Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.05.2019 in all areas
-
2 точкиТам е работата, че причините за потъмняването могат да са много. Сред тях има и поне една, която е свързана с пакета добавки (химията) и тя е свързана с organo-metallic (Organometallic) Extreme Pressure (EP) добавките, които се активират от топлината. Тези добавки при контакт с горещите вътрешни части на двигателя "потъмняват" значително, което прави новото масло да изглежда "състарено".
-
2 точкиВъпросната "нова химия" може да влиза в реакция със стари отлагания и др (остатъка, например). Както е посочил emod, наличието на бор (в сравнително високо количество), а той е в качеството на дисперсант, би могло да обуславя по-добрата разтворителна способност на маслото. Не е задължително да потъмнее веднага от разтворени мизерии, защото тези процеси, по разтварянето, са бавни. Но след 300км работа, вече е напълно възможно да се наблюдават реакции.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСъжалявам, ама не е така. От ^ това изказване пък изобщо не можем да си правим заключения дали хората влизат за трансмисия за 3 000 или диагностика, реглаж на клапани или настройка на празния ход за 30 ... Сещаш ли се накъде бия? А в Англия карат буквално ВСИЧКО, което не пречеше чичката с репатрака да беше качил поне 1 Хонда ей така за разнообразие ... За другото си има статистика. Абе остави ни нас, ние сме някви фанатици тука. За Голф поне има майстори в което и село да замръкнеш. ПП. Онея оборотните сервизи затова са пълни, защото разни голфаджийски майстори ни пипат по колите.
-
0 точкиЕй, това е дилърката, да не те чуе жената, че...ХаХаХа Може и тя да е доволна...ХаХаХа
-
0 точки
-
0 точкиЕми, прибрахме Сивушко: Стартирам от 6км, чакайте отзиви... П.С.Голям кеф да караш автомат, левия крак ще ми атрофира и отслабне.ХаХаХа
-
0 точкиЗдравейте! Ето и моята графика със скалите преди и след рефлаша. Колата е Хонда Акорд 7, 2.4 АТ, седан. Всичко освен рефлаша и замяната на катализатора с резонаторно гърне е стоково.
-
0 точкиТова е индикация за горивото, свети и жълтата лампа долу вдясно.
-
0 точкиЕмии ето къде е бил проблема и защо не е вървяла хондата както трябва. https://www.motorsport.com/f1/news/verstappen-wrong-engine-torque-monaco/4397096/ От целия хаос е забравил да си смени настройките
-
0 точкиОтидох на сервиз!!! И ми викат баце неможахме да ти опрайме спирачките!!! Но затова ти усилихме клаксона...
-
0 точкиЗаслужава си да идеш да го видиш. Много рядко са 2.4 фейслиф. 90% са 2.0. Тази е с всички екстри и ако е технически добре и те устройва...
-
0 точкиКолега @pencho имаш ли конкретно набелязани автомобили? Много е трудно да се препоръча на някого нещо, въпреки, че няма да носим ние отговорност след това. Тук спора бензин, газ или дизел е много обширен (както и с маслата). Избягваме да съсипваме темите с тези спорове.
-
0 точкиЦРВ 3 дизел за да пуши означава че има проблем, по вероятно да видиш бензиново такова да пуши от колкото дизел.
-
0 точкиПреди седмица ми дойде това чудо 3.5MM Jack AUX Audio MP3 Music Bluetooth Receiver Car Kit Wireless Handsfree Speaker Headphone Adapter Hands Free Calling https://s.click.aliexpress.com/e/b253xROo Като за без пари си работи перфектно,звука си е супер,няма насичания и тем подобни.Разговорите по телефона също са идеални,абе не вярвах че тая джаджа за без пари ще работи ама.......много съм доволен.
-
0 точкиДобре че е "лудия МАКС" да ни забавлява,пък и му се кара здравата има хъс...! Я го качете в един мерцедес и ще видим кой ще е лидер. Много са бързи мерцедесите,просто на този етап нямат конкурент,това е!
-
0 точкиЖивотът е като роял: бял клавиш, черен клавиш… капак. Не е достатъчно да знаеш цената си, важно е да си наясно и с търсенето. Човек се учи от своите грешки, а прави кариера от чуждите! За характера на човека може да се съди по това как той се държи с тези, от които няма полза или които няма никога да му дадат рушвет! Умът не е умението да поддържаш разговор с учени хора. Ако си умен, ще разбереш, че нищо не разбираш. Умът често говори мълчейки. Умът усеща недостатъците или неприятните за събеседника моменти и ги заобикаля. Умът предвижда отговорите и замлъква, когато не иска да ги чуе. И изобщо – умът може да предложи нещо. Глупостта нищо не предлага. Глупостта не пита. Глупостта обяснява. С умните е по-добре. С тях се чувстваш свободен и ленив. С глупаците си зает през цялото време. Трудиш се с пот на челото. Той (глупакът) през цялото време възразява и възразява… Защото е уверен! И от тези безсмислени възражения ти изгубваш силата, издържливостта и съобразителността, с които така си се гордял. С глупаците не би могъл да се съгласиш за нищо. И чувстваш колко лош характер имаш. Няма щастлив край. Ако е щастлив, значи това не е краят! Колко трудно е да се пълзи с гордо вдигната глава!!! Не карайте колата си с по-голяма скорост, от тази с която лети вашия ангел-хранител! Михаил Жванецки
-
0 точкиДокторе,много съм зле! Когато си изпия кафето, изяждам чашата и оставям само дръжката. Ма ти вярно не си добре,та дръжката е най вкусна!
-
0 точкиЧукче вижда магаре за първи път. Навежда се хваща го нежно за топките. Претегля ги, нагоре надолу и казва: -Тоя заек е поне 50 годишен!
-
0 точкиПо телефона - преди първото гостуване тет а тет: — Ленче, аз съм в мола. Какво да ти взема? С портокалов вкус или горски плодове? — О, Краси! Колко си мил... Ама аз предпочитам естествения вкус. По-добре вземи с оребряване и балончета. — Ти у ред ли си, ма? Къде си виждала фреш с оребряване и балончета?!?
-
0 точкиПостъпките винаги са по-важни от думите. Някой може да ви крещи 2 часа ... и после да ви помогне. Друг може да ви ласкае 2 години и накрая да ви предаде. Реймънд Чандлър
-
0 точкиГорещ летен ден. Баща с детето си пътуват надалеко, бащата е нервен, поти се и кара, хлапето гледа през прозореца... Нема, нема, минат покрай някоя отбила в нивите кола... Хлапето току все подскача и вика: - Тате, татеее, тая кола що е отбила? - Татеее, кво прави тая кола? - и те така безброй пъти. Писва му на бащата, при поредната спряла кола, отбива, спира и вика: - Аман от теб!!! Те!!! Иди и виж сам кво прави! Отива хлапето, връща се умислено, провесило нос, клати глава... и току рече дълбокомислено: - Права е баба! И все така... цъка, клати глава ииии...- "ПРАВА Е БАБА"..... Бащата си трае трае, амааа... пусти нерви не издържат... -Добре!!! Казвай!!! За кво е права? - Миии права е баба дето вика - "Гащи немат, кола си купили!"
-
0 точкиЕто ъпдейта за рефлаша. Преди рефлаша монтирах панелен K&N филтър и изпускателя, който показах по - назад. С кабела за рефлаша имаше логистични проблеми и се позабави, но вчера най - после пристигна и снощи минахме процедурата. Първо инсталирах един софтуер за отдалечен достъп на моя лаптоп и Сергей се свърза към него. След това си копира и инсталира неговите неща. Когато беше готов отидох с лаптопа при колата. Там му пуснах интернет през телефона, понеже нямам WiFi в гаража. След като свързах лаптопа с колата Сергей направи и самия рефлаш. Цялата процедура отне около час и само хубави неща мога да кажа за Сергей. Определено си разбира от работата и действаше много професионално. След това дойде ред да тествам колата...страшен кеф :). Само с филтъра и изпускателя набираше по - добре още от ниските обороти, но след рефлаша, както са писали и други колеги просто е друг автомобил. Сергей ми каза, че ефекта бил кумулативен и се усилвал, заради филтъра и изпускателя. Така тръгва още по - добре от ниските, а това което прави голямата разлика е ранния VTEC на 4600 оборота. При превключванията колата си седи във VTEC и набира страхотно. Всъщност между 1-ва и 2-ра не съм 100% сигурен дали остава във VTEC или оборотите падат една идея под 4600, но нямах много време да тествам, че беше късно, а и тука беше мокро и трябваше да внимавам. После вече категорично е във VTEC и продължава яко да набира. Общо взето съм супер доволен !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00