Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.01.2019 in all areas
-
2 точкиhttps://www.dnes.bg/cars/2019/01/11/sgreshili-ste-nomera-na-kolata-za-e-vinetkata-gorite-s-parite-ot-api.398896
-
2 точкиИ за форума е по-добре ако не пречат толкова, за да не провокират толкова хората да слагат ад блокъри. Аз по принцип ползвам, но го изключвам за сайтове и ютуб канали, които искам да подкрепям. На телефона обаче по-трудно се изключва, така че оттам съм по-малко подкрепящ
-
2 точкиПреди няколко месеца сменяхме сегменти, гумички клапани и гарнитури на D14A8 в Димитровград и ремонта излезе 650 лв (познат сервиз). Колата спря да докосва маслото изцяло.
-
2 точкиКоефициентът, който цитираш, е drag coefficient, а не „челен“. Челна е площта, която е друг фактор в изчислението на драг-а. А драг-коефициентът е коефициент на Цялата форма на колата, а не само отпред или отстрани. Най-нисък драг-коефициент има падаща водна капка. Представи си „задницата“ ѝ спрямо посоката на движение. Когато задницата ти е отрязана, там се създава завихряне и ниско налягане, което нарушава потокът на въздух и също „дърпа колата назад“. Когато слиза надолу като седан, нямаш същия негативен ефект. Относно стабилността на задницата – приликата на седана със самолетно крило е вярна дотолкова, колкото въздуха над колата се движи с по-висока скорост от този под колата и съответно има по-ниско налягане. Но разликата е там, че след като слезне надолу, се удря в багажника и го натиска надолу. Този downforce го няма при комбито. Така че ако задницата ти е по-стабилна във висока скорост (в случай, че си сравнявал, аз не знам), то е доста по-вероятно причината да е по-голямото междуосно разстояние и центъра на тежестта, който е изнесен по-назад при комбето, но не мисля, че има общо с профила на колата откъм аеродинамична гл.точка. Не претендирам, че съм 100% прав и изчерпателен. Само любителски съм чел неща за аеродинамика, за да изчислявам някакви неща.
-
1 точкаТака, да обобщим. Колана се се сваля от колонката с все механизма и се носи в банята, разтяга се до край и слага се някакъв стопер за да не се прибира на ролката. "Платнената" част се топи в леген(гореща вода) с подходящ препарат(обезмаслител), колкото може по близо до механизма и се претрива(с постъпателно възвратни движения)на ръка или с мека четка. Упражнението се повтаря докато решите, че мърсотията си е отишла, следва плакнене до бистра вода и всичко на обратно в колата след като изсъхне.
-
1 точкаЕдно малко уточнение ако позволите, което не му е мястото във форума. MB не изискват нископепелни масла за техните двигатели, по простата причина, че стандартите MB 229.1, MB 229.3, MB 229.5 се дават само в High SAPS масла. Сложи ли се нископепелно, се променя смазочната норма и маслото става грешно. Много малка част преобладават бензиновите им двигатели, които могат и да използват MB 229.51/31, тогава да, това е Mid SAPS. Колкото до горният стандарт MB 226.9, то той не е приложим в лекотоварните двигатели, а тежкотоварни бусове например. Доказва го по-горе в линка на коя ACEA отговаря (ACEA E9). Ето и маслата за тежкотоварна техника по този approval. Но при азиатските бензинови двигатели вкл. на Honda, тази този подход с Mid SAPS масло е приложим, защото съответния стандарт изискван от производителя за двигателя се намира и в такава формула. Поздрави.
-
1 точка
-
1 точкаНе мога да едитна, но понеже видях, че си писал, че не си видял сравнения, се допълвам. От хонда обявяват коефициента на съпротивление за седана (0.26, както казваш), но не и за комбито. Този сайт (много добра симулация имат за различни характеристики на автомобили) са изчислили, че на турера коефициентът е около 0.34: https://www.automobile-catalog.com/car/2006/1141610/honda_accord_tourer_2_4_i-vtec_executive_automatic.html Не знам дали съм уцелил точно твоя модел, но разлика в аеродинамиката няма между комбитата.
-
1 точкаИ аз имам същите симптоми с Ravenol SFE 5w-20, 4000км (110-115 мото часа) всичко ок, и после почва да си отива. Толкова им е живота на ILSAC GF-5 маслата. Изисването на ILSAC GF-5 е 150 моточаса, затова така се проектират, изпитват и до толкова издържат. Особеностите на смесообразуването повишават възможността за образуване на отложения от изгорялото масло в горивната камера (пепелни отложения), поради което се препоръчва да се използват масла с понижени нива на сулфатна пепел. Източник - ТУК Ако някой знае друго, нека да пише по въпроса. Основната причина за използването на Low- и Mid-SAPS масла при употребата на LPG/CNG идва от липста на течно гориво, което да преминава през всмукателните клапани. Когато там се впръсква течен бензин, който е с някакви добавки, които освен всичко друго имат и функции да "измива" и "смазва". Като се добави и отнематето на термична енергия за преобразувнето на впръскание капчици бензин в газообразна форма, което при газовите горива липсва (с изкл. на течните фази), се получава малко по-голяма температура в горната част на горивната камера и около клапаните. Обикновено нормалната работна температура на маслото е от 90°C до 120°C (с възможни кратки натоварвания до 150°C), а при не добре настроени АГУ и/или неоптимално съотнопение на пропан/бутан е възможно трайно достигане и работа на двигателя при темепературата на маслото в интервала 140-160°C. Това води до отлагане на замърсявания по маслените сегменти и не доброто им уплътняване към цилиндровата повърхност. Което след известен период от време води до преминаване на масло в горивната камера и отлагане на замърсявания по клапаните. За да се ограничи/намали това отлагане се препоръчва използване на нископепелни масла, което пък от своя страна е компромис с изисването от производителя на двигателя. Нормално бензиновите двигатели без директно впръскване са проектирани да работят с Full-SAPS масла. Този проблем е бил толкова разпространен, че от Мерцедес са се принудили да изготвят специални изисквания за маслото в техните газифицирани модификации - MB226.9 - https://oil-club.de/index.php?attachment/7697-mb-spec-eo-service-oils-2012-1-pdf/&s=16ff0d77b504dce22a0086877d5d3c7f9f9b3372 Sulfated Ash <= 1 HTHS >= 3,5 Pour point <= -27°C Тези изиквания попадат перфектно с изискванията към дизеловите С3-масла. За съжаление преди година ми откраднаха лаптопа, на който имах снимки на двигател след основен ремонт -> 200 000км с АГУ -> отваряне за смяна на гарнитура на главата и свален за обслужване двигател, който е "измит" -> 180 000км с ГИ ->свален за обслужване, каран само с AMSOIL European Car Formula. Разликата между двата беше огромна. Точното дозиране на газта и доброто масло бяха оставили много-много по малко отлагания в двигателя, който е работил с ГИ.
-
1 точкаНе се обезверявай! Човек трябва да "израства", а не да деградира морално, само защото други безхаберници живеят по-лесно и евтино. Правиш го за себе си и околните, а не заради болното общество. То рано или късно ще натрупа "критична маса".
-
0 точкиКолеги, вчера се сетих да направя едно кратко клипче, понеже в няколко теми стана въпрос, че доста собственици не са наясно с това меню и не знаят, че може да се правят промени в някои настройки. Ето какви настройки могат да се правят и как се правят, в това видео: Само искам да помоля колегата @ShEfA, писа, че имаш ръководството на български - да провериш каква е тая функция WARNING MESSAGE и да споделиш, защото аз нямам представа за какво е. Или ако някой друг го знае - да сподели.
-
0 точкиМисля, че това по някакъв начин нарушава правата ми и като купувач и като гражданин! Бяха обявили, че в сайта ще излиза страница за потвърждение на въведените данни, а такава нямаше, това го знаят всички използвали тази услуга. Освен това бяха обявили първоначално, че корекции могат да бъдат направени в пунктовете на АПИ, което също не отговаря на истината, защото от там пък ми казаха, че в рамките на 3 дневен срок, мога да пусна молба, което и направих. Изпратих си данните , но така и никой не ме потърси. Молбата ми бе пусната да уволненият вече Антон Антонов. Не виждам защо да плащам аз, заради некадърната реализация. Ако не се лъжа, по закон имам право в определен срок, да върна закупена от мен стока, ако не съм доволен. Не мисля че е редно, да влизам под закон, който е след моето действие! Мисля да пусна жалба, и да си търся парите.
-
0 точкиДнес реших, да не ми мият колата на външни мивки и дадох колата във Фреш в мола на топло! 26лв., ама това май си е обир!Нищо, те са добри. Връщам се, на седалката ми малко пИтно, от шоколад! Всички врати, прагове и панти мръсни, ама яко.На струйки, недокосвани с парцал. Джантите не пипнати, стоят чисти колкото водоструйката позволява. Викам шефа: -Нема проблеми, ШЪ викна едно момче! Отварям задната врата, същата работа, парцала не е играл никъде. Мноооо мърляви, разглезили са ги с постоянно чисти коли! P.S. Сещам се за немските супермаркети в БГ, как надуват цената и после ме будалкат с промоции. Нищо, разхождам се с хлапето и негодувам на глас.Браво, слушат ме поне трима на всеки щанд. Съобщавам цени без притеснение в други магазини.Продавачките вдигат рамене. Не знам защо, ама си мисля за всички българските въстания, кой ли ги е вдигал? Май сме в 21век, въстания няма да помогнат, НО консуматорския вот е много силен. Да спрем да купуваме нещо и цената долу! Всяка седница минавам около 20км в двете посоки да заредя на Марешки. Нищо няма да спестя, просто изявявам мнение и предпочитание-наказание, оборот 100лв. Две марки бензиностанции са мръсна дума за мен и тотално съм си ги забранил.
-
0 точкиЗдравейте колеги, Карам Акорд 8 генерация и за съжаление имах същия проблем с говорителите на предните врати. Днес обаче свалих проблемната колона с идеята да я дам на ремонт, но за моя радост я оправох сам. :).... В този ред на мисли да помогна на колегите със същия проблем. При мен се беше отлепила гофрата на говорителя (мембраната) от металната част и след като го залепих с Локтайт гел, тъй като е еластично лепило нещата се оправиха. В момента музиката в автомобила е без забележка и няма никакво грачене и пращене. Ще ви приложа една снимка за да добиете представа какъв беше проблема при мен, но предполагам, че при всички е подчти на 100 % един и същ. Надявам се да съм ви бил полезен. Успех!
-
0 точки@CARPERA, айде следващия път линковете да са за втора генерация ... http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group3aa.htm#207825
-
0 точкиКажи сега как да не влезеш с един калашник и да стреляш че да не спреш.
-
0 точкиТова е първият опит с реклами - "google auto ads", които автоматично се вкарват в съдържанието, но виждаме, че са отвратителни. Ще ги изключа и ще пуснем реклами на специфични позиции
-
0 точки4.4 л / 100 км по борд компютър. Реално някъде около 5 л / 100 км. Това е обаче при идеални условия - сам в колата, скорост 90 км/ч, затворени прозорци, неработещ климатик, 22 градуса външна температура, равен терен.
-
0 точкиОт Кога в този форум се търси логика...? Всеки си има глава на ременете. Ако искате възползвайте се от съвета ми. Ако не искате недейте. Може пък нещата в Реал-а да са се оправили... Собственика на колата пък е от София... Едва ни няма качествен сервиз там, та точно в Реалтурбо се забийте!
-
0 точкиГаражните коли често са по изгнили от тия седящи навън.
-
0 точки
-
0 точкиИ защо реши че директно си за основен ремонт на двг? Може проблема да са заминали гумички на клапаните.
-
0 точкиТотално сбърка всички още със заглавието на темата. Според теб клапана ей така от раз се е скъпал. Темата според мен е приключила
-
0 точкиИма и още допълнения. Предния капак принципно има доста дебело кече, но винаги може да поеме и още Както и капака на двигателя е облепен, но нямам снимка.
-
0 точкиКачвам чак сега снимки за нещо което направих преди година :> Много скоро след свършената работа по изолацията не се задоволих напълно и реших, че нещо липсва и трябва още. За щастие навреме се сетих какво да допълня, което оказа много голяма роля при изолирането на звука в горната част на купето - предимно прозорците. Купих черна лента за прозорци - дограми, която е доста мека и перфектна на размер. Сложих я на точното място където дебелата гума на вратата се допира на касата на колата. Вратата съвсем малко по-усилено се затваряше, но след време улегна и почти нямаше разлика от преди и в същото време създаваше звук на голяма плътност при затварянето. Нещо което изобщо нямаше преди.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00