Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.01.2019 in Мнения
-
2 точкиЕ това не е баш еърбега, а само капака му.Отдолу има болчета,отхлабват се и се стягат на нормална температура...да се понамести малко.Работата си е малко за специалист де.Прави се само на откачен акумулатор.
-
2 точки@romborak принципно си прав за монтажа, че трябва да е вътре http://cardrl.eu/CarDRL5S.pdf тук го пише има и схемата на това от горните ми снимки на модула. При 7.ма според мен го слагат при двигателя защото вс. предпазители за къси и дълги и постоянен "+" са при двигателя, докато при 8.ма ген са в купето. Исках снимки от 8.ма да видя как са го захранили защото кабели не ми се пускат (даже мисля, че е излишно) нито ми се режат и препояват. Мисля да ползвам подобен държач/преходник като от снимката, а не както на снимките от по горе да напъхам кабелите в предпазителите.
-
1 точкаСлагаш температурата на 21 градуса и натискаш ауто - нито се товари система нито нищо, караш зиме и лете така Като видиш старо БМВ или зил натискаш бутона за купето, като ти се замъглят стъклата бутона за обдухване - и това е
-
1 точкааз сложих преди два дни, DRL+turn signal, дневни и мигач в самото гнездо за мигача, инсталацията е лесна, и за мен е по красивият вариан от този с дългите.
-
1 точкаСлед като правих К суап и моят TPS изпатка.Моторът ми е к20а2 и взехме тпс втора ръка от джаз и си работи без проблем. Поздрави
-
1 точка
-
1 точкаКато има вариант и джамбазина нарочно да е прибрал диска. Няма диск, за това не работи.., а то може по принцип да не си работи. Ще го разбереш когато вече колата е твоя. Не е кой знае колко скъпа подмяната на DVD-ROM-a преди фейса, но все е разход.
-
1 точка1. Вади се документ от Бултрако и от него КАТ разбират кое евро е колата. 2. Не е вписано, защото не е било вписано в чуждия талон, с който колата е пристигнала в България. 3. Плащам пак, защото не съм представил документ за еврото при първата регистрация в България. Тогава над 100к.с. нямаше данъчни облекчения, затова не съм преценил за нужно да направя това. Считам това за моя грешка.. Като цяло сложно няма.. но пак вкарват народа във филм.. или поне част от него..
-
1 точка
-
1 точкаСъщо така много полезна би ти било да потърсиш в carspending.com модела и да видиш какво са сменяли хората и за какви пари.
-
1 точкаБРАВО ! Като си идваш - обади се да те черпя. Благодаря и на горните колеги че познаха марката. Подробностите следват ...
-
1 точкаЩо бе, всичко си е нормално. HC/R стрелка надясно и HC/R без стрелка = right-hand traffic, движение отдясно на пътя, демек както си се движим ние, демек ляв волан. Моят откъм шофьора
-
1 точкаЗдравей. Местата във Варна, които мога да препоръчам са 2. Дидо - 0889 66 82 66 , прикачвам ти линк с координати, гаража е точно до Bass Dealer Аудио (излиза в гугъл) Карта в Screenshot_1. Дидо Миямото - 0878 97 71 23 , отново прикачвам линк намира се до Дом на камиона и малко по-надалеч от Метро. Карта на Screenshot_2. Аз лично използвам услугите на първия Дидо и съм много доволен, но не знам с времето и часовете как ще е, по принцип се обаждам по-рано. Успех.
-
1 точка
-
1 точкаВ друга тема съм писал, градско София 18/100, по Тракия със 130км/ч, дава 10/100, но на газ 11.5 пълно-пълно! Забелязвам и друго. На автопилот колата ми по компютър е по-икономична с 1л/100км. Управлявам ли аз газта, колкото и да се старая не става. К24Z3, AT.
-
1 точка
-
0 точкиДнес ходих да я гледам тази от Пловдив. Нищо общо от снимките външно. Вътре е много запазен салона кожата е супер. Забележката вътре е, че пластмасата пред километража е разцепена и затова така е и сниман в обявата. Външно отпред бронята е ожулена в ъглите, отстрани на вратата има ожулена линия (която с пастиране ще изчезне май) фрапантното беше, че всичките пет врати бяха почти целите в оранжеви точки от ръжда. Много малки но навсякъде по колата. До левия стоп имаше изгнило което отгоре беше мазано със сива боя и пак беше излезнала ръждата. При пасажерската врата от вътрешната страна доло имаше ръжда. Задната броня беше ожулена в единия ъгъл и на едно място боята напукана. Фаровете и двата бяха напукани на места. Предната и задната броня се разминаваха с купето бяха на 2 места изкочили по настрани. На вратата на багажника пантата е ръждясала и вратата е леко увиснала. Гумите са с дот 2015 стават за още един сезон. Дисковете са добре. Багажника бяха поужулени пластмасите вътре. Обяснението за ръждата на точки беше, че не се карала колата и нали дисковете ръждясвали и като тръгнеш после и набиеш спирачки от там мятало и ставали тези точки, даже ми показа как се махат лесно от праговете на вратите които били пластмасови и нямало как да ръждясват. Странно как тея дискове мятат чак на задната врата. Не бях чувал такова нещо. Двигателя боята на капака му е олюпена почти цялата. Металния надпис ВТЕК е разлепен до половина и огънат на дъга. Металните връзки на маркучите ръждясали и надоло на доста места пак ръжда по купето. Отдоло имаше само петна на места и тук таме повече ръжда. В крайна сметка се отказах дори да я карам на преглед.
-
0 точкиНовият Сивик 10 принципно ми допада. Тествал съм седана и хечбека, и 1.5 мотора + вариатора ми пасват добре. Единствено ми липсва комби версията. Моделът порасна на размери и достигна Акорд 7 турер, който карам сега и ме устройва напълно като динамика, стабилност и външни габарити + вътрешно пространство. Знам че се задава хеч S версия с двулитровия, но дефорсиран мотор от type R, но никъде нищо за комби. Единствения резултат от сърч в нета е импровизацията на 1 известен манипулатор https://paultan.org/2016/03/25/new-honda-civic-rendered-as-tenth-gen-tourer-model/ Понеже ми омръзна да чакам новини от Хонда и нали "силни са мечтите", реших "да взема нещата в свои ръце". Намерих си подходяща картинка и отпочнах експериментите. Първият вариант ми се стори скучен, макар и логичен, но твърде напомняше Акорд 8, което си е концепция от преди дузина години и новата част не пасваше на стайлинга на 10-тия сивик. Предимството е по-дългото задно стъкло, минаващо под спойлера със стоповете (като при хеча) и осигуряващо възможност за по-дълга задна чистачка. Имайки впечатления от моето комби със спойлер на тавана знам че тя не е толкова важна, понеже джамът се цапа само в двата края. Върнах се "крачка назад" и заложих на подобие с 9-тия Сивик комби, което бе по-специфично и осигуряваше повече възможности и същевременно връзка между двете поколения. тук задното стъкло свършва като при седана, а боренето на мизерията по него възложих на странични дефлектори (между задното и страничните стъкла), които ще помагат достатъчно и по-късата чистачка няма да е проблем. Така и горното ниво на щората в багажника е по-високо, увеличавайки обема на трюма. Гърнетата естествено са от двете страни (зад задните гуми) като при премиум версията, а не като на "Спорт +", където изяждат доста от коритото под кората на пода. Отдавна съм почитател на лифтнатите комбита от сорта на Аутбек, макар идеята за повдигнат 4х4 турер да не е тяхна, а щатска и то от 50-те години на миналия век. Та реших и тук да пробвам. Първата ХС версия А е с по-деликатен облик и допълнението е просто по-високи пружини (в стандартното окачване) + съществуващите опционални амортесьори с двустепенна твърдост и стандартното предно предаване. По-големият ход на окачването си е +, а по шосе - "щрак" амортесьорите в твърдата степен и ето ти стабилност. Втората ХС версия В вече е с по-брутална визия и евентуално двойно предаване, което ще се използва за ъпгрейднатият type R с 350 коня и (за който също витаят слухове). Ако не, може и от ЦР-В - възможности има. Нея съм обул със стандартните 17-ки за да може гумите да са малко по-високи, та да не берат ядове хорицата излизайки по черни пътища. Знам че комбитата не са онова което бяха като пазарна ниша, но някои марки си ги предлагат и продават добре. При липсата на Акорд 10 за нас (и особено пък турер) си мисля че 10-тият Сивик би се продавал достойно, особено ако и той има вариации като упоменатите. Ако от Хонда не са осъзнали преди 5 години че новите тенденции са повече версии с по-малки тиражи, то значи пак са закъснели с десетилетие. Но това са си мои размисли и в случая лични пристрастия, и поглед по темата, ма нали съм си фен и "силни са мечтите". Ако ви допада или имате критики - споделете, или цъкайте (бутоните).
-
0 точкиКогато е студено компресора затопля и по-бързо идва парното.
-
0 точки
-
0 точкиВоди се автореле 4120. Би трябвало да го има във всеки по-зареден магазин за ел компоненти, на цена от 2,50 лв. до 5 лв.
-
0 точкиПрочетох отново грешката – P0135 – HO2S (A/F sensor) S1 Heater Circuit Malfunction. Погледнах пак предпазителя… ами да, предал се е, ама не съм забелязал като съм го гледал предния път Та изчистихме грешката и проблем няма. ПС: другия път ще искам повече детайли от първия път.
-
0 точкиАбе, и там са хора. Не казвам че умишлено са виновни, но фактите са "фак". А след висене почти ден в кат, сверих само основните данни (номера и имена) и "бегай че мъ изеди".
-
0 точки
-
0 точки@ceco_accord Цецо, мисля, че няма да мога да го направя така, че да се доближава до този дизайн. Благодаря, че го качи. @Takumi Fujiwara Височината я връщам на 7-ца, 5 е прекалено малко. След някой друг ден като втаса тази тема ще прехвърля промените в основната. Благодаря и поздрави!
-
0 точкиАз по-скоро имах предвид да търсим първо вината в себе си и после в другите. Не мисля, че би отрекъл, че имаш вина, че не си си проверил данните в талона. Други също имат вина, но първата част не се споменава много в дискусията – това исках да отбележа. И не за теб конкретно, а за всеки в такава ситуация
-
0 точкиВинаги така се получава - "виновни няма, има потърпевши". Тоя лаф битува отдавна по нашите земи.
-
0 точкиПоне в КАТ София на гишето, от което си взимаш талона, пише внимателно да прегледаш всички данни. Мисля, че в този случай който си вземе талона без да си прегледа данните, си е виновен за евентуални бъдещи последствия. Друг смятам е въпросът защо не са въведени правилно. Мисля, че е по-възможно човекът, въвеждал данните, да го е правил през пръсти, защото го мързи нещо (или не е внимавал), отколкото да е конспирация, за да събира КАТ повече пари. Надали този, който въвежда данни печели нещо от това, нито пък вярвам, че е инструктиран „от време на време да пропуска такива данни“. Да не говорим, че едва ли КАТ нарочно ще са пропускали данните за евро-то на колите с цел печалба ако, видиш ли, се случи след някоя година да се промени начина на изчисляване на данъка. Вярно, нещата може да са и по-добре, но мисля, че колкото вина носят от КАТ, че не са въвели данните, толкова си носим и ние, които не сме ги проверили. Но в крайна сметка разликата е 50тина лв и половин изхабен ден, не е огромна болка. Може би и някакви негативни емоции, изразени като недоволство, мрънкане или псуване, но това си зависи изцяло от нас и какво избираме да ни влияе. Нямам за цел да давам морални уроци – само мнение
-
0 точкиПо-точно каква е грешката, много общо С коя от 2те? Какъв проблем точно?
-
0 точкиМалко развитие.. Отидох с документа от Бултрако в данъчното.. Не се получи.. Искали информацията да постъпва само от КАТ.. Затова след 2 часа чакане в КАТ Пловдив вече имам нов талон, в който е вписано Евро4.. Те по служебен път си подавали към данъчното информацията.. Всичко ми струва 52лв. (30лв. в Бултрако и 22лв. в КАТ).. и малко чакане и нерви.. Сега ще изчакам да излезнат новите данъци и да видим..
-
0 точки
-
0 точкиЛично мое мнение е, че с емблемата на Хонда стой по-добре, но евала за мерака и майсторлъка.
-
0 точкиШок бутона проверихте ли? Под жабката се опипва, бутона е с гумен накрайник. ПС Между жабката и конзолата за парно от пасажерската страна
-
0 точкиВ първия пост съм писал от къде. На цена от 3500$ до 5000$ се намират страхотни екземпляри с най-висок клас на оборудване откъм екстри. Дори една беше с фабрично затъмнени прозорци, включително и предните...
-
0 точки
-
0 точкиКолега все едно описваш поведението на моята хонда , и аз се чудя от какво може да е свешите са сменени с NGK проблема си остана, така че ги изключвам аз имам съмнение за бобина ама не ми се сменят без да съм сигурен, че не са евтини, чакам запознати колеги да се намесят в темата и да помагат че е неприятно така .
-
0 точкиКолега в грешка си Второто гнездо изобщо не е свързано с буксата. Не знам защо е там, но не играе Трябва само една да имаш. Относно крушките мога да кажа във Варна къде ги продават, освен в Алиекспрес. Поздрави
-
0 точкиБутона на аварийките има две гнезна за крушки, предполагам едната трябва да мига, но аз имам само една сложена. Като намеря къде ги продават, ще пробвам да сложа и втората да видя какво ще стане. Ето иначе как се разглабя ако на някой му се наложи
-
0 точкиКолеги, маслата са вече тук. Тези, които ще пътуват с Еконт, най-ветоятно ще изпрате днес или най-късно в Понеделник.
-
0 точкиГазовата до половината ли я пълниш? Пък и да пълниш до горе не е по-скъпо.. Само първоначалното зареждане е по-голямо.. После доливаш за по 20 лв.
-
0 точкиТова пита човека, а отговора, според мен е, че, ако сменя номерата минава през канал за сверка на мотор и рама, значи проблем ще има. Ако остане със същите номера не се минаваше на канал за сверка на мотор и рама, значи проблема се отлага до следващото евентуално минаване на канала в КАТ. Ако пък накрая я бракуваш, значи проблема те е подминал.
-
0 точкиРеших да прежаля 40лв. и си поръчах дефлектор от тук http://1001-1.com/bg/avto/hood-deflectors/honda/hood-deflector-for-honda-accord-vii-2002-2006-%D1%81-%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%BC-detail Вчера дойде последва премахване на големият грозен бял надпис който беше от тиксо и монтаж /има известен момент на напасване/ да видим ще върши ли работата за която е предназначен
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиВчера имах свободен ден и се заиграх с колата,решетки отпред,хем за фасон хем за предпазване. на бронята и въздуховода на кулера,беше пълен с листа добре се получи според мен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00