Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.12.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Всяка година поставяш един и същ въпрос ... На 28.12.2017 в темата "FAQ-2:Двигателни масла-обсъждане 2, част Втора" съм ти отговорил кои масла стават за твоя VAG. Сега гледам, че си се спрял на Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40, което е ACEA C3 масло. А там съм ти подсказал, че ACEA C3 е едва трети избор. Според мен е по-добре да налееш Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40 (ACEA A3/B3) - https://www.ato24.de/de/liqui-moly-high-tech-5w-40.html И то ако държиш да е Liqui Moly. Иначе нищо не пречи да пробваш ATO24 Motorenöl SYNTH 5W-40 (ACEA A3/B4) - https://www.ato24.de/de/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html.
  2. 2 точки
    Няма нищо лошо човек да пробва различни масла. А търсенето на отзиви, за което и да е масло към този момент, не е много добра идея и по-скоро би била подвеждаща информация. Причина за това е масовата промяна на използваните базови масла и добавки от блендерите на моторни масла през 2017-2018. Например избраното масло то теб е с нова рецепта от 08.11.2018. Каквото и да си прочел за него до сега, може би няма да е валидно вече.
  3. 2 точки
    1.Mobil1 0w30 ESP 2.Honda accord- 2.2 I DTEC 2009г. 3.Общ пробег на автомобила-210 000км.(реални) 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1500км. 5.Цикъл(извънградско/градско Лондон) 40/60% 6.Средна скорост,около 45 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.2018 до 27.12.2018г. 8.Мото часове, около 30 9.Изразходвано гориво-около 90л. дизел,предимно "shell" и "esso" 10.Обем на налятото масло при смяната-5.5л.,без изтакане на остатъка. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM 13.Въздушен Honda OEM 14.Режим на използване къси преходи от по две по 30км. на ден с комбинирано градско и магистрала. 15.Предишно масло-същото. 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне 27.12.2018 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Забележка:Усетих веднага, миризма на изгорели газове в купето.(ще се оправя проблема..) Изключително е доволен от "Mobila"-ла,а и от колата като цяло(само кара..).Предишното масло го е сменил на 9000 км. Ето снимки и скан: 1.снимка с тел. 2.скан 3.пила Моля колегите "emod"и "dandilov"за коментар.
  4. 1 точка
    Това е най-вече за аплодисменти към дизеловите двигатели на Honda! Понеже бензиновите двигатели (по принцип) цапат маслото в много, много по-малка степен със сажди. От там и капковите проби изглеждат къде, къде по-чисти. Капковите проби са съвсм различни при повечето дизелови "тАлиги"... Например: Няма много общо с капката от дизеловата хонда, нали....
  5. 1 точка
    Лично аз нямам обяснение за това. Капките от мотора на goga са подобни, като вече писах. Според мен е свързано с начина на изпълване на маслото със сажди, което пък кореспондира със самия мотор и конструктивните му особеностите. Коя е точната причина не мога да кажа. Това все още не е сигурно. Трябва да се види под UV лампа или тест на маслото. Не съм вещ по въпроса, моля колегите да ме поправят, но аз лично бих го свързал със състоянието на DPF-а и регенерацията му - дали успява да се осъществи коректно в подобен режим на кратки пътувания. Пак казвам, може и да греша! Не следя изкъсо темата с промяна на формулите (не ми остава време, за съжаление), но напоследък Mobil започна да използва GTL база за някои свои масла. Според MSDS-ите това се отнася и до ESP 0w30 и до Mobil 1 AFE 0w-20, макар и в по-малка степен: GTL: DISTILLATES, HEAVY, C18-50 - BRANCHED, CYCLIC AND LINEAR -- CAS# 848301-69-9; най-често свързван с GTL от Qatar (Shell): QHVI 3, 4, 8
  6. 1 точка
    Какво не ти харева на този Равенол? Защо си сменяш марката и вида на маслото при всяка смяна? Не мисля, че е хубаво. Има други хора във форума, които експериментират, вместо теб. Защо не си караш с Mobil 1 5W30 ESP и да не си губиш повече времето с прочуване на други масла. Толкова ли е скъпо? Или ако искаш пробвай Mobil 1 0W40.
  7. 1 точка
    За променената рецепта не съм го знаел, благодаря за инфото. В крайна сметка може пак да заложа на добрия стар изпитан Равенол VST turbo 5w40.
  8. 1 точка
    ако полуоските са същите като на 7цата препоръчвам ти полуоски на марката BluePrint около 350 лева струват и двете
  9. 1 точка
    Казали са ти, но не си разбрал терминологията и е тъкмо обратното... Предната сонда има пряко влияние върху работата на двг, защото дава инфо на ЕКУ колко е кислорода в изгорелите газове, че да прави необходимата смес с оптимално съотношение. Задната принципно дава информация как работи катализатора, не двг.
  10. 1 точка
    0W20! https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=599448475
  11. 1 точка
    Винаги ми е било чудно, как така капкови проби от дизелова хонда изглеждат като от бензинов двигател... Особено тая капка, ако не беше написал, че е от дизел, щях да си мисля, че е от бензинов двг. Маслото изглежда изключително чисто за дизел! Периферията на капката е най-интересна. Наблюдават се две различни фракции. Едната си е маслото, но с къдрава периферия, вероятно от обводняване, от конденз, а другата (самият край на капката), синьо-сивкавият ореол - не мога да кажа какво е, но изглежда нещо доста "леко" като вискозитет... Вероятно, може да бъде попаднало гориво в маслото. Четох за био-добавката в дизела - поради много ниската изпаряемост, която притежава, ако попадне в маслото си остава там и се натрупва. Особено при чести студени стартове. Давам щафетата на emod, за по-задълбочено описание на капката.
  12. 1 точка
    Колега,няма от какво да се притесняваш.Аз всяка година пътувам надолу и не съм имал никога проблеми.До Алания също съм ходил.Най-добрият път е по крайбрежието.Там е най-оживено.Друият вариант е да гониш Истанбул и след като влезеш в азиатската част ,спускаш на долу по Д650 към Анталия.Пътя е скоростен преди 3г беше чисто нов по спомен около 800-850 км.От Анталия ти остават 130 км. до Алания.Полицията не закача туристите,освен ако не те снимат за превишена скорост.Глобите не се изискват веднага,тъй като има период за плащане с намаление и до тогава ще си напуснал Турция.Връзка полиция-митница за тях няма. Аз прехода правя с едно нощуване по пътя,за да го разделя.Тези 1000-1400км. на мен лично ми идва в повече.Мога да ти дам още инфо ако те интересува.Може и на лично.Успех!
  13. 1 точка
    Моята кола я купих на 160к внос от Италия, след проверката на Тарга приложението ми даде че началото на 2017 е била на 230к затова предполагам че реално колата е била на 260к и са върнали първата цифра от 2 на 1 Това си е масова практика, кола на реални 150к няма как да вкара търговец защото Германеца - Италянеца иска висока цена и нашия автоджамбазин ще я продава вечно
  14. 1 точка
    (7) (Нова - ДВ, бр. 119 от 2002 г., в сила от 01.01.2003 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г., предишна ал. 4 - ДВ, бр. 105 от 2014 г., в сила от 01.01.2015 г.) Служителят на общинската администрация може да изисква документи, удостоверяващи факти и обстоятелства, имащи значение за данъчното облагане. При прекратяване на регистрация на превозно средство данъчно задълженото лице представя документ от компетентен орган. Въпросът е дали има отношение само към предходната алинея, т.е. за освобождаване от данък или данъчно облекчение или е генерално, че така написано пак оставя място за тълкуване. И така написано излиза, че процедурата е само еднопосочна - само те да искат документи от теб ...
  15. 1 точка
    http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23957 Това доста ме замисли!
  16. 1 точка
    DTEC, чудесен материал Аз пък съвсем случайно се добрах до много ценно (поради пълнотата му и Noack-a) инфо за 2.6, 4.1 и 7.6 cSt GTL базата на Shell. Източникът е ТУК и съдържа още много супер ценна информация за базови масла, добавки, подобрители на вискозитета и много други. П.С. Между другото, за превода от немски на английски на материала от DTEC можете да пробвате това - КЛИК, казва се Deepl и е доста добро . Вграденият преводач на бразузъра (chrome) също се справя добре.
  17. 0 точки
    Първо, моля за извинение за закъснелия пост. Второ, dandilov чудесно е коментирал всички набиващи се в очи особености на капката . Маслото си е свежарка, но и часовете все още са много малко - само 30. Според мен ОЕМ-ските филтри са предимство в случая - от гледна точка на качествена филтрация на въздуха, постъпващ в мотора, и самото масло. Средната скорост е висока (45 км/ч), но въпреки това къдравият край на капката показва, че за 30 км тези 5.5 литра масло не достигат необходимата температура, за да се изпари обводняването (кондензът) или поне не се изпарява всичкото, както сочи и dandilov. Подкрепям тази позиция за самия край на капката. Има начин да сме категорични по отношение на този извод, но ще Ви трябва (на JHM и на колегата с Акорда) UV лампа. Ако фината фракция в края на капката е гориво (дизел), то тя ще фосфоресцира под UV лъчите на лампата. Не бих се наел да коментирам степента на замърсяване на маслото (капката) по "стандартния начин", защото това е дизел и щом за 30 моточаса имаме тази картина, то за следващите 30 е напълно възможно зоната на дифузия да се изпълни със замърсявания (фини сажди), които в последствие да достигнат и самия край на капката (като се случва при goga). В тази връзка не бих искал да гадая на сляпо. Ако JHM предаде изкуството на капковите проби на колегата, ще можем на живо да видим развитието .
  18. 0 точки
    А да попитам за b18c6 swap около 3К ще ми стигнат ли ?
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    И на "добрия стар изпитан Равенол VST" не можеш да заложиш, защото и той е с нова рецепта.
  21. 0 точки
    Кола и Жена - всичко е на късмет ! Към колегите писали по-нагоре, един два въпроса: - Ако във въпросната обява, цената беше 18/20 х.лв. (а не 13/14 х. лв.), - какви щяха да са коментарите тогава? И втори въпрос: - Примерно , ако аз реша да си продам втората генерация, на оригинални 260 х.км. за 13 х.лв. и има подобна за продаване, но лъсната бръсната, напудрена и т.н. - нов внос, на "реални 160 х.км." пак за 13 х.лв. - към коя ще има повече интерес и коя ще се продаде по-бързо ? Много рядко и продавача и купувача ще останат доволни от дадена сделка - винаги единия ще се прецакан малко повече и това обикновено е купувача. Затова е хубаво да се отварят очите, да не се избързва, да не се подаваме на емоцията, да се преценят възможните рискове и чак тогава да се скача . Та гледане на место и преценяване му е майката, защото по снимка не става - това важи и за въпросната обява.
  22. 0 точки
    КАТ признават документа от оторизирания представител на марката.. До тази година и в данъчното вървеше.. и една декларация се попълваше.. и копие от талона.. Сега като настъпи новата година - ще видим.. Нама какво да гадаем..
  23. 0 точки
    @dindin Този не струва.По средата трябва да има стабилизатор. Оригиналните имат. За сега проучвам нещата из нета,коя марка е що-годе читава.Не бих рискувал с толкова евтини,защото ако стане нещо освен че ще почупя цялата кола,може и да се претрепя.
  24. 0 точки
    При така записаните текстове, логично изглежда да ти изискват документи само ако имаш претенции, че подлежиш на различно данъчно облагане от това в алинея 1, т.е. според ал. 1 ти определят данъка въз основа на информацията, получена от КАТ, а тя е същата, като записаната в талона (освен ако няма техническа грешка и явно несъответствие). Ако обаче декларираш други данни (основание за освобождаване или за данъчно облекчение), тогава ще ти кажат "Дай тоя и тоя документ за доказателство на това, което декларираш", например ако си го придобил по наследство и има повече от един собственик. Каквото и да декларираш, 99.9 % е сигурно, че за техническата информация ще ти поискат единствено талона на колата за доказателство дали колата е произведена през годината, която си вписал, дали мощността е същата и дали ЕВРО-категорията е същата. В този момент като нямаш вписана ЕВРО-категория - пишат ти, че нямаш и няма да приемат никакви други документи, издадени от частна търговска фирма (като Бултрако), че колата ти е с ЕВРО-еди-кое-си. Въпросът е вече за да промениш информацията в талона, какво ще е необходимо и достатъчно - дали МВР-то ще се съгласи само на документа от Бултрако или ще си изискат документи от технотест. Току-виж колата покрие Евро 5 на технотеста, което може да доведе до 1.5 - 2 пъти по-нисък данък. Всичко казано са си мои лични разсъждения, а не фактическа обстановка.
  25. 0 точки
    За по 60 лири парчето хич няма да се церемоня даже. Че и 3 години гаранция - не, че те грее, но според мен е показателно. https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-LEFT-HAND-SIDE/323566011034 https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-RIGHT-HAND-SIDE/323566015166 Знам, че искаш да сложиш нещо и да изкара колкото оригиналните, ама ...
  26. 0 точки
    Колеги абсолютно всяка една кола която се вкарва в БГ от автокъща е с върнат километраж, това го казвам най отговорно. Има два големи центъра на автоджамбазите БГ единия е в Сливен другия в София. Колите след това се пръскат към по големите автокъщи в страната. Километрите се връщат още в Италия, Австрия, Германия дори и да си я вземете от автовоза километража е върнат. Най лошото е да попаднете на кола която двойно е върнат от 450 на 250 и след това на 150. Ако вкарвате кола от Италия искайте да ви кажат италианския регистрационен номер.(Targa) по тая тарга като напишете в андроид маркера (Targa check) и инсталирате приложението може да видите колата на колко е била преди година две и по този начин да предположите за реалния пробег.
  27. 0 точки
    Не знам освен за километрите за какво друго са излъгали джамбазите? Сервизната книжка вероятно е фалшифицирана - т.е. никаква история. Вярно, че Хонда са корави машини, но знае ли се кой и как я е трошил? И да изсипеш 13 х. лв. за кола над 250 хил. км. не ми се струва оправдано. Аз съм на принципа - от автокъща и агенция за недвижими имоти бегай далече! Между другото, когато се оглежда коженият салон трябва много да се внимава. Кожата на седалките е естествена само където опира тялото. Останалото е изкуствена кожа. Ако кожата на шофьорската седалка и врата, които по принцип заминават първи, изглежда нова и твърде добре изпъната, според мен или колата е новичка, или е претапицирана и отгатването на километрите става невъзможно. Естествено при претапициране навсякъде слагат изкуствена кожа, което трудно може да се види веднага. Ако на другите места още стои оригиналната кожа, разликата се усеща по нюансите на цвета, по шева и на пипане. Виждал съм го при кола, която трябваше да е на 80 х. км., а всъщност май над 200.
  28. 0 точки
    Аз се чудя дали си струва да се повдигне някъде въпроса за този член 54, защото реално нито данъчното, нито КАТ имат някакъв механизъм да проверят този документ, който ще им предоставя. По тази логика не виждам защо трябва да е разрешено само в КАТ да се прави тази промяна и да ти взимат там някакви 30-40лв. Отделно ще трябва да дадеш и още толкова на някой да ти свърши тази работа, пълномощно или да си изгубиш собственото време - според зависи на кой как му е по-изгодно финансово. Въобще цялата ситуация за пореден път е доказателство как заради чужда немърливост и мързел пак обикновения човек го отнася. Много хора както колегата по-горе, а и като самия мен ще си направят сметката, че ако разликата между Евро 0 и реалната Евро норма не се избие за 2-3 години, няма смисъл да се занимаваш. Така в дългосрочен план ще си влизат и повече пари в общините, защото на много хора няма да им се занимава. Направо си представям как, за да спестя 30лв на година отивам веднъж до дилъра (примерно 70км в посока), след това втори път да си взема документа, на самите тях плащам някаква сума, после си пускам отпуска, плащам и на КАТ и накрая съм дал едни 160лв и съм си скъсал нервите от глупости.
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    Тази вечер станах отново горд собственик на Хонда type -R ,,,2016 г.
  31. 0 точки
    Обикновено говоря много "глупости", но щом съм го казал, със сигурност съм виждал . Както каза docev - на други коли съм виждал ( даже съм носил за заварки), но на Акорд, на живо дори ламаринен спукан не съм виждал, а само на снимка .
  32. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...