Jump to content

afe

Фен
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About afe

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic 5th hatch B16A2 | Accord K24A3 CL9 MT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    ebimymaikata

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @tsonev.autofix може да ти поръча чисто нови от Япония.
  2. Не е нужно да се сваля цялата броня ? Долните крепежи не се пипат?
  3. Аз май няма да смея да натискам и дърпам на сляпо, че може да се изпотроши..
  4. Ще имам възможност събота/неделя да свалям броня и фар, та ако до тогава имате предложение за оправия без демонтаж ще е супер.
  5. Здравейте, на някой да му се е случвало при поставяне на крушка (h1) на късите да натисне малко по-силно и нещо да 'изхрупа' ? Въпроса е дали нещо се е извадило/раместило, защото сега светлината е насочена в земята и при спиране/потегляне целия лъч светлина се 'клати'. За нов фар ли съм?
  6. Здравейте, На колко нм стягате супортите ? Тук казват 108: На други места гледам, че пише 50.
  7. Някой да има идея откъде може да се закупи целия модул ? В Бултрако казват - спрян от производство не е наличен никъде не може да се поръча.
  8. Това което намерих при стелката прилича на оста с жълтата пластмаса на снимката на Алекс.
  9. Точно това съм се заврял да гледам и намерих на стелката много малък нит (10мм), но предполагам не е от съединителя...там нит не ми се струва логично да присъства.
  10. Окей е нивото на течност в казанчето. На около 2 години е като време.
  11. Накратко... Колата е 2.4бенз ръчка префейс. Откакто е купена има шум(приличащ на лагер) който изчезва изцяло при натискане на съединителя (това предполага проблем с лагер на кутията). Днес в бая голямата жега 37+ започна да включва бая тегаво от 5та (6 -> 5). След спиране се оказа, че 1ва влиза един път на 5 опита, задна хърка и като влезе разтриса цялата кола и еднократно продължи да се движи назад с натиснат съединител(след което се 'оправи'). В момента 5та не може да се включи по никакъв начин ... положението е: 6 - ок 1 - трудно понякога с разтрисане 2 - ок 3 - влиза с повече сила 4 - ок 5 - все едно лоста не може да стигне докрай, за да се пусне R - влиза с шум/хъркане и тресене Усещането е все едно съединителя е натиснат на 1/3 от макс. положение. - Съединител - 10годишен ( без никакво приплъзване и боксуване или др. симптоми дори и сега) - помпи - не са сменяни - течности - ОК - масло скорости сменяно винаги с оригинално Хонда Ако някой има каквато и да е идея или преположение моля да сподели, защото съм бая далечко от майстор Мерси предварително!
×
×
  • Create New...