам, че това е основната причина новото да изглежда толкова добре след 6000км. Ще ми е интересно как ще се държи този амсойл в тези жеги
-
0 точкиАз не съм съгласен с това, което направи Верстапен и с тезата "Ако няма и малко твърда борба, защо сме тук?". Първо това въобще не беше "малко твърда борба". Верстапен директно го изхвърли от пистата. Това действие си заслужава наказанието. Имаше възможността да му даде път. Утре като стане същата случка, ама на обратно ще разбере целия свят и ще се жалва като детенце. Така и така щеше да го изпревари. Аз не му правя чест. В същото време Льоклер е голям джентълмен. Бореше се абсолютно достойно! Фен съм на Хонда, но не и на Верстапен като човек. Като шофьор е супер, ама не е достойно това поведение.
-
0 точкиНа мен ми е интересно какво ще решат стюардите ,но браво за Макс,чудесно състезание.Намачка ги здраво,но в 69-та малко прекали.И без този ненужен контакт,щеше да е първи. Според мен, Макс трябваше да остави на Леклер още малко място,а можеше! Но често срещано е потбутването гума в гума.Виж ако беше гума в шаси,едва ли щеше на рискува. Но все пак много хубаво състезание.Отдавна не сме гледали такова,без да я има скуката с два мерцедеса отпред.
-
0 точкиПООООООБЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕДДДАААААААААААААААА!!!!! ПОБЕДА!!!! Спечелихме! Уникално! ПРосто У-НИ-КА-ЛНО!!! Алонсо къде си бе?! GP2 Engine!!!
-
0 точкиСкучна и къса била пистата! Сезона бил решен. Ферари нямали шанс. ОБАЧЕЕЕ / браво Макс / благодарим мистър Нюи!
-
0 точкиТова не е Москвич, че да се ремонтира с тел, чук и пирони. Като се скапе сондата се сменя с нова. Не смятам, че за сто и някакъв лев си заслужават интервенции по сондата с неясен резултат. От БРЦ дават 2 години гаранция независимо от пробега и ако от Фагу имаш 3 години, то тази допълнителна гаранция си е за тяхна сметка.
-
0 точкиЗдравей! За мен https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html 3 литра - гледам, че толкова са останали. На следващата поръчка съответно още 3, ако не е проблем и да ми изпратиш после наведнъж (не е толкова важно, но е желателно) Парите са преведени, както може би си спомняш от предната сторнирана поръчка. Поздрави! Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
-
0 точкиГлаванов тя от Льо Ман ще е бонбон. Къпат го колегата с хладка водица.
-
0 точки
-
0 точкиВ случая, поплавъка в бутилката е заседнал в горно/пълно положение!А той скапания поплавък, като е пълна бутилката не разрешава да се зарежда газ! Прочети предното ми мнение дето съм писал, че поплавъка е механично устройство! Аз пък на моята кола имам дневен километраж.Като заредя газ го нулирам и гледам километрите на този километраж.Зная си разхода горе-долу на газ и по изминатите километри се ориентирам какви километри мога да мина още на газ.А освен това, като ми останат 10л. бензин в резервоара,зареждам 10 литра(не 10 лева). Монтирай си дневен километраж, много е полезен!
-
0 точкиКарам в момента дайхатсу материя, или познатата в Япония тойота ДБ. Продава се и като субару и сцайън за америка. Базата е тойота ярис с двигатели 1.3 и 1.5. Моята е 1.5 - 103 кс. Двигателя е с верига Ви Ви Ти Ай :-) Купето е типично Японско и няма алтернатива с европейските такива. Вътре е просторно, а тавана е доста висок. Задната седалка се мести напред и назад с което се увеличава или намалява обема на багажника. Каране само градско, дава около 8 - 8.5 с климатик. Извънградско при 120 харчи около 5.8 - 6.5. Над 150 почва да я духа вятъра, но и е простено като се има предвид какъв кашон е. Та по същество: Дайхатсу си остава един от непознатите, особено по нашите географски ширини производител. За съжаление, бих казал защото колите им са доста жилави а почти всичките им агрегати идват от тойота. Демек, караш си бюджетна японска кола с двигател и скорости от тойота и никой не ти я заглежда или краде. Яко! Проблема е в намирането на части по екстериора - купето. Но, вече има чужди сайтове, особено от Англия човек може да си купи всичко. Във Швейцария и Германия по моргите също има много коли от марката. А и тук се появиха доста за части. Останалото е въпрос на личен избор. До преди доста години карах само френски автомобили и за тогава си бяха ОК. Да, били са винаги тип спортни: Рено 5 ГТЕ, Рено 5 ТГ турбо, Рено 19 -1.8 16В, меган купе 2.0 150 кс. Клио 1.8 16в, Клио Уйлиямс 2.0 16в 150 кс. (истинско със сериен номер на таблото!) Клио 2.0 спорт 172 и Меган Спорт 225 за последно. Другите бяха Пежо 106 Рали, 106 гти, 306 гти 6 скорости, 206 гт, 206 гти, 206 рц и до там. После минах на немци, ма за кратко :-) Ауди ес 3 225кс фейс. няма такъв боклук! Вечно имаше проблем с нещо. Трошеше се днеска и нощеска, дет има една приказка. След това Опел астра ОПЦ турбо комби 200 кс. що годе по-здрава, за кратко пасат 1.8 турбо 2004 год. доста здрав и корав. След това само Японци та до сега. Между другото съм един от малкото, които е имал фабрична тойота ярис 2004 год 1.5 Т-спор турбо 150 кс. със сериен номер на таблото и 2008 год. Митсубиши колт рали-арт 1.5 турбо 180 кс.
-
0 точкиИзвинявай, колега, малко смешно ми стана с "половината части", а и нали наскоро нашумя и филмът Чернобил... Та явно си достигнал периодът ѝ на полуразпад.
-
0 точкиДа споделя и АЗ моите проблеми с този ДПФ ! След една година ходене по мъките - правене на регенераци /автоматични и ръчни в сервиз на ХОНДА/ , чистене на двигателя с водород , чистене само на филтъра....и какви ли не добавки и други простотий . След като дадох толкова пари за най-различни процедури най накрая се ядосах и го отстраних физически + софтуер . И сега все едно съм с нова кола, никакви проблеми вече 8 месеца по колата , върви поне с 30% повече от както я купих ,круиза си работи и всичко останало!!! Съвет към колегите който имат този проблем НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ГЛУПОСТИ!!! Или си слагайте нов филтър или го разкарайте! Няма да повярвате колко по приятна ще ви стане колата за каране ! :) ;) :)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00