Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.11.2018 in all areas
-
2 точкиДа и аз така съм го замислил да промия с това 2-3хил км , и слагам 5х20. Но определено двигателят се промени след смяната ! Аз си гледам колите и жените , ще я нагласим
-
2 точкиСпоред мен му гори масло. Оттам е черния, мазен пръстен и жълтия изолатор.
-
2 точкиЗа да се разбере нещо по-конкретно, снимката на електродите на свещта трябва да е в близък план, иначе тревичката наоколо изглежда добре.
-
1 точка
-
1 точкаКато седи на празен ход на пример ,вероятността да почернее ринга" е максимална , в градско пак . Караш около 8-10 километра на средни обороти около 3200-3500 спираш и гасиш . Чака се да охлади малко и тогава се сваля свещ/и в тоя случай е най реален резултата.
-
1 точкаХубава марка масло страшно много ментета час от тях правени тук вБг Аз карам с това https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html от общите поръчки тук в сайта излиза на 50лв 4 л прегледай саита оригинални масла на супер цени и човека който ги поръчва е от София Има го и Бг това масло https://lubrifilt.bg/контакти/ От София си можеш да го видиш на място правеха промоция на членове от форума 40лв тубата от линка,кажи че си от форума.Побързай дано да са останали наличности . Маслото е оригинално проверено. Изкарай тази мръсотия от двигателя си, има дасто начина за това единия и след 2000хил карани да насипеш ново но поне на 2ия път двигателя ти ще заработи както трябва ако е изтезаван с тази мръсотия.Дадох ти бюджетния вариант масло.
-
1 точкаПревода от руски е че колата хапва масалце,но мисля че в рамките на нормалното виждъл съм каде по зле свещи .Важното е да я караш отук нататък с правилния вискозитет и масло по спецификации на двигателя.Можеш да споделиш какво си налял. Ето ти таблица да се ориентираш какво https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=599448475 Дават че трябва да караш с 0w20 или 5w20 по API SM или SN и по ILSAC GF-4 GF-5 API SM или SN тази го има почти всички масла ILSAC GF-4 GF-5 тази много малко марки ето ти някой Ravenol,Amsoil,Petro-Canada
-
1 точкаПо принцип буксите изложени на атмосферни условия , се закопчават пълни с грес.
-
1 точкаКаква може да е причината, друга освен О - пръстен на свещите (за горенето на масло), защото транслатора от руски нещо не превежда точно?
-
1 точкаКолега jungles, притеснява те черния цвят по пръстена около електродите ли? Според мен, този нагар не е нещо притеснително, а електродите изглеждат добре. Така че, ако нямаш проблеми с равномерната работа на двигателя и ако не ти харчи масло, си карай с тези свещи.
-
1 точка
-
1 точкаДнес като ставах просто изведнъж ми излезе марката - Koyorad. Беше комплект с капачка. 7ма година карам с него и нямам никакви проблеми.
-
1 точка2012 г. смених на моята (1ва ген 2000 г.) оригиналния воден радиатор, че започна да сълзи от горната си част. Купих си някакъв японски, 230-на лв. беше. Сега отворих няколко сайта, но не виждам тази марка. Остро звучащо японско наименование. Иначе за сервиз - аз моя го смених пред блока. Прегледах няколко видеа в тубата, взех една кръстата отвертка, ключ 10 и клещи за скобите на маркучите, и все че съм пълен лаик го смених за 30-40 мин.
-
1 точкаACEA A5 е за бензинови двигатели. За дизел - АСЕА В5. Да попитам... За здравето на турбото, не би ли било по-добре маслото да е с HTHS около 3.5 mPа*s, или по-голям. Например спецификация АСЕА С2/С3. Не намерих данни, колко е HTHS на този Бардал... Но като му видях цената... Леле, мале...! В тази насока добър избор би бил Shell Helix Ultra ECT 0W-30 или още по-добре RAVENOL FEL SAE 5W-30.
-
1 точкаДобре дошъл marto 85 Ориентирането ти за избора на масло е правилно, от гледна точка на спецификация. За N22A без DPF в owner's manual-a Honda препоръчват масла 0w-30 с ACEA A1/B1, A3/B3 и A5/B5. Характеристиките на избраното от теб масло са добри, гледано през призмата на вискозитет при 40 и 100 С, вискозитетен индекс (VI) = 174, pour point = -50, CCS = 3100 и високия TBN = 10.2. Нивата на сулфатна пепел са малко по-високи (1.28), но са ОК за А5/В5, вкл. предвид високия TBN, който е предпоставка за повишаване на нивата на сулфатната пепел (повече метали, идващи от детергентите (миещите съставки) в маслото). Предвид горното и доколкото маслото е 0w..., и притежава VW 503.00/506.00/506.01 (масла за дизелови мотори с удължени интервали на смяна) може да се предположи, че съставът му е добър хидрокрек (III група) + PAO. Ако се има предвид спокойния ти режим на шофиране, доминиращата извънградска експлоатация на мотора и 6-те литра масло в картера, маслото следва да издържи 10 000 км. Липсата на разход на масло и доброто поведение на мотора са положителна индикация в полза на избраното маслото (поне към момента). Поздрави!
-
1 точкаЗаповядай, надявам се да се виждат добре.
-
1 точка
-
1 точкаДани, винаги има алтернатива, но за тези които искат. Тези които не искат и да им подариш нов филтър, пак ще мислят "за като се скапе" и ще предпочетат да го изхвърлят. Иначе по въпроса на колежката, все си мисля , че след процедурата по почистването на филтъра и, той си е на ред, а проблема може да и е:- нещо софтуерно , нещо от някой датчик, или нещо от гарнитурите на самия филтър. Ако самия филтър не е прецакан нещо механично, живота му би трябвало да е почти равностоен , на живото на самата кола - това е лично и неангажиращо мое мнение.
-
1 точкаГоре писах на какви пари са новите филтри, ама продължавай да си пишеш както ти оттърва. Защо дилърът им иска няколко хилки, а се намират и по 250 лева няма смисъл да обяснявам.
-
1 точкаДай да си кажем нещата както стоят...право куме в очите....Съгласен? Току що каза голяма глупост и двамата души които можеха да ти отговорят вече няма да го направят. Аз съм третия.. Та как да си избереш размера на рейката го пише във всяка програма с хелп за инсталация. С времена на бензинови дюзи настройват само хора ,които хабер си нямат от газ... Та какво точно знаеш ти и какво не знаят газаджиите? Какво е неясен резултат и колко газ ще изгубиш ,за да го постигнеш?
-
1 точка@Радо82 И аз съм чувал такива неща за БГ нафтата. И аз карам на БГ газ, която е кофти по презумпция и е пълна с графит (виждал съм го - с това, което падна от филтрите можех молив да направя), ама не знам да ми има нещо по агрегатите. Знам, че нафта/газ има разлика. Монтажникът ми дава 5г. или 150 000 км гаранция на инжекциона и това с кофти БГ газ. Има ли някой, който е сложил нов филтър и да потвърди, че за 20 - 30к му се е разказала играта? Където и да съм прочел за причините никъде не се споменава кофти нафта (сега ще кажеш, че навсякъде другаде нафтата е бонбон, а не като тукашната), а: 1. Къси пробези - заради достигането на оптималната температура за регенерация 2. EGR - повече частици > филтъра 3. Грешно масло - трябва да е Low SAPS естествено 4. Кофти инжектори - повече нафта > богата смес > филтъра 5. Турбото се дъни - повече нафта, че и масло > филтъра Иначе принципно си прав - колежата @Pitiuf дори да вземе нов филтър има най-вероятно други проблеми по колата, които са ѝ прецакали почистения филтър, но не мисля, че е от нафтата. Поздрави!
-
1 точка
-
1 точкаПроблема е решен от къдърен майстор. Премахна средното гърне, замени го с малък резонатор който не пада под нивото на кардана. Ряза, криви и тръбите вече са в кухината над кардана. На последния лов преди тези гимнастики обрах де що буца имаше.
-
1 точкаДа, наложи се да стигна до Бултрако, никъде няма такива и отлагах до последния момент цената за брой е 9,50лв.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей и честито! Ако малко от малко отбираш от Хавтомобили, вземи си един приятел с книжка и отивай на сервиз с подемник. Твоя приятел да седи в колата, горе на подемника и да имитира симптомите които споделяш , а ти, заедно с майстора, седите от долу и разследвате от къде идват звуковете. Иначе тука има един шаман, а ма при него се ходи с захар, ама ферментирала. Успех!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00