Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.03.2019 in all areas

  1. 5 точки
    За тези, които искат да придобият по-сериозни познания относно: "Приносът на различните източници на консумация на масло към общата консумация на масло в един двигател с вътрешно горене - по-специално бензинов такъв (с искрово запалване)" "The Contribution of Different Oil Consumption Sources to Total Oil Consumption in a Spark Ignition Engine" Горното е само кратка есенция. Целия абстракт - публикуваната от SAE кратка версия, и още много интересно инфо можете да видите ТУК Основен източник: BITOG - ТУК От BITOG можете да изтеглите и цялото проучване, което е 167 стр.
  2. 1 точка
    За Понеделник остана поръчката. Последната преди края на месеца и ако има брекзит може да е последната въобще.
  3. 1 точка
    Трябва да си луд да не му сложиш! За 2.2 i-dtec (с DPF) - само 0W30 с ACEA C2/C3 или 5W30 с ACEA C2. Всичко друго ще му вреди!
  4. 1 точка
    Аз не съм майстор но се вслушвам в хората който са наясно със кое колко може,даже един бакшиш ми сподели,че толкова му е мъртва на газ,че практически на газ не може да изпреварва .......отговора беше като се налага минавам на бензин и газ,та се замислех при теб нещата не могат ли да се случат така когато имаш нужда да минаваш на безин,а средствата който искаш да вложиш да ги пренасочиш в друго по полезно занимание :))))
  5. 1 точка
    Само и единствено майсторите е продавачите ще берат ядове че не отива колата при тях на ремонт.Какво е логиката да не сложиш по хубаво масло като хората карат с такова.Това с тъкано масло е най голямата простотия която и майстори и продавачи не могат да обяснят,и да дадат пример на един блокирал двигател от хубаво масло.Наистина е много трудно да накараш някого да сложи по хубаво масло от това което кара и са го лъгал и цял живот че неможе ,щото дрън дрън неграмотни простотия. От една година и половина се опитвам да обясня на колега че има доста и в пъти по - хубави масла от неговия 10W40 Тотал на супер мега промоция и най добрия сред маслата, майстора му казал че от тънкото масло нещо щяло да прегори по двигателя. 😆
  6. 1 точка
    Благодаря,ще им звъним наред тези малките въшки ми са спешни да се вижда бутона,че в тъмницата е на напипване ....ха ха
  7. 1 точка
    Даже с витека по баирите повече.
  8. 1 точка
    1. Няма да се пресече. 2. Сменяй с каквото трябва. 0W30 ACEA C2/C3 или 5W30 ACEA C2 3. 5W40 не е твоето масло. 4. А щом след 6000км. започва да го гори, значи това масло е с нисък ресурс.
  9. 1 точка
    И с другата глава ще се запъва.
  10. 1 точка
    https://new.uab.org/snews/v/923/Novo-reshenie:-Po-nisak-danak-za-kolite-s-evrokategoriia,-dori-da-ne-e-vpisana-v-talona/?fbclid=IwAR1QsoeB1eA9o4sa5JISeTHr5p2ap3B-GeIQI3vrz4OGL1EHg6luC91UYCU Автомобили, които отговарят на Евро 4, 5 и 6 ще ползват отстъпка в данъка, дори и в талона на автомобила да не е посочена еврокатегорията. За тази договрка с ръководството на МВР съобщи вицепремиерът Томислав Дончев. “Ще бъдат търсени варианти, включително служебен обмен на информация. В понеделник говорих с МВР и ме увериха, че няма да има задължителна смяна на талоните, за да е записан екостандартът на колата”, каза още Дончев пред “24 часа”. До проблемa се стигна, тъй като вписването на еврокатегорията в талона започва през 2007 година. Голяма част от автопарка у нас е внесен преди това и автомобилите нямат вписана еврокатегория, дори да притежават такава. По този начин е оказа, че много шофьори няма да могат да използват отстъпката от данъка, която беше въведена тази година, защото еврокатегорията не е отбелязана в талона им. Самата процедура по смяна на талона може да бъде дълга и сложна. Цялата услуга в КАТ по идентификацията и смяната на талони на автомобила струва 20 лв., ако се плати през ПОС терминал, или 23 лв. на банковото гише. Ваденето на удостоверение от съответното автомобилно представителство също се заплаща. Според шофьори, които вече са се сдобили с такъв документ, той струва около 50-100 лева
  11. 1 точка
    да вмъкна един въпрос , имам црв 2,2 дизел 2006 майстора който ми го обслужва е налял масло репсол 5в 40 елит компетешън , след 6000 км пробег започна да го бута на 7000 съм долял половинка като прочетох из форума разбрах че това не е моето масло та въпроса ми е мога ли да го сменя с каквото трябва и дали да се притеснявам да не се присече само да вмъкна че промяна в работата на двигатела с горепосоченото масло не съм усетил
  12. 1 точка
    Чаркалаците ми ги правят безплатно, щангата струва 20 лв, биалетките 25лв. Крепежи 7 лв. Скатавам в работно време за заварките Целта на занятието е хоби и развлечение. Правя го, защото колата е доста запазена и добре поддържана, не мисля скоро да се разделям с нея, искам да подобря стабилността и, и комфорта на шофиране. Направил съм доста неща в това отношение... Освен това планки и без това са нужни. Нека бъдат направени възможно най добре. Проекта е " как за 100 лв, да си сложим щанга от алфа на сивика" при успешен край ще пусна чертежи.
  13. 1 точка
    Подобни интервенций (рязане и заваряване) върху вече термообработени стомани са карйно нежелателни,имайки предви,че детайла е подложен на постоянно натоварване и усукване.В случая дори шупла в заготовка може да е фатална.Със сигурност има колеги които са много по-напред с материала от мен и има какво да (ме) коригират и добавят.Но понеже се занимавам с лазерно рязане на метали имам пряко наблюдение в "поведението" на различните железа,и термообработените не са най-приятните за работа.
  14. 1 точка
    Не съм казал, че е по-лошо. Добавките за подобряване на вискозитета реално правят маслото по-гъсто когато е топло. Това означава, че базовото масло трябва да е с по-нисък вискозитет, което може да е един от факторите за цената. Друг може да са самите добавки, надали са пренебрежимо евтини. Това са мои разсъждения. Не претендирам, че съм разбирач – това съм го чел във форума от хора, които са много по-навътре в темата от мен. Мисля, че, ако ти е интересно, е по-добре да обсъждаме в темата за маслата, а не тук. ПС: също е редно да отбележа, че говоря за общия случай. Ако сравняваш скъпо и хубаво 0-30 масло с евтинджос 5-30, надали това, което казвам, е релевантно, тъй като има по-сериозни фактори в играта.
  15. 1 точка
    Не слагаи нищо по различно от 0w30 Бардал вникъкъв случай MOTUL 8100 ECO CLEAN C2 ; 0W30 носамо и единствоно от тук https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Ментета в Бг много та да те заболи главата Ето на 19 този месец ще има нова поръчка и човека е от София Разгледай и си поръчай другите масла за да обслужиш колата като на скоростна кутия,антифриз,спирачна течност,незнам дали имаш хидравлична рейка. Като за двигателя това са също много добри предложения Toyota Engine Oil SAE 0W-30 Premium Fuel Economy ,RAVENOL FES SAE 0W-30 в този ред. Не надминавай повече от 9хил км ако караш само градско. Ако си стози мотор 2.2i-DTEC N22B1-2 дават в таблицата само 0w30най долния ред https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/htmlview#
  16. 1 точка
    Поръчвам от англия за 60 паунда 6 литра масло www.hondaparts247.co.uk излиза доста по ниска цената от колкото в българия
  17. 1 точка
    Когато е заминал предпазител номер 15 от кутията при мотора-също свети жълтата лейка. Това за протокола
  18. 1 точка
    Качвм го: Сваляш си волана максимално надолу.Издърпваш с ръце черната матова лайсна ,която крие част от километража.Държи се на 4 клипса.Зад нея таблото се държи с 4 винта.След това с едно джедайско движение таблото се навежда напред и се отделят ВНИМАТЕЛНО двете букси.Следва още едно джедайско движение и се изтегля таблото навън като се завърта волана в подходяща посока....
  19. 1 точка
    Приготвил ли си вал и пружини за тиквата ?
  20. 1 точка
    Млади момко, явно си толкова млад че не знаеш каква беше помпата на Виале, преди да измислят по опростения вариант като на Иком. http://www.youtube.com/watch?v=JyKH-3XYEPU Тази от видеото няма нищо общо с твоята щом вече е като на Иком, но последните 2-3 години не съм се интересувал от течна фаза, последно беше когато се наложи да сменя помпата на шурето на колата която беше с уредба Иком и беше изгоряла а по сервизите ни искаха 600 лева и без гаранция колко ще издържи, тогава помпата на Виале струваше 1850лв. А и точно мен за газови недей да ме осветляваш. Никъде не съм ти злословил нещо си се превъзбудил от течната фаза, не казвам че си се набутал като си купил хубава и скъпа уредба, дори напротив хубаво си направил ако караш много си струва инвестицията независимо на ква кола я монтираш. Аз също бих си купил такава уредба, оспорвам неща които говориш на изуст и са ти надрънкали в сервиза или пред блока. И още нещо в добавка, Ги не изисква по честа смяна на филтри от нормалното, а филтърче за самата Ги струва 5-10-15 лв, не си мисли че твоята уредба няма филтър, въпреки че може би я водят без обслужване, но филтър за газта която влиза при зареждане на бутилката със сигурност има защото се сещаш какво ще стане ако няма филтър и заредиш на някоя хубава газстанция дето компресорите и фърлят повече масло от колкото газ. Не се чувстваи длъжен да ми отговаряш че да трупаш излишни мнения и без това имаш само 2 на ден, ползваи ги разумно. п.п. докато съм писал колегата ме е изпреварил та малко се повтаряме.
  21. 1 точка
    Ще си говорим Особено с Виале и с наща хубава газ. В случая ICOM JTG е по добрата оферта въпреки че Виале е висок клас, но случили ти се нещо с помпата на виале ще плачеш много, докато помпата при ICOM с малко сръчност я сменяш с обикновена бензинова помпа (реално тя си е такава) и ремонта няма да ти легне повече от 150 лева максимум, цифрата при Виале е подобна но с още една нула от зад Караи ся нема се плашиш ще му мислиш ако ти доиде на главата, но да кажеш че течна фаза е по безпроблемна от обикновено ГИ не мога да се съглася, Щото като скъпоструващи компоненти течната фаза е много по скъпа за ремонт, а това дали ще имаш проблеми и при ГИ и при течната си зависи от монтажа и настроиката на газовата, също така и от неината марка, ако се появят ширпотреба течни фази както стана с ГИ то и тогава ще си всеки ден за донастроики и смяна на дюзи мапове и прочие Просто висок клас Ги и също така течна фаза не биха имали никакви проблеми при голям пробег от км.
  22. 1 точка
    Здравейте,Предполагам за всеки един човек, управлявал автомобил през живота си ще каже, че няма нищо по-важно от спирачната система. Съответно, тук компромисите могат да струват много и като любител шофьор полагам необходимите усилия да поддържам спирачната уредба на автомобила, който управлявам в безупречно състояние. Преди около година се наложи да направя подмяна на всички спирачни дискове и накладки. След кратко проучване установих, че на пазара се предлагат множество марки, с широко вариращи цени, съответно предлагащи и различно качество. Тъй като имам навика да шофирам по-спортно исках да поставя компоненти, които да са максимално надеждни и да подобрят спирачната система, но не исках да се впускам във филми със смяна на спирачни апарати и дискове с по-големи от друг модел и т.н. Ровейки по нет-а попаднах на марка, която предлага подобрени дискове и накладки и по-конкретно на марката EBC. Съответно реших да закупя комплект стоманени дискове 3GD серия с нарези, частично перфорирани и накладки EBC “Green Stuff”, които са с подобрени характеристики спрямо фабричните. Впечатленията за дисковете са, че наистина са по-шумни от обикновените, но не дразнещо. Относно техните специфики, до колкото ми е известно нарезите служат за почистване на феродото, а частичната перфорация увеличава площта на диска и предотвратява планинга при бързо приближаване на наклатката към диска или иначе казано времето от натискане на педала, до задействане на спирачките намалява.За повече инфо: http://www.ebcbrakes.bg/pages.php?page=16Относно накладките, впечатленията са че студени спират 1:1 сравнение с обикновени такива, но след няколко обикновени спирания, влизат в работна температура, чувствителността на педала и ефективността на спирачната система се увеличава приятно. Още по-хубаво, е че при още по-интензивно спиране и повишаване работната температура и този ефект се увеличава допълнително. Е разбира се това не е до безкрайност. За повече инфо: http://www.ebcbrakes.bg/pages.php?page=11Единствения път, при който нещо от спирачната система прегря, бе след като реших да се си го меря с Honda CBR954 (оптимист съм нали ) - яхнат от приятел, което означаваше газ до ламарината, след което спиране на макс преди влизане в завоите, това не успя да изкара нищо извън строя, но и след няколко последователни интензивни спирания от около 130-150 до 0, усетих как на последното такова постепенно педалът на спирачката стана гумен и леко пропадна, почти до край. За мое учудване след като прегрелите компоненти от спирачната система изстинаха,всичко отново работеше изрядно без ефектите на препечени, изгорели накладки и криви дискове. Предполагам виновникът за загубата на ефективността на спирачната система бе старата спирачна течност, на 2 години. Естествено бе сменена със състезателна - Motul RBF660. Кратко видео описание на EBC дискове и накладки: Подменяйте компонентите на спирачната система с качествени, безкомпромисни такива и не забравяйте да сменяте периодично спирачната течност с нова, че не се знае кога ще Ви потрябва да тествате как работи всичко това, при екстремни натоварвания.
  23. 0 точки
    Аз сложих т5 по точка1,само че с повече ватове (мисля че 5w) и нямам разлика в подсветката. Само че съм с обикновени ламби.Ледовете не ги тача. От малките има-вървят заедно с цокълчето. Взех ги от Омега лайт.
  24. 0 точки
    И пак да зачекна темата за евентуална среща, ня която вски да може да сподели по нещо, а и само да се запознаем. След малко лични дискусии с хора от форума, разбирам, че може би има желание за такава (а още повече, че вече се и виждат малко по-често подобни автомобили в София). аз предлагам да изберем някакъв ден между 8 и 21 април (голям си е диапазона за да изберем най-удобния ден). Нека всеки, който има желание да напише следното: - Предпочитан ден от седмица (ако е работен, предлагам да е след 19ч) - Удобно време - В зависимост от желаещите, ако има ентусиасти от други градове, може да направим нещо и през уикенда на приемлива за всикчи локация Не се стеснявайте да пишете, дори и да не сте съгласни, поне да знаем има ли смисъл да организираме такова нещо. За сега знам за 3-ма освен мен, които биха се присъединили.
  25. 0 точки
    За триене.. Скъсан кабел при монтаж на вратата..
  26. 0 точки
    http://www.crvclub.ru/honda_crv_manual.htm#crv4 Виж тези сервизни ръководства. Ето и форума с дискусии по модели http://www.crvclub.ru/models.htm Прегледай и тези дали ще ти вършат работа https://owners.honda.com/vehicle-information/information/2013/CR-V/manuals
  27. 0 точки
    Благодаря @Takumi Fujiwara @emod Сувчето е уж на 45000 км (освен ако германския Хонда дилър не е фалшифицирал цялата сервизна документация и двата TUV доклада) Исках да се съобразя с долното и затова питах кое е "оригиналното". Но трябваше да поръчвам масло за другата кола и в сайтът излезе Castrol Edge H 0-20w. Ще умувам за следващото.
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Просто си направи списък с въпросите и питай тук.Няколко човека с Харви вече имат над 200к км и са живи ръководства
  30. 0 точки
    Иво,СРАМОТА е да се слага газ на такива коли....ако ще да е нано фаза !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...