Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.06.2019 in all areas

  1. 2 точки
    В тази тема, в мнение 298, съм показал къде се намира, даже има и снимка:
  2. 1 точка
    Имах подобно стопени електроди на свещи, F18A3 на газ, но на 60к км. Не бара маслото.
  3. 1 точка
    Що за пост е това колега, цитираш на чужд език без никакъв коментар на български
  4. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 425 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6150 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 22.06.2019; 9) Моточасове – около 155; 10) Изразходвано гориво - около 450 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (450 / 3.3) = 136; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. История на офисна хартия 0-6150 км: Маслото изчерпва ресурса си. Ядрото се разпълзява. Зоната на дифузия също е частично превзета от по-тежки замърсявания. За момента обаче продължавам експлоатацията му. Трябва да сменя гарнитурата на картера и кормилна рейка - планирам да е наведнъж, но за съжаление нямам никакво време . Ще видим какво ще се случи...
  5. 1 точка
    Ето още едно с отстраняване на стоковата, така мисля, че по-добре ще прилепне новата.
  6. 1 точка
    Не е така! От 2000 оборота дизела на Хонда тепърва започва да "върви".
  7. 0 точки
    Проблема със загряването излезе от радиатора. Проверих термостата отваря се напълно в температурните граници. Капачка не съм сменял все още . Смених радиатора на климатика ,че беше в период на полуразпад и водния радиатор. Температурата не се качва повече от 95 градуса. Ще продължа да я наблюдавам тези дни как ще се държи . Но има видима разлика в охлаждането.
  8. 0 точки
    Сваля се много лесно. Имаш 2 болта при стоповете и по 5 винта от долу при всяка страна + 2 "копчета" от долу. Ако имаш парктроник,се разкача целия от страната на шофьорс,не е нужно да вадиш датчиците
  9. 0 точки
    Сваля се след като свалиш задната броня.
  10. 0 точки
    Взех си такъв. Дава ми грешка при четене. Един който продава ми каза че тръгвали само оригинални. Затова исках да пробвам и с оригинален. Ако проблема е в четеца да не давам пари за още 1 диск.
  11. 0 точки
    Айде да споделя развръзката по моя филм. Та....... Човек от форума ми препоръча майстор в Пловдив който да погледне колата и да даде мнение аджеба какво се случва. При първия оглед мнението на майстора беше, че двигателя горе-доло е добре и че тея мотори били малко по-шумни по принцип. Да не се притеснявам и че можело клапаните да не са регулирани както трябва. Така ..... успокойх се .... ама не напълно. След около месец се върнах и към шума добавих и едно забиване на предницата което ме влудяваше и тогава майстора каза остави я и ще ти звъннем да видим какво сме открили. Иииииии тадаммм РАЗТЕГНАТА ВЕРИГА ........ ЦЕНТРОВКАТА БЯГА СЪС ЗЪБ И ПОЛОВИНА. Веднага поръчахме веригата и след една седмица я смениха пичовете. Положението след смяна на веригата беше къде къде по-добре от към шум, ускорение в ниските обороти и работа на двигателя. Родих се Само че: Забиването на предницата в ниските обороти пак си го има. По осезаемо на газ и по слабо (почти незабележимо на бензин). С включен климатик колата в градски условия е някакъв ад за каране. Тогава прекъсването е много здраво и трудно потеглям. Сега колата хем е пушка ..... хем не е. Изпитвам смесени чувства. Ако някой има идея да сподели от какво може да е това прекъсване, а аз ще пиша пак какво съм направил по въпроса.
  12. 0 точки
    В мобила има малко молибден, в този шел няма https://www.oil-club.ru/forum/topic/35237-mobil1-esp-5w-30-new-svezhee/
  13. 0 точки
    Най-горната филтърна хартия е за качествен анализ. Долната (под нея) е за количествен и по-близо по характеристики до тази, посочена в ASTM стандарта, която искахме да си поръчаме с теб. Няма проблем, ще направя тест и на друга офисна хартия.
  14. 0 точки
    А дали не е от офисната хартия? Пък ние да си блъскаме главите тука...
  15. 0 точки
    https://www.oil-club.ru/forum/topic/14974-shell-helix-ultra-ect-c2c3-0w-30-svezhee/ Това е много качествено масло... Ако не е някакво менте - остава нещо да го убива много бързо https://www.shell.com.ru/motorists/Моторные-масла-Шелл/Масла-для-двигателей-легковых-автомобилей-shell-helix/check-authenticity-of-shell-products.html може да се провери за оригиналност на упаковката... ама дали важи и за Европа освен за Русия?! четейки https://www.oil-club.ru/forum/topic/14974-shell-helix-ultra-ect-c2c3-0w-30-svezhee/?do=findComment&comment=1374711 А може би маслото е прекалено модерно за този двигател? И по-подходящи са А5/В5 като Helix Ultra A5/B5 0W-30?
  16. 0 точки
    Привет отново. Колата вече е регистрирана, с нова газова, и летни гуми. Утре ще влиза за пълно обслужване при Слави в София. Качвам снимки за да я покажа вече. Първите снимки са със зимните 16" оригинални джанти, а последната е с летни 17" оригинални джанти. За съжаление нямах време да я "къпя" за фотосесията, но пак си се вижда кораба!
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Ако не работи, защо не свети лампата за ABS?
  19. 0 точки
    Голям харч на масло и работа на газ водят до това. Казвам го от опит, предната кола на жена ми дайхацу гореше масло не, ами го пиеше направо и беше на газ. През около 200 км. развивах свещите и ги чистех с телена четка, мязаха на тези, а налепа беше твърд и крехък все едно керамика
  20. 0 точки
    Започвай от начало, съответно първо с джантите и гумите, но при друг гумаджия. Първо провери самите джанти - но без гумите, после заедно с гумите - за да елиминираш поне тези две неща. Също, задължително зачисти джантите отвътре, където лягат на дисковете. Гайките дали са правилните (за тези оригинални джанти), че за предишните китайски джанти може и да са били, но за тези да не стават? Относно задържащ спирачен апарат - много вероятно е от там да ти идва проблема, но трябва разглобяване раздвижване , смяна на спирачна течност и съответно обезвъздушаване. Е може да има и нещо разбито/износено по самия апарат, но това ще го видиш след разглобяване. Така че почвай от тези две три неща , и при добри обстоятелства, ще решиш проблема.
  21. 0 точки
    Майтапя се 😉 Всичко е точно! просто исках да си сверя часовника и да разбера, как вие карате колите си.
  22. 0 точки
    Ред Бул имат проблем с аеро-то, промяната по предното крило за 2019 е ударила най-тежко тях. Цялата тази концепция с наклона на шасито от близо 2 градуса в момента не работи. Мерцедес от друга страна са с най-малък наклон и в момента са най-добре при бързите завой и работата с гумите. Ред Булът е много добър при бавните завой и спиранията, и изостава доста на ускоренията което може да заради няколко фактора - челно съпротивление, работа с гумите и двигателя. Това клипче е доста интересно ако не сте го гледали - сравнение в реално време на обиколките на Макс и Ландо в Q3 (трябва да се цъкне гледай в Youtube)
  23. 0 точки
    Така, това нещо го написах и в раздела за акорд 7. Малко разсъждения, базирани на няколко неща , които прочетох от различни източници. Освен това мога да споделя и личен опит. Кажете после дали сте съгласни , ако искате да поразсъждаваме и да направим извод. Относно к20 двигателя , но и не само. На няколко места прочетох, че е капризен на масло и основно на капризите му се дължат проблемите с валовете. На още едно място прочетох, че маслото се зацапва по бързо при него, в сравнение с други, благодарение на егр пътя, но без подробни обяснения. Тука започвам да разсъждавам. На тоя двигател егр пътя и pcv пътя се сливат и след това заедно отиват в колектора и от там в цилиндрите за изгаряне. Тия две системи знаем за какво са и какво има в тях. Като се смесят се получава една доста неприятна гняс, която май не гори особено лесно и въпреки ,че влизат за доизгаряне , това не се случва напълно. Следователно някакви остатъци се озовават ,чрез т. Нар. Blow - by отново в картера и съответно в маслото. Следователно качествата на маслото си отиват много бързо. И като си удължим така порядъчно смяната както сме си свикнали... После олеле. До тук с разсъжденията, сега малко опит. Почистих скоро егр пътя на моя к20 и смених гарнитурата, която се разпадаше и беше пълна с гняс. До преди това действие масло равенол потъмняваше за около 2000 км и по малко. В момента на 6000 е почти същия цвят както когато го налях. Разликата е видна. Няма разлика в режима на каране. Има ли смисъл всичко това за Вас?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...