Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.12.2018 in Мнения

  1. 2 точки
    Свали пръскалките лесно се свалят събери двата маркуча в една бутилка и изпръскай течноста ще излязат доста боклуци .Сложи си филтърче и продухване на пръскалките ще оправи всичко , а едно ново моторче е 16на лева.Свалят се издърпва маркуча надолу стискаш двата щифта на пръскалките и тя излиза на горе промиваш я на обратно на струята и продухваш,понякога самото моторче е затлачено и е нужна смяна или неговото основно почистване там е малко по-голяма играчка.Не мога да намеря на колегата снимката на поставеното филтърче но в най-скоро време и аз ще го направя.
  2. 1 точка
    Точно там където се движи бутона в релсата е имало съвсем малка "пъпчица", която при някое от сглобяванията (вероятно още първото) се е счупила... Аз съм така много отдавна... ;( И аз съм с маханта пружина и няма проблем карам така 2 години и ползвам почти всекидневно cruise -a ...
  3. 1 точка
    И аз ги чистих скоро, поради същия проблем - дясната спря изцяло, а лявата съвсем леко го докарваше до долния ръб на стъклото. Проблемът не е в маркучите, а както каза някой по-горе - пръскалките на капака. Аз моите ги надувах, надувах даже и с компресор- нищо не се получаваше. Свалих ги и с леко почукване на твърда повърхност и продухване от страната на дюзите (в обратна посока на притока на течност) нещата се оправиха. Излязоха доста боклуци - нещо като каша. Предполагам че пак ще се задръстят, затова смятам и аз да им сложа някакво филтърче и на двете, както предлагат другите колеги.
  4. 1 точка
    За отпушването на пръскалките помага и престоят им едно денонощие в съд с оцет.
  5. 1 точка
    И това е една доста често повтаряна мантра! DPF-a се пази от ниското съдържание на сулфатната пепел в маслото, качествата на горивото, режим на шофиране, работа на EGR и горивните инжектори, температурата на възпламеняване на маслото, а не от това дали е C2 или C3 . И при двете изискванията за нейното съдържание са еднакви, под 0,8 % wt.
  6. 1 точка
    При мен беше така , чистих пръскалките няколко пъти и накрая сложих малко бензиново филтърче преди пръскалсите и си реших проблема .
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    За износване , износва се трудно. Обаче борда на самата седалищна част, е леко повдигнат и когато сядаш, винаги първо на него сядаш (колкото и да си висок и с дълги крака) и с времето вътрешната част се сплесква и придобива гадна форма, като на амортизирана седалка. Иначе Алкантарата си е в пъти по-добро от чистата кожа, но също трябва да внимаваш да не я нараниш или изгориш с цигара.
  9. 1 точка
    Тест 1 и 2 един до друг: Маслото все още е в добра кондиция. Вижда се как краят на капката е потъмнял (виж самия ръб; тънката тъмна ивица), поради постоянно натрупващото се замърсяване (сажди) в маслото. Краевата зона на капката също е по-тъмна (замърсена), но ядрото и зоната на дифузия са се изменили съвсем леко. Градското все пак си казва думата, предвид промяната за тези 1130 км от предходния тест. Продължаваш смело напред към 8130 км. Снимай на просвет следващата капка, ще бъде важно!
  10. 1 точка
    Колега, доста си пописал и сигурно за себе си, си прав, (предполагам така ги разбираш нещата - в което няма нищо лошо) но с повечето от написаното не съм съгласен. Горе съм ти извадил, само няколко цитата, та: - Казваш, че зимата минимум 1 път месечно трябва да се зарежда акумулатора, а колко е максимума според теб - всяка седмица, или всеки ден? - Купувам си нов акумулатор, бият ми печата на гаранцията и веднага тичам да го зареждам - трябва да ме стяга шапката, или да ми хлопа дъската, за да го направя това. - За да получи тока отдаден при сутрешните запалвания, (обикновено е едно - освен ако не си играеш на пали/гаси) не е необходимо минимум 100км. за да се зареди, а доста по-малко , даже да не кажа, че са му достатъчни няколко минути работа и си е ок - това от моя опит и не е задължително да си съгласен. Последно: - Че е малък акумулатора на въпросната кола, да кажем че съм съгласен, но има една приказка -" ЯпонецО го е измислил и сметнал" , та за какво са ти тези повече ампери и повече пусков ток, все едно караш стар атмосферен дизел, от миналия век? - И след като премахна шината за закрепване на акумулатора, страничната шина и изкриви ушите, за да си сложиш дъска във ваничката, как го закрепи/обезопаси, или кабелите ще го държат? п.п. Карайте си колите и си оправяйте жените, а не се занимавайте с безсмислени неща. п.п.п. Забравих - нищо лично но имам една молба към теб: - въпреки че сме автомобилен форум, постарай се малко по-грамотно да пишеш, че на моменти едвам схващам за какво става въпрос.
  11. 0 точки
    Проверете и ще се натъкнете на този факт. Имате всичко необходимо! Повече - ТУК П.С. @DTEC и @pendoc - ама и Вие двамката хубаво сте се "заиграли" . Усмихнете се , моля.
  12. 0 точки
    Аз я купух с обикновенно газово и не го давам за инжекциона. До колкото съм запознат инжекциона се слага защото не позволява да гръмне и да направи беля. Също и позволява по прецизни настройки. За сметка на това обикновенното всичко е по евтино. Знам сега че някои ще скочат да ме уборват колко по-добре е с инжекцион, че обикновенното е компромисен вариант. Да ама не, то по принцип всяка газ е компромис най-добре си е на бензина. Като е компромис защо да не е по-евтиния. А за тия стари коли .......
  13. 0 точки
    Взех си днес въпросния документ от Бултрако. Реално са два документа, единия прилича малко на големия талон на колата с много подробна информация за автомобила, другия е на български и удостоверява еко нормата. Оказа се, че моя Акорд е Евро 4. Остава само да се преборя с общината, но кога ще имам време за това не зная.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Колеги нещо не разбирам, досега си пишехме за акумулатори и за утечка на ток. И изведнъж мотора ми е , умрял. Защо го карам със ,,боза”.Ами ние във СОФИЯ, караме със „боза”,защо РАДОМИР ни е близо и ни е без пари „бозата”. А по въпроса за акумулатора , закупих Yuasa,12V 48Ah 430A. Направиха ми отстъпка , и го закупих за 160лв. За да може да се да се укрепи, както трябва. Колега Карпера , благодаря за сайта, от тях го закупих.
  16. 0 точки
    Аз бих заложил на Гърция. Ако все пак искаш да пътуваш 1000км - може Хърватия от гледна точка на това, че поне ще си в ЕС. Аз бих бил по-спокоен така.
  17. 0 точки
    Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-rep-racing-extra-performance-sae-5w-30.html Вид и количество:Ravenol REP Racing Extra Performance SAE 5W30-1x20l Линк:https://www.ato24.de/de/ravenol-rup-racing-ultra-performance-sae-5w-40.html Вид и количество:Ravenol RUP Racing Ultra performance SAE 5W40-2x4l Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество;Ravenol DXG SAE 5W30-1x 5l Стойност на поръчката:(219.95+2 Х 47.95+42.36)-5%(17.91) Х 1.9675лв=669.54лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер Поздрави!
  18. 0 точки
    Аз съм с такава. Износва се трудно. Три деца в колата ... постоянно стъпки, разляти млека и т.н. Почиства се много лесно, но не трябва да се оставя да засъхва. Има специални китове за почистване на алкантара. При мен най-износена е кожата на шофьорската вратам където е управлениео на прозорците и заключването. Изглеждаше много сплескана и замърсена. Тъй като ми се досвидяха 90 лв за почистващия кит за алкантара го почистих с Meglio + малко по-специална кърпа за прозорци. Кожата стана като чисто нова. На лични мога да пратя модела на кърпата, за да не правим реклама.
  19. 0 точки
    Стартера на Хонда е неубиваем.Трябва му само отваряне ,почистване и гресиране. Имам клиент ,който скъса ангренаж на магистралата и кара 120 метра на стартер,докато дръпне колата от лявата лента
  20. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: Ravelon FO 5W-30 1×5L, 1×1L (една по-голяма и една по-малка туба) Стойност на поръчката: (€29.95 + €7.25)*0,95*1,9675 = 69.60 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила
  21. 0 точки
    https://www.ato24.de/de/castrol-edge-5w-30-titanium-fst-c3.html Castrol Edge 5W-30 Titanium FST C3 2 туби по 5 литра: 47,95*2 = 95,90 * 0,95 * 1.9675 = 179,25 лева https://www.ato24.de/de/8100-x-cess-5w40.html Motul 8100 X-cess 5W-40 1 туба по 1 литър: 8,70*0,95*1,9675= 16,26 лева 179,24 + 16,26 = 195,6 лева Току що съм превел 196лв по сметката в Банка Пиреос. Начин за доставка - по Еконт (изпратил съм ти ЛС с данните си).
  22. 0 точки
    Аха разбрах! 20% DISCOUNT on the 5L bottle Моля, да ми поръчаш: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 2x5L + 1х1L Стойност на поръчката: 96,67*0.95*1.9675 = 181лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: чрез Куриер
  23. 0 точки
    с пълен резервоар до гърлото 950 км до светването на лампата както искате така го смятайте средна скорост 120-130 на автопилот без значение със или без добавка
  24. 0 точки
    Така,предколедно намерих време -3 дена да поработя по проекта.Трябваше да го направя ,когато беше топло,но невъзможността да изпразня сервиза отложи всичко с 3 месеца. Оказа се доста трудно начинание.Разглобяване, няколко пъти миене с водоструйка и Меглио,после сушене ,че навън е едва 4 градуса.Темперирах колата на около 20 градуса с климатика и малко по-малко - шаблонче,изрязване,подгряване ,лепене,подгряване,валиране. Труда излезе 2-ма човека -12 часа. Скромния резултат:
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    С малко закъснение, реших да се похваля с още една Хонда в семейството. Последните няколко години, майка ми ме тормози, че иска да започне да шофира (като е взела книжка преди 35 години и от тогава не се е качвала на кола) и след като започна опреснителни курсове, се заех да намеря нещо подходящо. Тъй като колата ще се използва от "млад" шофьор жена, която държи "да е сладурска", предимно градско или курсове до 200км и като се счупи ще ми я дава аз да се оправям - изборът беше логичен. Хонда! Джаз! С помощ от @Чавдар K, който направи оглед на харесан екземпляр до офиса му в Горубляне и след последвал оглед в Юби-Ко, колата беше взета. Искрено - това е покупката на автомобил, която ме е оставила най-удволетворен от това колко много получих за парите си. Технически - колата е 1.4 84кс, 2003та година, швейцарка, на уж 177 000км (и макар че точно "купоните" от сервизната история липсваха, е адски запазена, не е претапицирана и ако са я превъртали, е можело далеч по-смело да действат), с обикновен климатик и механични скорости. Има обичайния шум от лагер в скоростите (но лек, няма да го правя още) - но освен два тампона на макфърсъните, предни дискове и накладки и течности, нищо друго не предстоЕШЕ да се прави (но за това във втори пост). След 2 месеца с колата, през които от време на време я карам, продължава да ме удивлява колко практична е. Голям багажник. Широко място отзад. Задни седалки, които се вдигат. Интериор с всякакви местенца за оставяне на вещи. Не знам дали говорителите са сменяни - радиото е сменено с хубаво Sony Player-че, но аудиото звучи по-добре от Акорд 8. Че дори има и борд компютър (нещо, което и бившият акорд 7 2004 нямаше). Супер приятна за каране и икономична. Данъкът от 21лв на година е друг бонус. Може да е на над 15 години, но всичко работи безупречно. Както с всички мои автомобили, ще я следя в CarSpending и ще опитвам да помагам на други собственици с такъв автомобил тук. Междувременно, ще добавям по някой друг пост с преживявания с колата
  27. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...