Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.10.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Първо се бележат кабелите върху тях и самата капачка и се разкачат Капачката се сваля с три болта е закрепена с ключ номер 8 почиства се всяко от 4те крачета Ето колко окис падна от тях Почиства се и палеца може на място може и да се свали развива се болта отстрани Почиства се челната пластина и крачетата с финна шкурка използвах това След почистване, ако има много язви по крачетата и челната пластина е препоръчително да се сменят. Комплекта излиза към 50- 60лв Моята се оказа че е сменена има щампа отвътре на капачката която при мен е от 2014г Който не иска да направи тази процедура или ще сменя с нова: https://www.autopower.bg/дистрибуторна-капачка-honda-cr-v-1-rd-2.0-16v-rd1-rd3-d7339c34.html
  2. 3 точки
    За да не заблудя няой с поста си по- горе... след като няколко дни покарах автомобила забелязвам вибрации(притрисане във волана) при завиване по-рязко по завоите. Понеже преди да рециклират маркуча - това не го е имало никога, го отдавам на него. Съмненията ми са или за по- малък диаметър или поставен на обртано клапан(ако това е възможно). Поръчал съм си нов не оригинален, след като го подменя ще пиша.
  3. 3 точки
    Падане на цената на маслата няма как да има. Всички базови масла са по-скъпи, но пък по-добри и по-чисти. Масово европейските рафинерии си подобриха инсталациите и преминаха от базови масла група I и II, към II+ / III / VHVI. Всичко това заради увеличаващото се търсене на 0W масла и 5W-30. Според някои наблюдатели на пазара цените на маслата от миналата есен до тази есен са скочили с 10-20%, като всеки производител го е направил по различно време, но най-масово е било пролет 2018.
  4. 2 точки
    Намерете темата на собственика минал по същият път и накрая сложил ”оригинален” и насичането и вибрациите изчезнали.Беше описал подробно всичко.
  5. 2 точки
    На 22.10.2018 вечерта поръчано. На 23.10.2018 напълнено. На 26.10.2018 доставено.
  6. 1 точка
    Първо - благодаря за хубавата тема с обяснения и снимки. Не искам да ти омаловажавам труда, но само да вметна, че капачка и палец се износват с времето - комбинацията от движещи се части, топлина, сериозно напрежение и окисите, които си почистил си казват думата. Препоръчително е да се сменят като си изпеят песента, но предполагам, че с твоята интервенция си им вдъхнал още живот. ПП. 50 лева не са ли много за капачка и палец? Толкова ли са наистина егати ...
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    https://www.wheel-size.com/size/honda/cr-v/2005/ https://www.wheel-size.com/size/land-rover/freelander/2000/ Изглежда да пасват
  9. 1 точка
    Проблема решен,с нова инверторна платка: Успяхме да спасим едно хубаво sony от годините,когато се правеха истински tv-та.
  10. 1 точка
    Аз съм с такова чудо, юли месец слагах газ - поредната ... Ходя си при приятел от години, монтира фобос последния модел за момента на монтажа, колата се чуства прекрасно, няма разлика от вървенето на бензин (смело го твърдя) вече 25к км я разтривам газовата, разхода 12.4-12.5 до 15 стига в зависимост от номера на маратонката и трафика в градски условия. Каквато и да сложиш - мотора не е капризен, стига да е читав майстора! Ще се возиш безпроблемно.
  11. 1 точка
    Както се казва, да загреем преди основното събитие . Ето как изглеждат характеристиките масло (пълна синтетика), за което лично един от хората, които са заети с производството му, е разкрил, че базите са 73% PAO и 15% естери, и което се намира в пазарната ниша на VMP-то, от гледна точка на това, че покрива API SN, ACEA C3, VW 504.00/507.00, MB 229.51, BMW Longlife-04 и Porsche C30 (+ други): Extreme AMG VR2 5W-30 GTI (прогнозна цена = около 45 Евро за 5 литра) - (по данни от oil-club.ru - ТУК). Ето и характеристиките на Ravenol VMP 5w30 USVO (тези от производителя) за сравнение: @DTEC оставаме в очакване на анализа на VMP-то .
  12. 1 точка
    Здравей колега, според мен ако си решил да си караш колата, а не да я продаваш, смени и маховика, за да не ти се наложи да правиш след време процедурата отново, тъй като маховика сигурно няма да изкара целия живот на съединителя, който ще смениш. Ако си решил да я покараш малко и да я продадеш .. това вече е друга бира .. Иначе може да се разбере като го свали, който ще ти сменя съединителя. За употребяван лично аз не бих рискувал .. нов наистина е по-скъп 1000 лв струва, но има смисъл /ако ще караш колата/.При мен лично смяна на комплект съединител и маховик ми стъпи с труда на 1600лв. /моята е III-та генерация но моторите са еднакви/, но не съжалявам изобщо, че съм ги дал .. колата е много различна . Успех, дано да вземеш правилното решение .. от мен съвет .. не пести от тези неща.
  13. 1 точка
    Карам си така, при мене звуци няма само лека вибрация и то при 50-70км/ч
  14. 1 точка
    След резил, очаквам падане на цената, не вдигане. Май ще има отлив на клиенти...Но ще изчакам прИмоцията на 05.11....
  15. 1 точка
    В глобален план има увеличение на базовите масла и добавките. Някои производители на масло все още задържат, докато други коригират. Казвам просто, че и този аспект трябва да се вземе в предвид. Поздрави.
  16. 1 точка
    И аз да допълня ,страничното парче на шофиорската седалка ми тъмнее има вероятност да е шита,но може и от светлината и снимката,трябва на място да се види.
  17. 1 точка
    А сега вече, по картинките : Добре измита отвън и изпрана вътре - абе царе са . Двете брони са пребоядисвани, може да е козметично, но е добре да огледаш, за по-сериозни удари. Предната даже има хубав декоративен булбар (така ли се казваше) който не пази нищо, но я отваря леко. Заден десен калник е натиснат до стопа, но не е нещо фрапиращо. По кората на резервната гума, има леки наранявания. За първи път виждам такъв спойлер на задната врата и сигурно е монтиран допълнително. Също са монтирани и гадни странични степенки, които не вършат никаква работа (поне според мен) но вдигат цената. Волана е птетапициран, но е направен добре - а за "реалните" километри си знаеш. Нещо копчетата за VSA-то и Круиза, са в различен цвят, та нещо може и там да е магерено, освен ако при бензинките не са така. Е горе долу, по картинка толкова - отиваш и гледаш на място ( предполагам се намира, може би в жк.Дружба - понеже фона на снимките ми е леко познат, но може и да бъркам).
  18. 1 точка
    Веднага ще ти кажа къде е проблема щото го имам и на моята кола 100% е от газовот, калпаво газово, има газови инжекциони го правят тоя проблем като караш и при придърпва все едно колата не и стига гориво, на моята кола от чисто нов инжекцион го прави тоя проблем с всичко чисто ново и не мисля,че има оправия, в форума на рено също, При мен го прави когато си поиска проблема, придърпва и така карам вече няколко години. не е от свещите сменял съм 3-4-5 комплекта френски,Японски всякакви и разлика няма в газовото е . И при мен го прави единствено и само на главно по висока скорост и обороти.
  19. 1 точка
    Според мен това може да е измама ако всъщност не е смемен апарата. Има ли някакви доказателства, че не е твоя апарат там ? Може да е свалил твоя, да го е изчистил да изглежда като нов и да ти го е "продал". Хонда имат завод в Турция, там се прави Сивик Седан, може пък и да намират части още по-изгодно.
  20. 1 точка
    По темплейта на колегата k24-ка , 8 месеца.Купена на 204к , в момента 215к - пробег 11k Консумативи: KN въздушен филтър в кутията Свещи Denso Антифриз Type 2 Хидравлична течност PSF-S Смяна на маслото на кутията с Honda MTF Смяна на течност на спирачките и 2 x течност съединител реглаж на клапани, смяна гарнитурата на капака на клапаните Пистов Ремък Зареждане климатик Смяна на цедките на VTC и VTEC клапаните 2 нормални обслужвания масло Ravenol 5w-20 + маслен и купе филтър Летни гуми 225/45/17 Fulda Горна помпа на съединителя TRW Акумулатор Бош - ще го сменям с оригинален Неща , с които е имала проблем: Помпата на съединителя , не мога да кажа дали от там скърца защото го нямах проблема преди да я сменя и сега пак го няма. Акумулатор Varta - ами просто умря внезапна смърт. По окачването засега съм нямал никакъв проблем Други неща: Боядисах предна броня преди каско да не ми мрънкат Yatour bluetooth Затъмняване на стъкла Взех си решетка Type S, че моята беше с обикновената защото се води Type S Special Edition. Ледчета по интериора, секретни гайки, стелки и тн. А да и поставка за филтър купе си взех от една морга че на моята и бяха счупили едната щипка Много съм доволен от колата и благодаря на колегата @pepur .
  21. 1 точка
    Купих рециклирания маркуч от колегата за което му благодаря спаси ме временно но имаше вибрации и насичане в момента съм с маркуч от Китай работи без забележки.
  22. 0 точки
    Извинявам се за глупавия въпрос, но никъде не намирам инфо, колко е широка колата с огледалата? Да знам дали трябва да си разширявам вратата на гаража, която е 2100мм
  23. 0 точки
    То не е виц, ами направо е парадокс. Постоянно мърморя на моЙта следното: - Пусни го най накрая тоя съединител, че ще го стопиш! - Стига ръчка така джанлатската скоростите, че ще ги потрошиш! - Не го ли чуваш този двигател как се мъчи, свали една предавка надолу! - Гледай къде караш, пак остърга боята! - Как не я видя тази дупка, направо откачи окачването! И така нататък, и така нататък. Мога да изброявам до утре. Сега ще кажете, къде е парадокса? Ами парадокса е там, че като влезете в автокъща и се загледате по някоя таратайка. И джамбазина ви посреща с репликата. "Гледай я каква е запазена тази кола, една женица я е карала".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...