Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.02.2019 in all areas
-
2 точкиНикъде не пише RHD или LHD. На гърба на фара(черната пластмаса) има отбелязана с бяла боя буква E (от KE) или буква G (от KG).Това е регионът за който е направена колата първоизточник на фара. Съответно KE е с десен волан, KG e с ляв волан. Надписът е само на оригиналните фарове. Ако фарът е на друг производител този надпис го няма.
-
2 точкиСъвсем не съм му фен! Просто за мен е с най-добро съотношение "цена/качество". Това ме бута по рамото. Чак пък трепач... Не е... Има къде, къде по-трепач масла, но пак се връщам на "цена/качество".
-
2 точкиС оглед на това, че обсъждаме Honda дизелов двигател. А въпросното масло се представя също доста добре при бензинов такъв. Още и, че SSV е с висок TBN = 9.7. Не ми се иска да вярвам, че в случая е изчерпало ресурса си толкова бързо при дизела. Но хронологията навежда на подобни мисли. Аз съм за още една проба на 9000 км. Пък тогава да видим. Смяната е лесна работа.
-
1 точкаОфициален сайт на ХОНДА в който може да видите кое как се разглобява,парт номера на отделните части,както и размерите на всички болчета,гайки,втулки. Има си и цени даже в евро.Намирате си модела на кочинката и отивате в раздела в който е нужната ви част. В конкретния линк са дадени двете полуоски на акорд 8 ,2.4,ръчна https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2009/24-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/FRONT-DRIVESHAFT-HALF-SHA-FT-24L-/17TL1901/B__2101/4/3749
-
1 точка@pepurНе мислих ,че е възможно да има ниво на оборудване без климатроник и темпомат. При това положение е повече от постна и ти си прав ,че е непродаваема впоследствие. @nik4o77 понеже питаш, моето мнение е : -комфорта безусловно НЕ щом е с ниво на оборудване колкото 25 годишен Опел.Не и за 20+ -Другата от Италия.НЕ! Италианците не се славят с поддръжка на колите си, километрите са много, а и едва ли са истински.Не си описал кои са й екстрите в детайли, но дори и да покриват всичките ти желания аз бих я пропуснал.Може би и защото съм предубеден към стара дизелова кола.А като добавим в комбинация и ключова дума Италия ...някак си бих бягал надалеч. Парите са си твои,изслушай всички и вземи решение сам. Успех!
-
1 точка
-
1 точкаТемата е много полезна за всички потребители. Преди години съм описвал подробно целия процес,но изчезват мнения теми и т.н.На някои съфорумници съм казвал точно стъпка по стъпка каква е последователността. Езика е много важен,но липсата на Немска Сметка е голяма пречка при плащането на данъка за този 1 месец застраховка.Ако не ползвате познат с немски или посредник,не много биха откликнали да Ви влезнат в положението . Важното е,че сте се прибрали здрави и доволни от покупката .Искрено се радвам и честитя машината,и от тук нататък доста повече и само безаварийни километри .
-
1 точкаЗдравейте , колеги! Да се включа и аз по темата със сервиза на Слави в Овча купел. Току що се връщам от там. С две думи - възхитен съм! Записах си час на посочения телефон за събота , тъй като през седмицата нямам възможност. Днес в 09:15 бях там , а часа ми беше за 10:00. Веднага след като Слави пристигна и отвори вратите ме покани да вкарам колата. Бях записал час за основен преглед и диагностика на ходовата част , тъй като преди седмица взехме Джаз на половинката. Слави беше зает с едно ЦРВ и Цецо се зае с нашия всъдеход. Огледа всичко , обясни ми с прости и разбираеми думи какво според него е за смяна и защо , направи ми кафе - страхотен човек и много начетен. Попълни работен лист с всичко , което беше отбелязано и след уговорка за изпращане на оферта и последващо записване на час , си тръгнах доволен и щастлив. Да , ама не. На светофара изненадващо видях , че на таблото свети лампата за ABS-а. Обратен завой и пак в сервиза. Цецо и Слави си играха час и половина, намериха проблема и го отстраниха без да ми вземат и една стотинка за това. Така се печелят клиенти завинаги! Поклон и адмирации към такива хора! Ако мога да помогна на някого с информация - на разположение съм! Поздрави и безаварийно на всички!
-
1 точкаОт повече от три години съм с тези Led плафони и съм забравил проблемите с подмяната на всякакви знайни и незнайни марки лед крушки. Плафоните са висококачествено копие на оригиналните и ледовете им (18 броя във всеки) светят повече от силно и студено-бяла светлина. Имат си стабилизация на напрежение, което всъщност е жизненоважно за дългия им живот. При напрежение над 12 волта живота на леда е много кратък, вследствие прегряване кристала на диода.
-
0 точкиПо качество - като база, са сравними - много добър хидрокрег III гр., с тази разлика, че 0w30 може да съдържа до 20% PAO, с оглед на подобряване на нискотемпературните му свойства (най-вече). Теоретично, PAO-то ще даде и други предимства, едно от които е по-висока устойчивост на окисление, но следва да се има предвид, че % му съдържание като база не е голямо. Защо 5w30, а не 0w30, при условие, че не караш в студен климат, задължаващ те да ползваш 0w...масло: 1) 5w30 е с dexos 1 Gen 2, a 0w30 го няма; 2) 5w30 е с по-малко подобрители на вискозитета (теоретично); 3) 5w30 е с по-малък Noack 10.4 с/у 11.3; 4) Шансoвете 0w30 да стане SAE 20 са по-големи, отколкото при 5w30, тъй вискозитетът на 0w30 при 100 С е 10,4 cSt (при граница за SAE 30 = 9.3 cSt), а този на 5w30 e 11.3 cSt, респ. при намаляване на ефективността на подобрителите на вискозитета (VIIs) 0w30 има по-голяма вероятност да пропадне и стане SAE 20-ка, макар и висока (около 9 cSt).
-
0 точкиРазговарят двам хондаджии на Екото в София! - Жената разправя, че зеленчуците били по-полезни сурови. - А, и моята е мързи да готви!
-
0 точкиПроцесът на pre-ignition (трака ми аванса ) не е нов или уникален, но при модерните downsized boosted GDI мотори е изключително интензивен и води ("често") до фатални последствия. В тази връзка терминът LSPI и промените в пакета добавки на маслата (като намаленият Ca) се свързват именно/изключително с турбо GDI моторите. Линк 1 Линк 2 Линк 3 Линк 4 Иначе нашите N/A (naturally aspirated) щайги щяха вече да са изтропали .
-
0 точкиРавносметка: Сертификат от Бултрако - 40.00 лв. Смяна талони в "ГАД" София - 23.00 лв. Изгубено време на канала (оспорваха издадения сертификат, защото не пишело че е издаден специално за тях)- 3 часа Забременели служители и роднините им, по време на престоя - всички, включително и тези от мъжки пол! В заключение мога да кажа само това:
-
0 точкиТочно това, но не задържаш бутона а го натискаш няколко пъти докато ти излезе иконата. Важно е да е дръпната ръчната.
-
0 точки
-
0 точкиРазгледах внимателно анализите на мобила с които бях и мегуина..Калцийте в мобила са 3645, мег- 3453, сулфатната пепел и при двете масла е 1:1 1,40 Повече бор в мобила..определено, киселинността е в повече при мобила, молибдена преобладава повече в мегуина..Аз мисля че няма да имам някакъв сериозен проблем с това масло, било то за едни 6000км. п.с. недей така ме сяпа с тези калций - Low-speed pre-ignition, че започнах да си превеждам и да гледам някакви лоши клипчета в тубата, ще ми докараш инфаркт
-
0 точкиМда. Използвах калкулатор за гуми и то те са съвместими с 205/55 R16. Само 2% разлика. Затова не съм имал проблем с VSA. Затова и производителя препоръчва определени гуми, с които да се кара
-
0 точкиЕ точно това съвсем не е много хубаво. Прочети за феномена Low-speed pre-ignition и зависимостта му от по-високото съдържание на калции в маслото.
-
0 точкиЧаках да минат малко километри, за да дам сравнение. Двигател K20Z4: - Repsol 5/50. Първоначално в сервиз сложиха това. Имах съмнения, че не е точното след като бях им донесъл друго но се доверих. В последствие питах и във форума и прочетох и в чуждите сайтове дали въобще може да се кара с него. Може но ако се настъпва газта на топло време. В крайна сметка проблеми нямаше с този вискозитет но не е точният със сигурност за ежедневно ползване. Изкара 3500 км. и сменено на толкова от които 2000 магистрала. Двигателят работеше добре, тихо, нямаше харч. Имаше по-труден старт на студено което е нормално с оглед вискозитета. - Ravenol VSI 5/40 с изминати 4500 км. и сменено на толкова от които 1500 км. магистрала. Двигателят работи добри с него, пали лесно, моторът работи тихо.Харч не е имала с него. - Amsoil 5/30 Signature - Пали много леко при ниски температури, двигателят се развърта много леко, разходът на гориво спадна с 1 литър и повече сравнено с другите 2 масла.Опасявах се, че ще има харч на масло.След изминати до момента 2000 км. от които 1000км магистрала, не е мръднало от щеката.Надявам се да остане така. Най-общо казано от 3-те вида съм най-доволен от Amsoil до момента но Ams-a е сменен краят на есента т.е нямам идея как ще е лятото с него.
-
0 точкиЗдравейте.....Така, явно няма да пробвам този Петронас, поради това че, пичовете от който го поръчах не ми го изпратиха, звънях им, писах...ДОТУК! Даже се отказах, като поразгледах, лаб. анализи и попрочетох различни мнения - не е това което изглежда ...Тааа 2 вечери чета в руския форум и останах приятно изненадан от това масло, лаб. анализ - Meguin Megol Super Leichtlauf 5W-40 ЦЪК Вече е поръчано оттук: ЦЪК Ще се тества...Поздрави
-
0 точкиВсички гуми са 16ки 205/55 r16, тоест оригиналния размер за модела. Патерицата е оригиналната за модела, с лого на Хонда, но какъв цол е нямам спомен, не ми се струва да е 16ка обаче.
-
0 точкиСнимката стана малко кофти. Вижда се малко по-тъмно, защото стъклото е затъмнено (нощно време да не ти блещят тия зад тебе). А и аз съм със затъмнени прозорци на 50%., но въпреки това през деня си се вижда добре. Можеш да гасиш дисплея за да не те дразни нощем. Като цяло за тия пари си е ОК. Освен камерата за заден ход си имаш видео регистратор , който може да снима и през предната и задната камера. За монтажа и на мен не ми допадна идеята, да го закачам върху другото огледало. Затова го побългарих , като му направих едно захващане към оригиналната ябълка( на старото огледало). Ако имаш интерес, на ЛС ще ти кажа как направих захващането.
-
0 точкиЩе инвестирам едни пари и ако резултата е положителен ще пиша. Благодаря за консултацията.
-
0 точкизависи колко време си решил да си с тази кола, ако избора е само между двете и си решил да я караш 10 години по добре българската, но така и не каза на италянката какъв е бил ремонта. Те 200к по италянските пътища са равни на 100к по българските, така като се замисли човек. Но след 200 предстои смяна на верига. Аз лично не бих купил кола с базовите екстри. ЦРВ-то не е особенно комфортно и ако няма екстри си е спартанска история. Не бързай - има много ЦРВ-та на пазара!
-
0 точкиАууу,тук няма наистина какво да избере човек . Не ви разубеждаваме,а помагаме . Не си купувайте съвсем ”постна” кола,екстрите не са най-важни но Комфорт е без комфорт буквално.
-
0 точки
-
0 точкиКато чета какви ремонти сте правили и ми става ясно колко са здрави ХОНДИТЕ. Всички на 150 000км, пък мноооо чупливи! И да не съм off. Колата ми струва 140/150лв. на месец само да я имам! /Масла, филтри, накладки, дискове, гуми, застраховки, данък и винетки/! Всичко друго извън тези описи доказва километраж над 300К, ОСОБЕННО ПРИ ХОНДА!
-
0 точкиКолеги, парите са получени и маслата са поръчани
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00