Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.04.2019 in all areas
-
1 точкаДа повтори го на тези които на въртят по 10 и повече хил на с 10на 40. Като то след 4-5 вече е на смола.Продължавай в същия дух с няколко къси смени и ще видиш ефекта повярвай ще е поразителен как се отпушва тоя двигател.
-
1 точкаНе съм специалист, но поради същата причина карах една година отзад с различни по марка и модел гуми( по размер еднакви), нямаше никакви проблеми. После сложих нови, еднакви гуми и газ.
-
1 точкаТествани са били 36 вида масло и 40 вида гориво през зимната пауза: https://theparcferme.com/exxonmobil-focused-on-red-bull-racing-honda/
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНякой пробвал ли е системата с промивка ма двигателя с добавка Yacco ,10 мин работа на двигателя със сатарото масло. След това смяна на маслото с 5W30 Yacco GDi и каране с него 6-7000km. И след това смяна със 0W40 Yacco VX1000L? Какво ви е мнението за Yacco маслата,някой кара ли с такова?
-
1 точкаСмени гарнитурата на дросела и си вземи комп от 90 коньовата и ще стане работата. Втора ръка комп е 30-40 лв, но се появява друг проблем, с имобилайзера. Трябва да го закараш на сервиз, да разменят платките на имо-то в комповете.
-
1 точкаЗначи имаш всичко необходимо. Горните планки са по-скоро кутии. Ако тези, които имаш не са, значи са правени допълнително, което не е грешка. Долните планки са си обикновени планки. Не трябва да махаш планки от твоята. Сваляш бронята и зспочваш монтажа. Горните планки се монтират горе/долу от двете страни на номера, под вътрешните краища на фаровете. На роговете трябва да има конструктивни отвори със заварени гайки в тях. Долните планки се монтират на роговете в двата края на тръбата, която е под радиаторите. За тях също има отвори с гайки. Налагаш твоята броня и я изрязваш, където трябва. Монтираш бронята. Монтираш металната рамка на булбара. Накичваш декоративните пластмаси на булбара. п.п. Този т.нар. булбар е само за красота (въпрос на вкус), не се надявай, че ще помогне при удар. Не ме питай, откъде знам.
-
1 точка
-
1 точкаОтговор от Honda UK на въпрос за позволените вискозитети на маслото за i-DTEC двигателите. С това предлагам може да се приключи мантрата, че 5W-30 е грешен вискозитет за тези двигатели.
-
1 точкаПо-скоро ме плаши да не е проблема в двг-то или турбото. Нямам проблем да мина на 0W30. Сипах 5W30, защото и той е препоръчителен от производителя и колата дойде с такова масло.
-
1 точкаАко можеш, ми обясни горното - нещо не вдявам. п.п. И само да поясня: Нямам навика да пиша негативно, а и не съм фен нито на Верстапен, нито на Ферари - просто така ги виждам и усещам нещата. п.п.п. Също, относно споменатия инцидент, между Верстапен и Сайнц - според мен, първия няма вина,просто се защити перфектно от атаката на втория и почти през цялото време на атаката, болида му беше една идея пред този на Сайнц. Изгледайте повторение и ще се уверите.
-
0 точкиДата на първа регистрация 29. 10. 2010. По VIN e 2009г. Най високо оборудване за модела. Има поставен газов инжекцион BRC, с който са изминати 50000 км. Бутилката е на мястото на резервната гума. Резервна гума тип патерица. Има монтирани дневни светлини. Теглич Thule. Зимни гуми на 3 сезона, летни на 1 сезон. Каско до 07. 2019, гражданска до 08. 2019, годишна винетка. Кара се и се поддържа в Варна. Възможен е бартер за Honda CRV-2 фейслифт, бензин, автоматик с доплащане от ваша страна. Цена 18000лв. Телефон 0899479787
-
0 точки
-
0 точкиАз имам развитие и не знам да се радвам ли , да не се ли... Бях споменал ,че колата *уж по табелка е карана с 10*40. Значи не можете да си представите какво беше новото маслото след 1800к( все едно беше на 30000 като смола) , филтъра беше събрал толкова гняс ,че като го свалих тежеше все едно съм го наблъскал със олово.. С новото маслото на студен двигател чукането се чува докато качи маслото и после всичко е дволно.Надявам се ,че след още една смяна след 2-3 к ще изпада цялата гняс и се надявам да си се радвам само на корабчето. С
-
0 точки
-
0 точкиПриятели...,както ти ми направи подарък с Идемитцото...
-
0 точкиИзвинявам се за спама ,ама не мога да не сипя на Джапанезето: Такуми Сан..кога ще ни стигнете хамериканците не знам
-
0 точкиПри мен съска задният десен амортисьор при разпъване. Това е първото, по което разбрах, че обезшумяването не е на желаното ниво, защото в други коли никога не съм чувал амортисьор да съска, ако не са свалени стъклата. На тази се чува и на моменти е много неприятно. Щом подозираш парктроника - изключи го за проба. Няма логика да е от него, защото той получава захранване само като си на задна (ако е свързан по предписанието), както и няма логика да влияе на колоните, защото те са свързани към усилвателя.
-
0 точки@jijane съгласен съм, дори смятам, че в БГ им треперим повече, ясно е защо. Идеята беше, че на кола се слага газова за да се кара и иска допълнителна грижа. И липсата на реглаж на кола с газова влияе значително, докато на кола без газ не е точно така. Съответно смотан монтаж и ментак части създава проблеми, а това го разбираш след като вече си платил и започва обикаляне по сервизи. Вместо "екстра", получаваш грижа и допълнително разходи. Може и обратния сценарии, но пак се разбира след покупката.
-
0 точкиПъро се извинявам за цитата. Второ Дани познаваме се и с цялото ми уважение цялото това писание е пълна глупост.! Ще ти кажа защо. Говориш в проценти ето ти още един 98% от колите в тая държава а и вдруги смяната на маслото им се извършва по обичайния начин. А той е без спринцовка и маркуче без врели некипели. Сега ме анатемосайте но пак ви казвам на всички маслени специалисти, обърквате хората, в много неща. Как може един 25 кодишен кенеф да кара 450000 с нормална смяна на маслото после хоп спринцовки. Моля ти се недей. За автора ако искаш да ти е чист мотора имам тема имам и масла които мият много. Промивката е нож с две остриета.
-
0 точкиТе швейцарските навеси, нов вснос, са обслужвани само от швейцарски ювелири с бели ръкавици. Клапаните им са регулирани стриктно , маслото им е сменяно само с такова най-висок клас на не повече от 6 000 км със изсмукване на несливаемия остатък от картера и това дето е в главата(със спринцовка, вакуум помпа и на всеки 20 000 км със сваляне на картера и забърсване на биелите и коляновия вал). Стояли са само в гараж и не са прибирани мокри вътре ако случайно вали, защото швейцарския ювелир го забърсва със микрофибърна кърпа от био памук.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей, акумулатор няма как да ти докарам от USA или Japan, ще ти отрежат главата за доставка. Ще гледам до няколко дни да организирам поръчка от cox от UK и от там може да се поръчат акумулатори.
-
0 точкиНе мога да редактирам, ново мнение. Заех се малко по-сериозно и успях да преведа що годе адекватно Сертификата, след което да сравня празните полета от големия талон с наличните данни от сертификата. Останах доста изненадан, защото около половината числа в Сертификата е можело да бъдат написани и в талона. Самият талон щеше да изглежда пълен, а не както сега - само звездички на празните места. Прикачвам го, на който му е интересно може да види колко много неща са пропуснати. Написал съм срещу всяко поле на кое поле от талона отговаря. От цялото това нещо, са ми вписали единствено 46.1 - категорията Евро 4, и то защото я пише на отделен лист, преведен на български. А аз им нося документ от представтелството, написан на официален език на ЕС, подписан и подпечатан, с всички данни. За който съм платил 40 лв. Сертификата го има в мнение 169: Ега пукнат всичките хрантутници там!!! Сега ще си напиша жалбата и ще чакам "от умрел писмо".
-
0 точкиПърви днес на тест драйва..Много добро впечатление ми направи персонала, много любезни...почерпка кафенце сладки и свобода в шофирането..Тайп Р-а не беше за тест драйв, но покарах сивия 1.5 турбо 182 коня..Сръвнение с Акорда ми освен суперлативи друго не мога да изкажа ..Доста директен, набира за секунди, на 6-та с 2000 оборота 90-92км/ч Мъжа които беше с мен мисля Николай се казва, поне визитката която ми даде, ми даде пълна свобода при карането, изрязах е на 1-ва 2-ра, включих и автопилота, предавки вс, музика пусна, даже ми каза дай да караме към др сервиз да свърша една работа, та и бонус отгоре за км-рите..около половин час съм карал...Бащата беше с мен, остана много доволен и се закачи много за въпросният автомобил, негово желание беше за сивия сивик и за това избрахме него за тест!
-
0 точкиПо принцип критичните обороти започват там, където започва червеното на оборотомера ти. Всичко преди това по принцип не е критично, ако двигателя ти е изправен и караш с правилното масло. Червеното на оборотомера почва там, където е изчислено, че според теглото на клапна и пружината, която го връща нагоре - клапанът няма да може да се върне достатъчно бързо нагоре и ще бъде ударен от буталото, което ще нанесе непоправими щети на двигателя като счупен клапан или бутали или и двете. За това на двигатели, които въртят над червената зона се слагат по-твърди пружинки, а някой път и по-леки клапани. Преди червената зона този проблем не е наличен.
-
0 точкиЗдравей колега,при мен беше подобно положението.Не искам да те плаша,но харча на масло се оправи след отваряне и ревизия на мотора и смяна на сегменти и всички видове гумички и уплътнения.Разхода на масло беше около 5 литра. За част от останалите ми проблеми може да прочетеш тук:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93406&hl= Сега всичко е ОК благодарение на fenabg Единственото което остана за оправяне са оборотомера и ABS-са. Честито за колата и много безаварийни километри.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00